De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimevr dec 03, 2010 5:02 pm

Het muziekplein is een verlicht plein maar toch niet zo verlicht dat het te licht is. Het heeft een mysterieuze gloed. Er wordt altijd wel iets gespeeld en alle mensen zijn er vaak vrolijk. Het is een uiting van creativiteit. Je wordt er eigenlijk niet verwijderd behalve als je hele erge gevechten uitlokt. Er zijn bankjes, bomen, stukken gras en een wensfontein. Er wordt aan de rand ergens chocomel en andere dranken verkocht.

Regels: Niet vechten.
Personen: Geen limiet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimevr dec 03, 2010 5:08 pm

Loki was aangeschoten en danste vrolijk met de mensen mee op een liedje. Haar rokje zwierde mee. Ze was altijd een stuk vrolijker als ze een beetje gedronken had. Ze botste tegen een jongen aan maar danste verder met hem. Een rondje draaiend waarna ze een beetje duizelig van de mensen weg liep naar een bankje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimevr dec 03, 2010 5:28 pm

Aria zat glimlachend op een bankje zitten kijken en luisteren naar de muziek. Ze had al gedanst maar nu ging ze zeker niet drinken. Langs haar kwam een meisje zitten die niet al te nuchter was. ´´Hoi´´ ze Aria blij. Ze was nog te blij met haar zwangerschap om boos te doen. Eigenlijk was ze altijd wel blij genoeg daarvoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimevr dec 03, 2010 5:32 pm

Loki keek naar het meisje naast wie ze was gaan zitten. 'Hoí.' zei Loki vrolijk tegen haar. Ze had een glimlach op haar gezicht en ze keek het meisje even aan. Ze kende haar niet,maar misschien zou ze bekenden ook wel niet herkennen als ze zo was. Maar natuurlijk was ze wel eens in een ergere staat geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimevr dec 03, 2010 5:59 pm

Aria vond eigenblijk dat het meisje te eel had gedronken maar ze was niet haar moeder. ´´Ehm, ik ben Aria´´ zei ze vrolijk. Waarom ze zich voor stelde snapte ze niet. Maar het was fees dus bleefd zijn was altijd leuk. Dalijk zou ze wel gaan dansen. Ook al mocht dat niet van Toxic wist Aria. Gduldig wachtte ze op een antwoord van het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimevr dec 03, 2010 6:58 pm

'Leuke naam. Ik ben Loki.' zei ze tegen het meisje. Ze hikte even. 'Niet weer.' mompelde ze zacht. Loki had alweer de hik, dat was al de vierde keer vandaag. Zacht zuchtte ze waarna nog een hikje kwam. Ze grinnikte er even om omdat ze het grappig vond klinken. Ze keek even naar de mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimevr dec 03, 2010 8:04 pm

Aria glimlachte en keek naar de menigte. Het liefst zou ze opstaan en meteen mee doen. Ze hoorde dat Loki de hik had. Ze bewoog met haar hand zodat de luchtvoer beter ging en de hik waarschijnlijk zou stoppen. Ze had zelf noit de hik dus wist ze niet of het hielp. ´´En zullen we maar weer gaan dansen´´ vroeg Aria.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimeza dec 04, 2010 9:29 am

Loki merktedat de hik ineens ophield en keek even naar Aria m0aar knikte toen ze wat vroeg. 'Graag. Dans je graag?' vroeg Loki haar maar voor ze opstond. Ze luisterde naar het liedje en Loki had al bijna gelijk het ritme te pakken wat zeer prettig vond. Loki vond dat ze daar nog altijd wel iets mee kon ook al speelde ze niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimeza dec 04, 2010 9:33 am

Aria ston op en begon mee te dansen. Gelukkig was het druk genoeg dat ze een beetje van de grond kon dansen. Dat vond ze een stuk fijner en niemand keek er eht naar. ´´Soms, ik ben er ook niet helemaal gek van maar soms is het wel leuk´´ zei Aria met een glimlach. ´´En jij´´ vroeg ze daarna terug aan Loki.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimeza dec 04, 2010 9:45 am

Loki danste mee. 'Hmm. Alleen met goede muziek, het is niet zo dat dansen echt een passie van mij is. Maar om de zoveel tijd doe ik graag mee.' zei Loki met een glimlach. Vooral als ze wat opgedronken had maar dat zei Loki er eigenlijk nooit bij omdat mensen dan helemaal een verkeerd beeld van haar kregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimeza dec 04, 2010 9:54 am

Aria was wel met Loki eens. Dansen was wel leuk maar als je echt goed kon dansen kon je wel je baan van maken. Blij danste Aria verder wel lette ze op dat niemand in de buurt kwam van haar buik. Ze wou niet dat iemand de babys pijn deden. ´´Waar kom je vandaan´´ vroeg Aria onder het dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimeza dec 04, 2010 10:00 am

'Ik ben geboren in het rijk van de Boogschutter. Maar opgegroeid in het rijk van de Weegschaal. En jij?' vroeg Loki terug aan Aria. Ze keek een beetje rond en was blij dat ze verder geen bekenden zag, daar had ze het de laatste tijd niet zo op. Aangezien ze een beetje verkeerd bezig was, dat wist ze zelf ook wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimeza dec 04, 2010 10:16 am

´´Ik woon in het rijk va de leeuw´´ zei Aria met een glimlach. Ze zei nog steeds niet waar ze vandaan kwam al schaamde zich er niet meer voor. Het was nit zo reg vond ze nu maar andere reageerde er wel erg op meestal. Ze zag dat Loki rond keek als of ze iemand zocht. ´´Zoek je iemand´´ vrog Aria maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimeza dec 04, 2010 10:25 am

'Nee, ik kijk juist of er geen bekende is. Ik heb het niet zo op ze, ze maken zich altijd teveel zorgen om me.' zei Loki met een kleine glimlach. Ze keek naar Aria, eigenlijk was ze de enige in de familie die ze weer tegengekomen was die niemand had. Zelfs Bailey had iemand. Misschien had ze toch gelijk gehad met haar uitspraak van jaren geleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimeza dec 04, 2010 10:38 am

´´Misschien heeft dat wel een rede´´ zei Aria. Ze vond het raar dat Loki blij was dat ze geen bekende zag. Bekende waren altijd goe vond Aria. Ze begon zich langzaam zorgen te maken. Maar het was haar taak eigenlijk niet om Loki in de gaten te houden. Daar zat ze duidelijk niet op te wachten. Daarom ging Aria door met dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimeza dec 04, 2010 10:42 am

'Ja, en ze hebben het recht zich zorgen te maken. Maar ik vind het alleen maar irritant.. Ik ga me toch ook niet om het kleinste dingetje zorgen maken..' zei Loki eerlijk tegen Aria. Ja, ze hadden echt het genoeg redenen. Ze rookte, gebruikte meer drank dan goed was, sliep en at weinig, gebruikte soms nog wel eens drugs. Nee, ze was echt niet goed bezig. Mara het verdoofde alle pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimeza dec 04, 2010 10:49 am

´´Het is waarschijnlijk niet klein als ze zorgen maken´´ zei Aria toch maar. Ze begon echt als een moeder te klinken vond ze zelf. Ook al kreeg ze kinderen het was nog steeds raar dat ze zo makkelijk was geworden. ´´Misschien moet je een keer proberen hun advies te volgen´´ probeerde Aria.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimeza dec 04, 2010 10:52 am

Loki keek Aria even aan en haalde haar schouders op. 'Liever niet, dan worden alle dingen die ik doe en gebruik van me af genomen en zit ik waarschijnlijk hele dagen binnen. Hartelijk bedankt voor dat. Familie is niet altijd even makkelijk.' zei Loki eertlijk tegen Aria, zeker niet als je een van de jongsten was dacht ze erachteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimeza dec 04, 2010 11:04 am

´´Dan moet je iets andrs bedenken wat bter voor je zelf is´´ zei Aria. Ze kon er eigelijk niet tegen dat iemand niet van zijn haar familie hield. Zij had pas net een familie en ze was er zo blij mee. ´´En het is altijd beter een familie te hebben dan geen´´ zei Aia er achter aan. Ze kon zch nu niet meer voorstellen hoe een leven zonder haar familie zou zijn al was ze er eerst aan gewend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimeza dec 04, 2010 11:08 am

Loki keek Aria aan. 'Dat weet ik wel, maar als ze gewoon jaren lang zich zorgen over je maken wordt je heus wel een beetje gek van ze hoor.' zei Loki tegen haar. Loki haalde daarna haar schouders op. 'Ik wil de pijn niet opnieuw voelen.' zei Loki eerlijk tegen Aria, daarom gebruikte ze alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimeza dec 04, 2010 11:20 am

´´Welke pijn´´ vroeg Aria. De vraag flapte er gewoon uit. Aria dacht al dat Loki het niet leuk zou vinden maar ze vroeg het toch. Aria was soms ookte nieuwschierig. In ieder geval kon ze nu niet meer terug. Daarom hield ze voet bij stuk en keek ze Loki indringend aan. Een uitvlucht zoeken was nooit goed dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimeza dec 04, 2010 11:24 am

Loki keek Aria aan, ergens voelde het wel goed om haar hart een te luchten. 'Gewoon van alles, alle pijn, dood, eenzaamheid, mislukkingen. Eigenlijk ben ik er al heel lang klaar mee maar ik heb het lef er niet voor om echt te stoppen met leven..' zei Loki zacht. Ze keek even weg. Ze had geen idee waarom ze dit vertelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimeza dec 04, 2010 11:34 am

Aria slikte even toen ze hoorde dat Loki eigenlijk zelfmoord wou plegen. Maar omdat ze het niet kon ging ze overnaar dit. ´´Dan moet je naar de positieve dingen van het leven kijken. Niet in zitten over dood want anders blijft het je volgen´´ zei Aria. Ze vond het altijd erg als mensen gedeprimeerd zijn terwijl dat ze nu zo blij is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimeza dec 04, 2010 11:38 am

Loki snoof even. 'Nou, dan moeten die dingen eerst maar gebeuren.' zei ze tegen Aria. Ze snapte het best als iemand geirriteerd raakte door haar depressiefheid. 'Sorry, maar alle positieve dingen duren maar heel kort, niet langer dan een dag en dan is het zo dan ik het verpest, of dat het verpest wordt.' zei Loki.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitimeza dec 04, 2010 11:50 am

Aria keek Loki indringend aan. ´´Over negen maanden wordt ik moeder. Dat is iets gelukkigs dat lang in mijn herinneringen blijft. plus mijn kinderen blijven nog lang´´ zei Aria. Ze kon wel andere dingen bedenken maar dit was het eerste wat in haar op kwam. Ze probeerde Loki haar reactie te pijlen maar ze kon altijd nog wel wat anders verzinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» rijk van de boogschutter- het zwembad
» Atelier van Kira-rijk van de Boogschutter.
» Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter
» Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.
» Het openingstopic voor de 12 rijken = Het rijk van de Boogschutter

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Leeuw, Ram en boogschutter-
Ga naar: