De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman

Ga naar beneden 
+5
Luthien
Kira
Alain
Loki
Diego
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 24, 2010 11:31 pm

try keek naar de hand van kira die op de zijne ruste en hij kreeg een warm tintelent gevoel er in een gevoel die hij eigelijk nooit eerder voelde en wist daarom meteen wat het was en keek kira aan.ïk denk niet iedereen sommigen van het 13e rijk niet"antwoord hij dan. "ik heb alen contakte met mijn familie verbroken voor hun veiligheid als ik gepakt zou worden".
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 25, 2010 8:20 am

Kira keek hem aan. Ze vond het vervelend voor hem dat hij dat had moeten doen. Ze had dan wel niet echt iets met haar familie maar was wel blij dat ze hun af en toe kon zien. Dat was voor Try dus wel anders. Ze streek met haar duim troostend over zijn hand. Ze boog zich iets voorover.' Het komt allemaal wel goed.' zei ze uiteindelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 25, 2010 8:25 am

try voelde de duim van kira over zijn hand vrijven en hij keek haar aan toen ze de woorden fluisterde naar hem en hij kreeg er een aangenaam gevoel bij en bleef kira aan kijken en nu boog hij zich ook een stukje voor over naar kira toe en voor hij er erg in had duwde hij zijn lippen zachtjes tegen haar aan wat een zachte kus was. maar dan schrikt try wat deed hij hij mocht niemand lief hebben zo bracht hij die gene in gevaar, en hij trekt zich terug, sorry dat had ik niet mogen doen zegt hij beschaamt en wit op staan
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira
Level 2
Kira


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 11-11-10
Woonplaats : Ergens in dit zonnestelsel

Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 25, 2010 8:28 am

Kira bloosde. Ze vond het niet erg dat hij haar kuste. Bij de kus had ze een gevoel gekregen wat ze nooi eerder had gehad. Ze legde haar andere hand tegen zijn wang. 'Ik vind het niet erg.' zei Kira. Ze was toch al in gevaar doordat ze met hem samen werkte dus dan maakte het niet heel veel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 25, 2010 8:31 am

try bleef zitten toen kira zijn wang aan raakte hij wist niet waarom nou precies daardoor maar hij bleef zitten en uisterde naar de woorden die kira zei,"maar ik breng je in gevaar dan als ze mij pakken en ik voel het ze gaan me binnen kort pakken dan is het prijs, ik heb veraad getoont en daar zitten ze niet op te wachten dat weet ik, zegt try hee zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira
Level 2
Kira


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 11-11-10
Woonplaats : Ergens in dit zonnestelsel

Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 25, 2010 8:34 am

'Ze zouden uiteindelijk toch bij mij komen.' zei Kira net zo zachtjes als Try. Dat was ook waar want ze hadden samengewerkt dus Kira zou dan toch niet veilig zijn. Maar de woorden van Try bleven wel in haar hoofd hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 25, 2010 5:25 pm

try keek kira aan en wist tot ze gelijk had en tot ze haar zouden vinden ook als hij niet toe gaf aan zijn gevoel omdat hij met haar samenwerkte, en dat deed hemm pijn maar er was geen weg meer terug daar voor. dan knikt hij"daar heb je een punt"zucht hij dan en keek kira aan."beloof me als je gepakt wordt tot je onder duikt. vraagt hij haar dan en je ziet zijn ogen bezorgt staan
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira
Level 2
Kira


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 11-11-10
Woonplaats : Ergens in dit zonnestelsel

Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 25, 2010 5:27 pm

'Ik zou onderduiken' zei ze serieus. Maar in haar hart wist ze ook dat als hij werd opgepakte dat ze dan niet zou onderduiken maar juist het gevecht aan zou gaan om hem vrij te krijgen dat vertelde ze hem niet omdat hij haar dan vast en zeker wou ompraten. Ze boog zich weer voorover en liet haar lippen zachtjes op die van hem komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 25, 2010 5:36 pm

try wilde nog wat zeggen maar voede de lippen van kira op de zijne en hij beantwoorde haar kus en legde nu zelf een hand op haar wang en voelde zichzelf warm worden van binnen alles wat koud bij hem was geweest de afgeop 5 maanden bij het 13e rijk en nu leek hij het allenmaal te vergeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira
Level 2
Kira


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 11-11-10
Woonplaats : Ergens in dit zonnestelsel

Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 25, 2010 5:39 pm

Kira voelde een kriebel in haar buik die ze nog nooit eerder zo hevig had gevoelt. Ze wist nu zeker dat ze verliefd op hem was alleen wist ze niet hoe ze zich nu zou moeten gedragen. Ze had nog nooit echt een vriendje gehad waar ze echt verliefd op was geweest en dus wist ze ook niet goed wat ze nu moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 25, 2010 5:45 pm

try stopte even later en keek kira aan en wist even niks te zeggen en schraapte zijn keel, we proberen het gewoon geheim te houden oke zegt hij dan,en keek naar het drinken waar hij een slok van nam, ik heb een kamer gehuurt als je mee nog geen nacht plaats heb beid ik je die aan zegt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira
Level 2
Kira


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 11-11-10
Woonplaats : Ergens in dit zonnestelsel

Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 25, 2010 5:48 pm

kira knikte. Ze wou het liefst van de daken schreeuwen dat ze verliefd was maar ze begreep ook dat het veiliger was voor Try als het geheim bleef. 'Ik neem die slaapplaats graag aan.' zei Kira. Ze kon ook wel naar huis gaan maar dat was niet nodig als hij haar een slaapplaats aanbood. Ze streelde met haar duim nog steeds zijn hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 25, 2010 11:24 pm

try gimlachte lichtjes, "zullen we dan maar gaan voor die nacht raven van het 13e rijk hier komen"vraagt hij aan kira maar hij wachte haar andwoord niet af en stond op en pakte haar hand vast hij wist opzicht best veeel van de dingen van het 13e rijk maar volgens hem nog niet genoeg. en keek kira weer even aan terwij zijn gevoel weer op borrelde
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira
Level 2
Kira


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 11-11-10
Woonplaats : Ergens in dit zonnestelsel

Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 25, 2010 11:27 pm

Kira pakte zijn hand stevig maar liefdevol vast. De vlinders gierde door haar buik en ze vond het een prettig gevoel. Ze stond ook op en ze hoopte vuurig dat het dertiende rijk nog even zou wachten met Try ontmantelen want ze wou zo veel mogelijk tijd me them door brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 25, 2010 11:32 pm

try had de hand van kira nog vast terwij hij de hele cafe in de gaten heid en richting de deur liep zijn hart bonste zo erg tot hij bang zou zijn tot kira het zou horen daarom probeerde hij zijn hart te kalmeren wat niet echt lukte, try keek kira even aan en iep toen door
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira
Level 2
Kira


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 11-11-10
Woonplaats : Ergens in dit zonnestelsel

Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 25, 2010 11:35 pm

Kira liep met een grote glimlach met Try mee. De vlinders in haar buik gingen nu echt tekeer. Nog nooit in haar leven had ze zich zo goed gevoeld en ze wou het zo lang mogelijk vasthouden. Eigenlijk zat het er al een tijdje aan te komen dat ze echt verliefd zou worden en ze was blij dat ze het nu ook echt was, maar het baarde haar ook zorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 25, 2010 11:39 pm

nu moeten we eigelijk ergens anders verder gaan in een herberg of zo waar ze overnachtenps, moet wel zo gaan slapen
---------------------

try liep door tot hij uit de kroeg was en hij liep rustig door en nu zag je hem duidelijk even de omgeving op zich nemen maar hij zag niemand, weetje...i..ik voel me al een tijdje zo bij jou...zo aan ge trokken maar ik moest het zakkeijk houden. fluistert hij zachtjes tegen haar en je hoorde nu charme in zijn stem en niet zo als normaal die emotiloze toon
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira
Level 2
Kira


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 11-11-10
Woonplaats : Ergens in dit zonnestelsel

Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 26, 2010 3:21 pm

Kira hield zijn hand nog steeds stevig vast. Ze keek hem aan. Zij zelf had dat ook al heel lang gehad maar had dat niet zo zeker geweten tot vandaag. Ze was blij dat ze er achter was. Ze kuste hem op zijn mond.

_____________
ja dat is waar welke herberg??
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 26, 2010 7:44 pm

herberg maneschijn zit bij dit zelfde onderwerp:p
----------------------------------

try had kira aan gekeken en toen zij hem kuste liet hij het weer toe en voelde een golf van warmte op komen maar trok zich langzaam terug. kom we gaan na de herberg zegt hij dan en keek even rond en zag nog altijd gelukkig niemand en dan loopt hij door en blijft kira's hand liefdevol vast houden tot ze bij de hetberg de manenschijn zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Konata
Level 1
Konata


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 27-11-10
Woonplaats : wipmolen 46

Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 30, 2010 8:50 pm

NEWNEWNEWNEW

Konata liep de bar binnen en zij tegen de bar man een beetje koffie graag
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 30, 2010 8:56 pm

Floortje, zou je minstens 3 regels willen schrijven en met leestekens als aanhalingstekens als je personage wat zegt. Wink
-
Alexis liep met haar dolken nog in haar hand het café binnen. Ze sloeg ze even langs elkaar heen om het ergste vuil ervan af te halen. Daarna stopte ze ze weg in haar riem. Met haar hand gleed ze over een stoel voor ze naar de bar liep. Ze sprong soepel op een stoel, keek even naar de trouwriem en besloot uiteindelijk maar wat drinken te besteellen. Wachtend tot ze een bestelling kon geven keek ze even het café rond. "een kop hete thee graag. "zei ze nadat de barman haar aandacht gekregen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Konata
Level 1
Konata


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 27-11-10
Woonplaats : wipmolen 46

Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 30, 2010 9:06 pm

Toen Alexis binnen kwam zij Konata "wooow,coole dolken"
en ze keek bewonderend naar de dolken. "Ik vindt ze echt super! hoe kom je aan die dolken?"
en ze keek in haar koffie "ach laat ook maar,ik krijg toch nooit dolken ofzo want ik heb al een boog .Enik zit al op les het gaat daar ook best goed"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 30, 2010 9:29 pm

probeer niet na elke zin een enter te tikken Wink
-
Alexis trok verbaast haar wenkbrauwen op naar het meisje dat haar luid aansprak over haar dolken. "Nou ehh, bedankt." ze bekeek het meisje even van een afstand. "Gewoon gekocht, elke wapenwinkel verkoopt op z'n minst een simpele dolk." zei ze schouderophalend. Ze snapte niet waarom het meisje geen andere wapens kon hebben dan haar boog, ook zijzelf had een pijl en boog, al werd deze een stuk minder gebruikt, omdat ze meer van de man op man gevechten was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman   Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cafe 'Het drankje''- Rijk van de Waterman
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman
» Het Meertje - Rijk van de Waterman
» Het brede strand - Rijk v.d. Waterman
» Huis van Cara- Rijk van de Waterman
» Rijk van de waterman - Akio's huisje.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: