De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van Marc- Rijk van de Tweeling

Ga naar beneden 
+2
Loki
Marc
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 4:17 pm

Dit is het andere huis van Marc en Anique hij heeft dit niet verkocht omdat er te veel herineringen in zitten maar hij komt hier eigenlijk niet heel vaak meer. Het is best groot en heeft 4 slaapkamers het word soms verhuurd aan twaalfers die een onderdak nodig hebben.

___
Regels

max 10 mensen
draaken alleen buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 4:38 pm

Loki glimlachte en zag het liggen. 'Het ziet er mooi uit.' zei ze tegen hem. Ze merkte dat Ice langzamer begon te vliegen en dat Scath dat dus ook deed. Scath begon al vroeg met dalen maar hij maakte er een pretje van, hij hoefde niet voorzichtig te doen met mensen die op hem zaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 4:40 pm

Ook Ice begon nu langzaam de daling in te zetten. Maar deed dit wel voorzichtiger dan Scath. Toen ze in de achtertuin stonden. Sprong Marc van de draak af en hield zijn armen zo dat Loki voorzichtig van de draak af kon komen. 'HIer is het dan.' zei Marc alvast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 4:44 pm

Loki stapte met hulp van Marc van Ice af en knikte even naar Ice als bedankt en daarna keek ze Scath even glimlachend aan. Loki hield Anique nog steeds vast en kon zien dat ze blij was om hier te zijn. 'Mooi huis.' zei ze nog een keertje, ook al had ze het al eerder gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 4:46 pm

'Dankje eigenlijk kom ik er niet meer zo vaak maar Anique wou hier heen.' zei hij oprecht. Het was ook echt zo dat hij hier alleen kwam om Anique. Hij had hier een tijd gewoond met Angelique dus vond Anique het hier fijn. Marc begeleide Loki naar de deur en hield die voor haar open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 4:50 pm

Loki knikte en liep met Anique in haar armen door de deur in en keek rond. Ze vond het mooi ingericht en vond het ook bij Marc passen. Ze keek even om naar hem met een glimlach op haar gezicht. 'Ik zeg nogmaals dat ik het erg mooi vind.' zei ze opnieuw tegen hem. Ze vond het echt heel mooi gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 4:52 pm

'Het is allemaal ingericht door mijn vrouw.' zei Marc. Hij vond het leuk dat Loki het zo mooi vond en vond hetzelf eigenlijk ook heel mooi. 'Wil je een rondleiding?' vroeg hij. Hij vond het altijd wel leuk om mensen rond te leiden maar in zijn andere huis kon dat niet omdat het daar zo klein was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 5:00 pm

Loki glimlachte. 'Dat zou me leuk lijken. En je vrouw had een goede smaak.' zei ze. Loki hield Anique nog steeds vast en vond het leuk om te zien hoe vertrouwd ze hier rond keek terwijl Loki haar ogen uit keek. Het was alsof de rollen omgedraaid waren, zij het kleine kind was die iemands hand vast hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 5:02 pm

Marc opende een deur en ze kwamen in een grote kamer waar twee bankstellen stonden en een grote openhaard was. 'Nou dit is zoals je al kon zien de huiskamer.' zei hij. Zijn ogen schitterde een beetje in het licht omdat hij het nog iedere keer dat hij het zag dacht aan de tijd die hij hier had gehad en dat hij het nog steeds ontzettend mooi vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 5:07 pm

Loki glimlachte bij het zien van de woonkamer, hij straalde huiselijkheid en gezelligheid uit. Heel anders dan de woonkamer in het oude landhuis, die was saai leeg en kil. Zoals bijna alles van het huis, en toch zou Loki het graag op gaan knappen. Ze keek rond vol bewondering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 5:31 pm

Marc wees naar een doorgang naar de speelkamer. 'Dat is de speelkamer voor Anique.' zei hij vol trots. De meeste houte dingen die daar stonden had hij zelf gemaakt. Zoals het schommelpaard en de speelgoedkist. Hij liep naar de kamer toe en deed het licht aan waardoor de kamer vol kwam met kleine bloemetjes en vlinders in allerlei kleuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 5:35 pm

Loki keek de speelkamer glimlachend door daarna liep ze Marc achterna naar een kamer die vol bloemen en vlinders was in tientallen verschillende kleuren. Ze merkte dat Anique het leuk vond om hier te zijn, tenminste dat gevoel had Loki. Ze keek Marc glimlachend aan. 'Dit is allemaal zo mooi gedaan, ik begin er jaloers op te worden..'zei ze tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 5:55 pm

Marc glimlachte. 'Dat kan ik me best voorstellen. Ik wil je best helpen met jou huis mooi maken.' zei hij genereus. Hij had zelf ook meegeholpen eigenlijk was het zo geweest dat Angelique wat bedacht en dat hij dat dan kon gaan maken maar hij was wel blij met het resultaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 5:58 pm

'Hmm. Misschien komt dat over jaren van pas. Ik woon nu in een klein blokhutje wat goed genoeg voor mij is, maar ik wil later ook wel gaan samenwonen en kinderen krijgen, dus misschien als niemand anders uit mijn familie het wilt wil ik het landhuis van mijn vader opknappen en daarin gaan wonen.' vertelde Loki tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 6:02 pm

'Dat klinkt als een groot project.' zei Marc lachend. Hij hielp wel vaker mensen met huizen opknappen en was er in de loop van de jaren ook handig in geworden. Maar hij had nog nooit echt een groot landhuis opgeknapt. Anique stak haar handje uit en er kwam een roze vlindertje op te zitten. 'Kijke.' zei Anique tegen Marc en Loki.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 6:11 pm

'Ja, maar het zal wel jaren duren voordat ik eraan begin, als ik er ooit aan begin.' zei Lki kalm. Daarna keek ze naar de roze vlinde die op Anique's hand zat en glmlachte. Loki aaide haar even. 'Dat is een mooie vlinder Anique..' zei ze zacht tegen haar. Loki keek heel even naar Marc en daarna naar de andere vlinders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 6:14 pm

'Jaa mooi vlinde.' zei ze kraaiend. Marc lachte en aaide haar over haar bolletje. 'Waarom zou je er zo lang mee wachten?' vroeg hij haar. Hij was benieuwd naar het antwoord. 'En als ik jou was zou ik er zowizo niet te lang mee wachten want straks ben je oud en heb je het nog steeds niet gedaan.' zei hij wijs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 6:17 pm

'Omdat ik daar niet alleen wil wonen. Ik zou er haast doodgaan van eenzaamheid. Het is zo groot, serieus, de eerste verdieping alleen al heeft 10 kamers. Dan heb je de reusachtige tuin, kelder en zolder nog, de woonkamer, eetkamer, keuken, personeelsruimte en de stallen. Veel te groot voor een eenzaam iemand.' zei Loki. Ze was dan wel in luxe opgegroeid maar totaal niet verwend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 6:19 pm

'Je kan het ook gaan verhuren aan mensen dat doe ik met dit huis ook als ik er niet ben.' zei Marc. Hij vond het zonden dat er niemand zou wonen maar hij was blij dat hij het niet had verkocht. 'Het is best handig hoor of je kan er een soort van B&B van maken dan kan je er zelf ook blijven wonen.' opperde hij nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 6:23 pm

'Nee, dat wil ik niet. De hele familie heeft er veel herinneringen en die wil ik behouden. Dus ik ga dat niet doen. Ik heb het gevoel dat het vanzelf komt.' zei Loki hoopvol. Ze probeerde zich het landhuis weer voor de geest te halen maar merkte dat de mist weer op kwam zetten. 'Marc.. Ik zit al een paar dagne dat ik plots ineens mist in mijn hoofd krijg en me dingen niet goed kan herinneren. Ook heb ik mijn krachten niet onder controle, maar ik heb die mist nu weer. Wat zie je als je mijn gedachtes leest?' vroeg Loki plots aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 6:26 pm

Marc was een beetje verbaast over de vraag maar probeerde toch haar gedachtes te lezen. Het was heel lastig net of ze een blokade op haar gedachtes had gezet. 'Ik.. ik zie dat je aan een landhuis denkt maar voor de rest is het net of je het blokeerd.' zei Marc bedachtzaam. Hij had nog nooit zoiets gezien dus wist hij ook niet wat hij er mee moest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 6:29 pm

Loki zuchtte en keek triest naar de vlinders. 'Ik weet niet wat het is, en ik word er een beetje gek van. Het komt soms ineens en op dat moment kan ik ook niks doen met mijn krachten. En soms doen ze het erg goed en soms heel erg zwak..' vertelde Loki hem. Ze aaide Anique over haar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 6:51 pm

'Zijn er bepaalde momenten dat dat zo is? Bijvoorbeeld als je aan vroeger denkt.' vroeg Marc. Hij had wel eens gehoord dat mensen hun verlede verbande uit hun hoofd en dan konden ze daar niet maar aan denken. Hij vond het wel erg voor Loki dat ze daar last van had en wou dat hij haar kon helpen maar hij zou niet weten hoe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 7:14 pm

Loki schudde haar hoofd van niet. 'Soms zijn het zulke momenten, maar het gebeurd ook op momenten dat ik nergens aan denken. Of gewoon denken aan iets onzinnigs.' zei Loki tegen hem. Ze keek Marc aan maar zo dat ze Anique niet weg hoefde te draaien van de vlinders. Loki vond ze ook moio maar dit trok meer haar aandacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitimewo okt 27, 2010 7:17 pm

'het is iets vreemds vind ik. Mischien moet je eens naar een heler toe gaan mischien kan die je helpen.' opperde Marc. Hij had gehoord dat die heel goed waren in genezen maar hij had het altijd raar gevonden dat je iemand zou kunnen genezen. Maar misschien was dit voor Loki wel de goede oplossing. Hij keek haar glimlachend aan. Anique genoot duidelijk van de kamer zoals ze altijd deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van Marc- Rijk van de Tweeling
Terug naar boven 
Pagina 1 van 9Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Rijk v/d Tweeling-Het bergbos
» Nerisse's oude huis. - Rijk van de Tweeling.
» Het kratermeer- rijk van de tweeling
» Hyon- Rijk van de Tweeling
» De bergweides - Rijk van de Tweeling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: