De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 02, 2010 8:20 pm

Loki keek Marc gelijk weer aan. Haar ogen stonden vriendelijk maar wat serieuser omdat ze aan zijn stem hoorde dat dit belangrijk voor hem was. Rustig nam ze een slokje van haar cola en bleef naar Marc kijken. Ze wachtte af tot hij zou beginnen met vertellen. Ze was benieuwd, maar hoopte niet op te slecht nieuws.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 02, 2010 8:23 pm

'Oke je moet niet schrikken.' begon Marc. 'Maar je weet Anique nog wel he.' vervolgede hij zijn verhaal. 'Ze is ernstig ziek op het moment en ik vond dat je dat moest weten. Ik weet niet hoe het gaat aflopen. Ik kan alleen maar hopen dat ze beter wordt.' zei Marc. Het was niet helemaal de goede omschrijving van wat Anique had maar dat legde hij later wel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 02, 2010 8:34 pm

Loki luisterde en schrok ervan. 'Weet je wat ze heeft? Of wil je het er liever niet over hebben?' ze vroeg het hem kalmomdat ze best begreep dat hij zelf al wel best druk ervan zou zijn en veel aan zijn hoofd zou hebben. Ze hoopte echt dat Anique beter werd. Dat gunde ze hem zo. Het zou hem anders teveel pijn doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 02, 2010 8:38 pm

'Ze is in het water gevallen en toen moest ze iets innemen en ik ben naar een heelster geweest amar ik weet niet wat het is en het is gewoon zo zwaar. De laatste dagen heb ik bijna niet geslapen en als Anique wakker is huilt ze alleen maar en ik weet niet wat ik er tegen kan doen.' zei Marc hopeloos. Hij wis tniet meer wat hij moest doen en hij wou gewoon dat Anique weer beter werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 02, 2010 8:46 pm

Loki keek Marc lichtelijk geschrokken aan. Dat was er dus aan de hand en dat was iets om je zorgen over te maken, heel begrijpelijk.Loki keek hem aan en beet op haar lip. Zelf was ze heel slecht met dat soort dingen. 'En is die heelster iemand met magie? Want anders werkt dat misschien beter..' vroeg Loki aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 02, 2010 8:48 pm

'Nee iemand zonder magie maar ze hielp mijn moeder altijd met mij als ik ziek was maar ik ken geen heelsters met magie en ik weet gewoon niet wat ik moet doen.' zei Marc. Hij zetten zijn elebogen op de bar en liet zijn hoofd op zijn handen rusten. Het was echt moeilijk het leven. Zeker nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 02, 2010 8:51 pm

Loki knikte. 'Ik ken ze ook niet. O wacht, trouwens wel, Bailey mijn zusje, alleen is ze nog niet heel ver met de kracht.. Maar misschien kan ze een beetje helpen. Ik weet alleen niet waar ze is.. Sorry..' zei ze zuchtend. Het was een ingeving maar Loki wist niet hoelang het zou duren voordat ze de brief ontvangen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 02, 2010 8:53 pm

Bailey die naam kende hij. 'Wacht die ken ik. Ik wist alleen niet dat ze heelster was.' zei Marc. Bailey kende zelfs Anique al maar hij wist niet zeker of ze hem zou willen helpen. Al dacht hij niet dat ze niet voor Anique zou willen zorgen maar dat wist hij neit zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 02, 2010 8:55 pm

'O, dat had ik niet verwacht. Waarvan?' vroeg ze hem rustig. Ze was verrast en vond het toevallig maar niet heel erg. Behalve als ze ruzie hadden gekregen want dan wist ze verder niemand. Loki keek Marc aan en nam nog een slokje van haar cola.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 02, 2010 8:57 pm

'Ik kwam haar tegen op het strand en Anique was op haar afgerend. Toen heb ik haar een drankje aangeboden en hebben we wat gepraat.' zei Marc. Hij keek even naar Loki. 'Ik wist niet dat dat je zus was.' zei hij eerlijk. Zijn hoofd bleef bij Anique en hoe ze beter zou moeten worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 02, 2010 9:00 pm

Loki knikte. 'Nou eigenlijk is ze mijn drieligzusje, maar ik weet niet waar ze nu is, anders zou ze misschien kunnen helpen maar dat weet ik ook niet zeker. Ik wou dat ik je kon helpen maar ik kan eigenlijk niks voor je doen..' zei Loki spijtig tegen hem. Ze vond het erg jammer want ze wilde dat Anique beter werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 02, 2010 9:48 pm

'het is jammer maar jij kan er ook niets aan doen.' zei Marc. 'Ze komt er vast weer boven op.' zei Marc hoopvol.' Zou je anders straks eens langs willen komen ik denk dat Anique het leuk zou vinden om jou weer eens te zien.' zei Marc oprecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 02, 2010 9:56 pm

Loki glimlachte. 'Dat zou ik ook leuk vinden.' zei Loki eerlijk tegen hem. Ze hoopte dat Anique het leuk zou vinden en dat ze er wat vrolijker van zou worden. Loki nam nog een paar slokjes colaen keek even de bar rond. Afwezig luisterde ze naar de muziek. Ze vond dat ze zelf niet zo moest zeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:28 am

Marc knikte. Hij nam een slok van zijn biertje en keek Loki aan. 'Wil je nog even gaan dansen?' vroeg hij toen. Doordat hij was begonnen over Anique voelde hij zich weer slecht hij moest het nu weer uit zijn hoofd gaan zetten want anders werd hij echt verschrikkelijk. Hij dronk het laatste beetje bier uit zijn glas op en keek nog steeds naar Loki.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:34 am

'Natuurlijk.' zei Loki. Ze dronk haar glas cola leeg en liet zich soepel van de barkruk afglijden. Ze luisterde even naar het liedje en glimalchte. Ze hadden hier goede muziek vond ze. Loki keek even naar Marc en wachtte rustig op hem. Zachtjes neuriede ze mee, maar dat deed ze wel vaker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:37 am

Het was lang geleden dat Marc in een club was geweest. Maar hier hadden ze goede muziek en er was een vrolijke sfeer. Hij liep achter Loki aan de dansvloer op. Hij begon op de maat van de muziek te dansen. Ze stonden in het midden van de dansvloer. Iets wat Marc fijn vond. Hij glimlachte naar Loki en danste verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 03, 2010 5:05 pm

Loki merkte op dat ze weer in het midden van de dansvloer stond. Niet dat ze het heel erg vond. Ze danste vrolijk weg, opnieuw danste ze haar zorgen weg. Ze glimlachte een beetje omdat ze soms iemand zag kijken als ze even buikdanste,maar ze vond dat gewoon haar manier van uiting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 03, 2010 5:24 pm

Marc begon te breackdancen. De groep mensen week een stuk uiteen zodat er een kring ontstond. Marc danste verder zonder dat hij echt door had dat er veel mensen keken. Even waren alle zorgen uit zijn hoofd. Terwijl hij danste kwam er een glimlach op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 03, 2010 5:29 pm

Loki grijnste en klapte mee op de maat terwijl ze naar Marc keek. Ze begon mee te bewegen met haar heupen op de maat. Een lach lag op haar gezicht en ze keek naar de mensen om hun heen. Loki grinnikte een beetje. Ze voelde een hand van een vreemde op haar zij en sloeg die harhandig weg en had er daarna geen last meer van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 03, 2010 5:44 pm

Marc stond op zijn handen en voeten en kwam handig overeind. Hij was al die jaren nog steeds soepel en het dansen ging goed. Wel kreeg hij het warm van de inspanning. Hij lachte naar Loki en danste weer normaal verder. De mensen kwamen langzaam weer in de kring en danste ook verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 03, 2010 5:47 pm

'Je kan het erg goed! Heb je het jezelf aangeleerd?' vroeg Loki hem terwijl ze nog steeds door danste. Loki was blij met haar keuze om een topje aan te doen dat niet helemaal tot haar rokje kwam want dat danste wat prettiger. Loki keek Marc vrolijk aan en lette al niet meer op de mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 03, 2010 5:50 pm

'Mijn vader heeft het mij geleerd en daarna ben ik zelf verder gegaan.' zei Marc. Hij was zijn vader erg dankbaar voor het leren van dansen. Ook had zijn vader hem muziek leren maken. Hij glimlachte breed en zijn gezicht was een beetje rood. Hij had niet helemaal de goed kleren aangehad voor he tdansen mar het maakte niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 03, 2010 5:53 pm

'Cool van je vader. Ik heb het zelf uit moeten vogelen..' zei Loki grijnzend tegen hem voordat hij wat terug vroeg. Rustig danste ze mee met de muziek. Ze grinnikte toen ze zag dat zijn gezicht rood geworden was. Loki klapte nog steeds zachtjes mee met de muziek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 03, 2010 5:55 pm

'Ja het was een goede vader.' zei Marc oprecht. Hij was echt blij dat zijn vader zijn vader was geweest. Hij glimlachte nog steeds maar zijn hoofd werd steeds voller omdat hij niet meer intensief aan het dansen was. Anique kwam weer in zijn hoofd en hij vond dat hij geen goede vader was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 03, 2010 6:17 pm

Loki keek hem aan en zag dat hij weer teveel ging denken. 'Kom op.. Niet negatief gaan denken nu..' zei ze tegen hem. Het gaf Loki een raar gevoel om anderen een peptalk te geven die ze zelf altijd kreeg maar waar ze nooit naar luisterde wat ze eigenlijk wel had moeten doen. Ze keek naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi   Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dansclub de nacht-rijk van de maagd.
» De nationale bibliotheek van Vario
» Vario - het Rijk van de Maagd
» De drogist en apotheek De witte roos - Vario

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: