De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.

Ga naar beneden 
+16
Gale
Alexis
Richard
Dylan
Aphrodite
Marc
-Orlando-
Vio
Saphira
Leida
Cloud
Kenneth
Levi
Loki
Andromeda
Derryl
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
AuteurBericht
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Icon_minitimeza maa 12, 2011 11:22 pm

Dylan grinnikte en hees zich in de rolstoel. Hij nam Daantje op schoot die in zijjn handjes klaptevoor zijn tweede papa. Dylan glimalchte en gaf een rijden-maar-singaal aan aph
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 3

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Icon_minitimezo maa 13, 2011 1:51 pm

Aphrodite begon de rolstoel te duwen en keek ondertussen naar de bordjes die naast de kamers hingen. Toen ze bij kamer 572, de kamer van Kay, was aangekomen, deed ze langzaam de deur open en rolde daarna Dylan naar binnen. Kay lag nog steeds in dezelfde positie als een paar uur geleden. Met nog steeds dezelfde asgrauwe gloed over zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Icon_minitimezo maa 13, 2011 2:07 pm

Dylan beet op zijn lip en pakte een hand an zijn beste maatje. Hij kreeg weer bijna tranen in zijn ogen. Hij vond eht afschuwelijk Kaj zo te zien. Ondaks alles wat Aph had gezecht gaf hj zichzelf weer de schuld
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 3

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Icon_minitimezo maa 13, 2011 2:36 pm

Aphrodite nam Daniël maar over van Dylan en gaf Dylan nog een kus op zijn wang voordat ze de kamer uitstapte. Ze wist dat Dylan vast wel even alleen wou zijn met zijn vriend. Kleine Daan pakte een haarlok van zijn moeder vast en stak hem in zijn mond. Aphrodite glimlachte en haalde hem voorzichtig weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Icon_minitimezo maa 13, 2011 2:39 pm

Na een poosje rolde Dylan zich de kamer uit. Zijn gezicht was aardig betrokken. Hij beet op zijn lip en keek naar Aph "Als je wil kan jij nog even bij hem kijken" zei hij zacht voor hij de rolstoel wegrolde richting zijn kmamer
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 3

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Icon_minitimedi maa 15, 2011 6:01 pm

Aphrodite knikte en liep de kamer van Kaj in. Daniël stak zijn handjes naar hem uit en voelde voorzichtig aan zijn gezicht. Aphrodite hoorde hem denken dat hij Kaj heel stil en niet-bewegend vond. Ze beet op haar onderlip en hield haar zoontje dichter tegen zich aan. "Hij slaapt alleen maar een tijdje, dat is alles." Mompelde ze tegen Daantje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Icon_minitimedi maa 15, 2011 6:52 pm

Dylan zat in de deuropening en keek toe. Hij vond dit afschuwelijk. Hij keek naar het aura van Kaj. HEt was flinterdun, als dat van iemand die ernstig ziek was, en straalde perfecte neutraal heid uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 3

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Icon_minitimevr maa 18, 2011 11:54 pm

Aphrodite pakte Kaj's hand en kneep er even in voordat ze Daantje weer goed vastpakte en naar buiten liep. Ze keek Dylan aan en beet op haar onderlip. "Ik vind het zo erg." Wist ze er met moeite uit te krijgen. Ze wist dat als Kaj het niet zou halen, Dylan helemaal zou flippen. Bovendien was Kaj ook een goede vriend van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Icon_minitimeza maa 19, 2011 12:13 am

Dylan knikte en begon zichzelf weer naar zijn kamer te rollen. Sandee rende naar Aph toe toen die buiten de kamer was en viel haar huilen in de armen. Ze snikte dingen die nog net verstaanbaar waren als ".....Chris......Dave.....Kus....verward"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 3

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Icon_minitimema maa 21, 2011 3:32 pm

Aphrodite was een beetje gechoqueerd door Sandee, die opeens op haar af kwam rennen. Ze pakte haar zachtjes vast bij haar schouders. "Wat is er, meis?" Vroeg ze, op een kalme toon. Ze veegde de tranen van de wangen van haar "dochter".
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandee
Level 1
Sandee


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 19-03-11

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Icon_minitimema maa 21, 2011 6:03 pm

Sandee snikte "Ik...Ik..... Ik vertel het hele verhaal" ze ging op een krukje zitten "Ik was Chris surfles aan eht geven, en toen ik hem voor de zoveelste keer op zijn plank hielp kustte hij mij." ze wreef tranen in haar ogen "Voor ik kon reageren ging hij weg, duidelijk kwaad op zichzelf. Later kwam ik hem tegen in een zwembad. En hij kustte me weer, en ik weet neit waarom maar ik kustte hem terug. en toen hield hij opeens op, weer kwaad op zichzelf. En toen kwam dave en ging ik maar weg. een poosje later kwam ik chris tegen in een herberg, al deed hij zich voor als dave. En wij rustig praten. en de 'dave' ", ze maakte aanhalingstekens in de lucht, "Biechtte op mij leuk te vinden en kustte me." ze snifte "Later kwam ik dave emt een jongen bij een meer tegen en las zijn gedachten. Toen wist ik dat het Chris was. En als ik chris ooit weer zie vermoord ik hem" ze wreef de tranen uit haar ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 3

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Icon_minitimema maa 21, 2011 6:20 pm

Aphrodite herhaalde het verhaal nog een keer in haar hoofd en keek Sandee toen verbaasd aan. "Oke, Chris vindt jou dus overduidelijk leuk. Maar, ik dacht dat hij een vriendin had?" Vroeg ze. "Hij moet je wel heel erg leuk vinden, want hij lijkt me niet de persoon om zomaar vreemd te gaan." Zei ze tegen Sandee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandee
Level 1
Sandee


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 19-03-11

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Icon_minitimema maa 21, 2011 6:22 pm

Sandee schokschouderde "Nee, ik ving ook wat op in hun gedachten over wraak op mij" ze verborg haar gezicht in haar handen en begon weer te huilen. Ze zag geen onderscheid tussen haar gevoelens
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 3

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Icon_minitimedi maa 22, 2011 6:51 pm

"Ach, ma cherie, waarom zou iemand wraak op jou willen nemen?" Vroeg Aphrodite aan Sandee. Ze was compleet in de war, maar probeerde kalm te blijven. Ze kon niet geloven dat Dave en Chris zo gemeen konden doen. Ze keek Sandee aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandee
Level 1
Sandee


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 19-03-11

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Icon_minitimedi maa 22, 2011 8:47 pm

sandee wreef tranen uit ahar ogen "Omdat ik chris die keer had geslagen" Als aphrodite wat in sandees gedachten zou wroeten zou ze het verhaal ook zien. en zien wat een monsters die twee waren
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 3

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Icon_minitimedo maa 24, 2011 3:30 pm

"Je had alle reden om hem te slaan. Hij zoende jou, en dat wilde jij niet. Bovendien heeft hij een vriendin. Hij moet zich schamen. Ik ga een hartig woordje spreken met die tweeling. Of in ieder geval met Kurt." Zei Aphrodite tegen Sandee. "Waar ze mee bezig zijn kan echt niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandee
Level 1
Sandee


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 19-03-11

Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Icon_minitimedo maa 24, 2011 3:58 pm

Sandee snikte nog wat na. Daarna stond ze op en knuffelde Aphrodite grondig. Zo'n moeder was wel handig. ze wist zeker dta de tweeling niet zo zou blijven als ze nu waren als ze het haar vader of een van de jongens vertelde
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.   Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen. - Pagina 10 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het sacred heart ziekenhuis-Het rijk van de vissen.
Terug naar boven 
Pagina 10 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het bos-Het rijk van de Vissen
» Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen
» Het kruidenwinkeltje- rijk van de Vissen
» Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen
» De hut van Saphira- Rijk van de Vissen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: