De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 tweeling-- Speeltuin

Ga naar beneden 
+7
Kenji
Anthea
Aria
Cyene
Akio.
Demetri
Drizzle
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Kenji
Level 2
Kenji


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 24-10-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 3:49 pm

oh, sorry, ik dacht dat je een schild kon maken in mijn level. maar misschien niet, dan. ik bedoel. krachten waren er doorheen gekomen, maar deze mannen liepen er gewoon weg tegenaan.
----------

Anthea hoorde nog net dat de jongen haar iets nariep. Diep van binnen voelde ze zich iets beter, hij had het in ieder geval goed bedoelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 3:55 pm

De lucht kan sterk zijn dat ze bijna om je heen weg schieten. Maar tegen een wand aan lopen ? Tenminste dat vind ik niemand heeft het echt beschreven
------------------------------------------------------------
Demetri sloeg met zijn vuist als laatste nog tegen de man zijn edele geslachtdeel waarna die weg rende. Eigenlijk kwam hij hier om iets anders te doen. Bleek dat het overal gebeurde waar hij kwam. Na een paar minuten werd hij weer verlegen zoals hij altijd was. ´´EHm goed gedaan met het vechte je kan het goed´´ zei Demetri zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akio.
Level 2
Akio.


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 23-10-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 4:10 pm

Ik denk dat een man niet meer kan wegrennen nadat hij in zijn geslachtsdeel is geslagen.XDD
--

Akio knikte naar de jongen. ''Bemoei je er de volgende keer niet meer mee, je bent hier te jong voor.'' zei hij weer droog, zonder verder nog enige enmotie te tonen. Hij haalde uit zijn zak een lolly en stopte die in zijn mond. Alsof er niks was gebeurt ging hij weer op de schommel zitten en duwde zichzelf heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 4:12 pm

Demetri rolde met zijn ogen. Als of hij dat niet eerder had gehoord. Natuurlijk luisterde hij daar niet naar. Rustig liep hij terug naar zij schommel en keek naar Akio. Toen hij de lolly zag kwamen de puppy ogen weer tevooschijn. Het was wel een tijdje geleen dat hij een lolly had gehad. En hij zou er nu wel eentje willen. ´´Heb jij er nog meer´´ vroeg hij zo zielg hij kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akio.
Level 2
Akio.


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 23-10-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 4:18 pm

''Ik weet niet.'' zei hij waardoor het stokje op en neer bewoog. Hij graaide in zijn zakken en vond nog een lolly, met het roze papiertje er nog omheen. ''Hier.'' zei hij terwijl hij de lolly gaf, hij lustte de lolly's met de roze papiertjes nooit. Die smaakte vies, volgens hem. Als het een andere lolly was geweest had hij hem misschien nieteens gegeven, hij was te verslaaft aan het suiker wat erin zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 4:24 pm

Demetri pakte de lolly vast en snel het papiertje er af en stopte hem in zijn mond. Hij hoorde de gedachten van Akio. ´´Dat is gemeen´´ zei Demetri zo maar. Hij dachtte er niet lang over. Rustig begon hij te schommelen als een echte zevenjariger trwijl hij aan zijn lolly sabelde. Hij was al de mannen voor hem vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akio.
Level 2
Akio.


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 23-10-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 4:31 pm

''Tja, de hele mensheid is gemeen. Daarom is er ook oorlog.'' verklaarde hij droog. Je kon hem niet gemeen noemen, gemeen was je pas wanneer je oorlog voerde omdat je macht wilde of wanneer je mensen, omdat je het leuk vond , pijn ging doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drizzle
Level 1
Drizzle


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 24-10-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 5:10 pm

Drizzle had de hele tijd alleen geluisterd en geschommeld... niemand vroeg haar dan ook iets. Ze remde de schommel af en zei : "Hallooo! ik word hier genegeerd ofzo!" Ze keek geirriteerd naar de mensen om haar heen en ook ouders keken haar raar aan.
---
gevecht en dit is wat drizzle dna doet Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Demetri
Level 2
Demetri


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 5:13 pm

die waren al lang weg
-----------------
Demetri keek met zijn lolly naar Drizzle. ´´Ehm wou je er ook een´´ vroeg Demetri al wist hji niet wat hij moest doen als het wel zo was. Ze leek wel boos het meisje maar dan moest ze zelf wat zeggen: Zelf zou het liefst zo min mogelijk zeggen maar somd kon het gewoon niet anders. Hij keek haar recht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drizzle
Level 1
Drizzle


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 24-10-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 5:47 pm

XD maar als nog...
--------
Drizzle ging weer zittten "Nee hoor , ik lust geen lolly's... Maaar ik wel graag weten wie je eigenlijk bent..."Ze keek Demetri terug aan en knipoogde . Ze schoof haar lok opzij en ging weer zachtjes schommelen , de schommel ging omhoog en omlaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demetri
Level 2
Demetri


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 6:02 pm

Demetri was verbaast dat Drzzle lollys niet luste. Hij natuurlijk wel al was het moeilijk te vinden op een legerkamp. ´´Ehm voor als je nog niet gehoord hebt ik ban Demetri´´ zei Demetri nog een keer. Hij begon een klein beetje te schommelen maar helemaal niet zo hog. Eigenlijk kwam dat omdat hij het niet echt zocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drizzle
Level 1
Drizzle


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 24-10-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 6:05 pm

Drizzle knikte "Hallo Dimitri of nee Demetri sorry... Ik ben Drizzle als in miezeren..." Ze geen wat langzamer schommelen en ging nu gelijk met Demetri, ze had zijn naam wel gehoord maar ze vond het fijn als mensen het gewoon tegen haar zeiden.
----
weetje... ik wil met Aria meeten met Morris of Drizzle want dan kan een van hen op de bruiloft komen en dat wil ik niet missen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Demetri
Level 2
Demetri


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 6:15 pm

ehm met Drizzle dan heb ik meteen een bruidsmeisje
-------------------------------
´´Aangenaam´´ zei Demetri met een glimlach. Hij wou zijn hand wel uit steken maar ze zaten te schommelen dus was het niet al te makkelijk. Demetri glimlachte breder toen ze net zo rustig ging schommelen als hij. ´Mag ik vragen oe oud je bent´´ vroeg Demetri. Hij wist dat hij grotr was dan zijn leetfijd maar was benieuwd naar de leeftijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 6:21 pm

Demetri schreef:
ehm met Drizzle dan heb ik meteen een bruidsmeisje
-------------------------------
´´Aangenaam´´ zei Demetri met een glimlach. Hij wou zijn hand wel uit steken maar ze zaten te schommelen dus was het niet al te makkelijk. Demetri glimlachte breder toen ze net zo rustig ging schommelen als hij. ´Mag ik vragen oe oud je bent´´ vroeg Demetri. Hij wist dat hij grotr was dan zijn leetfijd maar was benieuwd naar de leeftijd.

JIPIE JIPIE JEEJ JEEJ
------
Drizzle glimlachte... "Ik ben 7... " Ze had als reactie verwaht dat hij verbaasd zou reageren zoals zoveel ... maar als hij ook 7 was zou ze verbaasd staan kijken zijzelf kon er ouder uit zien als dat ze werkelijk was... Maar hij zag er nóg ouder uit...
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 6:27 pm

waar ?
----------------
´´Ohh dat ben ik ook´´ zei Demetri glimlachend. Hij had het eigenlijk niet verwacht maar wat maakte het ook uit. Hij zag er ook niet normaal 7 uit al was hij ok niet normaal. ´´toevallig´´ mompelde Demetri er achter aan. Hij hield eigenlijk niet zo van praten maar zij had geen telekinese dus moest het eigenlijk wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 6:36 pm

uuhhhm openingsfeest?
ofzoiets XD
---------
Drizzle keek verbaasd ... "Jij zeven? Ik dacht dat je 10 was... minstends... ookal denken veel mensen dat ook van mij... En waarvoor hebben twee 7jarige krachten..? De ouderen hebben het om in do oorlog te vechten... maar zijn we daar niet te jonge voor?" overviel ze Demetri met varagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 6:51 pm

nee daar zijn ze nog niet verlooft
-----------------------------------------
´´Dat denken menesen ook vaak va mij´´ zei Demetri om te beginnen. Op de andere geratel moest hij even na denken. Hij vond helemaal niet dat ze te jong wren voor de oorlog maar wist niet hoe hji het moest zeggen. Hij vertelde liever niet dat hij uit het derteinde kawm. ´´Ik denk dat wij ook kunnen helpen bij de oorlog´´ zei hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drizzle
Level 1
Drizzle


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 24-10-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 7:00 pm

Drizzle knikte "Maar trainenzal dan wel verstandig zijn... die paar zielige vonkjes van mij waren niets..." Ze keek naar de grond die oder haar voeten heen en weer zoefde. ze probeerde haar haar statisch te maken wat aardig lukte , ze zag erruit als zo'n trolpop...
------
uuhhhhhhhhhhhhhhmmm dan moet u kiezen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 7:03 pm

Demtri was eigenlijk verbaast dat Drizzle niet eerder had getraint. Hij had al zo lang getraint al kon hi het nog steeds niet. Maaruiteindelijk moest hij lachen om haar haar. ´´Zie je wel je an dat best´´ zei Demetri. Al wist hij niet of hij er blij mee moest zijn. Ze waren eigenlijk vijanden maar nu vergat hij dat kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drizzle
Level 1
Drizzle


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 24-10-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 7:08 pm

"Ja , maar hoe krijg ik het terug..." Zei Drizzle en probeerde haar haar weer te laten zakken, inplaats daarvan ging het haar van Demetri ook omhopog staan. Ze begon te lachen want ookal hing het al niet helemaal , het zag er hilarisch uit...
----
maar dus... een of ander meer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 7:20 pm

ehm maka jij anders ietsaan Embarassed
---------------------
Demetri moest ook hard lachen om zijn eigen haar. Daarna begon hij met telekinese alles om laag te brengen. ´´Zo brneg je het om laag´´ zei Demetri omdat het langzaam omlaag ging. Maar nu leek het of het elk moment kon gaan springen. ´´Helaas kan je beter water hebben om dit weer goed te maken´´ zei Demetri als hint.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drizzle
Level 1
Drizzle


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 24-10-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 7:45 pm

Drizzle glimlachte en haalde water uit de sloot langs de speeltuin en liet het op hen neer storten. Ze wrong haar haar uit en sloeg het achterover. "Nu zit het alsnog voor geen meter" zei ze "Ik wou dat hir een luchtmeester was om het droog te blazen ... " glimlachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 8:01 pm

Demetri keek om zich heen voor de grap. ´´Nee sorry alleen een stomme aardemeester´´ zei Demetri uiteinelijk terwijl hij naar zich zelf wees. Hij kon ook wel proberen hun haren tussen stenen te zetten mar dat zou niet werken dacht Dmetri. ´´We moeten maar gewoon wachte tot het droog is´´ zei Demetri blij dat hij geenlang haar had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drizzle
Level 1
Drizzle


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 24-10-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 8:08 pm

"En een stomme water meester die het alleen maar erger kan maken... Ja , we moeten wachten tot het droog is , geluksvogel!" Lachte Drizzle en keek naar de luht , om het nog erger te maken begon het de miezeren. Met wat moeite hield Drizzle haar en demetri droog van de regen die geen echte regen was , waar ze naar vernoemt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitimema okt 25, 2010 8:13 pm

Demetri keek glimlachend om zich heen naar wta Drizzle droog hield. ´´Weetje we kunnen ook onder hett kleine huisje schuilen´´ zei Demetri terwijl hij er naar wees. Hij wist niet of het erger werd maar waarschijnlijk wel. Al vond hij het niet erg als hij nat was. wat niet logisch was met zijn kracht maar zo was hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
tweeling-- Speeltuin
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bloemenweides- tweeling
» De bergweides - Rijk van de Tweeling
» Het kratermeer- rijk van de tweeling
» Hyon- Rijk van de Tweeling
» Het bergmeer-Rijk van de Tweeling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: