De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.

Ga naar beneden 
+3
Valerie
Kurt.
Valerio
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimewo okt 27, 2010 9:32 pm

Deze grot ligt in het deel van het Rijk van de Maagd dat nog niet veroverd is. Het ligt onderaan eenberg, in een groot bos. Het heeft een deur. Binnen staat alles wat je in een normaal huis ook zou vinden. Er zijn twee inhammen in de wand. In de ene staat het bed van Valerio, in de ander slaapt Talpa Meles. In het midden van de kamer hangt een vogelkooitje voor Tsi-Long. Helemaal achter in de grot is de wand heel dun. Als je hier doorheen komt, sta je in de onderaardse gangen van de dasmollen.

Regels: Luisteren naar Valerio
Personen: Maximaal vijf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimewo okt 27, 2010 9:36 pm

Talpa Meles kwam uit de grond tevoorschijn voor de deur van e grot. Valerio stuurde het stof van de aarde van zijn kleren af en sprong van de rug van de dasmol. Hij keek uit naar Kurt. Tsi-Long vloog alvast naar binnen en liet met haar aardmagie de potten en pannen zweven en begon te koken. Talpa Meles kroop de gangen in, op zoek naar andere dasmollen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimewo okt 27, 2010 10:03 pm

Babi lande voor de deur van de grot en Kurt sprong van haar rug . Bambi keek van VAlerio naar de grot en liep uit eindelijk voorzichtig naar binnen. Kurt ging naast Valerio staan en pakte zijn hand stevig beet , Hij was voor het eerst in 3 jaar weer echt gelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimewo okt 27, 2010 10:08 pm

Valerio begeleidde Kurt mee naar binnen. Hij liet hem alle hoeken en gaten zien en ook de doorgang naar de dasmolgangen. De dasmollen accepteerden alleen Valerio in die gangen, voor andere zorgden ze dat die er nooit meer uitkwamen. "Dat kan erg handig zijn, als de Rijken het niet met ons eens zijn," zei hij tegen Kurt. Hij gaf hem een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimewo okt 27, 2010 10:19 pm

Kurt knikte "dat klopt ... alleeen laten de dasmollen mij toe , ik heb gehoord dat ze iedereen gewoon laten verdwalen en verhongeren... Maar jij beschermt me wel..." zei hij en gaf Valerio een kus terug , Bambi die om de hoek naar hen had gekeken trok een vies gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimewo okt 27, 2010 10:22 pm

Tsi-Long was klaar met koken en liet alle spullen die nodig waren voor een gedekte tafel naar de tafel zweven. Hij liet de borden ook opscheppen. Er stonden er maar twee. Hij maande Bambi om naar buiten te gaan. Zelf vloog hij snel met zijn vogelkooitje de deur uit. "Nou," zei Valerio. "Volgens mij kunnen we eten." Nu merkte hij dat hij best honger had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimedo okt 28, 2010 5:59 pm

Bambi liep met haar nek omlaag zodat ze haar hoofd niet zal stoten de deur uit. Kurts maag knorde "Dat zou fijn zijn " lachte hij , hij had de hele dag alleen wat graan kunnen bemachtigen en had daar brood van gemaakt , maar hij zou graag wat meer eten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimedo okt 28, 2010 7:25 pm

Valerio schoof een stoel achteruit, zodat Kurt kon gaan zitten. Daarna ging hij aan de andere kant zitten en zei: "Eet smakelijk." Hij nam gretig een paar happen en zweeg een tijdje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerie
Level 1
Valerie


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 28-10-10

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimedo okt 28, 2010 9:51 pm

foei foei je moet wel 3 regels schrijven he jorn



Kurt nam plaats op de stoel die Valerio naar achter geschoven haden begon ook te eten , hij genoot van elke hap eten die door zijn keel gleed . Af en toe keek hij op naar VAlerio , dan weer naar zijn bord , en dan keek hij de grot weer rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimedo okt 28, 2010 9:54 pm

"Dus," zei Valerio. "Nu heb ik toch een vraag. Hoe denk je dat de andere Dertieners zullen reageren?" Het was misschien een hele stomme vraag, maar hij moest gesteld worden. Hij nam nog een paar happen van zijn eten en schepte nog een keer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerie
Level 1
Valerie


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 28-10-10

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimedo okt 28, 2010 10:00 pm

nou , aphrodite haat hem Sad en aan de rest verteld hij gewoon niets Very Happy

Kurt keek op , dit was een goede vraag , hij zag het gezicht van Aph al voor zich... "Die moet ik maar niets vertellen denk ik , verraad aan de schepper ofzo..." zei hij en wreef door zijn haar en nam nog een hap van zijn eten. Hij wist het even niet meer...
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimedo okt 28, 2010 10:07 pm

maar hij heeft het haar al verteld.

"Tja," zei Valerio. "Ik vraag me af wat de rebellen gaan zeggen. Maar jij was toch ooit Twaalver? Dan lijkt het mij logisch dat je gewoon opnieuw kiest." Hij keek Kurt even strak aan. Daarna richtte hij zich weer op zijn eten. Tsi-Long kwam binnen vliegen om aan het toetje te beginnen. Met zijn magie liet hij de pannen en potten zweven en maakte creme-brullée.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerie
Level 1
Valerie


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 28-10-10

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimedo okt 28, 2010 10:11 pm

wanneer? is hij even weggegaan heeft het haar even verted en is teruggelopen XD

"Het is niet zo makkelijk... dan zijn er ook mensen die het verraad vinden , vooral Aphrodite , die zou dit dan meteen als excuus zien om me ter plekke te vermoorden ..." zei Kurt , hij zat in de knoei... hij wist niet wat hij moest doen , maar was liefde niet het belangrijkste...
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimedo okt 28, 2010 10:15 pm

tja, daar heb je een punt

"Tja, daar heb je een punt," zei Valerio. "Maar daar gaat het niet om. Desnoods trekken we ons terug. Dan is er niemand die ons lastig hoeft te vallen." Hij dacht even na over dat plan. Maar eigenlijk wilde hij ook gewoon verder met zijn land te verdedigen tegen Zenan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimevr okt 29, 2010 9:38 am

"wat we wel kunnen doen is tegen de anderen zeggen dat de ander is overgestapt... ofzo..." zei Kurt onderduiken was niet zijn favorite idee... maar het was ook een optie , het was gewoon stom dat 2 mensen die toevalig een ander geloof hadden niet verliefd mochten worden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimevr okt 29, 2010 1:26 pm

"Ja, maar moet er dan ook iemand echt overstappen?" vroeg Valerio. "Of zeggen we dat alleen maar." Hij vond het best moeilijk om dat te moeten kiezen. Hij wilde bij Kurt kunnen zijn, maar hij wilde ook zijn leven en vrienden en familie verdedigen tegen Zenan. Nou, eigenlijk kon de familie wel barsten. Als hij hen iets aan kon doen, was hij bereid over te stappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimevr okt 29, 2010 7:19 pm

"Tja... als een van ons overstapt zouden , zoals ik al zei , er mensen kunnen zijn die dat als verraad beschouwen , en ons vermoorden , maar als we ons verzetten en elkaar beschermen..." zei Kurt , hij vond het maar moeilijk , maar als aphrodite kwaad op hem zou worden had hij ook geen reden om niet over te stappen , behalve dat gedoe met geloof dan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimevr okt 29, 2010 10:08 pm

"Ach," zei Valerio. "Maar jij bent al overgestapt. Ik neem aan dat dat aan diezelfde Aphrodite ligt? Misschien moet ik je wel achterna en me ook aansluiten bij het Dertiende. Alleen weet ik waar de rebellen zich schuilhouden, dat wil ik ook weer niet prijsgeven." Het was erg lastig. Ondertussen dekte Tsi-Long de tafel. Hij had aarbeienyoghurt klaargemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerie
Level 1
Valerie


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 28-10-10

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimeza okt 30, 2010 8:28 pm

"Ja , diezelfde aphrodite.... en ik verwacht niet dat je over gaat stappen voor mij , en houd vooral geheim waar die rebellen zitten... zometeen ben jij er ook en worden julie met z'n allen uitgemoord... dat wil ik niet hebben." ze Kurt en bedankte het draakje voor de aarbijen yogurt
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimeza okt 30, 2010 10:21 pm

Tsi-Long vloog weer naar buiten. "Nee, ik ben inderdaad niet van plan over te stappen," zei Valerio. "Maar laten we nu gaan genieten van deze avond waarop er een nieuwe liefde is ontpopt." Hij at zijn yoghurt op en vroeg: "Wat ga jij vanavond doen? Ik kan een bed voor je klaar zetten, of ga je teug naar huis?" Hij hoopte eigenlijk wel een beetje dat Kurt zou blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerie
Level 1
Valerie


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 28-10-10

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimezo okt 31, 2010 12:00 am

Kurt at wat van zijn yogurt en zei toen " als jij wilt dat ik blijf , ik wil wel blijven... " hij wou maar al te graag blijven bij de jongen die zijn leven weer vrolijk had gemaakt... Hij nam nog een paar happen van zijn yogurt en zweeg weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimezo okt 31, 2010 11:06 am

"Ik heb heel graag dat je blijft," zei Valerio en hij stond op. Hij was klaar met zijn yoghurt en het lege schoteltje zette hij op het aanrecht. Daarna liep hij naar de kast en ging op zoek naar een bed. Misschien een beetje een vreemde plek voor een bed, maar Kurt zou het met een opvouwbaar bed moeten doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimema nov 01, 2010 7:19 pm

Kurt liep achter Valerio aan en keek af en toe over zijn schouder wat hij deed.

next day Very Happy

Kurt werd wakker Shocked en keek richting het bed van Valerio , hij zat met een probleem , Aphrodite... hij zal zijn hart gaan luchten , en misschien zou het opgelost worden.

(deze post is voledig bedacht door Jorn ClaaSSen Very Happy zo is ie wel goed Cool )
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimema nov 01, 2010 8:00 pm

Valerio werd ook wakker. "Goeiemorgen," zei hij toen hij zag dat Kurt ook wakker was. "Ik ga me even wassen, in een beekje hier verderop. Ben zo terug." Hij liep de grot uit, op weg naar het beekje. Er was een waterval, die hoog genoeg was voor een douche. en al het water dat daar beneden stroomde, was goed voor het wassen van je bovenlijf. Valerio had nu even geen zin in een douche, dus waste hij zich alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitimema nov 01, 2010 8:47 pm

Kurt ging op bed zitten en streek door zij haar , hij wachtte geduldig op Valerio(net als jorn op kim) . hij dacht nog eens na hoe hij zijn hart zou gaan lichten over Aphrodite...
drieregelsmakendgezwets:D

NU ACHTERVOLGD HET JE Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Diego's 2e huis - Rijk van de Maagd
» Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.
» Het huis van Kurt's overleden ouders- rijk v/d maagd.
» Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal
» Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: