De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het mangrove bos -vissen

Ga naar beneden 
+19
Kenneth
Dylan
Anneloes
Kassie
Cloud
Luthien
try
alyssa
Alexis
Jade.
Diego
Andrew
Aphrodite
Valerio
Levi
Katniss
Derryl
Pixis
Andromeda
23 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 11, 2010 5:56 pm

Levi repareerde de tak met een hand beweging. "Veel oefenen," zei hij. Hij liet zich door het water naar de kant brengen. Daar bleef hij nog wel op het water staan. Hij keek op en zag dat Lauren aan kwam vliegen. De draak landde in het water, met zijn kop naast Levi en zijn staart op een ander eiland, vijftien meter verderop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Level 2
Katniss


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : lvl 3

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 11, 2010 7:26 pm

Katniss maakte nu nog twee bomen, deze bleven wel goed rechtop staan zonder afbrekende of verdwijnende delen. Ze glimlachte naar Levi. Rue landde bij de staart van Lauren en wandelde de vijftien meter naar zijn hoofd. 'Hallo.' Gromde ze in drakentaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 11, 2010 8:35 pm

Lauren is 22 meter lang, alleen ligt een deel op het land.

"Hallo," zei Lauren. Levi keek er even naar. "Lauren, waarom lig je zo in het water?" vroeg hij. "De vissen vinden het lekker," zei de draak, meer niet. Levi keek naar Katniss en haalde zijn schouders op. Af en toe was Lauren een beetje vreemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Level 2
Katniss


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : lvl 3

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 11, 2010 8:56 pm

Katniss grinnikte om het rare gedrag van Lauren en Levi's reactie. 'En, ben je al beter met je helingskrachten?' Vroeg ze, uit interesse en uit het verlangen de stilte te breken. Ze hief haar hand nog een keer en er schoot een prachtige wolkenboom uit het water. Ze had eindelijk de techniek onder de knie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 11, 2010 11:03 pm

"Oja, daar ken ik jou van," riep Levi uit. "Wij waren de helers tijdens dat gevecht bij dat dorp. Nou, het gaat al een stuk beter. Ik snap alleen niet hoe jij het voor mekaar krijgt om ook mist uit het water te halen. Daarvoor moet je immers water sturen." Hij keek vragend naar Katniss.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Level 2
Katniss


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : lvl 3

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 12, 2010 3:39 pm

'Het is voor mij ook echt heel erg lastig hoor, maar als ik de lucht om het water heenstuur lukt het me wel. Ik ben ook al wel wat langer aan het trainen met mijn krachten dan jij.' Legde Katniss uit. Ze liet haar concentratie los en de bomen die zij had gemaakt vielen met een zachte windvlaag uiteen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 12, 2010 4:01 pm

"Tja, daar heb je gelijk in," zei Levi. Hij herinnerde zich weer hoe Katniss beter was geweest met helen tijdens het gevecht om het dorp. Hij keek naar Lauren. "Waarom gedraag je je zo vreemd, Lauren?" De draak zei niks en deed niks. "Dan zoek ik het zelf wel uit," zei Levi. Hij liet Lauren optillen door het water. Toen het lichaam van Lauren boven water kwam, zag Levi allemaal vissen die vast zaten in het lijf van de draak. Ze zaten er als het ware ingegroeid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Level 2
Katniss


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : lvl 3

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 12, 2010 4:05 pm

Katniss keek even rustig naar de vissen. 'Ik denk niet dat dat zo hoort.' Mompelde terwijl haar gezicht in een bezorgde uitdrukking stond. Rue keek Lauren aan en hield haar hoofd schuin. 'Hoe komen die vissen daar?' Vroeg ze geïnteresseerd. Ze had nog nooit een draak gezien waar vissen uitgroeiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 12, 2010 4:09 pm

"Ik weet het niet," zei Lauren. Levi zei nog steeds niks. "Het enige dat ik weet, is dat ik, terwijl ik door de zee hierheen zwom, ik kleine steken voelde in mijn zij. En voíla, het resultaat. Maar ik weet niet wat het is." Levi dacht diep na. "Cratos Arnivorus," mompelde hij. Handig dat hij had opgelet op school. Hij groef in zijn geheugen naar meer informatie over deze vis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Level 2
Katniss


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : lvl 3

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 12, 2010 4:19 pm

'Is het een mutatie, parasieten of iets compleet anders?' Vroeg Katniss rustig aan Levi terwijl ze naar de vissen keek die aan Lauren vastzaten. Het zag er echt heel erg verontrustend uit. Rue keek Lauren aan 'Dus het hoort niet zo. Wat vervelend. Kun je niet gewoon vragen of ze weg willen gaan?' Vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 12, 2010 4:22 pm

"Het zijn vissen," antwoordde Levi op Katniss' vraag. "En ik zit te bedenken hoe ze weg moeten. Als ik het me goed herinner, moeten ze weggewassen worden met heet water. Maar waar halen we heet water vandaan. En veel warm water. Lauren kan nit vuurspuwen. Wel water, maar geen vuur." Levi zat met de handen in het haar. Hij was bezorgd over Lauren. Als die vissen er te lang zaten, dan zou Lauren vanbinnen ui opgegeten worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Level 2
Katniss


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : lvl 3

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 12, 2010 4:33 pm

Dude, vissen kunnen ook parasieten zijn...

'Misschien kunnen we proberen ze er gewoon af te helen?' Vroeg Katniss rustig. 'Of gewoon een vuur maken.' Ze viste een magnesiumstick uit haar tas en liet hem zien aan Levi. 'Alleen droog hout wordt hier wel een probleem.' Zei ze rustig. Rue keek rustig naar Levi en toen weer naar Lauren. Ze wou dat ze kon helpen, maar zijn kon ook geen vuurspugen, alleen maar tornado's maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 12, 2010 4:40 pm

"Laat dat hout maar aan mij over," zei Levi. Hij haalde al het water uit zijn dertig waterflessen. Het water verzamelde zich om zijn armen, waar hij wild mee begon te zwaaien. Af en toe vloog er een suk water los en hakte een tak van een boom. Het water werd uit elke tak ontrokken. Na een stuk of twintig takken van de bomen te hebben gesneden, hield Levi op. Al het waer verdween weer in de waterflessen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 12, 2010 4:44 pm

Katniss versnipperde een tak snel met een paar luchtboomerangs tot snippers en kleine houtjes. Ze bouwde een piramide van de houtjes en legde de snippers in het midden. Ze schaafde langs de magnesiumstick en er ontstond een vonk die de droge snippers aanstak. Toen de kleine piramide goed brandde zette ze er een grotere tegenaan.

Lang leve scouting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 12, 2010 4:55 pm

Levi voerde liters water aan uit de mangrove. Hij liet het boven het vuur stil hangen. Hij ging zitten en wachtte tot het water warm genoeg zou zijn. Ondertussen keek hij bezorgd naar Lauren. Het was een heel vies gezicht. Al die vissen staken maar uit het drakenlijf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Level 2
Katniss


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : lvl 3

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 12, 2010 4:58 pm

'Als jij de vissen eraf wast, dan heel ik de wonden dicht.' Stelde Katniss voor. Ze gooide nog een paar droge takken op het vuur, dat steeds groter, en, nog belangrijker, steeds heter werd. Rue keek nog steeds bezorgd naar de vissen die uit Lauren staken en begon voor de zekerheid maar een stukje boven het water te zweven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 12, 2010 5:06 pm

Er kwam al een beetje stoom van het water af. Levi haalde al het water daar meteen uit en voegde het weer toe aan de rest. "je hoeft de wonden niet dicht te helen," zei Levi. "Dat kan Lauren zelf. KIjk maar, hij is al oranje, dan staat hij op het punt veel energie te gebruiken." Hij begon met het water langs de vissen te schrobben. Na een paar minuten vielen de eersten in het water. De wonden waren meteen dichtgeheeld door Lauren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Level 2
Katniss


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : lvl 3

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 12, 2010 5:27 pm

Katniss keek vol belangstelling naar de draak die zijn eigen wonden heelde, terwijl ze het vuur aanhield voor het geval dat het water opnieuw opgewarmd moest worden. Rue vloog vlak boven het water en beet nog een keer in de vissen om er zeker van te zijn dat ze dood waren. Ze wou niet dat ze iemand anders pijn zouden doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 12, 2010 5:30 pm

Alle vissen waren van Lauren afgevallen. Levi zei: "Tja, lauren, je moet meer knoflook eten." Daarna wende hij zich tot Katniss. "Die vissen leven in de zeeën en meren van de waterrijken. Je kan voorkomen dat ze je bijten en in je kruipen door één keer per week knoflook te eten." Hij keek weer naar Lauren, die volledig geheeld was. Hij wierp hem een stuk knoflook toe uit zijn EHBO-koffertje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Level 2
Katniss


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : lvl 3

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 12, 2010 5:33 pm

'Oke, mooi dat ik dat nu weet.' Zei Katniss rustig terwijl ze geamuseerd keek naar Rue, die een spartelende vis door midden beet met een boze uitdrukking op haar gezicht. 'Gaat het weer goed?' Vroeg ze aan Lauren, die er nu weer normaal uitzag. Ze pulkte een graatje tussen haar tanden uit met het uiteinde van haar spitse klauw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 12, 2010 5:35 pm

"O, ja hoor," zei Lauren, terwijl hij het land op kroop. Toen zijn tweeëntwintig meter op het land lag, keek hij naar de rest. "Bedankt allemaal," zei hij. Levi keek naar Katniss. "Zou jij een oefengevecht willen doen?" vroeg hij. Hij wilde zich eens meten met een sterkere meester. Hij liep alvast naar het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Level 2
Katniss


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : lvl 3

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 12, 2010 5:45 pm

'Ik vind het goed.' Zei Katniss en ze ging een stukje boven het water zweven. 'Dit wordt interessant.' Gromde Rue, en ze ging aan de kant zitten en keek geïnteresseerd naar de twee meesters. Katniss maakte een paar vlijmscherpe luchtboomerangs die ze al voor zich liet zweven. 'Klaar?' Vroeg ze aan Levi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi
Level 2
Levi


Aantal berichten : 289
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 12, 2010 6:00 pm

"Wacht even," zei Levi, die zijn kleren uittrok, tot hij alleen nog in zijn broek stond. Hij sprong in het water. Toen hij zich omhoog liet dragen, zei hij: "Nu ben ik klaar." Hij controleerde nog snel de flessen die aan zijn broek hingen. Het waren er nog maar tien, maar er was hier sowieso al genoeg water. Daarna zakte hij snel onderwater, met een luchtbel om zijn hoofd. Van onderaf stuurde hij water af op Katniss.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Level 2
Diego


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3 -ondertussen-

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 12, 2010 6:03 pm

Diego was op zoek naar een rivier. Hij had dorst gekregen van het wandelen, en hij moest zichzelf even op frissen. Hij had al veel gezien van het bos, het was schitterend. Al die mooie dieren, het was jammer dat ze op den duur doodgingen, ze zijn zo speciaal.. Terwijl hij daar overnadacht, zag hij in zijn ooghoek iets blauws schitteren. Hij keek en hij verwonderde zich; het was zo mooi! Er was een waterval en draaronder kon je jezelf wassen, zag Diego.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 12, 2010 6:06 pm

Katniss maakte snel luchtballen van de luchtboomerangs en liet ze ontploffen in de waterstroom die op haar afkwam. De explosie zorgde ervoor dat het water als regen op hen neerdaalde. Ze maakte twee luchtboomerangs die ze met een grote snelheid op Levi afsuizden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het mangrove bos -vissen   Het mangrove bos -vissen - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het mangrove bos -vissen
Terug naar boven 
Pagina 3 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De hut van Saphira- Rijk van de Vissen.
» Het kruidenwinkeltje- rijk van de Vissen
» Het bos-Het rijk van de Vissen
» Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen
» De bruidswinkel - het rijk van de vissen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: