De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Icon_minitimedo nov 04, 2010 4:40 pm

Loki keek hem even aan. 'Het is Akio.. Ondanks alles blijft hij helder als ik die mist in me hoofd heb zoals nu, het is iets nieuws en vreemds voor mij..'zei ze eerlijk tegen hem. Ze had even gewacht voordat ze begon met praten omdat ze neit precies wist hoe ze het omschrijven moest. Loki keek Marc aan. Eigenlijk wilde ze hem niet met nog mee problemen opzadelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Icon_minitimedo nov 04, 2010 4:51 pm

Marc dacht even na. 'Het is misschien omdat je je veel zorgen over hem maakt of gewoon omdat je veel van hem houd.' zei Marc toen. Hij kon het zich voorstellen dat als je heel veel om iemand gaf diegene altijd in je gedachtes zouden zitten. Maar het was raar dat Akio helder bleef in de mist
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Icon_minitimedo nov 04, 2010 5:00 pm

Loki haalde haar schouders op. 'Ik weet het niet.. Maar ik weet sinds kort wel dat ik niet de enige ben die ooit last heeft gehad van zulke mist. Ik kwam laatst een meisje tegen en ze vertelde me dat ze ooit een man gekend had die ook last had van mist in zijn hoofd. Waarschijnlijk is er weinig hoop voor mij dat de mist ooit weg zal gaan, maar waarschijnlijk kan ik er mee leren leven.' vertelde Loki rustig tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Icon_minitimedo nov 04, 2010 5:04 pm

'Het is in elk geval fijn om te weten dat je niet de enige bent lijkt mij. Maar ik denk dat het op een gegeven moment ook wel weer over gaat. Tenminste dat hoop ik voor je.' zei Marc. 'En misschien is Akio wel het begin van het einde van de mist.' zei Marc hoopvol. Misschien zou Akio wel kunnen helpen om de mist te laten verdwijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Icon_minitimedo nov 04, 2010 5:09 pm

Loki keek hem even aan. 'Dat zou mooi zijn. En ja, behalve dat de man allang dood is en ik niet weet sinds wanneer en of er nog meer mensen met zo'n mist zijn..' zei ze rustig tegen hem. Ze hoopte dat Akio het begin van het einde van de mist was, dan zou die ook eindelijk weg zijn en anders zou ze er wel mee leren leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Icon_minitimedo nov 04, 2010 5:12 pm

'Maar als die man het had zouden er waarschijnlijk wel meer mensen zijn met zo'n mist.' zei Marc hoopvol tegen haar. Hij wou dat hij haar kon helpen maar het leek de laatste tijd wel of hij zijn dierbaren niet mocht helpen. Hij kon bijna niets doen voor iemand om wie hij gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Icon_minitimedo nov 04, 2010 5:19 pm

Loki keek hem aan. 'Misschien, maar ik red me er welmee de komende tijd. Ik zalmein ieder geval niet vervelen tijdens het uitvogelen van hoe ik mijn krachten het beste kan gebruiken als ik er last vankrijg.' zei ze met een glimlachje tegen hem. Ze vond het niet heel erg dat anderen haar niet konden helpen. Ze kon ze ook weer eens wat alleen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Icon_minitimedo nov 04, 2010 5:21 pm

'Vind je het heel erg als ik nu zou gaan. Want ik wil eigenlijk weer naar Anique toe.' zei Marc. Hij wou Loki ook graag helpen en ook nog wel verder praten maar hij vond niet dat hij Anique en Ice zolang alleen kon laten want Ice kon niet zo geod voor Anique zorgen als hij dat kon helaas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Icon_minitimedo nov 04, 2010 5:27 pm

Loki keek hem aan. 'Nee, ik snap dat je naar haar toe wilt.. Als er iets is dat ik kan doen meot je het zeggen..' zei ze rustig tegen hem. 'Wil je dat ik mee ga? Of heb je liever dat ik blijf?' vroeg ze hem daarna. Ze keek marc aan en wachtte rustig op zijn antwoord, ook al wist ze natuurlijk wel dat ze nietkon helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Icon_minitimedo nov 04, 2010 5:30 pm

'Als je mee wilt mag je mee maar ik weet niet of dat een goed plan is. Ze is er echt heel erg aan toe en ik weet eigenlijk ook niet als je nu mee gaat of er nog een andere kans komt om haar levend te zien.' zei hij oprecht. Hij zou het fijn vinden als er iemand bij hem was maar toch wou hij niet dat Loki nog meer problemen kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Icon_minitimedo nov 04, 2010 5:36 pm

Loki keek hem even aan. 'Ik ga mee.' zei ze gelijk tegen hem. Ze wilde Anique graag zien en zou het verschrikkelijk vinden als ze dat niet meer kon omdat ze het zo'n leuk meisje vond. Loki keek nog even de club rond en vond het eigenlijk helemaal neit erg om te gaan. Ze had geen glimlach op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Icon_minitimedo nov 04, 2010 5:41 pm

'Oke.' zei Marc. Hij stond op nadat hij het laatste beetje cassis had opgedronken. Hij liep naar de uitgang maar lette wel op of Loki wel achter hem aankwam. Toen stapte hij de koude nacht in en floot Ice alvast zodat ze snel naar zijn huis konden gaan. Ice kwam al aanvliegen en Marc stapte op. Hij hield zijn hand uitgestoken zodat Loki achter hem kon gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Icon_minitimedo nov 04, 2010 5:44 pm

Loki volgde hem en pakte snel haar jas waarna ze achter hem aan naar buiten liep. Ze pakte zijn hand vast en ging achter hem zitten. Ze merkte dat Scath boven haar hoofd vloog. "We gaan naar Marc.."zei ze tegen hem via hun mentale band. Ze keek naar Marc rug maar daarna rustig om zich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Icon_minitimedo nov 04, 2010 5:48 pm

Marc gaf Ice de opdracht om naar zijn huis te vliegen. Snel steeg Ice al op en vlogen ze naar hun huis. Marc lette niet echt op de omgeving hij kon alleen nog maar denken aan Anique en hoopte dat ze nog leefde. Ze was nu alleen al was het maar even hij vond het toch niet fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Icon_minitimedo nov 04, 2010 6:20 pm

Loki legde haar hand op zijn schouder en wreef er zachtjes over, ook kneep ze er even in. 'Ik hoop dat het goed komt..' zei ze zacht in zijn oor. Daarna keek ze even naar Scath die naast hen vloog. Ze dacht aan de keer dat hij haar en Akio vervoerd had. Het was gezellig geweest. Zelfs Scath had een goed gevoel bij hem gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dansclub de nacht-rijk van de maagd.
» De nationale bibliotheek van Vario
» Vario - het Rijk van de Maagd
» De drogist en apotheek De witte roos - Vario

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: