De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal

Ga naar beneden 
+9
try
Valerio
Aria
Leida
Cara
Scott
Andrew
Marc
Alexis
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 28, 2010 9:55 am

"Hallo," zei Valerio, wiens hoofd alleen boven water uitstak. Hij zwom naar de kant. Daar aangekomen, klom hij erop en ging zitten, met zijn voeten in het water. Hij speelde ongemerkt met een paar stenen en keek nog eens naar de jongen die zijn waterzak vulde.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 28, 2010 3:52 pm

try keek de jongen aan en knikte enkel ter begroeting maar zei niks en hij bergde zijn waterzak op toen hij hem dicht gedraait had, dan kijkt hij eeens rond en zag niemand anders dan gaat hij recht staan en keek even na de jongen en hij wilt weg lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 28, 2010 3:55 pm

"nou, dan niet," zei Valerio en hij sprong weer in het water. Hij ging weer op zoek naar schelpen op de bodem van het meer. Toen hij weer een lange ketting had, zwom hij nog even rond, om vervolgens weer terug te keren naar boven. Daar keek hij of de jongen er nog was.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 28, 2010 3:59 pm

try liep gewoon door maar toen hij merkte tot de jongen onder water was ging hij snel de struiken in waarin hij zich verstopte hij was nieuwschierig of het iemand van het 13e rijk was of een van de rebelen en hij wilde er liever zo achter komen dan het te vragen want als je vragen stelde moest je zelf meestal ook antwoorden geven
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 28, 2010 4:04 pm

Valerio zag dat de jongen weg was. Hij klom op de kant en sloot zijn ogen. Via de grond zag hij Try in de struiken zitten. Hij stuurde een aarpilaar achter hem, waardoor hij Valerio's kant op gegooid werd. "Waarom doe je zo geheimzinnig?" vroeg Valerio, die zijn ogen weer open deed. Hij zette de voeten van Try vast aan de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 28, 2010 4:15 pm

try bekeek de jongen nieuwschierig maar dan een stoot van iets wat hij niet had zien aan komen en hij vliegt de struiken uit en als hij recht komt voelt hij tot zijn voeten niet meer kan bewegen."omdat ik wilde kijken zonder tot je het merkte aan welke kant je staat, en ik wil niet onodig trammeland"antwoord try naar waarheid, maar nu was hij voor bereid om zelf ook aan te vallen moch het nodig zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 28, 2010 4:18 pm

"Nou, de Twaalf Rijken," zei Valerio. "Maar jij gedraagt je als een Dertiener." Hij maakte boeien om de polsen van Try, die hij omhoog stuurde, zodat hij zijn hele lichaam vast kon zetten. Nu was alleen het hoofd van Try nog te zien. "Dus, ben je dat ook?"
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 28, 2010 4:24 pm

try hield niet echt van mensen die konden aarde sturen zeker niet als vijand want je wist nooit wanneer ze precies deden toeslaan alleen als ze het echt aan de oppervlakte gebruikte, en hij keek valerio aan en hij nstraalde koppig heid uit. het gaat je niks aan wat ik ben, sist hij dan hij zou af wachten tot het niet anders kon dan op beichten wie hij was maar hij zou eerst een tijd niks zeggen zolang het zijn dood niet werdt en hij grijnsde lichtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 28, 2010 4:27 pm

"Nou, laat dan ook maar," zei Valerio, geïrriteerd dat hij gestoord werd tijdens het zwemmen. Hij liet Try vast staan in de aarde, pakte zijn shirt en liep weg. Waarom zou hij hier zijn tijd aan verdoen. Hij hield Try via de grond goed in de gaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 28, 2010 4:35 pm

try vloekte binnens monds omdat hij nog vast zat en hij denkt even na en dan valt het hem in hij kon het misschien zo warm maken tot het glas werd en die breken, en hij consentreedt zich op zijn handen en laat die gloeientheet worden en langzaam het gesteentje er rond
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 28, 2010 4:39 pm

Valerio merkte wat Try probeerde. Dus schreef hij een aarde tekst naar hem. 'Dat lukt je niet,' schreef hij. 'Dat lukt alleen bij zand.' Eronder was een smiley zichtbaar die zijn tong uitstak. Valerio moest verderop lachen. Hij wilde dit wel eens aan Kurt vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 28, 2010 4:45 pm

try vloekte nu hard op, waarom moest hij nou altijd zo nieuwschierig zijn dat werd zijn dood nog eens daar was hij 100% van overtuigt. en hij zuchte en liet zijn hoofd hangen terwijl hij na dacht er moest een oplossing zijn om los te komen maar welke....
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 28, 2010 4:51 pm

Valerio liep gewoon door. Toen hij het bos uit was, zag hij daar Talpa en Tsi-Long. "Zo jongens, we kunnen naar huis," zei Valerio. Zodra hij op de rug van Talpa klom, was hij de verbinding met de aarde kwijt. Hij zag Try niet meer, dus kon hij ook de stenen niet meer in stand houden. Zo verdwenen ze. Talpa begon te graven, richting huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 28, 2010 4:55 pm

try voelde de stenen uit elkaar vallen en hij zuchte opgelucht dit was veel en veel beter en hij vrijfde in zijn handen en klote zijn kleren af die nu onder de aarde zaten, hij was dus een van de 12 rijken hij was het zelf ook maar zei het niet snel tegen iemand bang tot het 13e rijk er dan ook snel zou achter komen tot hij hen deed veraden in plaats van bijstaan en hij vervolgde zijn reis
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew
Level 2
Andrew


Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 07, 2010 6:49 pm

Andrew liep, spelend op zijn panfluit, door het bos. Zijn blote voeten werden gekieteld door de kleine steentjes in de beek waar hij doorheen liep. Om hem heen vlogen bollen ijs, die meedeinden op de rustige muziek. Als hij nu vrolijk zou gaan spelen, zouden het vuurbollen worden. Maar daar had hij nu geen zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 07, 2010 6:54 pm

Loki was net van een beekje afgekomen en liet met een emmer water in haar hand, haar haren in een hoge staart door het bos. Ze was hier een paar dagen geleden gelandt omdat Scath nietlekker was en nu zorgde ze voor hem. Loki liep op blote voeten. Haar benen waren ontbloot tot een stukje boven haar knieen want daar begon haar witte, half bevuilde jurkje. Ze dacht dat ze wat hoorde, maar twijfelde even. Toch bleef ze even staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew
Level 2
Andrew


Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 07, 2010 6:56 pm

Andrew liep vrolijk verder. Hij bleef staan toen hij het meisje zag. De ijsbollen verdwenen meteen en om de enkel met de tattoo verscheen een bandje van ijs, om het afgrijselijke ding te verbergen. "Hallo," stamelde hij. Hij nam het meisje goed in zich op en zag dat ze er moe uitzag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 07, 2010 7:02 pm

Loki keek naar de jongen en hield de emmer goed vast. 'Hoi..' zei ze tegen hem. Ze kende hem niet maar hij zag er best vrolijk uit dus ze gokte dat hij vast wel aardig zou zijn. En anders zou ze doorgaan met haar eigen ding. Loki zette de emmer even neer en veegde een pluk haar uit haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew
Level 2
Andrew


Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 07, 2010 7:05 pm

"Ehm, ik stoor toch niet ergens bij, of wel?" vroeg Andrew voor de zekerheid. Hij vroeg zich af waarom hij zo aardig was tegen iemand die zeker een Twaalver was. Die hoorde hij toch te vermoorden. Hij haalde zijn schouders op en ging zitten op een steen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 07, 2010 7:09 pm

'Nee hoor..' zei Loki luchtig. 'Maar ik moet nou wel weer doorlopen. Je mag best meelopen maar mijn draak is ziek en ik moet hem verzorgen en hij heeft dit water nodig..Dus eh..' zei Loki een beetje ongemakkelijk. Ze keek naar de jonge. Scath was nu belangrijker voor haar dan een of ander onbekend mensje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew
Level 2
Andrew


Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 07, 2010 7:15 pm

"Aha, dus jij hebt magie?" zei Andrew. "Dan ben je zeker iemand uit de Twaalf Rijken. Niet?" IN zijn hoofd hoorde hij Akako: 'Doe nou niet Drew, val niet aan. Misschien krijg je er ooit nog spijt van.' Maar Andrew wilde niet luisteren. Hij stond gespannen te wachten op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 07, 2010 7:17 pm

'Ja, gek hea. En als je me wilt aanvallen vermoord me dan alsjeblieft hier en dood daarna mijn draak zodat we beiden uit ons lijden verlost zijn. Ik kan toch niks terug doen. Mijn krachten werken niet.' zei ze een beetje geirriteerd van vermoeidheid. Ze keek naar de onbekende jongen. Haar wapens lagen ook al bij Scath en zacht zuchtte ze.

_

Even eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew
Level 2
Andrew


Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 07, 2010 8:35 pm

"Nee, dat is niet leuk," zei Andrew. "Een prooi moet altijd een beetje weerstand bieden. Ik heb ooit met een jongen gevochten, Derryl heette hij, en di bood echt goed weerstand. Tot ik hem met het gevest van mijn zwaard een klap op zijn slaap gaf en hij bewusteloos neer viel. Eigenlijk was het niet leuk meer, maar ik had hem afgemaakt als zijn draak niet tussen ons in was gesprongen. En nu zijn we zo ongeveer vrienden." Hij dacht aan het moment dat hij Derryl vond in de grot, met Droom en Maggie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 07, 2010 8:39 pm

'Ach, je hebt mijn broer dus ook al ontmoet.. Gezellige familie..' zei Loki tegen de jongen. 'Hmm, Misschien komt dat omdat hij zijn volledige krachten kon aanwenden..' verzuchtte ze tegen hem. Ze kende de jongen niet maar kennelijk kende hij wel haar broer. Loki was echt niet in de stemming om te vechten. Maar als hij haar kwaad zou maken dan had hij een probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew
Level 2
Andrew


Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 07, 2010 8:42 pm

"Is Derryl jouw broer?" vroeg Andrew ongelovig. "Andromeda is mijn zus, dus Maggie is mijn nichtje en Derryl is een soort van swager." Nu hij er op lette, zag hij bij het meisje een aantal herkenningen van Derryl. "Ik ben trouwens Andrew," zei hij en hij stak zijn hand uit. "Maar waarom zou hij zijn volledige kracht nu niet aan kunnen wenden?" Hij kreeg het om de één of andere vage reden erg benauwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal   Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Koruna-het rijk van de maagd
» Vario - het Rijk van de Maagd
» De bloemenvelden - Rijk v.d. Maagd.
» Het maanmeertje-Rijk van de Maagd
» Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: