De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman

Ga naar beneden 
+7
Leida
Sabel.
Anneloes
Alexis
Demetri
Cloud
q
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Anneloes
Level 2
Anneloes


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-10

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 6:18 pm

Anneloes schudde haar hoofd "Nee hoor en anders zou ik mijn eigen drinken gaan halen uit onze tent" ze gliamchte en dacht even na "En dan zou ik meteen gaan spelen op Gitah, mijn gitaar" z4 gliamlchte "Wat doe jij het liefst in je vrijetijd behalve vechtsport" ze glimalchte, in haar eigen perfecte werelje deed iedereen aan vechtsport
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 6:21 pm

Alexis voelde de warme armen van Cloud om haar lichaam, het was een heerlijk vertrouwd gevoel. Dit had ze jaren gemist, en nu was hij er weer, met een bierwalm en al. Zachtjes haalde ze haar lippen van de zijne af terwijl ze hem schuin omhoog aankeek. Ondertussen had ze nieuwe pumps, maar ze was nog steeds een stuk kleiner dan Cloud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 6:27 pm

Cloud glimalchte naar haar en streek met zijn handen door haar haar "Ik heb je gemist" zei hij terwijl hij haar bleef aankijken, hij hield echt van haar, meer dan van alles. Hij glimalchte vrolijk naar haar voor hij zijn lippen weer op dehare drukte.

eef het toetse bord doet raar bij MSN
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 6:32 pm

Als ze nuchter geweest was wist Alexis niet wat ze gedaan zou hebben, waarschijnlijk zou ze dit dan niet gedurft hebben. "Ik jou ook." fluisterde ze terug, de hele omgeving leek verdwenen te zijn. Ergens hoorde ze gefluit en geklap van enkele soldaten die waarschijnlijk aan het toekijken waren. Zachtjes kuste ze hem terug, zonder zijn blauwe ogen los te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 2
Leida


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 28

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 6:36 pm

Leida glimlachte naar Anneloes en zei:"Ik houd erg van kaartspelletjes. Maar, als ik eerlijk ben, kan ik helemaal niet tegen mijn verlies." Zei ze met een knipoog. Ze keek even naar het broertje van Anneloes en vroeg zich af waarom hij in een hoekje zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 6:37 pm

Cloud glimachte en haalde zijn lippen even van de haren "zullen we verder gaan op een wat meer prive plaatsje, ik heb het vreemde gevoel dat er iemand meekijkt" zei hij met een glimalch. Je kon aan zijn gedrach wel merken dat hij al wat glaasjes op had, hij zou normaal niet zo makkelijk zijn als het om alexis ging, om een of andere reden was hij altijd een beetje verlegen als het om haar ging.

anneloes glimalchte "Demetri is een beetje stil en gesloten" ze glimalchte "Ik speel gitaa in mijn vrije tijd, mar hoe werken kaartspellen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 2
Leida


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 28

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 6:52 pm

"Er zijn een heleboel verschillende soorten." Zei Leida vrolijk. Ze praatte nu over haar passie. "Ik zal je er wel een paar leren, dan kan jij mij leren hoe je gitaar speelt, deal?" Ze ging een stukje door haar knieeen en stak haar hand uit naar het meisje om de deal te bevestigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 7:14 pm

"Ik ben niet degene die hier woont, honey-love." zei ze zachtjes, maar plagend tegen hem. Ze deed een stapje naar achteren in de modder, terwijl ze hem bleef aankijken. Waarschijnlijk hadden ze beide teveel van het overwinningsbier opgedronken, dus hadden ze beide niet door wat ze nu aan het doen waren, en had beide daar eigenlijk diep in hun hart geen moeite mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 7:31 pm

Kurt besloot ook een kijkje buiten zijn tent te nemen , tot nu toe had hij hier heel alleen gezeten , beetje luisteren naar gedachten van mensen buiten , maar ook naar wat ze echt zijden... Hij stapte naar buiten en keek even rond , meteen kreeg hij een drankje in zijn handen geduwd en hij bedankte degene die dat gedaan had .
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 8:32 pm

Anneloes knikte naar Leida "Dan is dat afgesproken" ze gliamlchte vrolijk.

Cloud grijnsde en pakte haar hand. hij liep het platgelopen veldje af naar het tentenkamp. Met een glimalch liep hij naar zijn tent. Hij was zoals voor alle magiers groter dan de meeste anderen en luxer. Cloud glimalchte en gaf haar nog een kus terwijl hij haar mee naar binne sleepte.

eef, en nu....
Terug naar boven Ga naar beneden
Scott
Level 1
Scott


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-10

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 8:40 pm

Scott keek met vrolijk schitterende ogen rond. op een feest was altijd wel wat te beleven en hij grijnsde. Hij liep door de menigte en keek rustig rond. eigenlijk was het best wel saai, kwam hij na een tijdje achter. alleen maar grote mensen die zich dronken zuipen. hij snapte niet waarom ze die drank lekker vonden, hij vond het maar vies. hij rende naar de rand van de menigte en ging op een muurtje staan en keek. toen sprong hij opgewonden op, verderop zag hij een meisje staan praten met een vrouw. hij sprong weer van het muurtje af en schoot tussen de menigte die kant op. 'hallo!' zei hij vrolijk toen hij bij de twee was aangekomen. hij keek naar het meisje, ze was groter dan hem, maar volgens hem was ze niet echt ouder ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneloes
Level 2
Anneloes


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-10

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 8:50 pm

Anneloes lachte naar Scott "Hallo, ik ben Anneloes, en ja ik ben joger, ik ben bijna 8 en even lang als jij, mijn tweeling broer is wel langer" ze glimalchte "Maar heb jij dan ooit drank geproeft, telkens als ik het voor mekaar heb komt mijn moeder aanzetten, die heeft ook telekinese"
Terug naar boven Ga naar beneden
Scott
Level 1
Scott


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-10

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 8:57 pm

Scott keek met grote ogen en open mond naar Anneloes. het duurde even voordat hij zich hersteld had. hij rechtte zijn rug en zei weer met een grote grijns op zijn gezicht:' ja, ik heb gewoon bij een feest een fles gepakt toen me moeder niet in de buurt was. maar ik zou het nooit proberen hoor, het is echt goor.' hij stak zijn tong naar buiten en trok een vies gezicht. ' maar als je het echt graag wil proberen kan ik je wel helpen hoor' zei hij glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneloes
Level 2
Anneloes


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-10

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 9:00 pm

Ze schudde haar hoofd "Op dit feest aleen lopen drie" ze concentreerde zich even "Nee twee telekenistenn rond die op me lettten, mijn oom is net naar de tenten gelopen, dus die zal wel geen opas meer spelen" Ze glimalchte vrolijk. "welke magie hb jij, ik kan aleen lezen watje nu denkt" ze glimalchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scott
Level 1
Scott


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-10

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 9:06 pm

Scott glimlachte en zei: 'water en natuurlijk telekinese' hij keek even om zich heen en zei toen:' wacht even' voordat hij weer tussen allemaal mensen doorschoot. hij rende naar een van de buffettafels en en liep naar de flessen toe. niemand lette toch op hem dus hij keek even naar de flessen en pakte er een met drank die er wel lekker uitzag. hij pakte een van 5 de kleine flesjes water die hij altijd bij zich had en gooide het leeg. daarna schonk hij wat van de drank in, zette de grote fles weer terug en deed het kleine flesje dicht. daarna rende hij weer terug naar Anneloes. hij maakte het flesje weer open en zei triomfantelijk grijnzend:' snel' en gaf het flesje aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 2
Leida


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 28

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 9:08 pm

Leida glimlachte over hoe makkelijk Anneloes aan de praat raakte met Scott. Ze liet ze maar alleen en mengde zich overnieuw tussen de feestende soldaten. In tegenstelling tot andere vrouwen werd ze niet behandeld als iets om in te knijpen, maar als een van hen. Ze proostte met een groepje en goot in een keer het overgebleven bier in haar mok achterover.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneloes
Level 2
Anneloes


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-10

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 24, 2010 9:13 pm

Ze glimalchte en stak haar vinger in de vloeistof. voorzichtig stak ze haar vinger in haar mond en trok een vies gezich "Getsie wat bitter" ze plukte een pint bier van een dienblad. "Ooit een bier geproeft?" ze glimalchte en nam voorzichtig een slok "Beter, maar nog steeds niet zo lekker, dit is gelukkig niet bitter" ze gliamlchte en za pakte zijn had "Aho mama alarm" Ze trok hem mee tussen de mensen door naar de andere kant en ging achter een muurtje zitten "Nu krijg ik zeker weten tent arest, net nu opa en oom me gingen leren kickboxen, want taekwondo is niet leuk meer, niemand wil het meer tegen me opnemen" ze glimalchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scott
Level 1
Scott


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-10

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 4:09 pm

Voordat Scott een slok had kunnen nemen van het bier werd hij al meegetrokken door Anneloes. Hij grinnikte toen ze achter het muurtje zaten. gelukkig was zijn moeder niet zo oplettend als die van Anneloes. ' ik kan je anders wel leren kickboxen' zei hij glunderend. hij kon het best goed voor een 10 jarige vond hij zelf. hij glimlachte even en ging toen met zijn rug tegen het muurtje zitten.

weetje het is best wel grappig als Sabel ze nu vindt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneloes
Level 2
Anneloes


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-10

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 5:00 pm

Anneloes glimalchte "Goed, dan leer ik je gitaar spelen, je moet mijn opa en oom eens zien, beiden waren professioneel kickboxer voor ze met de hele familie bij het leger gingen" ze glimalchte "Mijn moeder ook, maar die kan minder trainden sinds ze mij en mijn broer heeft" ze glimalchte "Ik ben heel lang, maar dat zit in de familie, oom Cloud en opa Caldric zijn allebei meer dan 2 meter 10" ze glimalchte
Terug naar boven Ga naar beneden
Scott
Level 1
Scott


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 24-10-10

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 8:39 pm

Scott knikte enthousiast. 'cool' zei hij grijnzend. hij ging even verzitten en keek wat voor zich uit. 'welke krachten heb jij eigenlijk?' zei hij en hij wendde zijn hoofd naar haar. hij was het vergeten te vragen toen hij de drank ging halen. hij keek haar glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drizzle
Level 1
Drizzle


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 24-10-10

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 8:46 pm

Kurt besloot ook een kijkje buiten zijn tent te nemen , tot nu toe had hij hier heel alleen gezeten , beetje luisteren naar gedachten van mensen buiten , maar ook naar wat ze echt zijden... Hij stapte naar buiten en keek even rond , meteen kreeg hij een drankje in zijn handen geduwd en hij bedankte degene die dat gedaan had .
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 8:50 pm

Aphrodite stond tussen de feestende mensen, ijdel als ze was, had ze haar vechtkleding uitgedaan en een lange zwarte jurk aangedaan. Ze voelde overal handen, waarvan ze niet wou weten bij wie ze hoorden. Ze was dit al wel gewend. Ze stond met een wijn in haar hand en keek naar de rand van de menigte, waar ze een sjaaltje herkende. Ze had niet zo'n goed geheugen maar kleding bleef bij haar op de een of andere manier goed hangen. Ze liep snel naar de jongen toe en zei hard:"Kurt, dat kan dus écht niet, dat sjaaltje is al zes jaar oud."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 8:54 pm

Kurt herkende de stem achter hem en draaide zich om "Aph.." Zei hij met een glimlacht , knoopte zijn sjaaltje los en hield hem achter zijn rug "Welke sjaaltje ?"Gijnde hij en keek rond "Ik heb er geen aan hoor...." hij keek in de blauwe ogen die hij al 6 jaar niet gezien had...
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 9:06 pm

Aph omhelsde Kurt. "Hou op, straks moet ik nog huilen." Zei ze en ze glimlachte tegen hem. Ze liet zien dat ze de pumps aanhad die hij ook voor haar had uitgezocht. "Het is niet wat je denkt, ik wou gewoon mijn goede pumps niet verpesten." Zei ze plagerig. Eingelijk had ze ze gewoon aan omdat ze hoopte dat ze Kurt ooit nog zou zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 9:13 pm

"Ja dat snap ik , het is niet goed om je goede pumps te verpesten , maar je hebt wel de verkeerde aan... je hebt je goeden aangetrokken."Glimlachte Kurt en omhelsde Aphrodite terug. Hij nam een armlengte afstand en knoopte zij sjool weer om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman   Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rijk van de waterman - Akio's huisje.
» Het gezellige park- rijk van de waterman
» Het Meertje - Rijk van de Waterman
» Huis van Cara- Rijk van de Waterman
» Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: