De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen.

Ga naar beneden 
+7
Richard
try
Lavinia
Matthew
Loki
Scarlet
Unique
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Francine.
Level 1
Francine.


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 17-12-10

Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen.   Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen. - Pagina 3 Icon_minitimema dec 20, 2010 11:06 am

Francine plukte de roos even aangezien die al half los hing. Ze rook er even aan. Heerlijk rook die. Francine keek even naar Marc. 'Hmm.. Probeer het maar niet aan te praten.. Je geeft het uiteindelijk toch wel op.' zei ze zachtjes tegen hem. Dat deed iedereen uiteindelijk anagezien het toch niet lukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen.   Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen. - Pagina 3 Icon_minitimema dec 20, 2010 11:56 am

Marc keek haar met een kleine glimlach aan. 'Dat soort dingen geef ik nooit op. Dus nu ook niet.' zei Marc vastberaden. Hij keek haar aan. 'Geloof me nou maar gewoon dat jou geluk gaat komen.' zei Marc toen. Dat geloofde hij zelf ook echt dat er uiteindelijk voor iedereen geluk komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Francine.
Level 1
Francine.


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 17-12-10

Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen.   Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen. - Pagina 3 Icon_minitimema dec 20, 2010 1:25 pm

Francine snoof. 'Dat zeggen zovelen. Maar ik geloof er echt niet mee in. Waarom zou ik..' mompelde ze. Francine draaide rondjes met de roos en keek naar Marc. Ze was nog lang niet overtuigd. Haar wantrouwen in zulke dingen zat diep geworteld. Heel erg diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vio
Level 2
Vio


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een zwart gat

Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen.   Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen. - Pagina 3 Icon_minitimema dec 20, 2010 1:28 pm

'Omdat het waar is wat die mensen zeggen.' zei Marc. 'Ik heb langgeleden die hoop ook eens opgegeven maar nu ben ik toch weer gelukkig. Alleen omdat er mensen waren die tegen mij zeiden dat het ooit goed zou komen.' zei marc tegen haar. 'Omdat je diep van binnen weet dat ik en die andere mensen gelijk hebben.' zei hij teon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gytha.
Level 2
Gytha.


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen.   Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen. - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 21, 2010 10:31 am

Iets in Francine paniekeerde een beetje. 'Nee. Nee! Dat hebben ze niet!' zei ze tegen hem. Ze liet de roos vallen aangezien ze zich prikte.Ze keek naar het bloed en gelijk werd ze teruggevoerd in herinneringen. 'Francine, ga naar je kamer.' zei de bezorgde stem van haar moeder. Harde voetstappen klonken steeds dichterbij. 'Francine, schiet op!' 'Maar mama, ik moet mijn handen nog wassen. Anders wordt alles vies.' zei een zacht meisjes stemmetje. Haar moeder knikte en liep even weg. Ineens klonk er een schreeuw. Francine was net haar handen aan het drogen en rende naar haar moeder toe. Ze zag haar vader met een mes staan. Francine probeerde haar moeders wond te laten stoppen met bloeden. Zelf zat ze ook onder. 'Francine, ook al is het mijn einde. Jij moet verder leven. Goed leven. Ik weet dat je dat kan. Ik, jij, zijn wij. Voor altijd.' zei haar moeder zachtjes waarna haar ogen dicht vielen. Francine hyperventileerde een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vio
Level 2
Vio


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een zwart gat

Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen.   Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen. - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 21, 2010 12:11 pm

Marc pakte Vio stevig vast. 'Rustig blijven. Door je mond inademen en rustig door je neus uit.' zei hij op een rustige toon. Hij had iets verkeerds gezegd en dat wist hij. Maar waarom Francine zo hevtig op de woorden reageerde zou hij ecth niet weten. Hij wist alleen dat hij haar eerst moest zien te kalmeren voordat hij weer vragen kon gaan stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen.   Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen. - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 21, 2010 6:00 pm

Francine zuchtte. Ze was weer terug en keek naar Marc. 'Sorry.' fluisterde zachtjes. Ze keek even naar de grond.Ze had dat soort dingen vaker en dat haatte ze. Francine haalde zijn handen van haar af. Ze was gelijk weer rustig en gesloten. Zoals altijd helemaal leeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vio
Level 2
Vio


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een zwart gat

Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen.   Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen. - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 21, 2010 6:27 pm

Marc keek haar aan en liet zijn handen weghalen door haar. 'Het maakt niet uit hoor.' zei hij teon. Hij had dat zelf ook wel eesn gehad en snepte ook wel dat ze daar veder niet heel veel aan kon doen. 'Gaat het weer een beetje?' vroeg hij toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen.   Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het rijk van de leeuw - De Nachtelijke Tuinen.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Herberg de Nacht - Inx - Rijk v.d. Leeuw
» Het bos van Inx - Rijk v.d. Leeuw
» Café 't Vogeltje - het rijk van de Leeuw
» het rijk van de leeuw - Ondergronds meer.
» De kledingwinkel 'Geromik' - Rijk van de Leeuw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Leeuw, Ram en boogschutter-
Ga naar: