De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van Marc- Rijk van de Tweeling

Ga naar beneden 
+2
Loki
Marc
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 27, 2010 7:20 pm

'Misschien.. Ik zie wel hoe het de komende tijd gaat.' zei ze rustig. Loki keek even naar Anique en glimlachte licht. Loki was blij dat ze te horen kreeg dat het niet haar verbeelding was, want dat had ze ook eventjes gedacht. Loki keek weer even naar Marc. 'Bedankt voor je hulp.' zei ze maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 27, 2010 7:23 pm

'Graag gedaan maar ik zou willen dat ik je verder zou kunnen helpen.' zei Marc oprecht. 'Zullen we naar de rest van het huis gaan kijken?' vroeg hij haar. Anique keek al een beetje sip bij het vooruitzicht dat ze weg moest uit de kamer met het mooie licht maar ze had maar eventjes pech want Loki was nu de gast en die mocht bepalen wat ze gingen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 27, 2010 7:26 pm

Loki knikte. 'Ja dat is goed.' zei ze tegen Marc. 'Zullen wij straks nog even naar de vlindertjes..?' vroeg ze daarna zachtjes aan Anique. Ze keek even naar Marc en deed een stapje achteruit zodat de deur weer dicht kon. Loki was benieuwd wat voor een kamer ze nu te zien zou krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 27, 2010 7:30 pm

Ze stonden nu weer in de huiskamer en Marc liep naar de andere deur die aan de andere kant van de kamer zat. Hij opende de deur en ze kwamen in een grote hal. 'Nou dit is de hal maar ik weet niet of dat heel intresant is.' zei Marc met een glimlach tegen Loki. Hij had haar horen fluisteren tegen Anique en hij zag dat Anique dat leuk vond. 'Jaaa.' had ze dan ook terug gefluisterd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 27, 2010 7:43 pm

Loki grijnste en keek even naar de hal die vrij ruim was en knikte. Marc snapte ondertussen vast wel dat ze het huis prachtig vond. Ze kietelde Anique een beetje terwijl ze Marc aankeek. Ze was benieuwd of er nog wat kwam of dat dit het was, niet dat ze dat erg vond. Loki had zich stiekem altijd geergerd aan het grote landhuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 27, 2010 7:45 pm

Marc opende nog een verborgen deur die niet veel mensen opviel. Daarachter kwam een trap tevoorschijn. Marc begon al om hoog te lopen. Boven was het net zo ruim als beneden en Marc dat dat ze dit zeker mooi ging vinden. 'Ik denk dat je dit wel leuk gaat vinden.' zei Marc tegen haar. Anique giegelde omdat Loki haar kietelde. Ze probeerde Loki terug te kietelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 27, 2010 7:52 pm

Loki keek even verbaasd naar de deur, en de trap die daarachter zat. Loki hield Anique met een arm vast en pakte met de andere vrije hand de handjes die haar wilden kietelen. Zo volgde ze Marc de trap op. Loki werd erg nieuwsgierig door zijn woorden en wilde weten wat er boven was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 27, 2010 7:58 pm

Boven kwamen ze in een simpel halletje. Er kwamen vier deuren op uit. De kamers waren allemaal met een thema ingericht. Marc opende de eerste deur en liep naar binnen. Het dak was helemaal gemaakt van glas en dat gaf een magisch uitstraling over de kamer. Er stond in het midden een hemelbed en tegen een muur stond een ladekast. In de kamer was alles van licht hout gemaakt en het thema was duidelijk licht. 'En wat vind je ervan?' vroeg Marc benieuwd
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 27, 2010 8:02 pm

Loki liep Marc door de hal achterna de eerste kamer in. 'Wow..' fluisterde Loki. Ze vond het prachtig en keek vol verwondering omhoog. Door het glas heen. Het zag er werkelijk heel mooi uit. Loki keek heel even om naar hem maar keek daarna weer de kamer rond. Het zag er echt moooi uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 27, 2010 8:40 pm

'En zei ik het niet.' zei Marc glunderend. Hij vond dit zelf een van de mooiste kamers en aan Loki's reactie te zien en horen vond zij het ook mooi. Marc lachte blij. Anique keek ook haar oogjes uit telkens als ze in deze kamer was en Marc vond dat leuk om te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 28, 2010 8:37 am

Loki keek glimlachend rond. Ze vond het echt onvoorstelbaar, zeker omdat ze nog nooit zoiets gezien had. Zelfs niet iets dat erop leek. Ze keek net als Anique haar ogen uit. Deels snapte ze wel dat Marc het verhuurde maar voor haar was geld geen probleem en dus vond ze het ook niet nodig, al zou het huis leeg blijven staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 28, 2010 2:50 pm

Marc was blij dat Loki het zo mooi vond. 'Wil je de rest van de kamer ook nog zien?' vroeg hij. De andere kamers waren ook zo mooi alleen allemaal heel anders ingericht. Zelf vond hij dit echt de mooiste kamer van het huis al kwam de speelkamer ook dicht in de buurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 28, 2010 2:57 pm

Loki glimlachte. 'Ja, dat is goed.' zei ze tegen Marc. Ze draaide zich om naar hem en keek hem aan. 'Ik ben heel benieuwd.' zei ze grijnzend tegen hem. Loki aaide Anique even en keek haar aan waarna ze weer naar Marc keek. Loki werd erg vrolijk van dit huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 28, 2010 3:14 pm

Marc ging haar voor en ze kwamen weer in het halletje. Hij opende de deur die tegen over de deur zat waar ze net uit kwamen. Toen hij de deur opende kwam er een mooie slaapkamer achter te voorschijn deze was duidelijk voor een kind bedoeld. Ook hier was het dak van glas maar ook de muur aan de die tegen over de deur zat was helemaal van glas zodat je over de grote tuin uitkeek. De kamer was geschilderd in een licht blauwe kleur en de meubels waren babyroze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 28, 2010 3:32 pm

Loki keek opnieuw haar ogen uit. Ze herinneride zich ineens haar babykamer. Grauw en grijs, met rode meubels en ze sliepen en paarse bedden, niet dat het heel veel was. Ze glimlachte naar Anique en daarna naar Marc. 'Mooi gedaan.' zei ze tegen hem. Wat ze natuurlijk weer meende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 28, 2010 3:35 pm

Marc keek glimlachend op. Hij kreeg een beetje van de gedachtes van Loki binnen maar bande ze snel weer uit. Het was onbeleefd om zomaar in iemand hoofd te kijken en hij mocht het vanzich zelf alleen doen als ze een vijhand zou zijn geweest en dat was ze duidelijk niet. 'Dankje.' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 28, 2010 3:41 pm

Loki glimlachte. Ze keek even naar Anique, ze had het maar goed als klein kind. Zonder zorgen en problemen. En een vader die kostte wat het kost wilde dat ze veilig en goed opgroeide. Loki was een beetje jaloers op haar, zelf had ze haar moeder gemist maar ook nog een verschrikkelijk ontoegewijde vader gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 28, 2010 3:43 pm

Marc keek naar Loki. Hij merkte aan haar houding dat ze ergens over nadacht wat ze vervelend vond. 'Is er iets?' vroeg hij daarom. Hij hoopte niet dat het kwam door het huis want dat had hij nooit zo bedoeld. Hij keek geintreseerd naar Loki en hoopte dat ze antwoord wou geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 28, 2010 3:50 pm

Loki keek hem aan. 'Ik dacht aan mijn vader en werd een beetje jaloers op Anique. Want jij wilt dat ze kostte wat het kost veilig en goed opgroeid. Mijn vader was niet zo. Maar wat wil je ook als je in totaal 8 kinderen gekregen hebt.' vertelde Loki rustig. Ze bleef Marc aankijken. 'Dus ik zou totaal geen voorbeeld aan hem nemen als ik mijn kind op zou voeden, eerder aan jou..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 28, 2010 5:04 pm

Marc keek haar aan. Hij vond het fijn dat ze hem had vertrouwd en het had verteld. 'Al heb je duizend kinderen ik vind dat je goed voor je kinderen moet zorgen. Het moet niet uitmaken hoeveel je er hebt.' zei hij. Hij vond het echt niet goed dat iemand dat zo kon doen. Als je de tijd hebt om ze te maken moet je er ook de tijd voor nemen om ze op te voeden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 28, 2010 5:07 pm

'Tja, zo zag hij het niet, en toch.. Ik weet het niet, ik heb altijd een soort van band gevoeld, gewoon omdat ik in zoveel dingen op hem leek. Wat niet altijd leuk was omdat de meesten hem haatten.' zei Loki rustig, zo had ze het wel altijd gezien. 'En ik sta er nog steeds, misschien heeft het ons gehard en ervoor gezorgd dat we naar geluk zoeken..' zei Loki.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 28, 2010 5:11 pm

Marc dacht even na. 'En heeft het gewerkt?' vroeg hij toen. 'Heb je je geluk en ben je hard geworden?' voegde hij daar nog aan toe. Hij was zelf best gelukkig ondanks alles wat er was gebeurt en hij had weinig zorgen. Maar hij dacht dat als zijn vader niet goed voor hem had gezorgd veel minder gelukkig zou zijn maar dat wist hij niet zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 28, 2010 5:53 pm

Loki haalde haar schouders lichtjes op. 'Ik ben hard geworden, dat ben ik altijd al geweest. Dat begint al als je gepest word om je haarkleur.. Dat zwarte is niet mijn echte haarkleur, dat is paars..' zei ze kalm. 'Mijn geluk heb ik nog niet gevonden..' zei ze kalm tegen Marc, ze vond het fijn dat ze zoveel tegen hem kon zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 28, 2010 6:35 pm

'Ik heb nog nooit iemand met paars haar gezien maar dat is wel intresant.' zei Marc oprecht. Als iemand zijn haar paars vervde vond het het niet mooi maar als het echt was was het waarschijnlijk wel mooi. 'En dat met je geluk komt vast en zeker goed.' voegde hij er nog aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 28, 2010 6:38 pm

'Nee, dat is het probleem bij de meesten. En als het dan donkerpaars is dan is het nog een ander verhaal, maar ik had vrij lichtpaars haar. Als je goed kijkt zie je nog steeds een gloed ervan door het zwarte...' zei Loki rustig. Ze keek Marc even aan. 'Dat hoop ik wel..' zei ze met een glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Marc- Rijk van de Tweeling   Huis van Marc- Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van Marc- Rijk van de Tweeling
Terug naar boven 
Pagina 2 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Rijk v/d Tweeling-Het bergbos
» Nerisse's oude huis. - Rijk van de Tweeling.
» Het kratermeer- rijk van de tweeling
» Hyon- Rijk van de Tweeling
» De bergweides - Rijk van de Tweeling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: