De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 de kapelberg- het rijk van de maagd

Ga naar beneden 
+4
Loki
Demetri
-
Aria
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kapelberg- het rijk van de maagd   de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 06, 2010 7:59 pm

cool aria heeft een goed voorgevoeld aangezien alexis aria voor het laatst gezien had toen zij en cloudje uit elkaar waren Razz
-
Alexis wist niet waarom ze zo verbaast was, waarschijnlijk omdat ze Aria al 6 jaar niet gezien had en het laatste dat ze van haar wist dat ze smoor was op Gale en dat ze misschien al verwacht dat ze jaren geleden zich al in de echt verbonden hadden. "Het viel me op dat ie al zo schoon was." grinnikte Alexis eerlijk, na enkele seconden niks gezegd te hebben. "Knap werk. "
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kapelberg- het rijk van de maagd   de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 06, 2010 8:04 pm

wat denk je dat ik mijn voorspellende gave niet bij Aria heb gedaan
----------------------------
´´Dank je , het was hard werk´´ zei Aria. Ze had wel vaak genoeg schoon gemaakt. Toch was het niet zo makkelijk als een gevecht vond ze zelf. Tenminste was de ongemakkelijke sfeer weg. Langzaam begon Aria ook meer te glimlachen. ´´Ik ben nog steeds geen poetsvrouw gelukkig´´ zei Aria als grap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kapelberg- het rijk van de maagd   de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 06, 2010 8:24 pm

Aleis lachte en keek de kapel nu weer rond. "Wanneer precies ga je trouwen?" vroeg Alexis weer na een tijdje, ze zou waarschijnlijk niet komen. Dat zou hoogstwaarschijnlijk tot een gevecht uitlopen tussen haar en Gale, maar ze zou wel aan Aria denken die zich in het geluk zou storten. Al snapte ze nog steeds niet hoe ze zonder de schepper kon leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kapelberg- het rijk van de maagd   de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 06, 2010 8:26 pm

ships ik moet nu al gaan Sad
------------
´´Ehm morgen´´ zei Aia met een glimlach. Gale zou alles nog versieren verder kwamen er weinig mensen maar het ging om de belofte. De belofte elkaar altijd trouw te blijvn. ´´En die van jou´´ vroeg Aria aan Alexis. Ze wist dat ze niet zou komen. Dan werd ze waarschijnljk geangen of werd een gevecht wat niet leuk was op een bruiloft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kapelberg- het rijk van de maagd   de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 06, 2010 8:39 pm

"Morgen." verrast keek ze haar aan. "Wanneer de mijne is weet ik nog niet. Ik ben nog opzoek naar een locatie, maar ik denk niet dat het hier word. Maar kijken kan altijd." ze glimlachte oprecht. Het was fijn om over bruiloften te praten, geen van beide konden ze waarschijnlijk op elkaars bruiloft komen. Maar ze zaten nu in het zelfde geregel schuitje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kapelberg- het rijk van de maagd   de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Icon_minitimezo nov 07, 2010 9:10 am

Eigenlijk had Aria ook verwacht dat Alexis niet hier zou trouwen. De kapel was niet gewijd aan de schepper al kon Aria daar mee leven. ´´Dat klopt anders vind je niets´´ zei Aria met een glimlach. ´´Maar de plek en hoe groot het is maakt niet uit alleen de belofte´zei Aria. Ze glimlachde nu nog breder omdat ze er echt blij mee is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kapelberg- het rijk van de maagd   de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Icon_minitimezo nov 07, 2010 11:49 am

Alexis glimlachte, ze wilde niet dat het gesprek de verkeerde kant uitging "Heb je al een jurk?" vroeg ze ineens uit het niets, ze was benieuwd. Voor zover ze zich kon herinneren had ze bij Aria nog nooit een jurk gezien, ze zag haar bijna nog eerder in een spijkerbroek trouwen. Nieuwschierig keek ze haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kapelberg- het rijk van de maagd   de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Icon_minitimezo nov 07, 2010 11:55 am

Aria begon meteen te blozen als het ging om haar jurk. Ze droeg nooit een jurk behalve bij de eerste date die ze had me Gale. DIe had ze opnieuw gebruikt en helemaal verandert. ´´Ik heb hem net af´´ zei Aria snel. Ze vond het raar dat ze zo erg moest blozen om kleren. Maar dat was iets niuws. Aria wou ht zelfde vragen aan Alexis maar gokte dat als ze nog geen datum wist ook niet echt een jurk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kapelberg- het rijk van de maagd   de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Icon_minitimezo nov 07, 2010 12:33 pm

"Heb je hem zelf gemaakt!?" riep Alexis bewonderend uit. "Hoe ziet ie eruit?" Alexis merkte niks meer van de spanning tussen hen 2, ze was veel te enthousiast over het trouwen. Dat Aria nu een 12er was die met haar meest gehaatte persoon ging trouwen vergat ze voor het gemak maar even. Daar had ze nu geen zin in om over na te denken
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kapelberg- het rijk van de maagd   de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Icon_minitimezo nov 07, 2010 12:37 pm

Aria glimlachte breed. ´´Weet je nog dat gemaskert bal toen we hier nog net waren. Toen had ik een wite jurk met rood patroon. NU heb ik hem verlengt. Het patroon groter gemaakt. En de randen gevlochten rood met orange draad. Niet klassiek maar dat wil ik ook niet´´ zei Aria enthousiast. Ze was blij dat ze zomet ieamd kon praten van haar eien rijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kapelberg- het rijk van de maagd   de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Icon_minitimezo nov 07, 2010 1:01 pm

Alexis wist niet welke jurk ze aan gehad had. Wat logisch was omdat ze haar niet gezien had op het bal. "Het klinkt prachtig." zei ze eerlijk. Zijzelf wilde waarschijnlijk het liefst in 1 kleur trouwen, wit of misschien een andere kleur. Ze had nog geen idee, wat logisch was als je nog niet echt rond was gaan zoeken. Alexis liet haar blik door de versierde ruimte gaan en kon de glimlach nu echt niet meer van haar gezicht slaan "ben je zenuwachtig?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kapelberg- het rijk van de maagd   de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Icon_minitimezo nov 07, 2010 1:04 pm

Aria dacht er even aan. Ze was bij sommige dingen wel zenuwachtig. Zoals ovr haar jurk en watGale er van vond. Maar andere dingen helemaal niet. Zoals alles perfect was. Dat zou toch niet gebeuren omdat het gewoon niet bij hun kon. ´´Over sommige dingen wel, maar dat heeft iedereen , toch ?´ zei Aria met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kapelberg- het rijk van de maagd   de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Icon_minitimezo nov 07, 2010 10:48 pm

"Geloof het of niet, maar ik ben nu al zenuwachtig." lachte Alexis terwijl ze op 1 van de banken ging zitten. Het was klein en gezellig, maar Aria had al gezegt dat het geen grote feest bruiloft zou wordfen. Zo'n grote bruiloft vond ze voor zover ze Gale kende ook niet bij hem passen. Op 1 of andere manier vond ze het nu niet erg dat Gale met Aria trouwde, ze vond het veelst te leuk dat aria ging trouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de kapelberg- het rijk van de maagd   de kapelberg- het rijk van de maagd - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de kapelberg- het rijk van de maagd
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal
» Het maanmeertje-Rijk van de Maagd
» Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd
» Koruna-het rijk van de maagd
» Vario - het Rijk van de Maagd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: