De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen

Ga naar beneden 
+13
Kenneth
Mirtis
-Orlando-
try
Kurt.
Hitsugaya
Alexis
alyssa
Dylan
Raiden
Aria
Isis
Diego
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimeza dec 25, 2010 5:28 pm

Daniël begon door de ruzie weer geluidsloos te huilen en Aphrodite had er genoeg van. Ze stond op en liep richting de duinen. Ze liep zo ver dat ze het geschreeuw niet meer kon horen. Daar kalmeerde ze Daniël weer. Ze wist dat ze Sandee en Chris toch niet kon stoppen, dus ging ze maar hier zitten en liet ze Daniël met haar haar spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Level 2
Chris


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 19-12-10

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimeza dec 25, 2010 5:31 pm

"IK HEB WEL RECHT OM TE KLAGEN! IK EN DAVE HADDEN ALLEEN ELKAAR, NIEMAND ANDERS, GEEN VRIENDEN, GEEN FAMILIE, NU HEB IK EEN PAAR UUR FAMILIE... ik moet er gewoon even aan wennen als dat mag, en het meest aan het feit dat ik de enige hetero in mijn familie ben..." de laatste zin zei Chris zacht en Kurt glimlachte nog net " Maar jongen, dat maakt toch niets uit! ik wil niet dat je met hetzelfde gevoel als ik opgroeit Chris..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimeza dec 25, 2010 5:43 pm

Sandee kneep haar ogen samen. aangezien ze geen respons meer wist draaide ze zich gewoon nors om. Ze had nog steeds tranen in har ogen. Ze had dylan nooit meer over haar jeugd verteld dan dat ze met haar moeder aleen was opgegroeid. en Chris had ergens wel gelijk. Ze had een paar maanden terug een familie gekregen, een hechte famillie.

Dylan had maar ene klein deel van het verhaal gehoord. hij was met aph meegelopen. /hij had wel sandeeslevensverhaal gehoord en had er voor eht eerst een beetje spijt van dat hij zo had geleefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Level 2
Chris


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 19-12-10

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimeza dec 25, 2010 5:54 pm

Chris herstelde zich, hief zijn hoofd op en sloot arrogant ( hoe noem je dat anders xd ) zijn ogen " je geeft het op, goed, ik ben beter ik wist het wel! De gebroeders Hitachiin of nu eigenlijk Hummel winnen altijd!" zei hij en Kurts gezicht ging van meelevend terug naar Geïrriteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimeza dec 25, 2010 5:57 pm

Sandee draaide zich weer op "Dat je een zielige jeugd hebt gehad GEEFT JE HEEN RECHT EEN ARROGANTE ZAK TE ZIJN WEETJE" riep ze weer kwaad. Siseel had naar het hele gesprek geluisterd en kon zich nu wel in eht gezicht staan. die twee tieners waren weer terug bij af me hun ruzie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimeza dec 25, 2010 7:58 pm

Aphrodite was blij dat de andere mensen zo ver weg waren. Hun gedachten waren niet bepaald vrolijk. Ze keek Dylan aan en pakte zijn hand. Ze zei niets. Langzaam maar zeker viel Daniël gelukkig weer in slaap. Zijn bruine oogjes vielen dicht en zijn ademhaling werd rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Level 2
Chris


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 19-12-10

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimeza dec 25, 2010 8:12 pm

" Wat is het toch leuk om mensen te irriteren, en al helemaal jij, wat ben je schattig als je boos bent!" Zei Chris cirkelend om Sandee heen, hij wist, nee hij hoopte dat ze nog bozer zou worden. Kurt besloot de twee tieners maar gewoon te negeren, het zou niet heel veel gezelliger worden als hij zich ermee ging bemoeien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimeza dec 25, 2010 8:28 pm

Sandee gromde "GEWELDIG dat ik schattig ben als ik kwaad ben" zei ze met een sarcastisch ondertoon "De laatste die me echt kwaad maakte heeft krabwonden over zijn borstkas en een gebroken neus, wil je ook?" vroeg ze vals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Level 2
Chris


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 19-12-10

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimeza dec 25, 2010 8:34 pm

"Ahhh, hoe schattig, wie was het? je teddybeer?" Zei Chris buitengewoon kalm, hij merkte wel dat kalm blijven meer effect op haar had dan een van zijn woede-uitbarstingen. Kurt schudde zijn hoofd "Je gaat te ver Chris..." zei hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 26, 2010 12:11 am

Het leek even of sandee uit zou barsten, maar toen was ze opeens eng kalm. "Nee, ik heb geen teddybeer, ik ben nu eenmaal niet zo als jij" zei ze met een super evil face "Degene die die behandeling heeft gehad is Jonah., weetje nog, die gozer die dood zou zijn als dylan aphrodite niet had tegen gehouen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Level 2
Chris


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 19-12-10

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 26, 2010 10:46 am

GRRRR ZE HAD HEM MOETEN SLAAN XD
en dan s het OMG HIJ HEEFT ZIJN ARM GEBROKEN :3 oei!
ze krijgt de kans nog wel Wink

Älsof ik ooit de kans heb gehad om ook maar een teddybeer aan te raken."Zei Chris lachend, nou ja, meer hikkend, hij stopte met lachen/hikken en keek haar aan voor hij zei: " Dus, Aphrodite heeft die behandeling voor je gegeven, ik dacht al, Hoe kan JIJ iemand een gebroken neus veroorzaken."


SLKA HEM SLA HEM YEEEEEUUUUUUUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave..
Level 1
Dave..


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 19-12-10
Leeftijd : 27

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 26, 2010 4:39 pm

Valerio en Dave, die de hele tijd stil hadden staan luisteren, trokken Kurt mee naar de duinen. Daar zochten ze Aph, Daniel en Dylan op. "Wees niet bang," zei Valerio tegen hen beide. "Mocht één van hen gewond raken, dan doe ik er alles aan doen om hem weer op te lappen." Hij ging in hurkzit naast Aph en Dylan zitten en keer naar Daniel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 26, 2010 5:17 pm

Sorry kim, maar sandee is nog neit kwaad genoeg om chris te meppen Razz

Sandee keek hem dodelijk kwaad aan "Aphrodite heeft hem geen haartje gekrenkt, ik heb zijn neus gebroken ja?" ze keek naar haar rode nagels waar ze punten aan gevijlt had. "En mooie krassen gemaakt op zijn huid met deze hier" ze waaierde haar nagels voor zijn gezicht voor ze met een zwierig handgebaar met een scherpe nagel in zijn wang prikte.

Dylan knitke naar Valerio "Ik ben namelijk wel bang dat er iemand gewond gaat raken als chris zo doorgaat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Level 2
Chris


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 19-12-10

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 26, 2010 10:26 pm

nou, zoals Dylan zegt Wink
GRR MIJN GEMENE INSPI IS OP Razz

"Ach wat schattig!" zei Chris op een valse toon. ""Kleine Sandee heefty haar nageltjes gevijld! sorry, maar dat is niet al te (vulwoordinwatikkwijtben o ja)Indrukwekkend, dat kan iedereen, je nagels een beetje scherper vijlen, ik wil jou mijn neus wel zien breken, honey."

Kurt knikte "Die jongen moeten echt manieren bijgebracht worden, het is me een geluk dat Dave niet ook nog eens begint..."

Terug naar boven Ga naar beneden
Dave..
Level 1
Dave..


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 19-12-10
Leeftijd : 27

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 26, 2010 10:30 pm

"Nou, Kurt," zei Dave. "Ga er maar vanuit dat ik was begonnen als ik wist waar het over ging." Valerio keek toe en haalde zijn schouders op. Hij ging naast Kurt staan en sloeg een arm om zijn schouders. "Eigenlijk, wat verwacht je van twee jongens die maandelijks uit een weeshuis ontsnappen," zei hij en hij gaf hem een zoen op zijn voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Level 2
Chris


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 19-12-10

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 26, 2010 10:33 pm

Kurt glimlachte "Dat is wel waar, en volgens mij gaat het helemaal nergens over, Chris zou ondankbaar zijn ofzo, maar hij heeft mij en Valerio minstens tien keer bedankt toen die papieren eenmaal ondertekend waren, maarja, laat ze maar, hopelijk kan je gebroken neuzen helen Valerio."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave..
Level 1
Dave..


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 19-12-10
Leeftijd : 27

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 26, 2010 10:36 pm

"Gebroken," zei Valerio geschrokken. "Niemand had het over gebroken. Zover ben ik nog niet. Ik kan dan alleen de pijn wegnemen en hem een ijspack geven. Maar als hij terug zou slaan, dan krijgt hij met mij te maken. We slaan niet in deze familie." Toen tot hem doordrong wat hij net had gezegd, begon hij te lachen. Dave keek ernaar. "MOeten wij jullie eigenlijk papa noemen?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris
Level 2
Chris


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 19-12-10

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 26, 2010 10:48 pm

"Dat mag je zelf weten jongen, Chris heeft mij tot nu toe gewoon Kurt genoemd, van mij mag alles, behalve meneer, dat is mij te netjes." Zei Kurt met een glimlach."Hopelijk lokt Chris het dan niet nog verder uit Valerio..." vervolgde hij en de glimlach vervaagde.

Chris keek Sandee afwachtend aan "OF durf je niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 26, 2010 10:50 pm

"Ach, het zal wel goed komen," zei Valerio. "En papa is altijd goed. Mensen zeggen dat het de familie band alleen maar versterkt. En weet je al wat er met Daniel is?" vroeg hij aan Aphrodite en Dylan. Hij liet Kurt los en ging naast hen zitten. "Maar dit is niet een kind van jullie," zei hij verbaasd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 26, 2010 10:55 pm

Aphrodite keek Valerio aan. 'Heeft Kurt jou dat niet verteld?' Zei ze tegen Valerio. 'Het kind is inderdaad niet van Dylan. Het is van Richard. En ik denk dat ik wel een idee heb wat er met Daan aan de hand is. Je weet dat je met kinderen op controle moet gaan bij een dokter, tot een bepaalde leeftijd. Nou, bij de laatste controle hebben ze geconstateerd dat Daniël's stembanden nog niet helemaal volgroeid zijn. Het enige wat we kunnen doen is het zo min mogelijk belasten en hopen dat het goedkomt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave..
Level 1
Dave..


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 19-12-10
Leeftijd : 27

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 26, 2010 11:00 pm

"Mag ik even?" vroeg Valerio en hij legde zacht zijn hand op de keel van Daniel. Meteen begonnen zijn handen roze te groeien. "Overbelasting, daar kan nu geen sprake meer van zijn. Hij heeft voortaan genoeg energie in zijn stembanden. Als dat het niet was, dan weet ik het ook niet." Hij ging even op zoek in zijn hoofd. Daar zat niet al te veel, maar hij had interesse in de menselijke anatomie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 26, 2010 11:07 pm

'Ik hoop dat het helpt.' Zei Aphrodite tegen Valerio. 'Bedankt.' Zei ze oprecht tegen hem. Ze wiegde haar zoontje in haar armen. Ze hield zo onbeschrijfelijk veel van het kleine jongetje. Ze zou het niet meer weten als er iets met hem zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave..
Level 1
Dave..


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 19-12-10
Leeftijd : 27

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 26, 2010 11:11 pm

"Dus de stembanden zijn niet volgroeid," zei Valerio bij zichzelf. "Ik denk dat er iets mis is met zijn stemspieren, die kunnen de stembanden gewoon niet aanspannen en ontspannen. Of ze zijn te zwak, of ze zijn niet volgroeid. Ik kan kijken of ik ze kan laten groeien. Is dat goed?" Hij was blij dat hij af en toe een dokterszaak binnenging. Hij had eindelijk iets gevonden, naast Kurt, dat hem interesseerde en waar ij iets van snapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 26, 2010 11:20 pm

'Ik denk niet dat het het erger kan maken, dus ga je gang maar en probeer maar raak.' Zei Aphrodite. 'Wil je hem overnemen of moet ik hem vast blijven houden?' Vroeg Aphrodite aan Valerio. Als hij dacht dat hij Daniël beter kon maken, mocht hij het van haar proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 26, 2010 11:26 pm

Dylan keek naar dave "Als ik haar goed begreep zat chris kurt wat te plagen, en was dat een beetje de druppel die de emmer deed overlopen" hij glimlachte flauw "Sandee is een beetje aangebrand sinds jonah"

Sandee kraakte haar vingers. "Ik wil wel, amar dan krijg ik misschien jouw vieze bloed aan mijn handen, nou ja ik zet me wel over de gruwel heen" ze grijnsde en balde haar vuist en haalde uit naar zijn gezicht, met een snelheid die je nog zou verbazen, door het surfen had ze goede reflexen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen   Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen
Terug naar boven 
Pagina 6 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen
» Het kruidenwinkeltje- rijk van de Vissen
» Het bos-Het rijk van de Vissen
» De hut van Saphira- Rijk van de Vissen.
» De bruidswinkel - het rijk van de vissen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: