De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van de familie Sirius--- Boogschutter

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimeza nov 27, 2010 9:19 pm

Hier woontr zoals de titel zegt de familie sirius. Er is een grote tuin, met veel bloeiende planten en mooie levendige vijvers geuld met vissen in alle kleuren. HEt hus zelf is redelijk gewoon, op het feit dat het 5 verdiepingen heeft na dan. Op iedere verdieping 2 slaapkamers, de jongste twee zitten dus op de top. Helemaal beneden zijn de woonkamer en de grote ruime keuken.

opersonen: naast de familie nog 10 of zo

regels: gebruikelijke zooi
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 2:21 pm

Carina landde en zette de twee kinderen op de grond voor ze opvoog, opsplitste en naar binnen vloog door een open raam. Kassie glimalchte naar Orion "Kom" zei ze met een glimalch bvoor ze naar de deur rende en de overvolle woonkamer inliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 2:26 pm

Orion liep langzaam achter haar aan. Hij keek de woonkamer even rond. Het was een stuk kleiner dan het huis van Orlando en hij, maar zij deelden dat dan ook met zijn tweeën. Hij wilde Kassie eigenlijk wel mee nemen naar zijn broer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 2:32 pm

jorn het is niet klein, aleen er zitten al 7 mensen, dat maakt hem dus overvol.

"Jongens dit is orion" zei Kassie met een glimach. iedereen in de ruimte zwaaide "Orion kom" ze holde de trap op "Ik ga mijn kamer laten zien en die is op de vijfde verdieping" zei ze met een glimalch. eenmala boven deed ze haar deur open. "Wleko m in mijn kamer" ze ruimte was lichtblauw en aan het plavon hinen duizend dingen. Dromenvangers, mobiles, gedroogde kruiden en bloemen en model insecten. De vloer was van hout en op de tafel, het bureau en op alle kasten stonden vissenkommen. Kassie ging met een glimalch op het bed zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 2:35 pm

Orion zei iedereen even snel gedag en ging toen achter Kassie aan. Op haar kamer hijgde hij nog even na en keek naar alle dingen die in haar kamer hingen. Hij werd steeds verlegener. Het verbaasde hem een beetje, normaal was hij nooit verlegen. Maar Kassie deed gewoon iets met hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 2:38 pm

Kassie grijnsde "Mooi he" ze gooide voer in een aantal van de kommen en bakken en de vissen, zeepaardjes, en krabben, zelfs zeesterren anemonen en mini oktopussen. ze grijnsde naar Orion
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 2:40 pm

"Wauw," zei Orion. Zoiets had hij nog nooit gezien. Zoiets had hij ook niet. hij had alleen een tweepersoons bed. Dat kon altijd handig zijn, maar hij had er tot nu toe nog niks aan gehad. Alleen dat hij alle ruimte had tijdens het slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 2:50 pm

Kassie lachte "De kamers van Ursa MJ en ursa MN zijn nog coeler, ze hebben beren op hun deuren geschilderd staan en hun kamers zijn elkaars spiegelbeeld" ze glimalchte "Mijn oudste broer heeft een opgezette adelaar aan zijn plavon, das pas vet"
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 2:52 pm

"Cool," zei Orion. Hij voelde zich eigenlijk niet op zijn gemak, met alleen een broek aan in een vreemd huis. Maar niemand had een opmerking gemaakt. Buiten sneeuwde het. Orion keek ernaar. Het was al heel wit buiten. Hij zag ook Xing vliegen, die zocht hem zeker. Ze zouden elkaar wel vinden, dat kwam dus wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 2:55 pm

Kassie glimalchte naar hem en pakte een krabbetje uit een kom en zete die op haar schouder. het deed een paar stapjes richting haar hoofd terwijl ze naar Orion liep "Kijk, dit is Milly" het was een beest zo groot als een schoteltje, en ze was bordeaux rood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 2:57 pm

"Oké," zei Orion. Hij had het niet zo op krabben, ookal was hij kreeft van sterrenbeeld. Hij keek naar het beestje op haar schouder. Hij schrok wel een beetje terug van de scharen, maar zette zich daar snel over heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 3:02 pm


Kassie lachte vrolijk naar Orion en zette de krab weer terug in haar kom. Ze ging daarna dicht bij orion staan. "ik heb 8 broers en zussen, jij?" vroeg ze zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 3:06 pm

"ik heb alleen nog mijn grote broer," zei hij. "De rest is omgekomen bij een brand. Dat waren mijn ouders. En mijn broer loopt ook altijd zonder shirt rond." Het deed hem geen pijn meer om over zijn ouders te praten. Dat hoofdstuk lag achter hem. Hij had zelfs verwerkingslessen gehad. En nu had hij Kassie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 3:13 pm

Kassie knikte met grote ogen "Hoe heet je broer?" ze glimalchte naar hem terwijl ze nog iets dichter voor hem ging staan. Ze keek hem recht aan. Haar gezicht was nog maar 25 cm. van het zijne verwijderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 3:17 pm

"Orlando," zei Orion. "We noemen elkaar Grote Oor en Kleine Oor." Hij moest lachen. Het maakte hem best zenuwachitg, dat ze zou dichtbij kwam. Hij wilde haar wel zoenen, maar hij durfde niet. Misschien dat hij het gewoon moest doen. Maar of ze accepteerde het, of ze sloeg hem in het gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 3:24 pm

Kassie grinnikte "Ik ben Cassis voor mijn broers en zussen, dus.." ze lachte en draaide zich om en huppelde naar een kast. Ze dook erin en viste er een mooie waaier uit waar een kreeft op stond "Is het heel erg als ik me ga omkleden" ze viste een lange jurk uit de kast en rende naar de badkamer. Binnen deed ze de deur op slot en begon zich om te kelden
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 3:31 pm

"Nee hoor," zei Orion. Toen ze weg was, sloeg hij zichzelf voor zijn hoofd. Waarom had hij nou niet gezoend toen hij de kans had? Maar misschien was eht toch ook weer slim. Hij ging op het bed zitten en wachtte tot Kassie terug was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 3:42 pm

Kassie kwam in een kode jurk tot voorbij haar knieen de kamer weer in. Ze grijnsde naar Orion. "Wat vind je?" ze draaide een rondje waardoor de jurk opbolde. Daarna glimalchte ze nar hem terwijl ze vlak voor hem ging staan.

ze heeft een nieuwe hobby, orion voor het blok zetten... Twisted Evil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 3:47 pm

"Mooi hoor," zei Orion. Veel verstand van jurken had hij niet. En nu stond ze weer zo dichtbij hem. Hij had het gevoel dat hij tot aan zijn navel rood werd. Ze zette hem voor schut, zo voelde het. En weer wilde hij har zoenen, maar durfde hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 3:54 pm


ze zet hem neit voor schut, ze zet hem voor het blok, ze probeerd hem uit te dagen haar te kussen

Kassie glimalchte "Mooi zo, ik heb hem nog nooit eerder gedraken, en wist neit hoe hij me stond." ze glimalchte naar hem en pakte zijn hand en trok hem van het bed, overeind. Ze glimalchte naar hem. Ze stond nu weer zo dicht bij hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 3:57 pm

Orion keek haar diep in de ogen. En voor hij het wist, stond hij met zijn lippen op de hare. Snel haalde hij ze er weer vanaf. "Sorry," zei hij. "Ik wilde niet... Sorry." Hij werd nu echt rood en ging weer op het bed zitten, met zijn hoofd in zijn handen. Waarom waren meisjes altijd zo moeilijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 3:59 pm

Kassie knipperde verbaasd met haar ogen. Had hij... haar... nu net.... gekust?... ze keek hem aan. "Daar hoef je geen sorry om te zeggen" zei ze met een grijns. Ze glimalchte lief naa rhem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 4:01 pm

"Ja wel," zei Orion. "ik ken je amper. En nu hang ik letterlijk aan je lip." Ze maakte het alleen maar moeilijker. Maar hij vond het ook goed van zichzelf dat hij haar gekust had. Nu was er geen open plek meer in zijn hart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 4:07 pm

Kassie glimalchte "Maar dat vind ik niet erg" ze gaf hem een kus vol op zijn mond. Ze grinnikte en huppelde de kamer en de trap weer af en daarna naar buiten naar de tuin. Orion in zijn verwarring achterlatend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitimezo nov 28, 2010 4:10 pm

Orion viel achterover op bed. Hij snapte het echt niet meer. Na een tijdje te hebben na gedacht, klom hij ook maar de trap af en rende achter Kassie aan. "Maar, vind jij mij dan ook leuk?" vroeg hij voorzichtig. Dat zou alles voor hem een stuk duidelijker maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van de familie Sirius--- Boogschutter
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.
» Het openingstopic voor de 12 rijken = Het rijk van de Boogschutter
» rijk van de boogschutter- het zwembad
» Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter
» Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Leeuw, Ram en boogschutter-
Ga naar: