De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.

Ga naar beneden 
+16
Bailey
Dylan
Cloud
Cetus
Orion
Kassie
Demetri
Hitsugaya
Scarlet
Esra.
Coco
Pixis
Cyene
Morris
Gale
Aria
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Bailey
Level 2
Bailey


Aantal berichten : 227
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : Lvl 1

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimedi dec 14, 2010 6:16 pm

Bailey ging naast haar zus zitten en dacht even na. 'Het gaat... redelijk goed.' Zei ze twijfelend. 'Maar eigenlijk gaat het nooit helemaal goed met me. Ik denk dat dat niet meer kan.' Zei ze zachtjes en keek naar het water. 'En met jou?' Vroeg ze en keek naar Loki. Naar eigen mening zag haar zus er niet helemaal goed uit, mager.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimedi dec 14, 2010 10:39 pm

Loki halde haar schouders op. 'Slecht.. denk ik. Voor 1/3 deel goed. Maar 2/3 deel slecht.' zei Loki. Ze keek naar het water en beet op haar lip om de tranen te bedwingen. Ze dacht gelijk weer aan Scath. Ze keek even de andere kant op en slikte. Ze wist zich weer te bedwingen en keek naar het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimedo dec 16, 2010 6:19 pm

sorry als we er tusen komen maar ga maar verder dan, new
-----------------------
Aria landde uitegput bij de waterval. Tocix keek hij afkeurend aan. ´´De baby hebben niets´´ zei Aria verzekerend. Al moes ze zelf welevn zitten. ´´Ik ben alleen een beetje moe´´ zei ze luchtig. Ze ademde diep in en uit terwijl ze naar haar buik keek. Nu zag je van dichtbij zonder haar shirt omhoog te doen een kleine hobbel. Dus je kon al zien dat ze zwanger was.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimedo dec 16, 2010 8:24 pm

sue liep door een smallegang haar nieuwschierigheid was op geborreldt doordat ze voetstappen had gezien bij de ingang van de gang en ze volgde het tot ze bij een ondergronds meer kwam en ze keek toe het was mooi en rustig en ze keek omhoog even en dan weer na het meer en dan ziet ze iemand zitten ze kon niet zien wie het was en ze maakte een vuurbol en ziet dan in het lichte licht het gezicht van aria..."ARIA" roept ze en ze snelt er heen
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimedo dec 16, 2010 8:30 pm

Aria schrok wel toen ze Sue hoorde. Toxic was eerst verbaast en op haar hoede maar toen ze zag dat het Sue was ging ze rustig zitten. Het geval van gevangen nemen zou nooit meer gebeuren als het aan Toxic lag. ´´Sue´´ zei Aria verbaats. Ze wou wel overeind komen en naar haar toe lopen maar ze wou even blijven uit rusten. Ze wist eigenlijk niet wat er met Sue was gebeurd maar ze leefde tenminste nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimedo dec 16, 2010 8:36 pm

sue rende tot bij aria en knielde bij haar neer en hijgde lichtjes"oh wat ben ik blij tot je nog leefd'is alles goed met jou en de baby's ben je ergens gewond...zojah dan wil ik je wel genezen"brand ze los en bekeek aria dan pas ze zag er nogal moe uit maar ze zag niet 1.2.3 een wond in het donker en ze wachte haar antwoord af het laatste had ze haar gezien toen ze gevangen waren genomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimedo dec 16, 2010 8:40 pm

aria luisterde geduldig tot Sue klaar was met al de vragen te stellen. Daarna glimlachte ze breed. ´´Ik ben alleen en beetje moe verder hoef je de littekens niet te genezen´´ zei Aria rustig. Zehad er genoeg dus het maakte weinig uit. Ze waren niet van levensbelang. ´´en met de baby´s gaat het geod ze groeien zelfs nog meer´´ zei Aria trots terwijl ze haar hand op haar buik legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
sue
Level 2
sue


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 05-12-10

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimedo dec 16, 2010 8:44 pm

sue zuchte opgelucht"gelukkig heb jij en de baby's niks en ik zie het tot ze gegroeid zijn"zegt ze terwijl ze naar de buik kijkt van aria en ze was blij tot ze niks had ze vond het wel erg van kira tot die het niet had over leefd en met try viel nu bijna niks meer te beginen"ik hoop tot het snel af gelopen is de oorlog"zegt ze dan en keek aria aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimedo dec 16, 2010 8:47 pm

´`Dat hoop ik al zeven jaar´´ zei Aria eerlijk. Sinds het moment dat ze echt met Gale kreeg en overstapte nar het midden wou ze dat. Ook al had ze eerst zelf twaalvers gedood. ´´Heb ik trouens iets gemist bij het gevecht. Ik moest weg omdat sommige twaalvers mij ook zouden aanvallen´´ zei Aria. Ze schaamde zich er wel voor maar daar kon ze nu niets aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
sue
Level 2
sue


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 05-12-10

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimedo dec 16, 2010 8:55 pm

sue keek van aria naar de grond"jah je hebt wat gemist...leida vocht tegen kira en try en kira heeft dat gevecht helaas niet overleeft"zegt sue zachtjes en met een brok in haar keel en ze voelde hoe er tranen in haar ogen kwamen en ze wist ze nog net tegen te houden,
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimedo dec 16, 2010 8:58 pm

Aria slikte even diep bij het nieuws. Ze dacht wel dat ze het zouden rdden waardor ze vertrok. aar it had ze niet verwacht. Al kende ze Kira niet zo goed. Ze vond het nog heel erg omdat het mede door haar was. Als ze beter haar best had gedaan was ditallemaal niet gebeurd. Toch duwde ze de tranen weg. De tijd van huilen is voorbij ze meosten echt iets aan de oorlog don. ´´W moeten iets doen´´ zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
sue
Level 2
sue


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 05-12-10

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimedo dec 16, 2010 9:03 pm

"ik wil ook iets doen maar niemand lijkt te luisteren of willen te luisteren"slaakt sue uit en ze dacht na wat moesten ze doen waardoor de oorlog zou stoppen niemand zou naar een meisje luisteren als die over vreden sprak,"heb jij een idee hoe"vraagt ze dan aan aria als haar niks te binnen schiet
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimevr dec 17, 2010 1:58 pm

´´We hebben een wonder nodig. Eentje zo groot dat de dertienrs ook geloven dat de schepper achter ons staat. Dan komt er vrede maar hoe is ook voor mij een vraag´´ zei Aria rustig. Ze konden ook Zenan doden maar daardoor zou de situatie alleen maar erger worden dacht ze zelf. Gaf de schepper hun maar hulp.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimevr dec 17, 2010 8:34 pm

jah maar of dat wonder ooit zal komen betwijfel ik"zucht sue teneer geslagen en ze denkt na,"ik weet het echt niet meer en ik wordt er dood moe van er komen steeds meer gewonden laat staan doden, brengt ze wanhopig uit en ze gaat zitten en slaat de armen rond haar benen
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimevr dec 17, 2010 8:54 pm

´´Ik snap het. Ik kan niet eens meer iemand doden zzonder er schuldg over te voelen´´ zei Aria. Het klonk misschien veemd maar voor Aria was het eerst helemaal anders. Het was raar als ze er aan terug dacht wat ze de laatste vaak deed. Ze keek naar haar buik. ´´Als mijn kinderen maar een oorlog vrije omgeving konden leven´´ zie Aria.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimevr dec 17, 2010 8:59 pm

soms moet ik geweld gebruiken maar ik ben er helemaal geen voor stander van, en ik snap wat je bedoelt, kinderen horen niet in oorlog te leven"zegt sue instemment met aria"misschien kunnen we ze om de thuin leiden door een eigen schepper te crearen en ze laten geloven tot het de schepper echt is en die laten zeggen tot ze moeten stoppen, ik weet tot het wat raar is maar ik weet niks beter"legt sue uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimeza dec 18, 2010 9:53 am

Aria hield een lach in voor het idee. Het was eigenlijk niet grappig maar ze stelde de gezichten voor van de dertieners als ze dat deden. ´´Dat zou echt niet werken. Trouwens voor mijn geloof mag ik eigenlijk niet de schepper lasteren dus ik ga het niet doen´´ zei Aria. Ondertussen probeerde ze een ander plan te bedenken. ´´We kunnen proberen de woestijn weer ondoordringbaar te maken´´ stelde ze toen voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimeza dec 18, 2010 10:06 am

"jah, ik heb nog niet echt een geloof gekozen"zucht sue dan en keek naar aria,en ze voelde zich een beetje stom, dan kijkt ze verbaast"wat bedoel je daar mee"vraagt ze ze had daar nog nooit van gehoort wat ze bedoelde"wat kan de woestijn daar aan doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimeza dec 18, 2010 10:19 am

´´Als de woestijn weer dicht gaat zoals het eerst was dan kan er geen leger meer door. Dan kunnen we de rest waarschuwen om terug te gaa n en diegene die willen blijven , blijven gewoon´´ legde Aria uit. Zelf wist ze nog goed dat de woestijn met een spreuk was dicht geslaan. Maar dan moesten ze eerst de spreuk vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimeza dec 18, 2010 10:22 am

sue glimlacht dan een beetje"dat zou nog eens kunnen werken, maar om die spreuk te vinden moeten we overal kijken, misschien in de bibiotheek een van die verboden boeken"stelt sue voor want dat zag ze best aan komen tot het in een van die oude boeken stond
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimeza dec 18, 2010 10:27 am

Aria had al de bibliotheek af gezocht naar de grot. Opeens keek ze om naar de waterval die de grot verborg. ´´Wacht de tekeningen helpen ons misschien´´ zei Aria. Ze sprong op in de lucht want lopen was veel vermoeiender en vloog al vast naar de grot toe. Voor de waterval keek ze om naar Sue. ´´Kom je dan gaan we kijken of hire misschien hints in staan´´ zei Aria.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimeza dec 18, 2010 10:38 am

tuurlijk help ik je"zegt sue en ze staat op en loopt naar aria toe, ze wist niet over welke tekeningen ze het had maar aqls het kon wilde ze graag helpen hoedan ook als die stomme nuteloze oorlog maar gestopt werd, dan staat ze naast aria zij wel op de grond dan,
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimeza dec 18, 2010 10:41 am

Aria bevroor een gedeelte van de waterval zodat ze er gewoon droog konden lopen. Daarna pakte ze een fakkel en stook hem aan. Ook al had Sue vuur als kracht. Rustig liep ze door de gangen. Langzaam genoeg zodat Sue haar kon volgen. Aria kende alle gangen uit haar hoofd dus ze konden niet verdwalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimezo dec 19, 2010 11:56 am

sue liep met aria mee nadat ze onder de bevroren waterval was door gelopen en ze keek bewonderent rond, er waren veel gangen en ze vond het knap tot aria hier de weg zo goed kende want volgen haar leken de gangen zowat bijna allenmaal op elkaar" je bent hier vaker geweest he"vraagt ze dan aan aria
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitimezo dec 19, 2010 12:06 pm

´´Ehm ik woon hier´´ zei Aria kort. Nadat d orolog begon leek het beste om hier onder te duiken. Ze ging rustig naar links en daarna weer naar rechts. Ze hoopte maar dat Sue haar kon volgen. Uiteindelijk bleef ze staan voor een muur. Hier begonnen de tekeningen van de vorige oorlog wist Aria. Ze belichte de muur goed waardoor je verschillende draken zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.    het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.     - Pagina 10 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.
Terug naar boven 
Pagina 10 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kledingwinkel 'Geromik' - Rijk van de Leeuw
» Het bos van Inx - Rijk v.d. Leeuw
» Kamp 2 van de rebellen - Het Rijk van de leeuw
» Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw
» Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Leeuw, Ram en boogschutter-
Ga naar: