De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het grote Kerstbal

Ga naar beneden 
+13
Scarlet
Richard
Aphrodite
Kenneth
Auryon
Cloud
-Orlando-
Coco
Loki
Vio
Gale
Aria
Alexis
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 31, 2010 8:37 pm

Kenneht glimalchte terug "Ik ben blij dat je hem mooi vind. ik moet wel kijken of ik nog weet hoe je hem moet bespelen, maar ja dat zien we nog wel" hij glimalchte naar haar en keek ahar aan. "Fijne kerst" en hij drukte zijn lippen op de haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 31, 2010 8:41 pm

Loki glimlachte en toen ze zijn lippen even losliet. 'Een hele fijne kerst.' zei ze glimlachend. Ze keek naar Kenneth. 'Ik houd echt zoveel van je.' zei ze tegen hem waarna het kuikentje even een geluidje maakte dat instemmend klonk waardoor Loki even grinnikte. 'Ze is het met me eens.' zei Loki tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth
Level 2
Kenneth


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 05-12-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 31, 2010 8:46 pm

Kenneth lachte "Ik houd ook van jou, en de kuikens" ze tjirpten alle 4 even "Daar zijn ze eht ook mee eens" hij glimalchte "Ik vraag me af wat voor een soort ogels het gaan worden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimeza jan 01, 2011 5:25 pm

Loki grinnikte. Ze luisterde even naar de muziek van binnen en glimlachte. 'Vast hele mooie.' zei ze glimlachend, het kuikentje dat op haar schouder zat probeerde via haar haren omhoog te klimmen, iets dat niet echt lukte. Loki liet haar op haar hand lopen en zette het kuikentje op Kenneth zijn schouder. 'Die andere schouder is van mij.' zei ze grijnzend tegen het kuikentje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth
Level 2
Kenneth


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 05-12-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimeza jan 01, 2011 5:29 pm

Kenneht grinnikte "Kijk maar uit hoor ukkie, straks word je nog een opgezette vogel als je aan die schouder komt" hij glimalchte en sloeg een aem om lokis schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimeza jan 01, 2011 5:34 pm

Loki grinnikte en liet het ene kuikentje even voor wat ze was en keek van Kenneth even naar de andere drie. 'Volgens mij ben jij hier de grootste reus.' zei ze grinnikend en ze keek hoe de andere drie kuikentjes liepen. Zo schattig vond ze het. Loki had een zwak voor dieren en kinderen en Kenneth natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth
Level 2
Kenneth


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 05-12-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimeza jan 01, 2011 5:37 pm

KEnneth glimalchte "tja dat dan weer wel, die kuikens zijn niet bang he" het kuikentje pikte wat in zijn wang. Hij glimalchte naar loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimeza jan 01, 2011 5:40 pm

Loki glimlachte. 'Nee, gelukkig niet.. Het zijn hele dappere kuikens.' zei ze grijnzend. Ze zakte door haar knieen en de kuikens kwamen naar haar toe. Loki glimlachte en aaide ze allemaal om beurten. Even keek ze omhoog naar Kenneth en grinnikte om het andere kuikentje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth
Level 2
Kenneth


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 05-12-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimeza jan 01, 2011 5:42 pm

Kenneht pakte het kuikentje beet en zette hem op de grond. hij rende meteen naar zijn broertjes en zusjes en loki. Kenneth grinnikte "Ze mogen je wel, gelukig maar"
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimeza jan 01, 2011 5:44 pm

Loki glimlachte en ging wat gemakkelijker op de grond zitten. Zo koud had ze het toch niet. Ze keek even omhoog naar Kenneth. 'Je bent echt groot vanaf hier.' zei ze plagend tegen hem en ze leunde tegen zijn been aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth
Level 2
Kenneth


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 05-12-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimeza jan 01, 2011 5:49 pm

Kenneth hield haat vast zodat ze niet zou vallen terwijl hij op zijn hurken ging zitten "Dan meot ik ook maar dichterbij komern, zo langben ik ook weer neit."
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimeza jan 01, 2011 5:52 pm

Loki glimlachte. 'Jeej, nu ben je geen reus meer. En dat ben je wel. Je bent minstens 20 centimeter groter dan dat ik ben.' zei ze tegen hem met een grijns. Dus dat vond Loki lang. Ze glimlachte vrolijk en voelde zich echt top.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth
Level 2
Kenneth


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 05-12-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimeza jan 01, 2011 5:55 pm

Kenneht glimalchte "Daar heb je een punt. en vergeleken met die kuikens is het nog erger." hij glimalchte en streek met zijn hand langs haar wang "Maar er is toch gen probleem mee"
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimeza jan 01, 2011 6:00 pm

Loki glimlachte en pakte zijn hand zachtjes vast en keek hem aan. 'Natuurlijk niet. Ik heb graag een lange jou. Dat is een leuke jou..' zei ze glimlachend tegen hem voor ze hem een kusje gaf. Loki liet de kuikens maar even voor wat ze waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth
Level 2
Kenneth


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 05-12-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimeza jan 01, 2011 6:08 pm

Kenneth glimalchte de kuikens waren verontwaardig aan het tsjilpen. Kenneth begon te lachen "Ze willen je aandacht weer Loki, je bent nu hun moeder dus let eens op je kleintjes."
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimeza jan 01, 2011 6:19 pm

Loki keek hem even aan en keek naar de kuikens, ze moest even slikken bij het woord moeder omdat het nog steeds erg gevoelig lag. Maar ze snapte het wel dus speelde ze weer een beetje met de kuikentjes terwijl ze aan haar eigen moeder dacht. Zich afvragend hoe ze geweest zou zijn. Loki schudde de gedachte van zich af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimezo jan 02, 2011 4:57 pm

Aphrodite schreef:


'O, ook hallo.' Zei Aphrodite glimlachend tegen Richard. Hij was wel de laatste persoon die ze verwacht was hier tegen te komen. 'Hij is bij mijn ouders. Maak je geen zorgen, hij is in goede handen. Ze adoreren hem. En met mij is het ook goed gekomen, toch?' Zei ze en ze nam nog een slok van haar bronwater.

"Natuurlijk." hij glimlachte, blij dat daniël in veilige handen was. "Fijn kerstfeest trouwens. Hij gaf haar op een beleefde manier 3 kussen op haar wangen. Heel even bleef hij haar aan kijken. "Ga jij verder nog wat doen met de kerstdagen?" vroeg hij na enkele seconden aan haar. Om hen heen begonnen er steeds meer mensen te dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 3

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimezo jan 02, 2011 5:01 pm

'Jij ook vrolijk kerstfeest.' Zei Aphrodite glimlachend tegen Richard. 'Daniell en ik blijven het komende weekend bij mijn ouders logeren. Hij is dol op zijn opa en oma. Verder heb ik niet zoveel gepland. Jij?' Vroeg ze aan Richard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth
Level 2
Kenneth


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 05-12-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimezo jan 02, 2011 5:04 pm

Kenneth glimalchte "Maar gaan we zo, ik wilde je ze laten zien omdat ik al voorspelde dat ze je neit meer aleen zouden laten zodra ze je zagen, en dat was goed gegokt." hij glimalchte
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimezo jan 02, 2011 5:28 pm

Loki keek naar Kenneth en glimlachte. 'Ja, dat is goed. Laten we maar gaan. Al zal jij alleen met Skrall moeten aangezien ik op Irvyn gekomen ben..' zei ze tegen hem. Irvyn kwam al tevoorschijn bij het horen van zijn naam. Loki vond het een vreemd paard maar wel fijn, ze was de enige die op het kon rijden en dat zonder zadel. Ze glimlachte en aaide wat kuikens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth
Level 2
Kenneth


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 05-12-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimezo jan 02, 2011 5:37 pm

Kenneht zuchte gespeeld met een glimalchje "Ik weet neit of ik het wel zo lang zonder jou overleef, maar ik zal mijn best doen" hij klom op Skralls rug "Ik zie je dan thuis" hij hees de koffer van de cello op de draak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimezo jan 02, 2011 5:50 pm

Loki glimlachte en stopte de kuikentjes in het mandje. Haar mantel had ze bij Irvyn gelaten dus die deed ze om waarna ze ook haar kap op deed en op haar paar klom. 'Ja, ik zie je thuis. Wel zorgen dat het er warm is hea..' zei ze met een glimlachje en een knipoogje omdat hij toch als eerste thuis zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimezo jan 02, 2011 6:05 pm

Inge probeer de 3 regels te halen Wink
-
Aphrodite schreef:
'Jij ook vrolijk kerstfeest.' Zei Aphrodite glimlachend tegen Richard. 'Daniell en ik blijven het komende weekend bij mijn ouders logeren. Hij is dol op zijn opa en oma. Verder heb ik niet zoveel gepland. Jij?' Vroeg ze aan Richard.
Richard schudde zijn hoofd. "Ik ga mijn familie niet in gevaar brengen om bij ze langs te gaan, dus ik blijf wat rondhangen." eerst had hij gepland om nog bij Aphrodite langs te gaan, maar hij wist niet of dat zo handig was, nu daniël bij haar ouders was. En op kerstavond erover te discussiëren wilde hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : level 3

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimezo jan 02, 2011 6:11 pm

'Dan kom je toch gezellig mee?' Zei Aphrodite. 'Het landhuis heeft genoeg logeerkamers. Je hoeft er maar een uit te kiezen.' Ze glimlachte. Ze wou niet dat Richard met kerst alleen was. Niemand mag met kerst alleen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitimezo jan 02, 2011 6:31 pm

Robert ten brink xD
-
Richard keek haar vrolijk aan. "Graag." bracht hij uit, dat zou geweldig zijn, de kerst doorbrengen bij zijn zoontje. Hij dacht even aan Dylan, hij zou het waarschijnlijk een minder goed idee gevonden hebben, maar daar wilde hij niet te lang bij stilstaan. "Als je ouders het tenminste niet erg zouden vinden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het grote Kerstbal
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» rijk vd kreeft- de grote weides
» Het grote plein --- Rijk van de Stier
» Het rijk van de Maagd-Koruna, het grote landhuis aan de rand van de stad.
» De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: