De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.

Ga naar beneden 
+15
Kassie
Dylan
alyssa
Richard
Alexis
Elizabeth
Pixis
Aphrodite
Loki
Anthea
Bailey
Ámai
Drizzle
Kurt.
Valerio
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimema okt 25, 2010 9:14 pm

Kurt glimlachte "Ik woon er eigenlijk nog... wat best vaag is..." hij dacht terug aan de tijd dat zijn vader er nog was en de tranen sprongen in zijn ogen , hij probeerde ze vior valerio te verbergen door naar zijn lege glas te kijken , maar het zou waarschijnlijk niet helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimema okt 25, 2010 9:21 pm

Valerio legde een arm om Kurts schouder. "Huilen is vaak de beste remedie," zei hij filosofisch. Hij keek er best van op, dat dat uit zijn mond kwam. "Maar als jij overgelopen bent, dan moet je dus ook iets kunnen sturen. En ik weet zeker dat je telekinetisch bent. Dus dan weet je ook al dat ik een helende aardmeester ben." Hij keek Kurt doordingend aan. Nu moest hij het gewoon zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimema okt 25, 2010 9:28 pm

"Dus ik moet het gewoon zggen van jou?"zei Kurt als tip , en liet de grond onder de barkruk van Valerio een beetje omhoog komen zodat hij ook merkte dat hij aarde krachten had , dat wist hij al omdat ze natuurlijk beiden uit hetzelfde rijk kwamen , maar dit verduidelijkte het...
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 26, 2010 2:16 pm

"Ja," zei Valerio. "Ik heb nu ook zo'n beetje alles gezegd. Dan mag jij dat ook wel doen. Vooral die telekinese. De aarde heb ik al gevoeld." Nu wist hij ten minste dat Kurt een meester was. En nog uit hetzelfde rijk ook. Alleen was hij overgestapt, maar hij vond dat niks uitmaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 26, 2010 2:28 pm

Kurt lachte , Valerio had het nu al tien keer kunnen weten , hij wist het al zelfs... "Ik ben telikinist en aarde meester en val op jongens . Zo goed? " Kwam hij ermee voor de draad. "Of is er nog iets wat ik moet vertellen van jou?" vroeg hij er nog achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 26, 2010 2:31 pm

"Nee hoor, dat was het," zei Valerio. Nu hij alles zeker wist, was Kurt nog leuker geworden. "Zoals je waarschijnlijk opgevallen is, ik val op meiden en op jongens. Maar jongens zijn toch wel leuker." Meiden waren gewoon leuk voor één nacht. Als hij ooit aan een lange relatie zou beginnen, wilde hij dat met een jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ámai
Level 1
Ámai


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : level 2

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 26, 2010 3:23 pm

"Ik weet het" Zei Kurt met een grijns, hij begon Valerio steeds aardiger te vinden, meer dan aardig misschien... Hij draaide met zijn glas op de bar en vroeg de barman om een tweede glas , wat hij meteen kreeg . Hij Keek Valerio aan terwijl hij een slok nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 26, 2010 3:57 pm

"Ja, natuurlijk weet je dat," zei Valerio. "Je hebt trouwens telekinese. Maar ik zou toch veel blijer zijn met helen. En dat kan ik al, dus dat is een geluk." Hij moest lachen. Kurt was echt een aardige, leuke jongen. Vooral leuk. "Hoe oud ben je?" vroeg hij. "Ik ben achtentwintig." Hij hoopte eerlijk gezegd een beetje dat dat nergens een probleem voor zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ámai
Level 1
Ámai


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : level 2

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 26, 2010 4:02 pm

"Telikinese kan handig zijn , stel je krijgt een crush op iemand..." Legde Kurt uit "Ik ben 23..." Beantwoorde hij de vraag hoe oud hij was... Het scheelde 5 jaar , misschien veel ,maar je wilt niet weten hoe groot leeftijds verschil er kan zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 26, 2010 4:05 pm

"Wat bedoel je met een crush," vroeg Valerio, die dat woord nooit eerder gehoord had. En het leeftijdsverschil was dan misschien wel groot, maar hij bleef Kurt het leukste jochie vinden dat hij tot nu toe op aarde had gezien. Misschien kon het wel wat worden tussen hen twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 26, 2010 4:18 pm

"Stel , hier loopt en gast , en ik vind hem leuk... dan kan ik er achterkomen of hij hetero is " Zei Kurt met een knipoog, het leeftijds verschil kon de pot op , hij vond valerio leuk en 5 jaartjes konden dat niet veranderen ! Hij keek VAlerio in de ogen , en weerstond de aandrang om in zijn gedachten te kijken of hij er net zo over dacht.

----
word dit het eerst gay stelletje op kyon ? Very Happy Very Happy


Laatst aangepast door Kurt. op di okt 26, 2010 4:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 26, 2010 4:20 pm

ik vind het goed Razz

"Handig," zei Valerio. Hij had steeds meer bewondering voor die Kurt. Hij pkte de dingen wel goed aan. Als hij er zo over nadacht, dan was dat bij hem niet het geval. Elf jaar basisschool en daarna op zichzelf gaan wonen. En natuurlijk al die nachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 26, 2010 4:28 pm

"Als je er goed gebruik van maakt wel , net als helen, als je er geen goed gebruik van maakt , heb je er niets aan... Doe je dat wel , kan je velen levens redden..." Zei Kurt en hij keek Valerio aan , met een liefdevolle blik... hij kon het niet laten en gaf hem een kus...
----
DAT IS NIEUWS VOOR IN DE KRANT XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 26, 2010 4:32 pm

Valerio was meteen hopeloos verliefd op deze jongen. Hij kuste terug. De mensen om hen heen zouden het wel vreemd vinden, maar hij schaamde zich er niet meer voor. Dit was anders dan alle anderen. En dat voor een nacht samen. Dan moest het alles wel waard zijn. Hij vond het hier fijn, met zijn liep op die van Kurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey
Level 2
Bailey


Aantal berichten : 227
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : Lvl 1

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 26, 2010 6:26 pm

*kuchkuch* storen mag toch zeker? (aa)
Nieuwheid dan maar (:
--

Bailey opende met een flinke zet de deur van de kroeg en liep met een aantal snelle passen naar binnen. Ze negeerde de blikken van de mensen die er op haar geworpen werden en ze liep naar de bar. Ze knikte even kort naar de vrouw die bij de bar stond, maar dan wel zonder enige emotie in haar blik. 'Doe maar een cola.' Ging het als een snelle sis over haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthea
Level 1
Anthea


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 26, 2010 6:46 pm

Anthea opende de deur en glimlachte naar de mensen in de kroeg, ze was in een goede bui vandaag. Ze nam plaats aan de bar, naast een meisje wat duidelijk een wat minder goede bui had. Ze bestelde een dubbele cappucino en wachtte tot de barvrouw haar drankje zou brengen. Ondertussen keek ze de ruimte rond, daar in een hoekje, zaten twee jongens die elkaar overduidelijk leuk vonden. Anthea vond het eigenlijk helemaal geen gek gezicht, ookal kwam het niet vaak voor hier in Kyon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey
Level 2
Bailey


Aantal berichten : 227
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : Lvl 1

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 26, 2010 7:57 pm

Bailey wierp een vage blik op het meisje dat plaats nam naast haar, maar je kon niet aflezen in haar ogen wat ze dacht. Ze wendde haar blik af toen de vrouw haar cola gaf en legde even snel een muntje op de bar, zonder bedankje. Ze pakte haar glas vast en draaide zich half, zodat ze de kroeg door kon kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 26, 2010 8:13 pm

Valerio haalde zijn lippen van die van Kurt. Hij keek hem even aan. "Volgens mij houden we allebei van elkaar," zei hij voorzichtig. "Maar hoe doen we dat met de oorlog?" Hij hoopte vurig dat het geen probleem zou zijn. Eindelijk iemand waarmee hij door één deur kon, waarbij hij zich niet hoefde te schamen voor gevoelens. En dar werd in de weg gezeten door een stomme oorlog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthea
Level 1
Anthea


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 26, 2010 8:16 pm

Anthea keek nog eens naar het meisje, ze was goed opgevoed en vond dat ze zich maar moest voorstellen. Bovendien had ze het idee dat dit meisje wel een oppeppertje kon gebruiken. "Euh.. Hoi, ik ben Anthea, aangenaam." Zei ze een beetje ongemakkelijk, ze was altijd slecht geweest in openingszinnen en ze wist niet echt goed hoe ze de aandacht van het meisje erbij moest houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey
Level 2
Bailey


Aantal berichten : 227
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : Lvl 1

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 26, 2010 8:19 pm

Bailey keek het meisje aan dat zich voorstelde als Anthea. Ze kon het niet laten om een wenkbrauw op te trekken. 'Bailey. Aangenaam.' Zei ze en knikte even kort naar Anthea. Ze nam een slokje van haar cola en nam Anthea even een paar seconden in zich op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 27, 2010 1:52 pm

Kurt kreek Vlerio aan ... hij wist het niet , wrom konden de twee 'delen' van Kyon niet gewoon vrede sluiten... " tja... " mompelde hij " Negeren..? vrede sluiten..?" Het eerste was een mogelijkheid ... het tweede kleek onmogelijk , hoe konden twee jongens er nu voor zorgen dat er vrede kwam in Kyon...
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 27, 2010 3:25 pm

"We negeren de oorlog gewoon," zei Valerio. "Iets anders zal niet lukken. Maar we zullen wel gewoon door moeten gaan met de oorlog, alleen van elkaar blijven we af." Hij vond het zelf een goed idee. "En jij staat onder mijn bescherming tegen andere Twaalvers." Hij wilde dat echt helemaal niets hun liefde in de weg zou staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ámai
Level 1
Ámai


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : level 2

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 27, 2010 5:39 pm

" eveneens..." Zei Kurt en knikte , hij wist niet hoe hij aphrodite moest uitleggen dat ze een twaalver niet mocht aanvallen ... mar dat had ze immers ook niet met zijn vader gedaan... ze moest maar in liefde geloven... en dit was echte liefde... dat wist hij zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 27, 2010 5:42 pm

"Oké, mooi," zei Valerio. "En nu wil ik je mijn draak en dasmol laten zien." Hij pakte Kurts hand en trok hem mee naar buiten. "Dat vind je toch geen probleem, of wel?" vroeg hij nog voor de zekerheid. Hij floot een paar keer luid om de dasmol te laten weten dat hij hem nodig had.

Stom, ik ben de naam van de dasmol vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ámai
Level 1
Ámai


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : level 2

Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 27, 2010 5:47 pm

dat is niet slim... maar dasmollen zijn coowl Very Happy Mijn draak heeft een droge naam... niet op letten XD

Kurt lachte " Helemal geen probleem... Mar ook mijn draak komt hierheen...!" Hij neuride even en Bambi kwam aanklapperen... de grote bruine draak keek even van Valerio naar Kurt en begon toen te grinniken... Kurt zuchte... " Dit , dit is mijn draak Bambi..." Bambi grinnikte nogsteeds schaamteloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.   Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Rijk v/d Leeuw- Kroeg de Zwijgzame Vreemdeling.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rijk van de Leeuw - Kroeg: De heilige Inxa
» Herberg de Nacht - Inx - Rijk v.d. Leeuw
» Het bos van Inx - Rijk v.d. Leeuw
» Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen.
» het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Leeuw, Ram en boogschutter-
Ga naar: