De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.

Ga naar beneden 
+11
try
Aria
Luthien
Alexis
Raiden
Elizabeth
Andromeda
Anneloes
Cloud
Leida
Katniss
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Vio
Level 2
Vio


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een zwart gat

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 12, 2010 2:49 pm

'Dat is zeker.' zei Vio. Ze keek nog boos omdat ze bij zichzelf niet zo snel een knop om kon zetten om weer rustig te worden. Ze voelde de woede nog door haar lijf gaan terwijl ze helemaal niet boos op Kalli was. 'Gaat het met je voet?' vroe ze aan haar terwijl haar gezicht nog steeds aardig boos stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalli
Level 1
Kalli


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 09-12-10

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 12, 2010 3:01 pm

´´Ja hoor´´ zei Kalli uiteindelijk met een glimlach. Ze ging weer gewoon staan en ontlaste de voet z veel ze kon. Het leek haar gemakkelijk af te gaan maar dat kwam omdat dit niet de eerste keer was. Rustig liep ze naar Vio toe. ´´Dit is niet de eerst keer dat hij geraakt wordt´´ zei Kalli eerlijk tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vio
Level 2
Vio


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een zwart gat

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 12, 2010 3:03 pm

'Mm dat is vervelend.' zei Vio onverschillig. Het was dacht ze voor Kalli best vervelend dat ze nou zo boos deed maar ze kon er verder ook weinig aan doe ndus voelde ze zich ook echt niet schuldig of zo. 'Hoe dat zo?' vroeg ze toen aan haar omdat ze vond dat ze wel enbeetje intresse moest tonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalli
Level 1
Kalli


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 09-12-10

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 12, 2010 3:15 pm

Kalli was zo gewend aan de boze toon van mensen dat het haar nit meer op viel. Alleen vond ze het vreemd dat ze het verelend vond. Dat hoorde ze weinig alleen als mensen haar wouden uit lachen met een grap. ´´Gewoon , ik doe veel aan sport en zo en mijn linker voet wordt altijd geraakt op de een of andere manier´´ zei Kalli maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vio
Level 2
Vio


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een zwart gat

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 12, 2010 3:17 pm

'Aha.' zei Vio. Voor haar zou het echt een ramp zijn als haar linkervoet of haar rechtervoet niet 100 procent kon gebruiken. Dat zou betekenne dat ze niet emer zo goed kon vechten en ze kon nie tzonder het vechten. Vio keek nog steeds boos maar probeerde wat minder boos te kijken omdat ze het zelf vervelend vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalli
Level 1
Kalli


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 09-12-10

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 12, 2010 3:37 pm

Kali was gewend aan de boze blik dus zei er niets van. Ze glimlachde aleen maar en liep naar Vio toe. ´´Ik zei toch dat ik niet goed ben´´ zei ze rustig met een glimlach. Net als of ze er super blij mee was dat ze gelijk had gekregen terwijl ze het zelf al wist. Ze pakte de naalden op met haar krachten en stopte ze terug in haar zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vio
Level 2
Vio


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een zwart gat

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 12, 2010 3:40 pm

'' Ga nou niet dat verhaal vertellen. Je bent echt wel goed alleen moet je net als ik nog veel leren.' zei Vio eerlijk. Dat vodn ze ook ecth. Kali was wel goed in vechten alleen moest ze leren. Zoals iedereen. Vio moest ook en hoop leren al ontkende ze dat vaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalli
Level 1
Kalli


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 09-12-10

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 12, 2010 3:54 pm

Kalli was er niet mee eens. Altijd ben je slecht daarom moest ze zich zelf verbeteren. Dat moest ze alleen doen wist Kalli omdat niemand anders dat snapte. Maar dat liet ze naturlijk niet zien. ´´Denk je echt , wow thanx´´ zei ze met een brede glimlach. Ze was verbaast dat Vio over haar zelf toe gaf dat ze nog moest leren. Niet veel mensen deden dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vio
Level 2
Vio


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een zwart gat

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 12, 2010 3:58 pm

'Sorry dat ik zo boos doe hoor.' zei ze tegen haar. Ze baalde ervan dat ze telkens die woede in zich had. Ze was niet boos maar de woede zat er wel. 'Dat is iets wat ik nog moet leren.' zei Vio eerlijk tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalli
Level 1
Kalli


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 09-12-10

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 12, 2010 4:14 pm

´´Boos ? O ja was nog niet eens opgevallen´´ zei Kalli met een glimlach. Als iedereen zo thuis naar je kijkt dan let je er niet meer op. En als het bij Vio hoorde waarom wou ze het dan af leren. Kalli was ook niet van plan om haar fake smile weg te doen dat hoorde nu bij haar. ´´Als het bij je hoort hoef je het niet af te leren´´ zei ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vio
Level 2
Vio


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een zwart gat

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 12, 2010 6:11 pm

'Maar het is niet iets wat bij me hoort.' zei Vio. Vroeger was ze altijd heel levendig en vrolijk geweest alleen naarmate ze ouder was geworden werd ze ook steeds vaker boo sen was ze heel erg schagerijnig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalli
Level 1
Kalli


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 09-12-10

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 12, 2010 6:19 pm

´´O sorry´´ zei Kalli maar. Misschien had ze ook helemaal geen mensen kennis daarvoor. Ze glimlachte nog steeds terwijl ze keek of alles nu weer goed zat zoals ze begon. Al zat haar voet nu onder het bloed en verband. Het maakte weinig uit voor Kalli. ´´Sommige eigenschap lijken alleen maar slecht´´ mompelde ze voor zich zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vio
Level 2
Vio


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een zwart gat

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 12, 2010 6:21 pm

Vio dacht daar even over na. 'En sommigen zijn alleen maar slecht.' zei ze toen. Ze was niet tevreden met hoe ze soms was maar wist ook niet hoe ze dat ooit zou kunnen veranderen. Ze had het er soms heel moelijk mee maar ze leerde er ook mee leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 2
Leida


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 28

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 12, 2010 11:08 pm

-new-

Leida stond rustig een praatje te maken met een van de soldaten in het legerkamp. Het ging over de eventuele aanval op het twaalverlegerkamp, en dat die snel gedaan moest worden. Ze vertrouwde deze man echt, en had zijn achtergrond gecheckt. Want zo'n fout als die van Try zou hij nooit meer maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneloes
Level 2
Anneloes


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-10

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 12, 2010 11:11 pm

Anneloes huppeldeover het oevenveld. Ze gaf belenden een high five, ze had weer iemand ingemaakt, het was eerlijk geweesd, die had namelijk geweten dat anneloes zo goed was. HEt was oevenzwaard tegen oevenzwaard. En nu lag die gozer kermens op de grond. Een stoot van een houten katana in he maag was toch wel pijnlijk. Anneloes zag Leida. Ze rende naar haar toe en knuffelde haar "Leida" riep ze blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 2
Leida


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 28

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 12, 2010 11:17 pm

Leida knuffelde Anneloes een beetje verbaasd terug. 'Hooi Ann.' Zei ze vrolijk. Sinds dat ze iets met Andrew had, betrapte ze zich steeds vaker op veel ergere vrolijkheid dan dat ze normaal zou vertonen. 'Heb je alweer een soldaat ingemaakt?' Zei ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneloes
Level 2
Anneloes


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-10

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 12, 2010 11:20 pm

Anneloes knikte lachend. "Dankzij jou heb ik een inkomen, er zijn genoeg soldaten die kwaad op je zullen zijn omdat je me heb leren kaarten" ze grijnsde "Nu heb ik wat te doen als ik eigelijk in mijn tent meot wezen, dna kan ik mijn geld uitgeven in een disco of zo, en je wiol niet weten wat mijn broer Demetri uitvoerd..." begon ze te kwbbelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 2
Leida


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 28

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimema dec 13, 2010 3:45 pm

Leida grijnsde ook. 'Ik wist wel dat je er goed mee zou doen.' Zei ze tegen Anneloes. 'En ik denk dat ik dat inderdaad niet wil weten.' Ze wist niet wat achtjarigen tegenwoordig deden, maar het klonk in ieder geval heel erg fout. Dat wist ze wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneloes
Level 2
Anneloes


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-10

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimema dec 13, 2010 4:04 pm

Anneloes grinnikte "Het is niet zo heeel erg, maar hij gaat zijn leeftijd wel vooruit. Hij heeft inmiddels meer vriendinnetjesgehad dan de gemiddelde 16 jarige jongen" ze glimalchte "Heb jij iemand? "
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 2
Leida


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 28

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimema dec 13, 2010 4:09 pm

Leida glimlachte. 'Dat hoef je toch niet te vragen, je kan het toch lezen in mijn gedachten?' Vroeg ze met een glimlach. 'Dat is dan meteen een goede oefening.' Ze sloot meteen de niet voor kinderen bestemde gedachten diep weg in haar hoofd en keek Anneloes uitdagend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneloes
Level 2
Anneloes


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-10

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimema dec 13, 2010 4:11 pm

Annloes stak haar tong uit "
praten is leuk, maar ja als je eran denkt, ik kan nog neit in geheugens kijken, en geloof me, ik heb al genoeg niet voor kinderen bestemde gedachten gehoord, ik zit hier in een tentenkap met allemaal niet altijd even beschaafde volwassenen weetje" ze concentreerde zich "Heb ik het goed als ik zeg dat hij Andrew heet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 2
Leida


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 28

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimema dec 13, 2010 4:14 pm

Toen ze de woorden van Anneloes hoorde, was Leida blij dat zij geen gedachten kon lezen. Ze keek het meisje glimlachend aan toen ze merkte dat de naam goed was. 'Bingo' Zei ze vrolijk. 'Zie je, zo moeilijk was dat niet. Als je blijft oefenen, kan je er profijt van hebben bij je kaarten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneloes
Level 2
Anneloes


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-10

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimema dec 13, 2010 4:22 pm

Anneloes ging op haar tenen staan, het was nu wel even handig dat ze lang was, en fluisterde "Doe ik al" ze grinnikte en floot "Volgensmij heb je mijn draak nog nooit ontmoet" ze glimalchte. EEn witte draak landde naast haar. De blauwe krullen gloeiden nog een beetje na van het vliegen. "Dit is Annabella" zei anneloes met een grijns. De draak knikte even als bevestiging en grijnsde toen terug naar anneloes. Onhorbaar voor buitnstaanders wisselden ze nu razendsnel nieuwtjes uit. Voor buitenstaanders was het niet te horne, maar de inhoud was te voorspellen. Anneloes keek verbaasd en Annabella triomfantelijk, en later een beetje afkeurend, en toen medelijdend. Anneloes draaide zich naar Leida "Je kent mijn oom vast wel, veel te lang, gespierd, overdreven stekelhaar waarvan ik uit ervarig weet dat het uit zichzelf zo verlept staat" ze keek leida even aan "Hij is dus nu getrouwd met alexis, je weet wel, lang zwart haar, heel goede strijdster. En ze zijn dronken gaan schaatsen" anneloes grinnikte "En toen brak cloud zijn been, dit weet annabella via Carlos, de draak van alexis"
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 2
Leida


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 28

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimema dec 13, 2010 4:26 pm

Leida lachte. Ze kende Alexis, en het leek haar geen persoon om roekeloze en domme dingen te doen, maar liefde kon veel veranderen. Zijzelf riep Tuxedo met haar gedachten. Een draak met een keizerspinguinpatroontje kwam rustig aanvliegen en landde naast haar. 'Dit is Tuxedo. Hij is een warmtedraak.' Zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitimema dec 13, 2010 4:31 pm

Anneloes had Leidas gedachten gehoord "Ik ken alexis al heel lan, aleen met een tuzzenpose van 6 jaar, ze was er toen ik en mijn broer geboren werden" ze grinnikte "Cloud doet ook neit snel domme dingen, maa als die twee dronken zijn is dat een ander verhaal" ze grinnikte "Koele draak"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.   Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman. - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Trainingsgebied-Tentenkamp Waterman.
Terug naar boven 
Pagina 7 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» tentje vn cloud-tentenkamp waterman
» Het brede strand - Rijk v.d. Waterman
» Het Meertje - Rijk van de Waterman
» Het gezellige park- rijk van de waterman
» Huis van Cara- Rijk van de Waterman

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: