De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Meertje - Rijk van de Waterman

Ga naar beneden 
+8
Kira
-Orlando-
Cara
-
Marc
Gytha.
Loki
Diego
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het Meertje - Rijk van de Waterman - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Meertje - Rijk van de Waterman   Het Meertje - Rijk van de Waterman - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 01, 2010 10:06 pm

f*ck nu moet alexis het uit gaan elggen, en dat kan ze niet xD
-
Alexis gromde even "Als je dacht echt wilt." Ze haalde even diep adem en begon toen aan haar relaas over waarom ze Gale niet mocht. Over wat hij haar aan had gedaan door Aria als het ware van haar af te pakken, gewoon zijn irritante karakter xd en aardig wat scheldwoorden die niet herhaald konden worden. "Dus het is wel duidelijk dat ik Gale haat met zijn achterbaks heid." sloot ze haar verhaal droog af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hitsugaya
Level 2
Hitsugaya


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 10-11-10

Het Meertje - Rijk van de Waterman - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Meertje - Rijk van de Waterman   Het Meertje - Rijk van de Waterman - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 01, 2010 10:09 pm

Hitsugaya knikte rustig. "En je zal hem hoe dan ook doden?" vroeg hij aan Alexis. Hij dacht na. Aria was nog soort van vriendin van Alexis, en ze was getrouwd met Gale. Als Alexis Gale zou doden zou Aria er waarschijnlijk kapot van zijn en Alexis' vriendin niet meer zijn. Of juist wel. Dat was het probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het Meertje - Rijk van de Waterman - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Meertje - Rijk van de Waterman   Het Meertje - Rijk van de Waterman - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 01, 2010 10:20 pm

Alexis haalde haar schouders op "Dat zijn 1 van de weinige dingen waar ik niét over na wil denken." ze glimlachte even naar hem waarnaar ze even kort onder water ging om al haar haren naar achteren te krijgen. Toen ze weer boven water kwam vroeg ze aan Hitsugaya; "En jij bent dus het broertje van Aria, wat vind jij van Gale?" het as toch zijn zwager.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hitsugaya
Level 2
Hitsugaya


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 10-11-10

Het Meertje - Rijk van de Waterman - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Meertje - Rijk van de Waterman   Het Meertje - Rijk van de Waterman - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 01, 2010 11:33 pm

''Mij leek hij wel aardig.'' zei Hitsugaya. ''Alleen niet iemand waarmee je snel een grapje maakt.'' Hij dacht even na en zei toen ''Maar als iemand mijn hulp vraagt als ze hem willen doden fake ik wel een polsblessure.'' Misschien had hij dat niet moeten zeggen, maar het was nu eenmaal de waarheid. Misschien zou Alexis het tegen Zenan zeggen. Dan was hij niet blij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Meertje - Rijk van de Waterman - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Meertje - Rijk van de Waterman   Het Meertje - Rijk van de Waterman - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Meertje - Rijk van de Waterman
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman
» Huis van Cara- Rijk van de Waterman
» Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman
» Rijk van de waterman - Akio's huisje.
» Het gezellige park- rijk van de waterman

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: