De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen

Ga naar beneden 
+13
Kenneth
Mirtis
-Orlando-
try
Kurt.
Hitsugaya
Alexis
alyssa
Dylan
Raiden
Aria
Isis
Diego
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuteurBericht
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 9 Icon_minitimeza maa 12, 2011 10:36 pm

Sandee lachte en dook zelf in het water naar Chris toe. Ze glimalchte naar hem voordat ze hem omhoog hiel. Boven hapte ze neit eens naar adem "Ik heb eht voordeel dat ik mijn adem 10 minuten in kan houden en jij neit. Ik raad je dus aan neit weer bijna te verdrinken"
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Level 2
Chris


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 19-12-10

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 9 Icon_minitimeza maa 12, 2011 10:41 pm

-O ik verdronk nietbijna, ik verdronk helemaal...- schoot er door Chris'hoofd, maar hij dacht snel aan iets anders toen hij bedacht dat Sandee alles wat hij dacht kon horen, in plaats van zijn gedachten uitspreken glimlachte hij "Nou bedankt dan..." zei hij met nog altijd rode wangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 9 Icon_minitimeza maa 12, 2011 10:44 pm

Sandee plantte Chris op zijn surfplank. Ze was nog niet goed genoeg om zijn gedachjten te horen aangezien ze nu druk bezigw as met iets anders, om gedachten te horen moest ze zich concentreren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Level 2
Chris


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 19-12-10

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 9 Icon_minitimeza maa 12, 2011 11:35 pm

Chris keek Sandee in haar ogen, waar hij bijna wer in verdronk "Sandee... ik..." mompelde hij voor hij zijn lippen op de hare plantte, hij wist dat hij dit niet moest doen, dat hij een vriendin had, maar hij kon het niet laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 9 Icon_minitimeza maa 12, 2011 11:37 pm

Sandee bleef geschokt stilzitten. Ze had niet vermoed dat hij wat in haar had gezien. Ze kuste hem neit terug, neit in staat ook maar wat te doen. Hoe ironisch. zij viel op de gay helft van de tweeling en de herto hellft viel op haar. hadden we dat weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Level 2
Chris


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 19-12-10

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 9 Icon_minitimezo maa 13, 2011 10:34 am

Chris haalde zijn lippen van die van Sandee af en schudde zijn hoofd.Hij begon naar de kant te peddelen, en na een tijdje te lopen, onverstaanbaar tegen zichzelf schreeuwend, af en toe kon je wat woorden als "Loser!" en "Verrader!" opvangen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 9 Icon_minitimezo maa 13, 2011 1:49 pm

Sandee bleef nog een paar minuten als versteend op haar iegen plank zitten. Hij...had...haar...net..gekust... Dan was er eindelijk een jongen die haar leuk vond, viel ze niet op ham. Ze zuchtte en begon zelf ook mar naar de kant te gaan. nu maar hopen dta dave en chris geen ruzie zouden gaan krijgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 9 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen
Terug naar boven 
Pagina 9 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen
» Het kruidenwinkeltje- rijk van de Vissen
» Het bos-Het rijk van de Vissen
» De hut van Saphira- Rijk van de Vissen.
» De bruidswinkel - het rijk van de vissen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: