De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.

Ga naar beneden 
+16
Gale
Alexis
Richard
Dylan
Aphrodite
Marc
-Orlando-
Vio
Saphira
Leida
Cloud
Kenneth
Levi
Loki
Andromeda
Derryl
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 2

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimeza jan 08, 2011 3:32 pm

Derryl ging op een ziekenhuiskrukje zitten en keek van Levi naar Andromeda en weer terug. Hij hield een dampende mok ziekenhuisoploskoffie in zijn hand en nam een slok. Het smaakte meer naar water dan naar koffie, maar hij moest het er maar mee doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimeza jan 08, 2011 5:15 pm

Droom zuchtte en overhandigde levi een stapeltje papier "Ik heb mijn dagboek gecontroleerd en een lijst van alle nachtmerries gemaakt, ze zijn gemarkeerd, de kleur houd mijn stemming in, er is ook een legenda, meestal houd het in dat iedereen waar ik om geef verdwijnt, of vermoord word, iets in die trant" ze haalde hzaar schuders op "De datum en of ik erna nog heb kunnen slapen staat erbij" ze knikte
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimeza jan 08, 2011 7:33 pm

"Wauw, dat is geweldig," zei Levi. "Ik zal ze aan de psycholoog geven. En ik wil nog even kijken hoe het met de kleine is." Hij haalde de echo apparatuur te voorschijn en ontblootte Drooms buik. Daar stuurde hij het waterige zalfje op, zodat hij er met de scanner overheen kon gaan. Op het beeld kwamen al een aantal vage vegen tevoorschijn, terwijl Levi zocht naar de juiste plek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneloes
Level 2
Anneloes


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-10

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimeza jan 08, 2011 7:38 pm

Droom pakte deryls hand. "Dit is de eerste echo, ik ben al op een paar maanden als ik het goed heb" ze keek deryl aan "Ik hoop dat het een beetje goed is met hem haar of hen" ze keek weer naar het schermpje en bleef kijken met goede hoop
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimeza jan 08, 2011 7:42 pm

Levi hield stil op de goede plek en keek naar het beeld. "Het zijn er twee," zei hij. "Al is dat moeilijk te zien, de één is nog heel klein. De ander is overduidelijk een jongen. Maar even terug naar die eerste. Je kan kleine stompjes zien waar alles zou moeten groeien, het is dus een jongen, maar het is niet gegroeid. Ik ben bang dat hij gestopt is met zich ontwikkelen. Als er in een week niks verandert, dan moet je over een maand de normaal ontwikkelde met een keizersnede eruit laten halen. De ander is dan dood. Het spijt me." Hij zette de echo uit en haalde het spul van Drooms buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneloes
Level 2
Anneloes


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-10

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimeza jan 08, 2011 7:57 pm

Jorn ze is dus nog echt neit op 7 maanden, nog neit eens...

Droom beet op haar lip en bleef naar het schermpje staren. ze kneep hand in deryls hand. Ze haalde idep adem en ontspande weer "goed dat de andere nog leeft" ze ze zonder een greintje emotie in haar stem op op haar gezicht
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimeza jan 08, 2011 8:01 pm

Oké, maar een baby kan niet erg lang tegelijk met een dood broertje opgesloten zitten.

Een paar dagen later

Levi stapte de kamer van Droom en Derryl weer binnen. Zijn hand ging even naar de brandwond die, tot een dunne strook geheeld door Lauren, van zijn oor naar zijn kaak liep. "Goeiemorgen," zei hij. "Sorry dat ik een tijdje niet ben geweest, maar ik moest een aantal artsen begeleiden bij de veldtocht."
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 2

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 09, 2011 8:20 pm

Derryl (Lisa) voelde zich even echt ontzettend genegeerd, zeker met de keuze van het geslacht en de hoeveelheid van de baby's, maargoed. Hij zat naast Andromeda's bed en keek naar Levi. "Maakt niet uit, er is volgensmij niet veel belangrijks gebeurd, toch lieverd?" Zei hij. Het laatste vroeg hij aan Andromeda.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 09, 2011 8:41 pm

Droom was verder weggezakt in haar depressie, ze comuniceerde amper meer met mensen, en haar nachtmerries werden ergr. Ze was alleen dikke boeken aan eht lezen. Op het moment rustte een dik medisch boek over psycische aandoeningen op haar schoot. toen ze was begonnen emt lezen ging het eerst nog moeizaam omdat ze amper school had gehad, maar al snel ging het beter en nu las ze op een sne;l tempo de moeilijke teksten "Hmmm..." zei ze als andwoord op deryls vraag en ze sloeg de bladzeide om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 09, 2011 8:53 pm

"Dat klinkt niet goed," zei Levi. "De vragen komen straks, eerst wil ik de jongens zien." Hij herhaalde weer het gebruikelijke ritueel en zette de echo aan. Al snel had hij de jongens gevonden. Hij keek goed naar hen allebei. "Ik heb slecht nieuws, de jongste zal het waarschijnlijk niet redden." Hij zei het recht voor zijn raap, dat leerde je tijdens de artsen opleiding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 09, 2011 8:56 pm

Droom had tijdens de echo opgekeken en toen levi eht neiuws vertelde had ze ge-"hmm"-t voor ze zich weer over de ingewikkelde tekst boog. Ze reageerde als gewoonlijk amper meer op anderen, ze sloot al haar emoties op in haar binnenste en was zo bang dat alles los zou komen als ze weer een gewon gesprek aanging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 09, 2011 8:58 pm

Levi schudde zijn hoofd en keek naar Derryl. Hij zette alles uit en haalde het zalfje van Drooms buik. Daarna wenkte hij Derryl om hem te volgen naar de gang. HIj liep alvast naar buiten en reserveerde een plaatsje in de OK voor over een paar maanden. Die zaten normaal erg vol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 2

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 09, 2011 9:07 pm

Derryl liep achter Levi aan naar buiten. Hij zuchtte. Hij kon er niet tegen dat Andromeda weer in haar oester-toestand was, maar hij kon er niets aan doen. Hij keek Levi aan. "Nou, waarom wou je me spreken?" Vroeg hij zo kalm mogelijk aan Levi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 09, 2011 9:11 pm

"Is ze vaker zo?" vroeg hij. "En wat weet je van haar van voordat jullie elkaar kenden?" Hij keek hem nieuwsgierig aan. "Ze wil het mij niet zeggen, maar we moeten het weten, anders wordt ze geestelijk ziek. Waarschijnlijk was het heel veel leed." Hij zuchtte. Als arts had hij geleerd niet met de patiënten mee te leven, maar dit was anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 2

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 09, 2011 9:21 pm

"Ze is een keer eerder zo geweest en dat is toen ze net een miskraam had gehad. Het enige wat ik van haar weet van voordat ik haar kende is dat ze in weeshuizen heeft gewoond en dat ze daarna is ontsnapt en door wouden is gezworven." Zei Derryl tegen Levi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 09, 2011 9:24 pm

Levi zuchtte. "We moeten meer weten," zei hij. "Dan kan ik kijken of ik die dingen kan verzachten. Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik heb gehoord over helers die iemands verleden kunnen verzoedelen." Hij keek ernstig. "En ik moet van één van jullie nog toestemming voor die keizersnede over een paar maanden en aangezien ik denk dat Droom die niet gaat geven, kan jij hier tekenen?" HIj legde Derryl een papier voor waarop alles stond over een keizersnede.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 2

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 09, 2011 9:33 pm

Derryl tekende zonder ook maar iets te lezen het papier. Hij vertrouwde Levi. Bovendien was zijn eigen moeder was gestorven tijdens haar bevalling van hem, dat zou hij Droom niet laten gebeuren. "Ik heb er nooit naar gevraagd, vooral omdat Andromeda er liever niet over praat. Tenminste, dat gevoel heb ik."
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 09, 2011 9:36 pm

"Dan wil ik je nu vragen daar naar binnen te gaan en met haar over jouw en haar verleden te praten," zei Levi. "Ik wil dat jij dat doet en daarna wil ik zoveel mogelijk weten. Ze moet het er eens uitgooien." Hij zuchtte. "Ik ben straks terug." Hij beenden weg, met zijn hand op zijn litteken. Hij had er teveel last van sinds Carlos hem daar had verbrand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 2

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 09, 2011 9:42 pm

Derryl liep de ziekenhuiskamer binnen en pakte het dikke boek weg bij Andromeda. Hij vouwde het dicht en ging erbovenop zitten. "Wij moeten eens praten, Droom. Echt praten. Over jouw verleden en mijn verleden. Ik weet nagenoeg niets van jouw verleden." Zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 09, 2011 9:44 pm

droom keek hem afwezig aan "dat was ik aan het lezen" zei ze afwezig ze khield haar hoofd een beetje schuin en staarde glazig naar ene punt boven deryls hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 2

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 09, 2011 9:56 pm

Derryl keek Andromeda kwaad aan. Hij had het helemaal gehad. "Weetje, Droom, als je dat boek belangrijker vind dan mij. Heb er dan maar veel plezier mee." Zij hij, angstaanjagend kalm. Hij stond op en gooide het boek op Andromeda's schoot terwijl hij de ziekenhuiskamer uitslenterde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneloes
Level 2
Anneloes


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-10

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 09, 2011 10:01 pm

Drooms ogen werden groot ze stond op en stond op. Ze gooide het boek daarbij op de grond. "d...deryl?" ze liep de kamer uit en achter hem aan "DERYL" gide ze aan hysterisch grenzend. Ze begon te rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 2

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 09, 2011 10:11 pm

Derryl keek niet meer om naar Andromeda, ookal hoorde hij haar gillen. Er stroomden tranen over zijn wangen. Hij liep naar de lift en nam hem naar de bovenste verdieping. Daar ging hij ergens op een bankje zitten. Hij huilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 09, 2011 10:16 pm

droom vloekte toen ze bij de gesloten liftdeuren kwam. bet gebalde visten beende ze terug naar haar kamer. Ze sloeg de deur kwaad achter haar dicht. En liet zich op har bed vallen. Zoals ze al had vermoed werd ze overgenomen door haar emoties zodtra ze aan een aantal toegaf. Ze begroef haar gezicht in haar kussen en na een paar minuten was dat al nat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 09, 2011 10:18 pm

Levi liep na zijn ronde over de bovenste verdieping terug naar de lift. Hij stopte toen hij Derryl zag zitten. Hij ging naast hem zitten, maar zei niets. Na een tijdje vond hij toch de woorden. "Wil je me vertellen wat er is?" vroeg hij en hij keek naar zijn vriend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.
Terug naar boven 
Pagina 6 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het kruidenwinkeltje- rijk van de Vissen
» Het bos-Het rijk van de Vissen
» Gabriel's huis - Het rijk van de Vissen
» Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen
» De hut van Saphira- Rijk van de Vissen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: