De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 6:38 pm

Snel zette Marc het weer uit zijn gedachtes maar toch bleef het achter in zijn hoofd sluimeren. Het was vervelend maar hij vond het fijn dat Loki hem probeerde op te vrolijken. Hij glimlachte maar niet echt. 'Sorry ik ben er nog steeds niet helemaal bij met mijn hoofd.' zei hij oprecth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 6:45 pm

'Je bent niet de enige, maar concentreer je gewoon volledig op de muziek, het helpt echt..' zei ze met een glimlach tegen hem waarna ze weer doordanste. Ze keek Marc aan en vond dat er net een goed nummer op kwam om het even weg te dansen. 'Kom op, dit is het nummer om het even weg te dansen! Doe mee!' zei ze glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 6:59 pm

Marc danste met loki mee. Het was waar dat het een goed nummer was om eve nniet na te denken over hoe hij nu verder moest. Heel even leek het alsof er geen andere wereld was dan alleen hier met Loki en het dansen en de mensen om hen heen verdwenen even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 7:08 pm

Loki glimlachte toen ze zag dat hij met haar meedanste. Rustig danste ze door, ze ging helemaal op in de muziek en keek om zich heen maar xe mensen vielen haar niet meer op. De enige die ze wel zag was Marc en ze was er blij om dat hij wel bij haar bleef. Haar glimlach werd iets groter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:27 pm

Marc keek alleen nog maar naar Loki. Het was goed om een vriendin te hebben die hem begreep. Hij begon breed te lachen. Je kon duidelijk aan hem zien dat hij alleen maar aan het nu dacht. Hij danste door en keek nog steeds naar Loki.

_____________
ben inspi loos Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:30 pm

Loki glimlachte en danste door ook al was het lied overgegaan op een andere, haar lichaam had het ritme vanzelf overgenomenen ze draaide vrolijk een rondje maar struikelde half en viel bijna. Gelukkig wist ze zich staande te houden. Loki was blij dat Marc even vrolijk was en dat ze hem begreep, voor zocver ze kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:33 pm

Marc ving Loki half op en keek haar lachend aan. Marc was een beetje aangeschoten ook al had hij maar twee biertjes op hij merkte het nu pas. Hij danste verder en keek nog steeds lachend naar Loki. Ze begreep hem echt had hij het gevoel.

___
Mag ik het heel ingewikkeld gaan maken??? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:35 pm

Hoebedoel je? Mail maar!
____

Loki glimlachte. 'Bedankt.' zei ze tegen hem voordat ze weer wat van hem af ging staan. Anders was ze zeker gevallen en dat zou een afgang geweest zijn. Ze danste vrolijk verder en klapte soms op het goede moment. Ze had een grote glimlach op haar gezicht sinds een paar dagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:41 pm

Hij danste verder en boog teon naar voren. 'Ik ga weer even wat drinken.' zei hij in Lokis oor. 'Het is behoorlijk vermoeiend dat dansen.' zei hij. Hij had er even over gedacht om Loki te kussen maar had toen bedacht dat ze al een vriendje had en dat hij dat beter niet kon doen dat zou slecht zijn voor hun vriendschap.
___

zoo dat is beter he Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:48 pm

Uhu Very Happy
_______

Loki knikte. 'Ik loop mee en trakteer..' zei zemet en grijns tegen hem. Ze zou dat ook gewoon doen want geld was toch geen probleem. Loki danste nog heel even voor ze zich opnieuw door de mensen begon te wurmen om bij te bar te komen. Dansend kwam ze er makkelijker door merkte ze dus deed ze datmaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:50 pm

Marc danste achter haar aan. 'O nee ik laat een dame niet betalen.' zei Marc lachend maa rhij had ook wel door dat hij er niet onderuit kwam. Toen hij bij de bar stond bestelde hij een glas cassis. Dat was niet zo duur dus dat mocht Loki wel van hem betalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:53 pm

Loki keek hem even aan. 'Je doet flauw! Hoe moet ik anders geld opmaken als ik niemand ooit mag trakteren..' zei ze tegen hem. Zelf bestelde ze een cola en gaf de man het geld. Ze ging zitten en keek de dansvloer even rond terwijl ze een slok nam van de cola die neergezet was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:55 pm

'Nee ik doe niet flauw ik heb gewoon zin in cassis.' zei Marc onschuldig net of hij niet wist waar ze het over had. Hij nam een slok van zijn cassis en liet het spul door zijn keel glijden. Het was lekker maar dat was cassis altijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 9:01 pm

Loki stak har tong naar hem uit. 'Natuurlijk..' zei ze en ze nam nog een slok cola. Ze keek even naar de mensen en hoe dicht die eigenlijk op elkaar stonden, iets wat je helemaal niet merkte als je danste vond ze. Wel als je een meter van elkaar af stond. Loki grinnikte bij het idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 04, 2010 8:39 am

Ook Marc keek naar de dansvloer hij zag de mensen dansen en zag toen pas echt heoveel mensen er eigenlijk waren. Hij glimlachte weer lichtjes. Hij had hoop gekregen dat Anique het zou overleven door deze avond. HIj had nu door hoe hard hij zijn vrienden eigenlijk nodig had. 'Bedankt.' zei hij tegen Loki. Hij vond het fijn dat ze er was en dat moest ze weten vond hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 04, 2010 3:38 pm

Loki keek hem glimlachend aan. 'Waarvoor?' vroeg ze alsnog rustig aan hem, net boven de muziiek uit komend zonder te schreeuwen of te roepen, ze boog zich gewoon iets naar hem toe waarna ze zich weer terug boog om haar cola naar binnen te gooien. Loki draaide zich even om en zette haar glas op de bar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 04, 2010 3:40 pm

'Dat je mijn vriendin bent en dat je me begrijpt en dat je me wilt helpen.' zei Marc uitlegend. Hij was Loki er erg dankbaar voor en alleen woorden zouden het nooit helemaal kunnen uitleggen maar toch probeerde hij het. 'Dat je er voor me bent ook al gaat het niet goed met mij.' vervolgede hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 04, 2010 3:42 pm

Loki legde even haar hand op zijn schouder. 'Joh, daar zijn vrienden voor dus dat is echt geen moeite hoor.' zei ze met een glimlach tegen hem. Al zag je wel in har ogen dat het haar raakte dat hij haar als een vriend van hem zag, het deed haar goed en gaf haar toch een beetje hoop ondanks alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 04, 2010 3:51 pm

'Dat is waar maar er zijn genoeg zogenamde vrienden van mij weggegaan toen Angelique overleed maar jij loopt niet weg als er problemen zijn en dat vind ik echt heel erg fijn en daar ben ik je ook heel erg dankbaar voor.' zei hij tegen haar terwijl hij haar recht aankeek. Je kon in zijn ogen zien hoe dankbaar hij haar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 04, 2010 4:01 pm

Loki glimlachte. 'Zoiets ken ik maar ik acceptere je gewoon, ook al heb je problemen. Ik heb ook problemen en jij steunde me ook gewoon. Dus ik zal je echt niet verlaten hoor.' zei ze met een glimlach tegen hem. 'Wat er ook gebeurd.' beloofde Loki hem. Wat er ook zou gebeuren ze zou hem altijd steuen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 04, 2010 4:09 pm

'Dat vind ik fijn om te horen.' zei Marc oprecht. 'Ik zou jou ook altijd blijven steunen. Door dik en dun.' zei hij. Hij lachte nog wel een beetje maar minder als daarnet alhoewel hij blij was dat Loki zich ook door hem gesteund voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 04, 2010 4:17 pm

'Wordt maar wat dikker dan kunnen we het nog letterlijk nemen ook.' zei ze met een grijns op haar gezicht maar die vervaagde snel weer omdat ze even aan Akio dacht waarna de mist weer op kwam zetten. Loki dchudde haar hoofd een beetje maar keek Marc daarna weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 04, 2010 4:24 pm

Marc lachte om wat Loki zei. Loki was inderdaat bijhoorlijk dun en hij was eigenlijk ook niet zo dik. 'Ja of jij moet wat aankomen.' zei hij grappend. Hij dacht even aan Anique en hoe Angelique waarschijnlijk nu naast haar bed had gezeten als dat kon. Hij vond het erg dat hij nu naar een club was gegaan en vond eigenlijk dat hij terug naar huis moest gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 04, 2010 4:31 pm

Loki grinnikte. 'Hmm. Laten we het maar op optie een houden. Of we laten elkaar maar zo..' zei ze met een glimlach die opnieuw snel van haar gezicht verdween. Loki zuchtte heel zachtjes en merkte dat Akio het enige was dat redelijk helder bleef in haar mist, het was misschien wel positief.. Maar toch, het deed haar niet veel goeds.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 04, 2010 4:34 pm

Marc keek even naar Loki en merkte dat haar iets dwars zat. 'Is er iets?' vroeg hij daarom maar. 'Je kan me alles vertellen.' zei hij daarna open tegen haar. Hij wou dat ze eerlijk tegen hem was en hij hoopte dat ze hem kon vertrouwen maar hij dacht dat dat wel goed zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dansclub de nacht-rijk van de maagd.
» De nationale bibliotheek van Vario
» Vario - het Rijk van de Maagd
» De drogist en apotheek De witte roos - Vario

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: