De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dansclub de nacht-rijk van de maagd.

Ga naar beneden 
+4
Aria
Cara
Demetri
Kira
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansclub de nacht-rijk van de maagd.   Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27, 2010 11:57 am

new
--------
Weer liep Demetri met een brede grijns de dansclub in. Hij was hir wel zo vaak gekomen dat de meenste hem herkende. Hij was hier iets minder verlegen al vonden sommige vrouwen het juist leuk dat hi zo verlegen was. Hij liep rustig naar de bar en bestelde wat tware. Hij drfde nog niet alchohol te bestellen omdat als ze er achter kwamen hoe oud hij was dan werd hij er meteen uit gestuurd. Rusig keek hij rond naar welk meisje hij deze avond op af ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneloes
Level 2
Anneloes


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-10

Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansclub de nacht-rijk van de maagd.   Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27, 2010 12:01 pm

Anneloes huppelde naar binnen. Ze was hier nog nooit geweesd, maar er waren nu geen feestjes en concerten waar ze kon binnen glippen dus moest ze het met een club doen. Ze liep naar de bar en ging zitten. het probleem was dat bier op zich wel een beetje lekker vond, ja ze heeft een keer bier geproeft toen vond ze het wel goor, en dat ze veel te jong was. Ze glimalchte en bestelde een cola
Terug naar boven Ga naar beneden
Demetri
Level 2
Demetri


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10

Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansclub de nacht-rijk van de maagd.   Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27, 2010 12:05 pm

Demetri keek naar elk meisje goed en probeerde in hun gedachten te kijken. Hij had al gezoend maar verder wou hij nog niet. Opeens herkende hij een bekende gedachten. Hij draaide zich meteen om en keek de rij van de bar af tot hij Anneloes zag. -Wat doe jij nu hier- vroeg hij in gedache nar haar. Hij hd haar nog niet eerder hier gezien en verwachtte haar ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansclub de nacht-rijk van de maagd.   Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27, 2010 12:07 pm

Anneloes keek verbaasd naar heer broer -Ik wist geen feesten en concerten meer waar ik kon binnen glippen, dus zocht ik mijn toevlucht in een dans club- ze grijnsde en dronk wat van haar cola -en jij-
Terug naar boven Ga naar beneden
Demetri
Level 2
Demetri


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10

Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansclub de nacht-rijk van de maagd.   Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27, 2010 12:11 pm

-Ik kom hier al wat langer- dacht Demetri rustig. Hij had zijn watr al bijna op en was van plan om dalijk te gaan dansen. Hj probeerde het gesprek van zijn hofd niet op zijn gzicht te laten zien want dat zag er raar uit en dan kon hij vandaag helemaal niets meer. -Het is meestal heel gezellig hier- legde Demetri in zijn gedachten uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansclub de nacht-rijk van de maagd.   Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27, 2010 12:20 pm

-mij best- dacht anneloes terug -maar daarnet dacht je dat je geen alcohol durfde te bestellen, heb je al eens gedronken?- dacht ze met een gimalch zel dronk het laatste beetje van haar cola en begaf zich toen op de dansfloer
Terug naar boven Ga naar beneden
Demetri
Level 2
Demetri


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10

Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansclub de nacht-rijk van de maagd.   Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27, 2010 12:23 pm

Ook Demetri stond op en liep naar de dansvloer. Hij kon best goed dansen omdat hij de laastte tijd veel geoefent had. -Nee, als ik het bestel dan merken ze misschien dat ik veel te jong hier ben. Dan kom ik er nooi meer in en dan kan ik nooit meer .......- dacht Demetri. Het laatste deel prbeerde hij maar snel uit zijn gedachte te trekken. Hij doelde natuurlijk op meisjes krijgen maar dat hoefde zijn zus niet te weten. A snel kwam er een meisje al weer met hem dansen. Demetri lachte vrolijk naar haar en liet niets merken van het gesprek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneloes
Level 2
Anneloes


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-10

Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansclub de nacht-rijk van de maagd.   Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27, 2010 12:27 pm

Anneloes grijnsde en schudde haar hoofd. Ze was zelf niet zo van de relaties. -veel plezier dan, cassanova- dacht zre plagerig voor ze begon te dansen
Terug naar boven Ga naar beneden
Demetri
Level 2
Demetri


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10

Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansclub de nacht-rijk van de maagd.   Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27, 2010 12:31 pm

-Dank je wel, je zou het ook eens moeten proberen- dacht Demetri plagend terug. Het dansen met eht meisje vond hij wel leuk en blijkbaar het meisje ook omdat ze bij hem bleef dansen. Nog steeds glimlachte Demeti vrolijk trwijl hij in haar gedachten begon te graven. Dat maakte ales veel gemakkelijker. -Je mag niets tegen mam vertellen- dacht Demetri er achter aan. Misschien overdreef hij el want Sabel was zelf ook jong begonnen. Maar toch deed hij het voor de zekerheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneloes
Level 2
Anneloes


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-10

Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansclub de nacht-rijk van de maagd.   Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27, 2010 12:37 pm

Anneloes grinnikte -zolang jij niet verteld dat ik elke avond wel ergens heen ga...- ze dansde neit echt met iemand, ze vnd alle jongens hier veeeel te oud. Ze glimalchte, dit was eigelijk ook leuk, al hield ze meer van een concert

ik heb nieuwe plaatjes voor de avatar van anneloes, zeg ff welke het best is
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Demetri
Level 2
Demetri


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10

Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansclub de nacht-rijk van de maagd.   Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27, 2010 12:40 pm

de onderste is het mooist maar niet echt iets voor een avatar, dan kan je beste de ene laatste vind ik
-------------------------------------------
-Dat doe ik al lang zat dus is het niet zo moeilijk- dacht Demetri terug. Al vond hij het wel een goede deal want hij hoefde niet te veranderen. Het meisje stopte en wees naar een van de banken. Ze wou waarschijnlijk met hem praten dus wees ze naar ergens weg van de ansvloer. Demetri kniktee liep rustig naar het bank. Natuurlijk liep ht meisje met em mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneloes
Level 2
Anneloes


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-10

Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansclub de nacht-rijk van de maagd.   Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27, 2010 12:45 pm

Anneloes rolde met haar ogen -zeurkous- ze keek even naar het meisje waar demetri mee liep -broer, ze is meer dan twee keer zo oud- ze rolde met haar ogen en dansde vrolijk verder

ik vind dat ze nu wel 8 zijn, ik bedoel het is al oktober geweesd Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Demetri
Level 2
Demetri


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10

Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansclub de nacht-rijk van de maagd.   Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27, 2010 12:48 pm

vind ik niet erg

-Dat zijn ze allemaal en het maakt weinig uit. Morgen komt ze toch niet meer hier terug. Of wel maar dan let ze niet meer op mij- dacht Demetri rustig. De meeste gingen vor ons maar daar had Demetri nog geen behoefe aan. ´´Ikben Demetri en jou prachtige naa is´´ vroeg hij met een lieve glimlach. Het meisje bloosde evn. ´´Ik ben Mona´´ zei ze uiteindelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneloes
Level 2
Anneloes


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-10

Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansclub de nacht-rijk van de maagd.   Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27, 2010 12:51 pm

-tsss slijmjurk, en ze trap er ook nog in, het domme blondje- zei Anneloes -mag ik een tijltje- ze dansde vrolijk verder. Het mooie was dat jogens nieteens naafr haar keken aangezien ze gezien haar bouw nog veel te jong was. *kuch kuche*
Terug naar boven Ga naar beneden
Demetri
Level 2
Demetri


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10

Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansclub de nacht-rijk van de maagd.   Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27, 2010 12:55 pm

-ben je jaloers- dacht Demetri plagend. Hij kon net een lach onderdrukken. ´´Mooie naam zeg, ik heb je alleen nog niet eerdr hier gezien. Waar kom je vandaan´´ vroeg Demetri net als of hij geintreseerd was. Mona begon blij te glimlachen en een heel vrehaal op te zetten. Terwijl Demetri net deed ofhij uisterde. -Als je hier al van moet kotsen dan moet je echt niet vaak hier komen- voegde Demetri er aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneloes
Level 2
Anneloes


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-10-10

Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansclub de nacht-rijk van de maagd.   Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27, 2010 1:03 pm

Anneloes grinnikte -geweldig da houd ik in gedachten- ze liep weer naar de bar geval en bestelde weer cola. Ze ging zitten op de kruk en begon te drinken
Terug naar boven Ga naar beneden
-Orlando-
Level 2
-Orlando-


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 12-11-10

Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansclub de nacht-rijk van de maagd.   Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27, 2010 1:05 pm

Orlando was nog steeds in de dansclub, maar hij verveelde zich een beetje, er waren geen bekenden. Maar hij hield voor zich een leuk meisje tegen te komen, hij hoopte het. Hij keek of hij al een paar leuke zag, maar hij kwam niet ver. Hij liep naar de bar en bestelde een biertje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demetri
Level 2
Demetri


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10

Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansclub de nacht-rijk van de maagd.   Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27, 2010 1:09 pm

demtri grijnste terwijl hij dichter bij Mona ging zitten. Mona grinnikte om het gesprek en vond het blijkbaar helemaal niet erg. -Misschien moeten we stoppen met gedachten gesprek weet je. De volgende dingen waar ik aan ga denken vind je toch niet leuk- dacht Demetri terwijl hij even dacht aan zich zlf terwijl hij zijn tong uit stak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansclub de nacht-rijk van de maagd.   Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27, 2010 1:11 pm

anneloes was al gestopt met luisteren naar haar broer en keek naar de persoon naast haar, die een glas bier vasthield "Wat flauw, jij kan wel bier drinken" ze glimalchte
Terug naar boven Ga naar beneden
Demetri
Level 2
Demetri


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10

Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansclub de nacht-rijk van de maagd.   Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27, 2010 1:18 pm

Demetri was blij dat Anneloes niet mee luisterde. Ze waren wel tweeling maar dit was prive vond hij. Ook al was hij er eigenlijk veel te jong voor. Het scheelde maar twee jaar met zijn moeder. En hij wist nog niet eens over zijn vader. Rustig boog hij naar voren en kuste Mona recht op haar mond. Het was toch maar iets kortst en het maakte weinig uit vond hij zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansclub de nacht-rijk van de maagd.   Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27, 2010 2:07 pm

Anneloes rolde met haar ogen en dronk haar cola op -broertje veel plezier met dat meisje- dacht ze plagerig -ik ga, ik vind de muziek slecht- ze grijnsde en betaalde voor haar colas terwijl ze de club uitliep
Terug naar boven Ga naar beneden
Demetri
Level 2
Demetri


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10

Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansclub de nacht-rijk van de maagd.   Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27, 2010 2:08 pm

-Dag - dacht demetri noig. Hijsnapte wel dat Anneloes niet alnger wou blijven maar hij ging gewoon door met wat hij bezig was. Later zou hij wel weer weg gaan en misschien naar huis terug keren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansclub de nacht-rijk van de maagd.   Dansclub de nacht-rijk van de maagd. - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dansclub de nacht-rijk van de maagd.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De bloemenvelden - Rijk v.d. Maagd.
» Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal
» de kapelberg- het rijk van de maagd
» Het weiland- Rijk van de maagd.
» De dokterspraktijk- Rijk van de Maagd.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: