De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van Marc- Rijk van de Tweeling

Ga naar beneden 
+2
Loki
Marc
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 28, 2010 8:37 pm

Loki schudde haar hoofd. 'En ik moet luisteren naar de mensen die mij willen helpen. Ik wil gewoon sommige dingen niet accepteren. Het spijt me.' zei ze en ze keek naar Marc. Loki hoeld Anique met een arm vast en veegde haar tranen weg. 'Het is al goed hoor Aniqueje.' zei ze en ze keek weer naar Marc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 8:41 am

'het moet jou niet spijten je kan er niets aan doen en dat had ik moeten begrijpen.' zei Marc. Hij meende het ook echt. Hij keek Loki aan en vond het leuk hoe ze met Anique omging dat gebeurde namelijk niet vaak. Anique sloeg haar armpjes om Loki heen als troost. 'Jij niet verdriet moet.' zei ze troostend. En Marc vond dat leuk om te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 9:45 am

Loki aaide Anique en knuffelde haar zachtjes. 'Nee, ik kan er wel wat aan doen. Ik kan er al zes jaar wat aan doen. Maar ik was bang voor de verandering, dat ik mensen maar vooral mezelf dan teleur zou stellen. Maar ik had moeten begrijpen dat ik dat juist doe op de manier hoe ik nu leef.' zei ze zacht en ze keek Marc aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 9:48 am

'je stelt ze niet teleur maar ze vinden het gewoon moeilijk om jou te zien lijden.' zei Marc. Hij was niet teleurgesteld zeker niet maar hij wou gewoon niet dat ze ongelukkig was. Hij keek haar weer diep in haar ogen en Anique keek van Marc naar Loki. Ze begreep niet helemaal wat er aan de hand was maar het was haar wel duidelijk dat het om iets moeilijks ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 9:58 am

'Dat zie ik als bijna hetzelfde, want om beide dingen zouik toch binnen moeten zitten. Ik denk dat ze met het liefst zien met mijn lange paarse haar binnen en met iemand naa wie ik luister.. Maar zo ben ik niet meer.. En ik word vanzelf gelukkig, ik kan niet zomaar een datum prikken.. Ik word er ook gewoon gek van dat er wordt gedaan alsof ik een breekbare porseleinen pop ben..' zei Loki. Ze keek terug zonder weg te kijken en beet op haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 10:01 am

'Dat is niet wat ik bedoelde maar je ziet er ook misschien wel een beetje uit als die breekbare porseleine pop en mensen maken zich gewoon zorgen om je. Alleen omdat ze heel veel van je houden.' zei Marc. 'En het is inderdaat waar dat je geen datum kan prikken maar als je telkens zegt dat je vanzelf gelukkig wordt gaat het ook niet lukken.' voegde hij daar aan toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 10:08 am

Loki keek Marc aan. Ze dacht even aan een antwoord. 'Het is beter dan wat ik vroeger zei, toen zie ik dat ik altijd alleen zou blijven, dit geeft tenminste wat hoop.. En ik wil helemaal niet dat mensen zich zoveel zorgen om mij maken, ze hebben al genoeg andere dingen aan hun hoofd.. Dus jij moet je ook geen zorgen over mij maken.' zei ze tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 2:07 pm

Marc keek naar Loki. 'Vrienden horen zich zorgen te maken over elkaar omdat ze om elkaar geven.' zei Marc wijs. Anique keek nog steeds van Marc naar Loki en weer terug naar Marc. 'En het is in elk geval beter dat je geloofd dat je geluk nog komt.' zei Marc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 3:06 pm

Loki keek hem aan. 'Dat snap ik wel, maar ik wil niet een van de grootste zorgen zijn.. Ik hoef al die aandacht niet..' zei ze rustig terwijl ze hem aan bleef kijken. Ook keek ze heel kort even naar Anique die telkens heen en weer keek zag Loki, alsof ze veel begreep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 4:43 pm

'Je bent zeker niet mijn grootste zorg maar wel eentje waar ik me veel mee bezig zou houden.' zei Marc oprecht. Anique bleef naar Loki kijken om haar reactie te zien. Ook Marc keek Loki aan. Hij vond het niet erg dat ze hem zorgen bracht hij vond dat echt niet erg want voor vrienden deed hij alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 4:47 pm

Loki knikte even. 'Hmm.. Ik heb zo'n gevoel dat het wel goed komt.. Echt waar.. En anders kom ik naar je toe.. Maar hou je asjeblieft niet teveel met mij bezig.. Dat kan nooit goed voor je zijn.' zei ze glimlachend tegen hem. Loki keek even naar Anique waarna ze naar Marc keek. Ze redde het best wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 4:49 pm

'Nee en het kan nooit goed zijn voor jou als ik het niet doe. Ik word er echt niet slechter van hoor.' zei Marc. Ze moest zich geen zorgen over hem gaan lopen maken dat deed hij wel voor haar. Anique legde haar handje op de wang van Loki. Marc snapte niet helemaal wat ze wou doen en keek nieuwschierig naar Anique en Loki.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 4:55 pm

Loki keek even naar Anique met verbaasde en grote ogen. Ze wist eigenlijk niet wat het kleine meisje bedoelde maar het gaf haar wat hoop. Loki keek even naar Marc. 'Marc, ik meen het, je mag je best zorgen maken, maar niet teveel asjeblieft..'zei ze streng tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 4:58 pm

Marc keek haar even aan. 'Oke ik zal me niet teveel zorgen maken als je beloofd dat je af en toe eens langs komt en dan eerlijk verteld hoe het met je gaat.' zei Marc. Hij meende het echt dat ze dat moest doen en hij bepaalde zelf wel hoeveel zorgen hij zich zou maken maar dat zei hij maar niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 5:04 pm

Loki knikte. 'Dat doe ik met plezier dus dat beloof ik zonder moeite..' zei Loki glimlachend. Ze keek Marc met een glimlach aan en aaide Anique even. Loki keek nog een keer de kamer rond en was blij dat hij zich niet teveel zorgen zou maken, al kon ze dat natuurlijk niet controleren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 5:07 pm

Ook Marc keek haar met een glimlach aan. 'Zullen we dan maar naar de laatste kamer gaan?' vroeg hij. Daarna konden ze beneden nog wel wat drinken of zo en dan kon Anique in de speelkamer met de vlinders spelen want dat wou ze nog graag. Anique glimlachte ook alsof ze alles nu helemaal begreep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 5:10 pm

Loki knikte. 'Dat is goed hoor..' zei ze met een glimlach. Loki keek even met een glimlach naar Anique waarna ze weer naar Marc keek. Ze had Anique beloofd om naar de vlinders te gaan dus dat zou ze ook sowieso nog even doen, want een belofte breek je niet vond ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 5:15 pm

marc liep de volgende kamer binnen. Dit was ook een slaapkamer en was ingericht met als thema de zee. De vloer leek op zand maar het was gewoon hout. De muren waren zandkleurig geverft. en de overige dingen waren zee blauw. Ook hier was het dak van glas gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 5:20 pm

Loki glimlachte, ze kwam haast nooit op het strand maar vond het wel altijd mooi dus deze kamer was net als de andere kamers beeldig. Ze glimlachte en keek haar ogen weer uit. Prachtig vond ze het, ze had er gewoon geen ander woord voor. Loki glimlachte naar Marc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 5:24 pm

'Zullen we benede iets gaan drinken?' vroeg Marc aan haar. Hij had eigenlijk niet zo veel zin om in deze kamer te zijn want hij vond dat het iets vervelends over de kamer hebben maar kon het nooit plaatsen. Hij glimlachte naar Loki en aaide Anique even over haar hoofd. Anique glimlacht maar Marc wist dat ze hetzelfde gevoel had over de kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 5:29 pm

Loki knikte. 'Dat is goed..' zei Loki tegen hem en ze liep de kamer uit voor Marc. Ze glimlachte even naar hem en merkte wel aan hem dat hij zich daar minder prettig voelde. Ze liep langs de andere drie deuren naar de trap toe. Anique aaiend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 5:31 pm

Marc liep achter haar aan naar de keuken. Hij keek goed naar Loki en hoopte dat ze snel iemand vond waar ze haar leven mee zou kunnen delen. Anique vond het nog steeds vertrouwd bij Loki en dat vond Marc fijn. Marc liep de trap af. 'Wat wil je drinken?' vroeg hij aan Loki toen ze in de keuken stonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 5:33 pm

Ze heeft toevallig net iemand gevonden.. xD
_____
'Wat heb je voor me?' zei ze rustig. Ze glimlachte naar marc en leunde met Anique in haar armen tegen een muur terwijl ze rustig op antwoord wachtte. Loki keek naar Anique speelde met haar handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 5:36 pm

Had ik gezien XD

____
'Ik heb van alles. Zeg maar waar je zin in hebt en ik kijk wel of het er is.' zei Marc. Ze hadden nooit weinig geld dus hij kocht gewoon alles wat in de winkel lag en er wel lekker uit zag of eigenlijk liet hij het kopen door iemand die dat vond. Hij vond winkelen nooit zo leuk en liet het dus maar aan andere over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 29, 2010 5:38 pm

Loki dacht even na. 'Doe maar wat sap..' zei ze rustig tegen hem. Loki speelde verder met Anique en glimlachte naar haar. Ze zou het de volgende keer wel aan Marc vertellen, of later. Loki keek rustig rond ondanks dat ze er al geweest was. Ze grijnste een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van Marc- Rijk van de Tweeling
Terug naar boven 
Pagina 4 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hyon- Rijk van de Tweeling
» Nerisse's oude huis. - Rijk van de Tweeling.
» Het Rijk v/d Tweeling-Het bergbos
» Het kratermeer- rijk van de tweeling
» Serendipity- Rijk van de tweeling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: