De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 tweeling-- Speeltuin

Ga naar beneden 
+7
Kenji
Anthea
Aria
Cyene
Akio.
Demetri
Drizzle
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Gytha.
Level 2
Gytha.


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

tweeling-- Speeltuin - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 12, 2010 5:09 pm

Gytha knikte en keek Kalli aan, ze zou het onderwerp laten rusten. 'Nou, je kan ons in ieder geval verwachten. Een gewenning om af te leren vind ik het.' zei Gytha met een glimlach tegen Kalli, ze deed James even zijn mutsje op zodat die koude oren zou krijgen als de wind langs hem waaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalli
Level 1
Kalli


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 09-12-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 12, 2010 5:12 pm

Kalli besloot maar te wachten tot de dag om echt te kijken of ze zouden komen. Er kon in die tijd veel gebeuren wist Kalli. Ze glimlachte half. ´´We zien wel wanneer de tijd komt´´ zei ze rustig. Snel probeerde ze een ander onderwerp te bedenken waar ze zelf niet zo droevig over werd. ´´Welke krachten heb jij eigenlijk´´ voeg Kalli.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gytha.
Level 2
Gytha.


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

tweeling-- Speeltuin - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 12, 2010 5:15 pm

Gytha merkte dat Kalli er niet veel vertrouwen in had maar liet het onderwerp varen. 'Vuur en ijs. En jij?' vroeg Gytha nieuwsgierig terug. Dit vond ze toch een wat fijner onderwerp. Al wist Gytha dat ze haar krachten wat minder gebruikte als ze werkte, dan had ze meer aan gif en haar messen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalli
Level 1
Kalli


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 09-12-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 12, 2010 5:21 pm

Kalli vond het raar dat Gytha het niet wist van haar omdat ze et duidelijk had laten zien. ´´Ik heb lucht en metaal´´ zei ze uiteindelijk met een glimlach. De krachten van Gytha verklaarde wel waarom ze zo weinig aan had. Natuurlijk zou ze er geen last van hebben want ze kon zich zelf op warmen of de zelfde tempratuur was misschien niet eens erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gytha.
Level 2
Gytha.


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

tweeling-- Speeltuin - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 12, 2010 5:28 pm

Gytha knikte en glimlachte. 'Metaal had ik al wel gezien. Alleen lucht valt me nooit zo op.' zei ze eerlijk tegen Kalli. Gyth grinnikte even toen ze James zachtjes hoorde snurken en brabbelen in zijn slaap. Gytha keek naar Kalli en warmde zichzelf maar weer eens op. Ze lette er meestal nooit zo op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalli
Level 1
Kalli


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 09-12-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 12, 2010 5:59 pm

´´Ja het is overal´´ zei Kalli lachend. Al zou het wel opvallen als je het beter kon dacht Kalli altijd. Maar daar dacht ze niet verder over na. Ze maakte ven metaal een armband en stopte die om haar arm. ´´Heeft James ook krachetn´´ vroeg Kalli terwijl ze naar de kleine onschuldige ziel keek. Ze wist niet maar ze vroeg het maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gytha.
Level 2
Gytha.


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

tweeling-- Speeltuin - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 12, 2010 6:01 pm

'Ik weet het niet zeker, ik denk het wel aangezien hij soms uit het niets een ijsstokje vast heeft. Maar ze zullen toch anders zijn dan de mijne. Natuurlijk is het heel goed mogenlijk dat hij een andere kracht heeft dan dat ik heb, maar dat verwacht ik eigenlijk niet.' zei Gytha met een glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalli
Level 1
Kalli


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 09-12-10

tweeling-- Speeltuin - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 12, 2010 6:06 pm

Kalli glimlachte bij de gedachten er aan. Een klein jongetje die opeens als je omdraaide een ijsstokje vast had. ´´Waarschijnlijk verschilt het niet erg´´ zei Kalli mee instemmend. Tenminste dat had ze gehoord. Niet dat er veel voorbeelden waren maar mensen zeiden het nu eenmaal. ´´Het is maar goed want dan zweeft hij niet zomaar weg als je slaapt´´ zei Kalli die aan zich zelf moest denken vroeger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gytha.
Level 2
Gytha.


Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

tweeling-- Speeltuin - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 6 Icon_minitimezo dec 12, 2010 6:15 pm

'Hmm, dat is mooi. Dan weet ik tenminste wat ikv erwachten kan.' zei ze met een glimlach. 'Dat zou misschien wat onhandig zijn ja,als dat gebeuren zou.' zei ze met een zachte grinnik omdat ze het zo voor zich zag. Ze keek even van Kalli naar James, ergens vond Gytha het jammer dat ze zich ouder voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





tweeling-- Speeltuin - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tweeling-- Speeltuin   tweeling-- Speeltuin - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
tweeling-- Speeltuin
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bloemenweides- tweeling
» Het kratermeer- rijk van de tweeling
» Hyon- Rijk van de Tweeling
» Het bergmeer-Rijk van de Tweeling
» Serendipity- Rijk van de tweeling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: