De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.

Ga naar beneden 
+11
try
Aria
Luthien
Alexis
Raiden
Elizabeth
Andromeda
Anneloes
Cloud
Leida
Katniss
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuteurBericht
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 9 Icon_minitimezo dec 19, 2010 8:01 pm

"Je klinkt nog steeds net zo dronken als eergisteren." was de ereste reactie van Alexis, ze snapte niet dat Try niet hoorde hoe ongeloofwaardig het klonk. "Geef me 1 goede rede om je te geloven, om niet weer in 1 van je leugens te trappen?" ze legde haar hand in haar zei terwijl ze de blik van Try probeerde vast te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 9 Icon_minitimezo dec 19, 2010 8:06 pm

dronken van verdriet ja"sist try dan wat veller en zette een stap naar voren en keek alexis aan en hij wist al hij nu die woorden uit sprak ze wel moest proberen het cloud of iemand anders het te laten doen,"omdat ik een eed aan je af zal leggen eentje waardoor ik al jou bevelen zal op volgen welke die ook mogen zijn"zegt try dan vast besloten en hij wist als hij die eed aflegde hij altijd onder alexis bevel zou staan tot haar dood of de zijne.
----

ik hoop tot die eed goed is anders verzin ik iets anders en pas ik het wel aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 9 Icon_minitimezo dec 19, 2010 8:49 pm

Alexis is nogal tegen slavernij achtige dingen, ivm met aria die ze oit zelfs heeft vrijgekocht, maar we zien wel, maakt het juist wel wat dramatisch Razz
-
Alexis voelde zich niet bedreigd door Try, ze bleef gewoon staan terwijl ze hem aankeek. "Een eed." herhaalde ze smalend. "Een eed op wat?" ze zag hem nou niet bepaald op de schepper zweren. Ze zag in haar ooghoek hoe de eerste soldaten hun tent uitrolde. Het zou niet lang meer duren voor de eerste het trainingsveld op zouden lopen. Try zou op moeten schieten, tenzij hij dood zou willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 9 Icon_minitimezo dec 19, 2010 9:23 pm

oke:p maar hij gaat wel heel loyaal zijn tegenover haar zijn
--

try keek alexis aan en hoorde hoe de eerste soldaten op stonden" op mijn zusje zo weetje tot ik hem nooit zal breken,"verklaart try dan invoedig."als je er mee akkoort bent laat me dan nu weten als je niet akkoort gaat blijf ik staan en doden ze me maar,"zegt hij snel en zachtjes en keek alexis aan hopent tot ze er mee in zou stemmen maar anders had hij misschien de dood nog
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 9 Icon_minitimezo dec 19, 2010 9:43 pm

"En daar moet ik dan rouwig om zijn?" reageerde ze op het 'dreigement' van Try. Ze haalde haar hand an de dolk af, bedreigd voelde ze zich zeker niet meer. Zonder op antwoord te wachten draaide ze zich om . "Loop dan maar mee." zuchtte ze. "we gaan Cloud zoeken." zei ze kort. ze wilde eerst met hem overleggen voor ze uberhaupt iets zou beslissen.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 9 Icon_minitimezo dec 19, 2010 9:48 pm

"nee het zou mij een genoegen zijn en dat weet je"zegt try kortweg en zachtjes hij had niks meer tegen de dood en wilde tot het hem pakte maar jammer genoeg deed het dat niet, dan hoort hij tot hij mee mag gaan om haar man te gaan zoeken dat was toh al iets in de goede richting en zonder iets te zeggen begon hij haar te volgen.
----

blijven we hier of gaan we ergens anders heen om clou te zoeken:p
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 9 Icon_minitimezo dec 19, 2010 9:57 pm

ik denk dat we na mijn post het best verder kunnen in huize strife, inge is er dan wel niet maar we kunnen wel ff wat posten...
-
Alexis liep naar een rustig stuk trainingsveld wat wat tussen de bosjes lag, daar vloot ze zonder op Try te letten, Carlos. Na een paar minuten kwam een slaperige rode draak aangevlogen. Vragend keek hij van Try naar Alexis, hij snapte niet wat Try hier nou deed. Alexis lachte even als een boer met kiespijn. "ja ik weet het, ik lijk wel gek." merkte ze op terwijl ze naar Try gebaarde dat hij achterop moest springen, of zijn eigen draak moest regelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 9 Icon_minitimezo dec 19, 2010 10:02 pm

oke:p
hebben jullie al vakantie touwens?
--------

try bekeek de draak en ging nergens op in wat alexis ook zei en na haar gebaar twijfelde hij om sue te roepen die ging niet blij zijn omdat hij hier toch een was gegaan dus daarom sprong hij voorzichtig op de rode draak een draak was een edel dier het edelste van allenmaal en daar was hij voorzichtig mee ook in een geveht en hij ging zitten en wachte af
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 9 Icon_minitimezo dec 19, 2010 10:18 pm

jep, ik post hier nog wel even :p
-
Alexis merkte dat er geen draak opgeroepen werd en gaf Carlos de instructies om op te stijgen. Ze was benieuwd hoe Cloud reageerde, ook al liep hij nog met zjin been in het gips van hun champagne ontbijt, zijn praatjes waren nog niet over. Carlos keek af en toe niewuscierig om naar Alexis en Try, maar hield zich in om te vragen wat er speelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 9 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.
Terug naar boven 
Pagina 9 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 Soortgelijke onderwerpen
-
» tentje vn cloud-tentenkamp waterman
» Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman
» Het Meertje - Rijk van de Waterman
» Huis van Cara- Rijk van de Waterman
» Rijk van de waterman - Akio's huisje.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: