De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Rijk v/d Kreeft- De rivier

Ga naar beneden 
+15
Vio
Saphira
Aria
Pixis
Gabriel
Luthien
Gytha.
Elizabeth
Andrew
Valerio
Aphrodite
Diego
Andromeda
Derryl
Levi
19 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 5:18 pm

Tja, het is een rivier die door bossen, velden en heides stroomt. Het is een snelle en ondiepe stroom waar nooit boten varen. Het komt niet dieper dan je middel. De rivier heeft een zandbodem en stenen vind je er helemaal niet. De rivier is ingenomen door het Dertiende Rijk. Maar ze komen er nooit, omdat het toch geen belangrijke handelsroute is.

Regels: Alles mag.
Personen: Maakt niet uit. Het is een rivier, er zijn kilometers over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 2

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 5:35 pm

Derryl stond tot op zijn enkels in de rivier en Maggie zat naast hem een zandkasteel te bouwen. Hij glimlachte toen hij zag dat het meer een zandhoop was dan een kasteel. Hij keek de rivier af en zag dat de stroom door het landschap meanderde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 5:38 pm

Levi liep langs het water van de rivier. Toen zag hij aan de overkant iemand staan. Hij hield het water in zijn waterflessen gereed, maar toen hij wat beter keek, zag hij een bekend gezicht. "Hé, Derryl!" riep hij vrolijk en hij liep over het water naar Derryl toe. Toen zag hij dat er iemand naast hem zat. Terwijl hij hem de hand schudde, vroeg hij: "Wie is dat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 2

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 5:46 pm

"Hoi Levi." Zei Derryl met een glimlach. "Dat is mijn dochtertje, Maggie." Maggie lette niet op Levi. Ze was veel te druk met haar zandhoop die een kasteel moest voorstellen. Ze had er nu een paar takjes ingestoken, zodat het meer op een zandmonster leek. "Kijk papa een monster." Zei ze tegen Derryl. Ze was soms net haar moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 5:49 pm

Levi moest lachen. "Nog gefeliciteerd dan," zei hij tegen Derryl. "Hoe oud is ze? En hallo Maggie." Hij keek naar de bezigheden van het kleine meisje. Het was leuk om te zien en hij was ongelooflijk blij voor Derryl.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 2

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 5:52 pm

Maggie keek even naar Levi, maar concentreerde zich nu weer op haar zandmonster. Ze zocht naar iets voor de ogen. "Bedankt, en ze is nu vijf, bijna zes." Zei hij tegen Levi. Hij zag twee schelpjes in de rivierbedding en gaf ze aan Maggie, die ze in haar zandmonster duwde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 6:04 pm

Andromeda kwam aanlopen en glimalchte "Hallo mijn twee lieverds" ze haf eerst Maggie een kus op haar voorhoofd. Daarnaliep ze naar Deryl en gaf hem een kus op zijn wang. Daarna glimalchte ze naar Levi "Hallo, ik ben Andromeda, noem me maar Dromé" ze gliamlchte en stak haar hand uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 2

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 6:17 pm

Derryl glimlachte en gaf Andromeda een echte kus. Maggie was nog steeds bezig met haar zandmonster, ze stak er steeds meer takjes in, zodat het eingelijk meer op een egel begon te lijken. "Het is een stekelmonster." Zei ze trots tegen haar moeder. "Dit is Maggie's moeder." Zei Derryl tegen Levi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 6:23 pm

"Aangenaam," zei Levi. "Ik ben Levi. Ik moet wel zeggen dat er veel gebeurd als je iemand zes jaar niet ziet." Hij stoorde zich niet aan de kussen die uitgwisseld werden. Hij keek weer naar Maggie en haar stekelmonster. Daarna haalde hij wat water uit de rivier om mee te spelen. Hij trok er even wat mist uit en stopte dat weer terug. "Toch handig, dat je me van die mist geleerd hebt," zei hij tegen Derryl.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 2

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 6:30 pm

Derryl glimachte naar Levi en knikte. "Toch vervelend, dat ik jou altijd op plekken ontmoet waar een gevecht gedoemd is te mislukken voor mijn kant." Zei hij met een glimlach, terwijl hij naar de rivier keek. Maggie stak nog steeds takjes in haar stekelmonster.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 6:49 pm

Andromeda lachte vrolijk "Ik heb een keer geochten op een plek waar ik in het voordeel was, aleen had die sukkel een lawine veroorzaakt, en moest ik vluchten, en toen ontmoette ik Deryl en ben overgestapt" ze gliamlchte "Laats ontmoette ik de jongen waar ik toen tegen vocht, een heerlijk pijnlijkgesprek was dat"
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Level 2
Diego


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3 -ondertussen-

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 6:50 pm

Diego stond tot zijn heupen in de rivier, het water was lekker verfrissend, en zijn kleding was weer eens gewassen. Zijn draak Tahlita had hij ook meegenomen, zij wilde zichzelf ook wel weer eens wassen. Hij nam wat water in zijn hand en goot het over zijn gezicht. De zon scheen lekker fel, dus het was niet koud om in de rivier te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 7:03 pm

"Ach, joh," zei Levi plagend tegen Derryl. "Ik kom nou eenmaal nooit bij een vulkaan. Daar zou jij in het voordeel zijn." Hij gooide plagend een golf over Derryl heen en liep daarna snel naar de overkant van de rivier, om zijn rugzak te halen. Daarna liep hij terug over het water en legde de rugzak neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 2

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 7:07 pm

Derryl streek de natte plukken haar uit zijn gezicht en glimlachte naar Levi. Maggie boog zich bezorgd over haar zandmonster heen. Derryl keek opzij en zag ergens in de verte een jongen in de rivier staan. "Zou je alsjeblieft iets minder opvallend je krachten willen gebruiken, aangevallen worden waar Maggie bij is zit me niet zo lekker." Zei hij tegen Levi, wijzend op de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Level 2
Diego


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3 -ondertussen-

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 7:11 pm

Diego merkte aan Tahlita dat er naar hem gekeken werd. Ze keek naar hem en zei in gedachten tegen hem; ''Volgens mij hebben ze het over je, kleintje' Diego keek op naar de jongens en zag het ook. Hij deed maar normaal, en liep naar de jongens toe. 'Is er een probleem, heren?' vroeg hij vriendelijk, omdat hij geen zin had in een gevecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 7:13 pm

"Nee, hoor," zei Levi. "Er is niets." Eigenlijk was er wel iets. Er was iets aan deze man. Hij straalde iets uit, dat eigenlijk niet echt in het plaatje klopte. Bedenkelijk streek hij over het haar op zijn kin. Hij kon niet plaatsen wat het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 3

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 7:15 pm

Shocked Andromeda is toch echt een vrouw hoor, en Maggie ook xD

Derryl keek de jongen aan. Hij begon een onzichtbaar auraschild om Maggie en Andromeda heen te maken, om hen te beschermen. Hij onderzocht Diego's aura en kwam erachter dat hij in ieder geval niet het meest heilige persoontje op de wereld was. Hij vroeg zich af of Levi iets van plan was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 7:17 pm

Al Levi's water stond klaar om iets te doen. Als je heel goed keek, dan zag je dat sommige golfjes in de rivier opeens stilhielden. "Maggie moet hier misschien maar weg," siste hij uit zijn mondhoek naar Derryl, alleen hoorbaar voor hen. De doppen van de flessen gingen open en het water erachter borrelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derryl
Level 2
Derryl


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 2

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 7:22 pm

"Ik heb haar en Droom al beschermd, maak je geen zorgen." Fluisterde Derryl bijna onhoorbaar terug. Maggie keek Diego verschrikt aan en verstopte zich achter de benen van haar moeder. Derryl keek de jongen nog steeds strak aan. Hij stond klaar om een schok in zijn aura teweeg te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Level 2
Diego


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3 -ondertussen-

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 7:22 pm

Sorry had haar niet gezien in gesprek XD.

Diego zag dat iedereen schrok van zijn komst. Hij had niks kwaads in de zin, maar zij dachten blijkbaar van wel. 'Ik ben Diego, en ik wil jullie geen kwaad doen.' Hij zei maar niet dat hij eigenlijk uit het Dertiende Rijk kwam, anders zouden ze al helemaal gaan vechten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 7:24 pm

Nu wist Levi het niet meer. Iemand met zo'n uitstraling zei dat hij niks kwaads in de zin had, dat klopte niet. Hij hield nog steeds al zijn water klaar voor de aanval. Die Diego zou niet weten wat hem overkwam als hij iets verkeerds deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 7:30 pm

andromeda Pakte haar dochter op en die klemde zich vast aan haar rug. Ze glimalchte naar Levi "Ook water?" vormde ze met haar mond terwijl het water aan haar kant een beetje heel stil stond en langzaam de kant op stroomde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Level 2
Diego


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3 -ondertussen-

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 7:31 pm

Diego zag Levi raar kijken, hij mocht hem nu al niet. Je moet niet altijd gelijk naar uiterlijk kijken, dacht hij. Hij was dan zelf wel een seriemoordenaar, maar hij kon ok gewoon vriendelijk doen tegen mensen. Hij was de laatste tijd niet erg slecht bezig geweest, dat zou ook een slecht voorbeeld voor Drizzle zijn, en hij deed nu toch gewoon normaal? Wat een vreemde mensen he, zei hij tegen Tahlita met gedachten. Ja, ze bevallen me niet, zei ze terug. Diego vroeg maar om het gesprek een betere draai te laten geven; 'Waarom zijn jullie hier gekomen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Level 2
Diego


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3 -ondertussen-

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 7:31 pm

(ik ga zometeen weg, dus dan gai k niet meer reageren)
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitimeza okt 30, 2010 7:33 pm

"Ja," zeiden Levi's lippen terug. Hij wilde weten wat hier ging gebeuren. Hij zei maar niks, omdat dat zijn zenuwen kon aantonen. Ookal kon je het van buiten niet zien, hij was vreselijk zenuwachtig. Het liefst zou hij met het water uit zijn flessen en de rivier Diego nu tegen de grond slaan, maar dat zou geen fijne aanblik zijn voor Maggie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Kreeft- De rivier   Het Rijk v/d Kreeft- De rivier Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Rijk v/d Kreeft- De rivier
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» rijk vd kreeft- de grote weides
» Levi's Meer- Rijk van de Kreeft
» Het oude tentenkamp - Rijk v.d. Kreeft.
» Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman
» Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: