De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.

Ga naar beneden 
+4
Cara
Aria
Levi
Marc
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
AuteurBericht
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimema jan 03, 2011 10:24 am

´´Goed idee´´ zei Aria glimlachend. Rustig zweefde in een zithouding weer verder naar het huis. ´´Ik moet je wel waarschuwen. Toxic is nu heel beschermend over mij al ben je mij vriend´´ zei Aria terwijl ze met haar ogen rolde. Maar tegen Toxic ging ze niet in. Daar werkte ze te lang samen voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimema jan 03, 2011 10:27 am

Marc lachte even. 'Dat is goed anders blijf je veel te druk.' zei hij met een glimlach. Hij was ergens blij dat Toxic haar zou beschermen omdat ze zeker iemand was die niet lekker rustig ging zitten en niets doen. Zo was ze nou eenmaal niet. Ze waren inmiddels bij het huis en hij opende de deur voor Aria.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimema jan 03, 2011 10:33 am

Aria zweefde glimlachend de kamer in. Al moest ze wel weer normaal gaan zweven anders paste ze niet door de deur. Soms kon ze niet echt tegen de al te grote buik. Al voelde ze nog altijd liefde voor de babys die er nog niet waren. Rustig zweefde ze naar de bank en ging daar zitten. ´´Ik en druk zijn horen echt niet bij elkaar´´ zei Aria sarcastisch met een grote glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimema jan 03, 2011 10:37 am

'Geloof je het zelf.' zei Marc met een brede glimlach. 'Wil je een kop thee ofzo?' vroeg hij haar. 'Of heb je liever iets anders?' Hij wist eigenlijk niet zo goed wat ze nu zou willen maar hij vond het wel zo netjes om haar iets te drinken aan te bieden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimema jan 03, 2011 10:45 am

Eigenlijk haatte Aria nog steeds thee. ´´Doe mij maar gewoon water´´ zei Aria zelf. Water vond ze altijd veel beter. Vooral omdat haar krachten er beter op werkte en omdat haar man het goe kon besturen. Misschien was het niet typisch voor een zwangere vrouwe maar wle typisch voor Aria zelf. Rustig keek ze rond het huis en zag dat er niets was veranderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimema jan 03, 2011 5:41 pm

'Oke.' zei Marc. Hij liep naar de keuken en pakte snel een glas water en maakte voor hem zelf even snel een kop koffie. Daarna liep hij weer terug naar de kamer en gaf het glas met water aan Aria. 'Astjeblieft.' zei hij met een glimlach waarnaar hij zelf ook op de bank ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimema jan 03, 2011 6:04 pm

Het was misschien niet slim maar elke keer dat Aria een glas water vast pakte maakte ze het altijd kouder. Het was een gewoonte en voor haar maakte het weinig uit. Al was het misschien voor de babys een ander geval. Snel nam ze een slok van het drinken en keek weer naar Marc. ´´Jij komt natuurlijkook op kraamvisite´´ zei Aria beslist als of hij geen keus had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimema jan 03, 2011 6:13 pm

Marc glimlachte om de gebiedende toon van Aria. 'Tuurlijk kom ik.' zei hij met ene grijns. 'Alsof ik ook maar een keus heb.' zei hij daarna. Hij keek haar met een glimlach aan. Hij was ergens bilj dat hij mocht komen al had hij ook wel begrepen asl het niet mocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimema jan 03, 2011 6:18 pm

´´Eigenlijk wordt het niet op de gewone manier. Ehm wij komen wel hier heen. Omdat ik niemand vertel waar ik ondergedoken zit wordt het een reis om iedereen op kraamvisite te laten komen´´ zei Aria met een glimlach. Ze vond het wel grappig dat eigenlijk totaal verschillende mensen zouden willen zien. Maar was er wel blij mee , want het liet toch een sprankje hoop dat ze allemaal gelijk waren laten zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimema jan 03, 2011 6:28 pm

'Anders gebruik je toch mijn ander huis.' stelde hij haar voor. Het was niet goed voor een vrouw die net was bevallen om veel te gaan reizen en ze moest dan juist rust hebben net als de baby's. 'Jij en je kinderen moeten na de geboorte rust hebben.' zei hij daarna streng.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimema jan 03, 2011 6:33 pm

´´Ik denk niet dat het een goed idee is. Ik heb het idee dat niet iedereen van de kraamvisite dol op elkaar is´´ zei Aria. Natuurlijk niet die hadden allemaal tegen elkaar gestreden kwamen ze gezellig langs. De stress om een gevecht dan te voorkomen was volgens Aria dan slechter dan gewoon rond reizen. Dat deed ze al lang genoeg en was ze goed in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimema jan 03, 2011 6:37 pm

'Mmm dat is vervelend.' zei hij twijfelend. Er moest een oplossing zijn zodat ze nie thoefde te reizen. 'Kun je dan niet twee keer mensen langs laten komen?' vroeg hij teon. het kon toch dat de ene keer een groep mesnen kwam en dat een andere dag een andere groep kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimema jan 03, 2011 6:39 pm

´´Het lukt mij best om rond te reizen hoor. Vooral met Gale, Vaasi en Toxic hun hulp. Misschien zelfs Hitsugaya als ik hem nog tegen kom´´ zei Aria. Ze had haar eigen broer al een tijdje niet meer gezien. Tenminste niet meer sinds ze er achter kwam dat ze er een had. Daarom was ze niet iemand die op zoek ging naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimema jan 03, 2011 6:43 pm

'Oke maar doe wel voorzichtig.' zei hij. Hij wou niet da thaar iets overkwam. Al zou dat wel iets bewijzen maar dat wou hij liever niet. Dat zou een ramp betekenen en dat zou ook betekenen dat hij weer in een depressie zou zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimema jan 03, 2011 6:54 pm

´´Ja ja , je lijkt net Toxic wel´´ zei Aria rustig. Al had ze niet het idee dat iemand zou aanvallen als ze met haar babys kwam. Alexis deed ook niet vijandig de vorige keer dus zouden vast meer zo zijn. Het was wel toevallig dat iedereen die kwam krachten had dus kans op ongelukken was klein dacht Aria.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimema jan 03, 2011 8:04 pm

'Sorry hoor. Ik ben gewoon bezorgd want ik wil geen gelijk krijgen.' zei Marc mompelend. Hij was eigenlijk nog steeds bang dat hij uiteindelijk toch gelijk zou krijgen. Die vijf jaar waren nog steeds niet voorbij en al had hij Bailey dat in zijn hart toegelaten toch was hij er nog steeds bang voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimema jan 03, 2011 8:35 pm

Aria snapte even niet wat hij bedoelde tot ze de afspraak herinnerde. ´´Geloof je dat nog steeds ? Ik ga echt mijn best doen om niet dood te gaan hoor´´ zei Aria schouder op halend. Het was voor haar raar om te denken dat iedereen om je heen zou sterven. Aria was best sterk ook al was ze zwanger ze kon nog van alles met haar krachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimema jan 03, 2011 8:53 pm

'Het is niet iets wat je zou kunnen voorkomen als het nodig is.' zei Marc tegen haar. 'En ja ik geloof dat dus nog steeds. Eerst moet je die vijf jaar overleven en dan weet ik nog niet eens zeker of ik er dan echt anders over ga denken.' zei hij tegen haar. Hij nam een slok van zijn koffie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimema jan 03, 2011 9:16 pm

´´Ik ben geschokt dat je nog steeds niet door hebt dat ik altijd gelijk heb´´ zei Aria als grap. Zo´n grote eigendunk had ze ook weer niet. Al was het wel altijd leuk om gelijk te krijgen vond ze zelfs. Ze nam nog een slokje van haar water met een grote glimlach. ´´Laat het verleden gewoon achter je en koester de herinneringen´´ zei Aria rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimedi jan 04, 2011 2:42 pm

'En ik ben geschokt dat je nog steeds denkt dat je volkome veilig bent.' zei hij tegen haar. Hij wou het hier helemaal niet over hebben omdat hij haar toch niet ging geloven. 'En het verlies van al die mensen kan ik nooit echt achter me laten.' zei hij treurig. Hij schudde mistreurig zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimedi jan 04, 2011 4:24 pm

Aria schudde haar hoofd. ´´Ik ben niet volkome veilig maar dat komt eerder door mij zelf dan door jouw´´ zei ze met een halve glimlach. Daarom was Toxic ook zo beschermend dacht Aria de hele tijd. Maar ze wist zeker dat het niet door Marc kwam. ´´Maar zullen we ergens anders over hebben´´ zei Aria maar snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimedi jan 04, 2011 4:47 pm

'Goed plan.' zei Marc alleen maar. Hij was wat afwezig door het gesprek van ervoor. Het deed hem weer denken aan al de mensen wie volgens hem dood waren door zijn schuld. Zijn gedachtes bleven het meest hangen bij Angelique. Hij miste haar echt maar hij probeerde wel de meest mooie momenten aan haar in leven te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimedi jan 04, 2011 5:08 pm

Aria zag dat Marc niet goed oplette en daar kon ze niet goed tegen. Heel overdreven begon ze te hoesten om zijn aandacht te krijgen. ´´Maar hoe is het met ......Bailey´´ zei Aria. Ze wist niet zeker of ze de goede naam had. Maar dat zou hem zeker op vrolijken dacht Aria.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimedi jan 04, 2011 5:14 pm

Marc schudden even snel zijn hoofd om weer bij de les te komen. Hij glimlachte weer lichtjes bij de gedachten aan Bailey. 'Heel goed.' zei hij met een brede lach. Hij kon echt gewoon niet meer zonder haar leven dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitimedi jan 04, 2011 5:26 pm

Aria was blij dat Marc weer bij de les was gekomen. ´´Dat is goed nieuws´´ zei Aria. Ze had d laatste rtijd wel meer goed nieuws gehoord. En blijkbaar vond iedereen die depresief was en Aria had ontmoet een nieuwe liefde. Het was zo goed om gelijk te krijgen vond Aria.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.   Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd. - Pagina 10 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.
Terug naar boven 
Pagina 10 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Marc- Rijk van de Tweeling
» Diego's 2e huis - Rijk van de Maagd
» Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.
» Het huis van Kurt's overleden ouders- rijk v/d maagd.
» Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: