De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic

Ga naar beneden 
+16
Diego
Cyene
Cloud
Anneloes
Bailey
Richard
Esra.
alyssa
Loki
Scarlet
Andrew
Kenji
Isis
Anthea
Aria
Alexis
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Isis
Level 2
Isis


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 24-10-10

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 8:41 pm

Isis moest grinniken toen ze Anthea rondjes zag draaien. Opeens stopte Isis met lachen en met grote ogen keek ze naar iets voor haar. Er kwam een lijk op haar aflopen, met gaten in zijn lijf. Ze rook een rottende geur. Het lijk liep tot vlak voor haar en nog steeds kon Isis niet bewegen. Net zo snel als hij gekomen was, was hij ook weer weg. Hij was in de lucht opgelost en ze rook niks meer. Langzaam begon Isis te grijnzen. Hoe kon het ook anders, het was nep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bailey
Level 2
Bailey


Aantal berichten : 227
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : Lvl 1

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 8:46 pm

Bailey liep met blote, kapotgelopen, pijnlijke voeten over de straten. Haar schoenen deden te veel pijn om aan te hebben. Maar het maakte haar niet zoveel uit, ze was hier vanavond om een beetje lol te hebben. Ze keek rond, het was mooi versiert. Ze zag veel heksen en vooral vampiers. Zelf was ze verkleed als een piraat.

Kostuum + er zit een lapje voor haar linkeroog (dat haar en die ogen horen er niet bij);
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 8:58 pm

Scarlet schreef:
Scarlet pakte een dropje in de vorm van een spin en at deze op. Toen ze uitgekauwt was kon ze weer praten. Ze grinnikte. 'Dat is ook een manier om de aandacht te trekken.' Zei ze schouderophalend. 'Maar niet erg orgineel.' Grinnikte ze en deed de stoffe ketting om haar nek een beetje recht, omdat hij was verschoven.

Alexis zoog op de bal die een stuk harder was dan ze verwacht had, ze duwde de bal naar haar wang zodat er een grote bobbel in ontstond. "inderdaad." zei ze met het mond vol. Ze probeerde met veel moeite de bal kapot te bijten, uiteindelijk lukte het en kwam er een lading zuur spul haar mond in stromen. Hoestend probeerde ze het spul door te slikken. Toen dat eenmaal gelukt was keek ze grinnikend naar het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 2
Scarlet


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-10-10
Woonplaats : Lvl 3

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 9:02 pm

Scarlet lachtte. 'Lekker?' Vroeg ze, het leek haar eigenlijk van niet. Toen besefde ze dat ze nog helemaal niets van het meisje wist, niet eens haar naam. 'Ik ben trouwens Scarlet, ik had me nog niet voorgesteld.' Zei ze een beetje verontschuldigent en glimlachte vrolijk naar het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneloes
Level 2
Anneloes


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-10

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 9:03 pm

Verkleed als heksje huppelde Annelioes het feestterrein op. Haar outfit had ze gekocht van het geld dat ze de soldaten had afgetrocheld met kaarten. Die les van Leida was handig gebleken. Haar draakje zweefde achter haar aan. Ze had zich zwart gesminkt op haar tattoos na, die tuzzen de zwarte smink onheilspellend bauw oplichtten.

Haar kostuum:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
alyssa
Level 1
alyssa


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 31-10-10

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 9:11 pm

Andrew schreef:
"Ja, je bent het!" riep Andrew vrolijk uit en het vuur lichtte fel op en verblinde alle omstanders. Zelfs het bandje om zijn enkel werd weer van een normale kleur vuur. Hij sloeg zijn armen om haar heen. "Alyssa, oh Alyssa, ik heb je zo gemist," Andrew huilde bijna van geluk. Hij vond het geweldig om weer gelukkig te zijn en om zijn verloren zusje weer te zien.

Alyssa bleef nog even vol verbazing staan, maar toen herkende ze hem. Het was haar bloed eigen broer die op een feest was, wauw. Voor ze het wist werd ze tegen hem aan getrokken. De vlammen die om hem heen hingen lichten op en de hitte vloog er van af "Andrew." riep ze half vrolijk, half geschrokken door de pijnlijke vlammen, terwijl ze naar achteren sprong om te zorgen dat ze zelf geen vlam vatte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew
Level 2
Andrew


Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 9:14 pm

"Sorry," zei Andrew en hij liet de vlammen verdwijnen, op het bandje om zijn enkel na. Hij keek er even naar, zag dat het zijn normale kleur weer had en lachte. Een lach die er zes jaar lang niet uit was gekomen. Die zes jaar lang had liggen wachten op de goede opening van de mond. Andrew sloeg zijn armen weer om zijn zusje heen. "Ik heb je gimst," zei hij. "Als je dat maar weet." De tranen rolden over zijn wangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 9:17 pm

Richard liet even zijn blik over de huid glijden die het omlaaggezakte jurkje voor enkele seconden blootgaf. Daarna keek hij haar weer aan en grinnikte "Daar ben ik het niet eme eens, heb je ooit dat bittere spul gedronken, dat is niet weg te krijgen." zijn gezicht vertrok nog bij de herinnering aan dat spul. Hij had het 1 keer gedronken om het te proeven, maar toen hij het spul in zijn mond had had hij er dagen nog een nasmaak van in zijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esra.
Level 1
Esra.


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 31-10-10

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 9:20 pm

Welk bittere spul? xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 9:26 pm

wist geen naam, verzin maar wat :p hij bedoelt een bitter alcoholisch drankje xd
-
Alexis schudde haar hoofd. "Veel te zuur." mompelde ze terwijl ze voor iets te drinken zocht om de laatste smaak weg te spoelen. Ze pakte een plastic bekertje dat gevuld was met iets felgroen en heksendrank genoemd werd. Nouja dat paste dus bij haar outfit. Ze nam snel een slok van het drinken dat verassend zoet was. "ik heb me toch ook niet voorgesteld, honey-love." zei ze "Ik ben trouwens alexis."
Terug naar boven Ga naar beneden
alyssa
Level 1
alyssa


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 31-10-10

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 9:31 pm

Alyssa sloeg haar armen om Andrew heen, "Ik heb je ook gemist, het spijt me dat ik weggeroepen werd door Zenan, maar ik kon die opdracht gewoon niet weigeren." zei ze nadat ze een stap naar achteren gedaan had en hem liefdevol aankeek. Hij zag er een stuk anders uit dan 6 jaar geleden, hij was breder, gespierder geworden en zag er wat ouder uit dan eerst. en hij had natuurlijk een kostuum aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 2
Scarlet


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-10-10
Woonplaats : Lvl 3

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 9:33 pm

Waarom kwam haar naam haar zo bekend voor? Nou ja, het maakte Scarlet niet zoveel uit. 'Aangenaam.' Zei ze terwijl ze een bekertje met een rood drankje pakte. Ze nam een slokje. Het smaakte naar alcohol en iets zoets, het was wel lekker, hoewel ze niet altijd van alcohol hield. Ze glimlachte en keek naar Alexis. "Honey-love" was vast een soort stopwoordje voor dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew
Level 2
Andrew


Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 9:36 pm

Andrew keek ineens heel zonnig tegen het leven aan. "Dat weet ik ook wel," zei hij. "Alleen toch. Vanaf jouw vertrek is het echt bergafwaarts gegaan met mij. Ik ben kilo's aangekomen. Mijn vuur gaf zwart licht, dus praktisch geen licht en het was koud. En zelfs het ijs had een diepe glans. En het bandje is altijd blijven zitten en is altijd zwart geweest. Net als de pet. Ik kon het gewoon niet meer om hem in het blauw te kopen. Maar nu wil ik iets proberen." Hij pakte zijn panfluit en speelde alle vrolijke deuntjes die hij kende. Van binnen was hij diep gelukkig en het was zelfs te zien op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 9:41 pm

"Zullen we eens naar die spookhuizen gaan kijken? Of naar het Kerkhof, ze zeggen dat het er spookt.?" vragend keek ze het meisje dat zich als Scarlet voorgesteld aan. Ze leek haar wel aardig, en het was veel leuker om dat met z'n 2en te doen dan alleen. Ze nam nog een slok van het zoete spul dat de zure smaak uit haar mond liet verdwijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 9:42 pm

dit kan heel grappig worden, cloud heeft scarlet een keer gesproken, en toen heeft sabel haar later gezecht dat hij overgestapt was.......

Cloud liep glimalchend over het terein hij had een 'verscheurd' schirt aan dat nder het nepbloed zat alsof een wolf hem had geprobeert te eten. hij had weinig kunnen verzinnen, in feite wass hij hier half voor zijn plezier half omdat Sabel haar handen al volhad aan Demetri en hij achter Anneloes werd aangestuurd aangezien deze een beetje weggeglipt was om naar het feest te kunnen in haar met gokken gefinancierde jurk. hij zuchtte. Hij baande zich een weg door de menigte en zag alexis. Hij ging achter haar staan en legde twee onder het (gedroogde) nepbloed zittende handen op haar schouders "Boe" zei hij eerst zachtjes in haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 2
Scarlet


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-10-10
Woonplaats : Lvl 3

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 9:45 pm

Scarlet keek naar Alexis. 'Naar de spookhuizen en...' Ze stopte met praten toen een blonde jongen, met nepbloed, zijn handen voor de ogen van Alexis deed. Ze grinnikte zachtjes en nam de jongen in zich op. Ze wist direct wie het was, maar besloot nog even niets te zeggen, omdat ze het moment niet wilde verpesten. Ze beet zachtjes op haar lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 9:50 pm

Alexis voelde hoe 2 handen op haar blote schouders gelegd werden en een zachte boe in haar oor gefluisterd werd. Met veel moeite wist ze niet naar voren te springen, maar draaide ze zich rustig om terwijl ze haar adem in hield om niet een gilletje te verslaan, waarschijnlijk was haar gezichtsuitdrukking voor Scarlet genoeg om te zien dat ze echt geschrokken was. Toen ze zich omgedraaid had keek ze in de blauwe ogen van Cloud. "Cloud!" zei ze redelijk hard, "het is dat jij het bent, honey-love, anders had ik met mijn glazen bol voorspeld dat het slecht me je af zou lopen." zei ze op plagende toon, met een grote glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 9:52 pm

Cloud lachte vrolijk en gaf haar een kus. "Als JIJ me in stukjes had gehakt, dan zou ik het niet erg vinden." hij glimalchte. vrolijk "Je ziet er beeldschoon uit mijn heksje" hij gliamlchte. Daarna keek hij naar scarlett "Hallo" hij glimalchte. hij had haar ooit, 6 en een half jaar geleden gezien, maar hij herjkende aar niet, zeker niet in halloween kostuum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 9:57 pm

Alexis trok een gezicht "Dat zou ik niet eens durven." zei ze nadat ze hem terug gekust had. Ze draaide zich weer naar Scarlet en glimlachte naar haar "Dit is Cloud, Cloud dit is Scarlet." stelde ze ze aan elakar voor, ze dacht er geen seconde aan dat ze elkaar misschien al eens ontmoet had, die kans was zo klein dat het wat haar betreft te verwaarlozen was. Ze had natuurlijk ook niet door dat Scarlet iemand met magie was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 2
Scarlet


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-10-10
Woonplaats : Lvl 3

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 9:57 pm

Scarlet keek van Alexis naar Cloud en glimlachte. 'Hoi, Cloud.' Zei ze, ze zei niet dat ze hem al kende. Ze grinnikte en keek naar Alexis. 'Anders ga ik wel alleen naar de spookhuizen, hoor.' Zei ze vriendelijk, ze wou hun niet in de weg staan. Ze trok haar jurkje even goed en nam een slokje van haar rode drankje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 10:01 pm

Cloud glimlachte. Hij had er eerst niet op gelet, maar hij kende scarlett al, zij had hem meteen herkent. hij zou het nieit laten merken, het zou de sfeer z verpesten als er een gevecht uit zou breken. Hij glimalchte naar Alexis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 10:04 pm

Alexis had helemaal niet door dat ze elkaar al kende, hoe zou ze dat ook kunnen weten? Ze keek Scarlet vrolijk aan "We kunnen anders met z'n 3en gaan, dat is veel leuker." Het zou alleen maar lullig zijn om Scarlet nu alleen te laten gaan, en zelf wilde ze nog steeds graag gaan. "Tenzij jij niet mee durft?" vroeg ze nu weer aan Cloud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 2
Scarlet


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-10-10
Woonplaats : Lvl 3

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 10:06 pm

Scarlet haalde haar schouders op en grinnikte. 'Ik vind het goed hoor.' Zei ze. Ze had Cloud lang geleden ontmoet, ze had hem meteen erg aardig gevonden, Fiera en Artemis konden het ook goed vinden. Maar ze had toen gehoort van Sabel dat hij was overgestapt en dat had ze niet van hem verwacht. Ze glimlachte en dronk haar drankje op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 10:10 pm

Cloud glimalchte naar Alexis "Natuurlijk durf ik wel" hij glimalchte en streek een pluk haar uit haar gezicht. "Ik ben nog banger voor Sabel, geloofme, ze is angstaanjagend als ze erachterkomt dat haar dochter een manier vond om uit haar tent te ontsnappen en met het geld dat ze met kaarten van da andere oldaten had gewonnen een jurk had gekocht om hier heen te gaan" hij glimalchte "En dat meisje is pas 7 en een half, wat doet ze in vredenaam als ze eenmaal een tiener is" hij grijnsde en glimalchte "Maar nu terzake, ik denk dat we wel gezellig met zijn drien kunne hoor."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 10:12 pm

Alexis grinnikte, ze had Anneloes pas 1 keer ontmoet sinds ze 7 was, maar ze begreep wel dat Sabel zich met moeite moet inhouden om Anneloes niet achterna te vliegen. Waarschijnlijk stierf ze van het contant op de kleine letten en hopen dat ze niets overkomen, iets wat niet voor haar weggelegd was. "Oké, zullen we dan maar? "vroeg ze aan Cloud en Scarlet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic    Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic  - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic
Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» rijk van de boogschutter- het zwembad
» Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter
» Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter
» Atelier van Kira-rijk van de Boogschutter.
» Het openingstopic voor de 12 rijken = Het rijk van de Boogschutter

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Leeuw, Ram en boogschutter-
Ga naar: