De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.

Ga naar beneden 
+5
Saphira
Diego
Orion
Pixis
-Orlando-
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 10:04 pm

"Ik niet," zei Orion. "En hij zal niet komen, hij weet niet eens dat ik thuis ben." Hij kuste Kassie nog een keer innig en trok de dekens over hen heen. "Je voelt weer koud aan," zei hij en hij trok haar naar zich toe. Hij hield haar in zijn armen vast en warmde haar op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 10:07 pm

Kassie kroop dicht tegen hem aan "Maar ik hoor een beetje koud te zijn en jij te warm" zei ze een beetje drammerig. Ze probeerde haar lichaamstemperatuur niet meer te laten dalen emt haar magie. "Zo beter" vroeg ze met een zacht engelenstemmetje voor ze hem de mond snoerde met nog een liefdevolle kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 10:12 pm

"Heerlijk," zei Orion en hij kuste terug. "Maar als je me even mijn pyjama broek wil gunnen." Hij stapte uit bed en liep naar de kast. Daar haalde hij zijn korte pyjamabroek vandaan en zo veel mogelijk uit het zicht van Kassie, kleedde hij zich om. De vieze broek belandde in de wasmand. Hij kroop weer in bed en ging verder met het opwarmen van Kassie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 10:16 pm

Kassie had zich weggedraaid, van hem af, toen hij zich ging omkleden. toen hij weer terug was ging ze weer dicht tegen hem aan liggen. "Je bent zo lekker warm" ze grinnikte en kuste hem weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 10:21 pm

"Ja, dat weet ik," zei Orion. "Jij bent ook wel lekker koud. En hier kan je de dekens niet bevriezen. Vraag me niet waarom, maar de vorige bewoners hebben er antivries in gedaan." Hij smoorde weer een geeuw met zijn hand en keek verliefd naar Kassie. "Moet jij geen pyjama hebben?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 10:25 pm

Kasie haadle haar schouders op "Tja, heb je niet een shirt of zo" zonder op andwoord te wachten was ze al naar haar tas gewandeld en had een lang shirt gepakt dat ze mee had genomen en dat dienstdeed als pyamashirt/nachtpon. Ze ging zo goed en kwaad als het ging uit zijn zicht staan en wisselde snel al haar jurkje en BH invoor het shirt. "TADA" zei ze vrolijk voor ze weer terug liep en naast hem ging liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 30, 2010 3:25 pm

"Morgen gaan we dit vieren," zei Orion. "Het eerste shirt in Huize Permanta." Hij sloeg zijn armen om haar heen en kroop dicht tegen haar aan. Hij gaapte nog een keer en warmde haar lekker op. Hij drukte een kus op haar neus en viel snel in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 30, 2010 3:27 pm

Kassie grinnikte en rolde zich op in zijn arme. Hij was toch zo heerlijk warm. Langzaam viel ze in de doezelige warmte in slaap.

De volgende morgen, en olando meot dus zo binnen vallen

Kassie gaapte. een zonnestraan viel op haar gezicht. Ze glimalchte en kroop nog iets dichter tegen haar warme Orion aan. NA een poos was ze genoeg wakker en gaf hem een zachte kus op zijn voorhoofd "Goede morgen" mompelde ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 30, 2010 3:36 pm

Orlando moet niet binnenvallen, hij moet naar beneden gaan en dan komen kassie en orion ook naar beneden.

"Goedemorgen," zei Orion en hij kuste terug. "Heb je lekker geslapen? Straks ga ik je voorstellen aan mijn broer." Hij gaf haar nog een kus en sloot haar in zijn armen. Hij werd meteen warmer, tijdens het slapen was hij altijd wat kouder dan normaal, en hij wiegde een beetje heen en weer. Hij had wel zin om te blijven liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 30, 2010 3:39 pm

Kassie giegelde (voor de duizendste keer, ze is echt een giegelkont Rolling Eyes )
"Lekker ding, natuurlijk slaap ik lekker, zolang jij er maar bent, als mijn persoonlijke kacheltje" ze rolde op, en lag nu bovenop hem. ze drukte haar lippen op de zijnen en streek met haar hand door zijn haar, de ander rustte op zijn borst
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 30, 2010 3:44 pm

Orion trok haar nog strakker tegen zich aan. Ze namen nu evenveel ruimte in in het bed, als hij alleen. Hij liet zijn lippen los van de hare en zei: "Nou, dat is mooi." Hij legde zijn armen op haar heupen en vond het fijn dat hij iemand had om momenten mee te delen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 30, 2010 3:54 pm

Kassie giegelde. Aleen omdat hij het was keurde ze het goed dat hij zo dicht bij haar was "Tss, wat zou je brer wel neit denken als hij ons zo zag" fluisterde ze zacht,met haar hoofd vlak naast zijn oor. Ze glimalchte en kuste hem nog een keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 30, 2010 4:03 pm

"Niks, denk ik," zei Orion. "Hij doet dit zelf ook zo vaak. Volgens mij weet hij niet eens dat ik het weet, maar dat doet er nu niet toe." Hij rolde op zijn rug, waardoor Kassie bovenop hem lag. "Je hebt hier alleen geen jurkjes om aan te trekken, sorry," mompelde hij en zoende haar op de mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 30, 2010 4:07 pm

jorn, kassie lag al bovenop, dus is hij nu niet omgerold, e ligt ze nog steeds boenop, of wel en ligt orion nu bovenop haar....

Kasie kuste hem liefdevol terug en streek met haar handen langs zijn blote borst "Tja, ik heb zelf ook wel wat mee," zei ze met en glimalch toen ze haar lippen met tegenzin even van de zijne had gehaald. Ze glimalchte en sloeg haar armen om zijn nek en kuste hem nogmaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 30, 2010 4:10 pm

Orion zakte ongewild met zijn handen verder naar beneden en hij kneep even in haar kont. Daarna haalde hij, terwijl hij rode blosjes op zijn wangen had, zijn handen weer naar boven en streek langs haar zij. Hij gaf haar een kus op haar neus en op haar wang en op haar mond. Daarna keek hij haar smoorverliefd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
-Orlando-
Level 2
-Orlando-


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 12-11-10

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 30, 2010 4:28 pm

Orlando liep binnen in Orions slaapkamer. Hij liep recht naar de kledingkast van Orion, hij was nu toch niet thuis en hij kon wel iets lenen, totdat hij iets in zijn ooghoeken zag. Hij keek, en zag Orion met een meisje staan. Hij stond perplex. 'W-wat doen jullie hier?' Hij zag dat de 2 hem niet hadden opgemerkt, en elkaar druk aan het betasten waren. Orlando proesste het uit. Zijn broertje, met een meisje? En ze gingen wel ver voor hun leeftijd. 'Hahahahhaa, jullie h-hebben v-verk-kering?' Hij lach bijna hikkend op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 30, 2010 4:55 pm

Orion schrok. "Ja, nou en," zei hij bits. "Wij duiken tenminste niet in bed zonder dat we elkaar kennen." Hij ging zitten op de rand van het bed. "Nou Kassie, dit is mijn broer, Orlando." Hij vond het niet nodig om andersom voor te stellen. Wij houden tenminste kleren aan, dacht hij, maar hij zei het maar niet hardop.
Terug naar boven Ga naar beneden
-Orlando-
Level 2
-Orlando-


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 12-11-10

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 30, 2010 5:10 pm

'Luister eens broertje' nog half proestend, 'Ik ken Kira heel goed hoor, ik ben al een paar keer langs bij haar geweest, maar ik weet niet of we verder willen dan een ONS. En trouwens, ik ben 10 jaar ouder dan jou, broertje.' Zijn lachbui was weer bijna over, maar als hij over Orion nadacht moest hij bijna weer lachen. Hij vond wel dat Orion zich aanstelde en onaardig deed. 'Kassie?' Orlando lag weer in een deuk
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 30, 2010 5:14 pm

"Je bent maar één jaar ouder," zei Orion en hij trok Kassie mee naar beneden. "Sorry," zei hij onderweg. Beneden smeerde hij een boterham voor haar, net als zij de vorige ochtend had gedaan. Daarna liep hij naar buiten, naar een hoekje van de tuin. Niemand kon hem daar zien. Hij stond even in lichterlaaie van woede. Tien minuten later was het er zo warm dat er weer bloemen konden gaan groeien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 30, 2010 5:16 pm

Kassie had toen orlando binnenstormde meteen een paar stappen naar achter gedaan. Ze was gaan blozen "Dat dacht ik al" zei ze zacht. Ze ging toch maar weer iets dichter bij orion staan. Die broer van hem mocht ze op het moment niet zo. Toen Orlando een opmerking maakte over haar naam was ze meteen niet verlegen meer. "JA sorry hoor, mijn volle naam is Kassiopeia, Kassie is toch wel iets beter" haar temperatuur was weer flink gedaald.toen Orion haar mee naar beneden sleepte. Ze grijnsde naar hem en at de boterham op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 30, 2010 5:22 pm

Orion zat, met zijn armen om zijn knieën, te mokken in de tuin. Hij haatte Orlando op dit moment. Hij deed toch niks fout. Waarom mocht hij niet verliefd zijn? En zij hielden hun kleren aan tijdens het slapen. Hij wist dat Orlando dat vaak genoeg niet deed. En als hij dan al met iemand naar bed ging, was het voor de kick, niet vanwege liefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 30, 2010 5:33 pm

Toen kassie klaar was met eten huppelde ze naar buiten naar Orion toe. ze maakte amper afdrukken in de sneeuw omdat ze magie gebruikte om de sneeuw in tact te laten "Orion, ben je oke?" ze keek hem met grote bruine ogen aan "Is dit mijn schuld?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 30, 2010 5:36 pm

"Nee, het is niet jouw schuld," zei Orion, die naar de bloemknoppen keek. "Soms kan ik mijn broer gewoon niet uitstaan." En wiegde een beetje heen en weer. De bloemknoppen begonnen open te gaan. Deze tien vierkante meter van de tuin hadden een versnelde winter meegemaakt en was nu halverwege de lente.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 30, 2010 5:40 pm

Kassie giegelde en huppelde naar een bloem. ze bekeek hem en bevrooor hem voor ze hem plukte en in haar haar stak. "Tja, hij is en blijft een grote broerr, die horen hun kleine brers en zussen te pesten met hun liefjes, tenzij het ze niets boeit" ze knarste met haar tanden "En ze de hele dag de trap versperren terwijl hij voor haar zwijmelliedjes speeld" ze rilde en huppelde toen weer naar orion en trok hem overeind "Hij doet gewoon waarvoo hij een grote broer is" ze glimalchte en gaf hem een kort kusje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 30, 2010 5:44 pm

Orion draaide zich weg van de kus en ging weer zitten. "Als dat zo is," zei hij. "Dan hoef ik geen grote broer meer." Ergens diep van binnen voelde hij zich vreselijk. Hij kon het goed vinden met Orlando, maar dat die hem nu uitlachte omdat hij verliefd was, dat zou hij niet snel vergeten. Hij bleef erbij dat Orlando het ook vaak genoeg had met een meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.   Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van de familie Sirius--- Boogschutter
» rijk van de boogschutter- het zwembad
» Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter
» Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter
» Atelier van Kira-rijk van de Boogschutter.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Leeuw, Ram en boogschutter-
Ga naar: