De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.

Ga naar beneden 
+15
Kassie
Dylan
alyssa
Richard
Alexis
Elizabeth
Pixis
Aphrodite
Loki
Anthea
Bailey
Ámai
Drizzle
Kurt.
Valerio
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 27, 2010 5:54 pm

"Hallo," zei Valerio opgewekt. Daarna keek hij weer in de verte. Daar zag hij een zwarte stip. Even later stond Talpa Meles naast hen. "Dit is Talpa Meles," zei Valerio. "Mijn dasmol." Vanachter de hoge, bolle rug van Talpa Meles kwam een groen lichtbolletje aangevlogen. "En dat is Tsi-Long," zei Valerio, terwijl de feeëndraak op zijn schouder ging zitten. "Hij is een feeëndraak en zoals je ziet nogal klein. Maar hij is wel een goede magiër. Jongens, dit is Kurt." Talpa rook even aan Kurt en Ysi-Long kietelde de jongen even met zijn vleugel. "Waar woon jij eigenlijk?" vroeg Valerio.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 27, 2010 8:35 pm

Kurt lachte even bij het voelen van de kietelende vleugeltjes. "Ook hallo... Ik woon in het rijk van de maagd in het huis van mijn vader en moeder , ze zijn bijden gestorven... mijn vader pas 3 jaar geleden , maar mijn moeder veel eerder. " legde hij uit "Waar woon jij? ik denk in het onbezette deel van hetzelfde rijk..?" vroeg hij aan Valerio.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 27, 2010 8:40 pm

"Ja, klopt," zei Valerio. "Ik woon in een grot in het bos. Het is een best mooie grot, met een deur en alles erop en eraan." Tsi-Long vloog terug naar de rug van Talpa Meles. Valerio pakte Kurts hand vast. "En wat doen we nu?" vroeg hij. "Ik zou je graag nog beter willen leren kennen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 27, 2010 9:02 pm

Bambi begon te lachen toen Valerio Kurts hand pakte en Kurt gaf haar een schop , Gelijk was Bambi stil , "Sorry , ze is echt irritant... " zei hij en keek Bambi boos aan " Kurt knikte "ik jou ook... dus wat nu? Ik heb in iedergeval geen behoefte aan Bambi "zei hij met een strenge blik op de draak.

oops , de draak is niet bruin XD maar wit met oranje :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 27, 2010 9:05 pm

"Nou, ik kan je mijn grot laten zien," zei Valerio. "Daar heb je tenminste meer rust en privacy dan hier." Talpa Meles keek en beetje verontwaardigd en het licht van Tsi-Long werd even rood. "Ach jongens, mag ik verliefd zijn." Hij was een beetje boos. Nou en. Hij viel op jongens. En hij wist datdat bij de andere twee anders lag, maar nu had hij Kurt en hoefde hij zich niet meer te schamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 27, 2010 9:08 pm

"Kom op alle drie! Jullie doen gigantisch flauw!" zei Kurt en keek van het ene dier naar het andere , Bambi had er nooit aan kunnen wennen , dat wist hij , maar om nou zo te gaan doen... . Toen knikte hij "Ik zou je grot graag zien Valerio." zei hij en keek Valerio nu aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 27, 2010 9:28 pm

"Nou, klim maar op je draak, dan gaan we er heen," zei Valerio. Zelf stapte hij op Talpa Meles. Tsi-Long ging op zijn schouder zitten. De dasmol groef zich in en stoof ondergronds vooruit. Bovengronds was alleen een bobbel te zien, die snel vooruit kroop.

Ik maak wel even een Valerio's grot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 27, 2010 9:31 pm

Kurt sprong op Bambi die nog even na gniffelde "Kom op dame , volg die bobbel! "Bambi steeg op en vloog achter de snel voortkruipende bobbel aan , af en toe ging ze hoger vliegen voor een huis of boom , maar bleef dicht bij de grond zodat ze goed kon zien waar de bobbel was.

okeejtjuhs
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimedo okt 28, 2010 1:34 pm

Loki liep de kroeg binnenmet haar kap nog op maar deed die af zodra ze binnen was. Ze had gemerkt dat als ze alcohol dronk de mist iets minder snel kwam. Ze ging in een hoekje aan de bar zitten en bestelde wat water met wijn erbij. Haar vioolkoffer en ts zette ze naast elkaar op de grond bij haar kruk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 01, 2010 10:48 pm

lalala, zoals altijd dezelfde post xD

Aphrodite liep de groeg binnen. Ze keek even rond en vestigde haar blik op alle mannen die er zaten, die haar meteen met hun blik volgde in haar weg naar de bar. Daar ging ze zitten en bestelde een coctail die oke klonk. Ze nam het gemixte drankje aan en nam een slok. De alcohol prikte in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 01, 2010 10:55 pm

Pixis zat ergens aan één van de achterste tafeltjes. Zijn gezicht ging schuil in de schaduwen van zijn kap en de rest van de mantel zorgde ervoor dat hij praktisch onzichtbaar was. Zijn ogen flitsten heen en weer door de kroeg. Hij bewoog niet eens toen Aphrodite de kroeg binnen stapte. Alleen zijn ogen volgden haar de hele tijd. Hij zat hier, omdat er hier in de buurt een Dertiener gesignaleerd was, die vaak in kroegen rondhing. En deze kroeg leek hem nu net geschikt voor zo iemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 01, 2010 11:00 pm

Aphrodite keek over haar glas heen naar de in een mantel gehulde vreemdeling aan een van de achterste tafeltjes. Ze koos hem uit en besloot meteen dat ze vandaag de Casey techniek zou gebruiken omdat het haar verjaardag was. (Die van Casey, en JA, ik vond het een goede reden.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 01, 2010 11:06 pm

Pixis keek op toen Aphrodite naar hem keek. Ze leek op de schets die hij had gekregen over de Dertienster. Maar hij wist niet of ze krachten zou hebben. Dus hij paste op met alles wat hij deed. Zijn trouwring lag natuurlijk nog thuis, maar om de één of andere reden hoopte hij dat hij hem had omgehouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 01, 2010 11:09 pm

Aphrodite maakte nu haar definitieve beslissing. Ze zag dat de jongen in de hoek geen trouwring omhad, en de hoge concentratie alcohol in het drankje verzwakte haar kraachten zo, dat ze zijn gedachten over Eliza allen gehoord zou hebben als hij uit alle macht aan haar zou denken. Ze liep in een nog vrij rechte lijn naar het tafeltje waar Pixis zat en drukte haar lippen op ze zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 01, 2010 11:11 pm

Eerst zat Pixis als versteend. Daarna wist hij het even niet meer. Maar één ding wist hij wel, dit kon niet. Hij duwde haar achteruit, zonder dat het zijn bedoeling wa hielp de lucht in het vertrek mee en Aphrodite vloog door de gelagkamer, om aan de andere kant neer te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 29-10-10
Woonplaats : Dat ene broodkruimeltje op je toetse bord, haha je wist lekker niet dat ik je besioneerde

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 01, 2010 11:21 pm

Elizabeth zuchtte. ze was uiteindelijk toch achter Pixis aan gegaan hij was zijn teken van de rebellen en zijn geld vergeten, ze stapte de kroeg binnen en keek rond op zoek naar haar man. Ze zag Pixis en een meisje zoenen en draaide zich meteen om en rende huilend weg. ze wilde niet eens kijken wat er aan de hand was, die vrouw had een iets te diep ingesneden jurk en was iets te mooi om haar hart nog heel genoeg te laten om te blijven kijken. ze rende door de regen naar huis. zE pakte al huilend haar spullen in en vertrok met een slaperige Yasmine en een onthutste Gilan op rimas rug. Als enige teken dat ze er ooit wat haar ring en dit betraande briefje achterlatend op het bëd

Pixis,

Dat jij zo diep kan zinken had ik niet verwacht, ik kan het niet aanzien dat je mijn hart behandeld als iets waar je af en toe wat aan hebt. Ik GA en kom niet meer terug. Ik neem de kinderen mee

Je voormalige vrouw, Elizabeth
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 01, 2010 11:24 pm

Er speelde een glimlachje om Aphrodite's lippen. Dit moest een keer gebeuren. Het was onvermijdelijk, het was daarom dat het haar waarschijnlijk ook niets deed. Ze stapte op, en nam zich voor te gaan settelen, hoeveel relaties moest ze nog verpesten? Maar ze wist ook dat ze dit zichzelf iedere keer voornam als ze weer naast iemand met een ring om zijn vinger wakker werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 01, 2010 11:25 pm

Pixis zag nog net Elizabeth wegrennen in de deuropening. Hij rende met wind mee achter haar aan. "Lizzy!" schreeuwde hij nog, maar het was al te laat. Laat die hele stomme missie maar zitten, dacht hij. Hij sjokte terug naar huis. Ceyx lag daar te wachten. Hij had geen zin om te vliegen. Thuis vond hij het briefje, liep naar de schuur van Ceyx, en ook ooit van Rima, en barstte daar in huilen uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 6:21 pm

Alexis kwam met een kleine glimlach op haar gezicht de kroeg binnen. Het was lang geleden dat ze echt naar een kroeg gegaan was, dus ze had wel weer zin om eens uit te gaan. Al zou ze nu niet op jongens jagen, haar gedachte werd gelijk voerspoeld door Cloud. Met een glimlach liep ze naar de bar waar nog genoeg vrije krukken stonden. Ze klom rustig op 1 van de stoelen en besloot voor wat te bestellen de kroeg eens rond te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 6:25 pm

Loki had haar mantel om en er stond niks in haar te ogen lezen op leegte na. Ze deed haar kap af toen ze een kroeg binnenstapte omdat ze dorst kreeg en zin had in wat warmte. Ze ging aan de bar zitten op een kruk afstand van een meisje met lange zwarte haren. Loki keek naar de bar en bestelde alleen wat water. Ze had drank voorgoed afgeschaft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 6:45 pm

Alexis nam elke bezoeker die er was even rustig in zich op. Het waren enkele soldaten van Zenan die zo te zien hun soldij net gekregen hadden en de helft opdronken voor ze wat naar hun gezinnen zouden sturen. Ze schudde even onopmerkzaam haar hoofd en ging verder met kijken naar de mensen, haar blik bleef hangen op een meisje dat enkele krukken verderop ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 6:47 pm

Loki draaide rondjes met haar glas en zuchtte zacht voordat ze een slokje nam. Ze keek door haar haren even naar het vrouw dat naar haar keek maar besteedde er geen aandacht aan. Ze had zichzelf een beetje afgeleerd om zich met anderen te bemoeien, het deed haar niet veel goeds.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 7:22 pm

ben ff eten
-
Alexis zag dat het meisje in plaats van de meeste voorkomende drankjes als cola of een glas bier een glas water in haar hand had. Iets wat haar nou niet het geweldigst leek om te drinken op een vrijdag avond. Ze gaf haar even een vriendelijk glimlachje voor ze zich wegdraaide en een glas cola bestelde bij de barvrouw die gelijk aan de slag ging met het tappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 7:31 pm

Smakelijk, ik nu ook
________

Loki zuchtte en glimlachte even koeltjes terug, meer kon ze niet. Loki nam rustig een slokje water en speelde met een plukje van haar zwarte haren Ze had ze laatst opnieuw geverfd dus ze waren weer pikzwart en het zou een tijdje duren voor er weer een paarse gloed in zou komen. Loki keek voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 9:33 pm

Alexis fronste even haar wenkbrauwen naar het meisje dat koeltjes glimlachte. "Het is vrijdag avond, het mag wel wat vrolijker hoor, Honey-Love." Alexis kon het niet laten om er even op te reageren. Ze keek het meisje nog enkele seconden aan, tot ze haar bier voor haar neergezet kreeg. Ze zette het glas rustig aan haar lipen en hapte wat van het witte schuim eraf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rijk van de Leeuw - Kroeg: De heilige Inxa
» Herberg de Nacht - Inx - Rijk v.d. Leeuw
» Het bos van Inx - Rijk v.d. Leeuw
» Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen.
» het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Leeuw, Ram en boogschutter-
Ga naar: