De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw

Ga naar beneden 
+13
Aria
Derek
Anneloes
Alexis
Aphrodite
Dylan
Richard
Kurt.
Shaylee
Arra
Diego
Loki
Isis
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 31, 2010 9:00 pm

Loki keek naar de draak die veranderde van uil naar draak. 'Dat is wel gaaf.' zei ze toen ze de bekende landingsmuziek van Scath hoorde. Ze draaide zich om en glimlachte naar hem. Hij bracht zijn kop naar haar toe en Loki aaide hem er even over. De badn was wat versterkt de afgelopen dagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis
Level 2
Isis


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 24-10-10

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimema nov 01, 2010 4:19 pm

“Ja, ik weet het, en dat muziekje van jouw draak is ook cool!”, zei Isis. “Maar ik ga nu. Het was erg leuk je te ontmoeten. Doei!” Isis stapte op Basil en omhelsde hem. “Dag”, zei ze voor de laatste keer en ze vloog samen met Basil weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arra
Level 2
Arra


Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 01-11-10

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimema nov 01, 2010 6:23 pm

Arra duwde voorzichtig tegen de deur van het café. De deur kraakte een beetje. Ze keek rond en zocht een leeg tafeltje waaraan ze ging zitten. Hmm, dacht ze, wat zou ik bestellen? Eigenlijk had ze geen honger, ze had al een tijdje een raar gevoel in haar buik. Ze zuchtte en keek lustenloos rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaylee
Level 1
Shaylee


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 22-11-10

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimema nov 22, 2010 7:31 pm

Met een verveelde blik in haar grote, paars-bruine ogen duwde Shaylee de licht-krakende deur van het café open en zette ze een paar stappen naar binnen. Ze liet haar ogen door de ruimte glijden. Het zag er uit als een gewoon, saai café zoals elk ander. Het enigste verschil: Het was vreselijk oud. Zachtjes neuriënd liep ze naar een van de tafeltjes toe, en ging ze voorzichtig op een van de stoelen zitten, in de hoop dat deze niet uit elkaar zou vallen. Terwijl ze met haar vingers op de tafel tikte bedacht ze zich wat ze wou drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimema nov 22, 2010 8:08 pm

Met een brede glimlach en een ring om zijn vinger ( hij gaat trouwen Very Happy )liep Kurt het opude cafétje binnen en nam plaats aan een tafeltje ( naast dat van Shaylee ). Hij bestelde een koffie terwijl hij bleef glimlachen , maar het meisje aan de tafel naast hem leek een stuk minder vrolijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaylee
Level 1
Shaylee


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 22-11-10

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimema nov 22, 2010 8:12 pm

Shaylee keek heel droogjes naar de jongen die opeens aan het tafeltje naast haar zat. Hij zag er vreselijk vrolijk uit, waarom wist ze niet, maar veel zin om het te vragen had ze niet. Ze glimlachte naar de jongen die haar kop koffie kwam brengen, en wierp toen haar blik weer op de jongen. 'Oké, ik weet dat het heel aso van me is, maar mijn nieuwsgierigheid overheerst me weer eens. Mag ik vragen waarom je zo vrolijk bent?' Ze schonk hem een vriendelijke glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimema nov 22, 2010 9:13 pm

Kurt glimlachte naar het meisje aan de tafel naast de zijne "Het is gewoon dat mijn dag , nee mijn leven , niet meer stuk kan , ik ben verloofd ..." hij kon het zelf niet eens geloven... maar het was toch echt zo...
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaylee
Level 1
Shaylee


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 22-11-10

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimema nov 22, 2010 11:02 pm

'Awww!' riep Shaylee uit. 'Wat schattig! Gefeliciteerd!' Ze keek hem met een glimlach op haar gezicht aan. Ook al kende ze hem voor geen meter, ze vond het altijd leuk als ze hoorde dat iemand gelukkig was, dat maakte haar ook weer een beetje blijer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 26, 2010 10:00 pm

nieuw
-
Richard stapte rillend het café binnen, het was s'ochtends vroeg, buiten vroor het. Onder zijn voeten had hij het gras horen krakan toen hij het plat trapte. Hij sloeg de cape van zich af toen hij binnenkwam, warm had hij het gelijk door de heerlijke warmte van het café. Snel liep hij door naar de bar, daar bestelde hij een heette kop koffie en ging aan een tafel zitten. In gedachte dacht hij aan Aphrodite.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 26, 2010 10:05 pm

Dylan zat wegens de drukte aan het zelfde tafeltje als Richard. Hij had al sinds een hele poos geen enkel nuchter moment meegemaakt, zodra hij wakker werd greep hij al naar een fles. Nu had was hij niet op drank-toer maar op ik-heb-geld-nodig-voor-mijn-verslaving-die-ik-onderken-dus-ik-gebruik-mijn-vlugge-vingers-toer. Hij glimalchte en klopte op zijn broekzak waar drie portefuilles inzaten terwijl hij een slok nam van zijn koffie, hij had echt een serieuse kater, en dit was het enige dat hem daarbij hielp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 26, 2010 10:18 pm

Richard keek naar de jongen die bij hem aan de tafel ging ziten. Zonder wat te zeggen bestuudeerde hij hem enkele seconden. Hij zag er nou niet helemaal geweldig uit, het was alsof hij drie nachten doorgehaald had "Te lang doorgefeest?" vroeg hij nadat hij een slok van zijn hete koffie genomen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 26, 2010 10:23 pm

"Was het maar waar" mompelde Dylan. Hij nam nog een grote teug van zijn kop sterke koffie. Hij glimalchte flauw naar Richard terwijl hij zijn ponny een beetje fatsoeneerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 26, 2010 10:28 pm

Richard grinnikte en nam een slok van de koffie. "Laatst had ik en geweldige nacht." verzuchte hij nog nagenietend "Een prachtige blonde meid, jammer dat ik haar nooit meer gezien heb." hij keek Dylan even met een glimlach aan en nam een slok van de koffie. "Maar terug naar jouw, hoe kom je er dan zo belabberd uit te zien."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 26, 2010 10:33 pm

Dylan haalde zijn wenkbrauwen op, het zou vast niet zezelfde prachtige blonde griet zijn. "Mijn vriendin heeft me geweldig laten zitten. Ze kwam even vertellen dat ze zwanger was en niet wist wie de vader was omdat ze het in een dronken bui met een ander heeft gedaan" hij schudde zijn hoofd en nam nog een teug van zijn koffie
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 26, 2010 10:44 pm

Richard keek hem medelijdend aan "Dat is best wel naaiend." zei hij menend. In zijn gedachte legte hij de link tussen het meisje waar hij het mee gedaan had niet, hij was nog half dronken de volgende ochtend dat haar laatste woorden niet waren blijven hangen, de woorden over dat zij een vriend gehad had. "Dat verklaar inderdaad wel je uiterlijk. "
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 26, 2010 10:47 pm

Dylan haalde zijn schouders op "Aphrodite heeft me lekker laten zitten." Hij zuchtte en bestelde een nieuwe kopkoffie om zijn kater nog wat te onderdrukken voor hij zijn stamkroeg zou op gaan zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:08 pm

"Alleen omdat ze het met een ander heeft gedaan?" nog steeds viel het kwartje niet, zijn gedachtes waren nog verlsluierd door een walm van een akter en vermoeidheid. Hij merkte echt dat hij meer slaap nodig had, hij was zo vermoeid de laatste tijd dat het gewoon gevaarlijk werd. Ooit zou hij gewoon tijdens een gevecht in slaap vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:11 pm

Dylan haalde zijn schouders op "Moeilijk uit te leggen, lang verhaal, laat maar. Ik hoop aleen dat ze goed zorgd voor haar en HAAR kind" hij glimalchte ongemakkelijk en dronk nog wat van zijn koffie
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:39 pm

"Haar kind?" Richard zei het stomverbaasd, zo verbaasd dat hij bijna zijn kop met koffie omgooide. Wat een trut was die vriendin van hem. Hij kon niet snappen hoe ze dat deze jongen aan kon doen, en dan vaak de verhalen horen over de mannen die vreemd gingen moeten aanhoren. Hij schoof zijn kop wat verder de tafel op schoof. "Ik voel met je mee maat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:45 pm

Dylan zuchtte "Precies, en net als ik denk dat ik er een beetje overheen ben komt ze weer opdraven." hij rolde met zijn ogen "En maar klagen dat ik mezelf verwaarloos en een beetje heel erg alcoholistische neigingen heb, al klopt dat laatste wel" hij glimalche flauwtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:49 pm

Als Dylan in een cafe zit, komt ze altijd tevoorschijn, TADADADATADAAAH. APHRODITE!

Ares landde voor het cafe. Aphrodite had door de bergen gevlogen en had het ontzettend koud. Ze liep naar binnen en liep regelrecht naar de bar om een chocolademelk te bestellen. Ze had gehoord dat die hier lekker was. Toen de oude, gerimpelde barman hem haar aangaf, blies ze er even kort op en nam een slok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:51 pm

Richard trok even een gezicht "Irritand, maar beter dat je je in het zuipen verdrinkt." het was een beetje een pijnlijke woordspeling die er al uot was voor hij er erg in had. Hij draaide even zijn hoofd af en zag plots tot zijn stomme verbazing de blonde vrouw met wie hij enkele nachten terug een heerlijke nacht mee had doorgebracht. Hij knikte even naar Aphrodite, "Dat was de vrouw die ik bedoel....de/" op dat moment herinnderde hij haar naam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:52 pm

Dylan keek op toen de deur open ging "Ah neem, daar is ze weer hoor" hij zuchtte en concentreerde zich weer op de sterke kop koffie voor zijn neus


Laatst aangepast door Dylan op za nov 27, 2010 12:03 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:55 pm

Aphrodite keek niet eens de kroeg in, ze concentreerde zich op haar warme chocolademelk en dronk haar mok leeg. Ze hoorde een bekende gedachte achter haar. Ze zuchtte. Hoe kon hij nou overal zijn waar zij ook was? Ze betaalde en besloot zo snel mogelijk maar weer weg te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27, 2010 12:07 am

Toen realiseerde Dylan zich Richards woorden "WTF, ben jij..." hij stond op en keek Richard strak aan "ben jij... de andere mogelijke vader" zei hij tussen zijn opeengeklemde kaken door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw   Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw
Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het bos van Inx - Rijk v.d. Leeuw
» het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.
» Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen.
» De kledingwinkel 'Geromik' - Rijk van de Leeuw
» Herberg de Nacht - Inx - Rijk v.d. Leeuw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Leeuw, Ram en boogschutter-
Ga naar: