De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het weiland- Rijk van de maagd.

Ga naar beneden 
+8
Kurt.
Valerio
Alois
Emily
Gabriel
Anthea
Kenji
Cara
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het weiland- Rijk van de maagd. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het weiland- Rijk van de maagd.   Het weiland- Rijk van de maagd. - Pagina 6 Icon_minitimeza dec 18, 2010 8:45 pm

Valerio schreef:

Valerio keek naar Kurt en gaf hem snel ee zoen. Met zijn vinger tekende hij rondjes op Kurts buik, kijken of hij de vakjes al kon voelen. "Dat is mooi," zei hij mijmerend en hij draaide zelf ook naar Kurt, om hem nog een kus te geven.
Kurt zei nog"Ji kan echt niet wachten op dat six-packje he?" voor hij Valerio terug zoende.
--
sorry veel te inspi-loos
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het weiland- Rijk van de maagd. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het weiland- Rijk van de maagd.   Het weiland- Rijk van de maagd. - Pagina 6 Icon_minitimeza dec 18, 2010 8:51 pm

"Nee, sorry," zei Valerio. "Maar als iemand er goed uitziet, kan die er nog beter uit zien. En dan, tja, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. Maar ik voel al vier vakjes, dus het komt wel goed." Hij gaf Kurt nog een zoen en legde zijn hand plat op zijn buik, onder Kurts T-shirt. De andere hand ondersteunde zijn hoofd. "Ik houd echt van jou," zei hij lief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het weiland- Rijk van de maagd. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het weiland- Rijk van de maagd.   Het weiland- Rijk van de maagd. - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 19, 2010 11:22 am

Kuert glimlachte `Dan zijn we het over nog iets eens,´ hij keek Valerio aan `ik houd namelijk ook van mij, maar veel meer van jou´ zei hij en hij gaf hem een zoveelste kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het weiland- Rijk van de maagd. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het weiland- Rijk van de maagd.   Het weiland- Rijk van de maagd. - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 19, 2010 11:28 am

"Gelukkig," zei Valerio lachend en hij gaf Kurt nog een zoen. Hij rolde daarna weer op zijn rug, maar hield zijn hand op Kurts buik. Hij pakte Kurt bij zijn T-shirt en trok hem een beetje mee, maar niet genoeg zodat hij boven op hem zou komen te liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het weiland- Rijk van de maagd. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het weiland- Rijk van de maagd.   Het weiland- Rijk van de maagd. - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 19, 2010 8:48 pm

Kurt sloeg zijn armen om Valerio's nek , hij zoende hem nog een paar seconden voor hij zijn hoofd optilde en zijn echtgenoot verliefd aankeek.

geen inspi, lekker puh
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het weiland- Rijk van de maagd. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het weiland- Rijk van de maagd.   Het weiland- Rijk van de maagd. - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 19, 2010 9:01 pm

Valerio tekende een rondje op de four-pack van Kurt. Hij trok hem nu zo, dat Kurt bovenop hem lag. Hij gaf hem nog een zoen en keek hem op zijn beurt smoorverliefd aan. Even twijfelde hij, hij had een vraag. Toch stelde hij hem maar. "Zeg, Kurrie, hoe denk jij over kinderen?" Zo, dat was eruit. Nu maar hopen dat Kurt het niet belachelijk zou vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het weiland- Rijk van de maagd. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het weiland- Rijk van de maagd.   Het weiland- Rijk van de maagd. - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 19, 2010 9:30 pm

Er verscheen een brede glimlach op Kurt's gezicht "Ik denk, dat adoptiepapieren zo ondertekend zijn"grijnsde hij "Wat denk jij ervan?" hij hoopte dat Valerio het op de mannier bedoelde als hij verwachtte..
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het weiland- Rijk van de maagd. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het weiland- Rijk van de maagd.   Het weiland- Rijk van de maagd. - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 19, 2010 9:33 pm

"Ik hoop dat ook," zei hij. "Dus, na deze vakantie gaan wij naar een weeshuis of iets dergelijks?" Hij glimlachte en gaf Kurt een kus. "Ik denk, Kurrie, dat dit het beste huwelijk in heel Kyon gaat worden." Hij gaf hem nog een zoen en sloeg zijn armen om hem heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het weiland- Rijk van de maagd. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het weiland- Rijk van de maagd.   Het weiland- Rijk van de maagd. - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het weiland- Rijk van de maagd.
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal
» de kapelberg- het rijk van de maagd
» De dokterspraktijk- Rijk van de Maagd.
» De bloemenvelden - Rijk v.d. Maagd.
» Het maanmeertje-Rijk van de Maagd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: