De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram

Ga naar beneden 
+3
Arra
Leida
Alexis
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 05, 2010 6:25 pm

try kon wat krijgen nu, nu moest hij daar heen lopen als hij daar ontmaskert werd was het echt feest,'het is gebeurt toen ik met mijn vader trainde het ging niet expres ik hoorde mijn moeder roepen en keek weg toen hij aan viel"grinnikte try en hij begon te lopen en hij probeerde zijn markte te regelen tot die niet te warm werd en iets veraden en dat lukte makkelijk"ga je niet meer trainen"vraagt hij intussen
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 05, 2010 6:43 pm

nu heb ik geen idee meer om te verzinnen hoe ze erachter kan komen xD
-
Alexis knikte, het klonk aannemelijk dus liet ze het erbij. Rustig begon ze naast hem te lopen. "Agh, ik heb de hele dag nog, en ik heb je niet meer gesproken sinds T'haantje." verklaarde ze rustig. Ze keek hem half aan "Maar ik heb het lek nog niet gevonden. Terwijl de 20 man die ik verhoord heb geen enkel iemand kon verzinnen, zelfs niet als er wat bedreigend materiaal tevoorschijn gehaald werd. Stuk voor stuk verklaarde ze trouw te zijn aan de schepper en een gezin hadden die ze nooit zouden verraden. " Alexis keek Try aan, benieuwd naar zijn reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 05, 2010 7:02 pm

ik heb er al voor gezorgt(denk er aan hij mag niet door)
ps, zou jij me kunnen helpen met eem e-mail acount aan te maken?
------------------------------------------------

oke dan. zegt try kort terwijl hij door liep, en hij doet of hij na dacht"vreemd"antwoord hij dan en slaat hij zijn mantel over zijn schouder en een op gevrommelt briefje valt op de grond en zijn ogen werden heel even groot voor hij zijn schrik kon verbergen, en hij wilt het papiertje snel op rapen, er stond informatie in over wanneer ze welke grensstreek willen aan vallen de komende weken of welke volgens hem een groot riscico lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 05, 2010 7:12 pm

ik heb je ff een mail gestuurd Smile
en zal eraan denken Very Happy
-
Alexis knikte, het was inderdaad vreemd dat er geen enkel iemand een ander verdacht. Op dat moment dwarrelde er een papiertje naar de grond. Snel, vlak voor de hand van Try, viste ze het papiertje van de grond. Ze streek het snel glad om te kunnen lezen wat er op staat. Haar blik ging even kort naar Try die er wat geschrokken uitzag, maar gleed daarna terug naar het briefje waar haar ogen over het briefje racede. Toen ze alles gelezen had keek ze Try strak aan. Haar hele houding was veranderd, gevaarlijker geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 05, 2010 7:21 pm

oke:)
-----

try keek alexis aan en hij wist tot hij er bij was en zijn houding veranderde ook en zijn blik werd rebelser,"laat me raden nu weet je het"sist hij en hij pakt zijn mantel en gooit hem over alexis heen en takkelt haar dan zodat ze op de grond viel, dan draait hij zich om en hij zette het op een rennen in zijn tent lag niks bruikbaar voor hun, alleen als ze hem leven kregen en met de juiste middelen kregen ze informatie anders niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 05, 2010 7:32 pm

Alexis zette een stap naar voren, maar werd belemmerd door de mantel van Try die uit het niets over haar hoofd leek te vallen. In haar val die Try veroorzakte draaide ze zich om, zodat ze rollend op de grond terecht kwam. "Eikel." mompelde ze." terwijl ze onhandig de mantel van zich afgooide, een mantel van een smerige spion. Ze sprong overeind, en zag nog net hoe hij tussen de tenten verdween. Alexis gromde ,ze zag enkele soldaten verbaast stilstaan, maar ze riep hun hulp niet in. Ze was zelf zo stom geweest om hem te vertrouwen, dat moest ze ook zelf oplossen. Ze verkreukelde het briefje en liet deze achter terwijl ze achter hem aan rende.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 05, 2010 7:36 pm

try rende hart tussen alles en iedereen door en lette op niks anders dan de weg voor zich en alexis die nu de achter volging in had gezet, het doek was gevallen dat wist hij maar hij had in ieder geval genoeg informatie op gedaan van hun tecnieken en vecht stijl van somigen, en hij rende door.
------------------------
gewoon hier even blijven door gaan met de achter volging, als je wilt mag je hem te pakken krijgen:p maar die gaat heel koppig zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 05, 2010 8:49 pm

Alexis sprong over een stuk tentdoek dat in de weg lag, en vloekte toen ze bijna uitgleed op een stuk slingerend zeil. Haar blik was op de wegrennende Try gericht. Langzaam zag ze hem dichterbij gekomen, ze had zichzelf nog niet uitgeput door een training, dus dat was wel een voordeel voor haar. Alexis liet in haar handen 2 bollen vuur ontstaan en gooide deze in de richting van Try, gevolgd door een slinger die ze richting zijn benen gooide, hopend dat het daar om heen zou gaan wikkelen.
-
ok, alexis zal hem iet doden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 05, 2010 9:04 pm

try rende door en keek heel even achter zich en zag alexis rennen en hij keek voor zich en versnelde zijn pas maar dan voelt hij een intense warmte dichter bij komen en hij draait zich om en beweegt met zijn handen terwijl hij zich klein maakt en er ontstaat een vuur schild voor hem waarop de twee vuur ballen weg smelten met de vuur muur maar try ging er wel een beetje door achter uit, en als hij de muur van vuur weg en hij ziet de slinger op zijn benen af komen en hij springt maar toen hij sprong wikkelde de slinger zich rond een been van hem, als hij op de grond komt probeert hij het met een vuist van vuur te breken

------------
oke, denk maar zo hij heeft veel informatie
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 05, 2010 9:41 pm

Alexis zag hoe Try door het vuurlint naar voren viel, ook al probeerde hij het lint te breken. In die tijd had ze Try ingehaald en bleef ze voor hem stilstaan. "zo, dus jij wal al die tijd de spion." haar stem klonk triomfantelijk, haast uitdagend terwijl ze naar Try keek die nog steeds op de grond lag. Het kon haar geen enkele moer schelen dat ze hem eerst als vriend beschouwt had, hij had misschien wel honderden doden op zijn geweten door Het Dertiende Rijk te veraden.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 05, 2010 9:54 pm

"jah ik was het nu blij je hebt me, of dat denk je"grijnst try uit dagent en hij ademt diep in en blaast dan vuur uit richting alexis en hij pakt een dolk en snijd de slinger door en haalt dan uit naar het been van alexis met de zelfde dolk, en in zijn oog hoek meer zoldaten aan komen en hoe vloekte binesmonds, en hij pakte nog wat papieren uit zijn broekzak en zete die in vuur en vlam die info was weg dacht hij en hij trekt zijn zwaard
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 05, 2010 10:05 pm

Alexis sloeg haar armen voor haar gezicht, om deze te beschermen voor de vlammen die Try uitsloeg. Ze zette een stap naar achteren en voelde een pijnlijke diepe snee langs haar been trekken. Vlak langs een ouder litteken, waarvan ze hoopte dat het ooit nog wegzou gaan, maar nu was die kans verkeken. Ze schroeide de snee weg, door haar been in vuur te zetten. Hierdoor was ze te laat om de papieren te verbranden, maar ze had bewijs genoeg voor zichzelf. "Denk je echt dat je het red?" Alexis keek hem quasi medelijdend aan, er hadden zich aardig wat soldaten om hen heen verzameld, er was geen kans op ontsnappen. Uitdagend deed ze een stap naar voren, ze liet zich niet weer verassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 05, 2010 10:18 pm

try keek na de soldaten en grijnst naar alexis, terwijl hij zijn zwaard goed vast houd,"denk je nou echt tot ik nooit heb na gedacht aan dit moment wel hondert eer en steeds op andere manieren met een plan dan bij bijna alles op het zelfde eindig en waar jullie niks meer aan hebben,"sist try rebels en je zag een rebelsheid in zijn ogen stralen die hij steeds onder drukt had en hij pakt een dolk en hij richten hem op zichzelf en wilt zichzelf neer steken
----------

ja had hij allenmaal al bedacht hij zou niet levend gepakt willen worden:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 05, 2010 10:31 pm

xd ik zie try al helemaal staan, vast tussen zo'n groep soldaten met een dolk op zijn hart gericht, poor him
-
Alexis deed rustig nog een stap naar voren. "Dacht je echt dat ik je nu liet gaan, al was het naar het rijk van de wachter." de schepper zou hij niet eens waardig zijn. Haar ogen waren op de dolk gericht, uit het niets leken er naast hem lint van glas te verschijnen. Ze had het lint pas naast hem gecreëerd, het lint wikkelde zich om de pols van Try, zodat deze zichzelf niet op deze manier van kant kon maken. "Je hebt waarschijnlijk veel te veel informatie waar Zenan erg blij mee zal zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 05, 2010 10:41 pm

jah he
x3
-------------

bij alexis eerste stap naar voren duwde hij wat de dolk zijn korstkast in maar toen komen de linten van glas om zijn pols heen en hij pakt zijn zwaard en wilt het glas stuk slaan als hij voelt hij zijn arm door een hand vast word gegrepen."nee"schreeuwt hij als hij het merkt tot hij niks kon doen aan zijn plan, en hij kijkt alexis aan,"denk je echt tot ik ga praten..o.v.e.r..m.i.j.n..l.i.j.k."sist hij dan zijn armen trilde wel maar dat was niet van abgst of iets gewoon van de inspanning,
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 05, 2010 10:47 pm

Alexis glimlachte naar de soldaat die hem van achter vastgegrepen had. Dat probleem met die zelfmoordneigingen waren ook weer opgelost. Alexis sloeg haar armen over elkaar terwijl ze voor hem ging staan. "Niets is onvermijdelijk." ze keek hem even spottend aan, normaal gesproken zou ze na dit soort woorden de gevangene op zn minst een klap in zijn gezicht geven, maar daarvoor had ze net te lang met Try doorgebracht. Het beste wat ze nu konden doen was hem eerst naar een cel brengen.
-
maar hoe ontsnapt Try? komt er een reddingsopperatie?
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 05, 2010 10:56 pm

dat moet ik nog gaan bedenken, maar ik neem aan tot ze hem aan het praten willen krijgen he, maar ik ga eens na in de spam wel eens vragen
en ga nu mijn rol sue even er op zetten want hij is zo goed als af
--------------------

bij mij wel"sist try en keek alexis aan."wacht maar ik kom vrij of je vind me dood geloof me je zult iks van me horen,niks,"snauwt try en trapt in haar richting en dan draait hij zich na de soldaat en haalt die adem en blaast vuur uit de soldaat had dit niet verwacht en werd geraakt en liet schreeuuwend los, en try graaide naar een nieuwe dolk
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 2
Leida


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 28

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimema dec 06, 2010 1:01 pm

Tuxedo landde rustig op het boogschutterveld. Leida was eigenlijk van plan geweest om te gaan trainen, maar nu zag ze een gezellig opstootje waar ze maar eens aan deel zou nemen. Ze zag een paar Dertiendersoldaten en twee magiërs. Toen ze dichterbij kwam herkende ze Alexis. De andere jongen zag er bekend uit, maar ze kon hem niet goed plaatsen. Misschien was het omdat hij eruitzag als een wazige vlek. Een bril zou opzich wel een slim idee zijn voor haar, maar die raakte ze toch altijd maar kwijt. Ze stuurde een licht vuurlint om Try's pols heen, zodat hij niet met zijn dolk nog meer soldaten kon verwonden. Ze wou hem wel helemaal vastzetten, maar dat was haar nog nooit gelukt, en ze was niet van plan het te gaan verpesten. Ze ging glimlachend naast hem staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimema dec 06, 2010 1:09 pm

try voelde hij een ander soort lint zich om zijn andere pols wikkelde en hij vloekte nog kwader en keek rond en zag een meisje die hij eerder ergens had gezien maar nog nooit mee gesproken had. en toen ze naast hem was gaan staan was dat genoeg zijn ogen stonden vurig en rebels en hij keek haar aan en blaast weer vuur uit nu richting leida, nu heild alexis hem niet tegen maar iemand anders van zijn plan, en hij probeert los te komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 2
Leida


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 28

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimema dec 06, 2010 1:27 pm

Leida dook weg voor Try's vuuradem. Het vuur streek langs haar haar en de geur van verbrandt haar verspreidde zich over het veld. Ze doofde het met haar handen en glimlachte. 'Nu kan ik dat kapperbezoek ook wel uitstellen.' Zei ze tegen Try. 'Wat heeft deze wannabe-draak uitgevreten, dat er zoveel soldaten bij zijn?' Vroeg ze aan Alexis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimema dec 06, 2010 6:21 pm

Alexis keek om naar de richting waar het vuurlint vandaan kwam. Alexis herkende Leida, ze stak even haar hand naar haar op. 2 soldaten liepen op Try af, knikte naar Leida ten teken dat ze hem hadden. Dit keer gingen ze hem na op wapens en gooide alles aan de kant. "Dit is een spion van de rebellen die ons veel informatie zal geven." ze glimlachte half naar Try, het was altijd fijn om een smerige heiden zo vast te zien staan. "Als je wilt kunnen we kijken of hij onsop de makkelijke manier wat wilt vertellen?" ze keek Leida met een glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimema dec 06, 2010 6:28 pm

try keek alexis en leide dodelijk aan maar als de zoldaten zijn wapens gaan af pakken begint hij weer vuur naar hun te blazen en te schapen naar ze en kopstoten te geven, eigelijk zo veel mogelijk om te voorkomen tot ze dingen af pakte, maar ze kregen toch dingen weg, maar hij had echt op allerlei plaatsen wapens zitten in zijn schoenen onder zijn kleren met een touwtje rond zijn lichaam of arm hij had aan heel veel dingen gedacht. dan hoort hij de woorden van alexis"had je me niet gehoordt ik zei over mijn lijk,"snauwt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 2
Leida


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 28

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimema dec 06, 2010 6:31 pm

De soldaten hielden Try stevig vast, een paar liepen een bloedneus op, maar ontsnappen kon hij niet. 'Is hij die infiltrant?' Zei Leida. Ze sprak het woord hij uit alsof het een smerig woord was. Ze ging voor hem staan met een vuurbal in haar hand. Ze hield hem vlak voor zijn neus. 'Weet je dat er twee soldaten uit mijn divisie (of hoe je dat ook mag noemen...) zijn gestorven door jouw acties?' Ze was echt kwaad op deze gozer. Het waren twee goede mannen geweest, ieder met een gezin. 'En dat hun kinderen het nu zonder vader moeten stellen? Ik veracht je.' Ze glimlachte naar Alexis. 'Laten we inderdaad de gemakkelijke manier maar eerst proberen. Aan jou de eer.' Ze beheerste zichzelf weer en deed een stapje achteruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
sue
Level 2
sue


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 05-12-10

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimema dec 06, 2010 6:41 pm

try keek rebels naar leida,"als of de rebelen geen gezin hebben en een thuis, of goede mannen of vrouwen zijn daar trekken jullie je toch ook niks van aan,"sist hij en spuigt in haar gezicht waarna hij een stomp in zijn maag kreeg van een soldaat. maarna hij weer kwaad werd en die gene wat aan wilde doen maar het ging niet daar hadden ze hem te goed voor vast, en dan keek hij alexis aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitimema dec 06, 2010 6:46 pm

ahw ik vind Try zielig Sad
-
devisie = bataljon geloof ik
-
Alexis knikte, ze was het helemaal met Leida eens. Ook har groep was door verschillende onverwachte aanvallen mannen kwijtgeraakt, iets wat ze oprecht had betreurd omdat het allemaal stuk voor stuk goede jongens waren geweest. Ze knikte verachtelijk naar Try "Dat zullen we nog wel eens zien." reageerde ze op het gedeelte van over zijn lijk'. "Als de rebellen niet vechten zullen ze ook niet gedood worden." ze keek hem even strak aan. Haar donkere ogen leken bijna zwart van ingehouden haat. Ze gebaarde naar enkele mannen, om zijn armen vast te binden, en hem mee te nemen naar een tent waar ze hem konden verhoren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram   Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het boogschutterveld - Het rijk van de Ram
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het openingstopic voor Het Dertiende Rijk - Het rijk van de Waterman
» Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal
» Huis van Vio-Rijk van de Ram
» De spa- rijk van de vissen
» Het bos van Inx - Rijk v.d. Leeuw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Leeuw, Ram en boogschutter-
Ga naar: