De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het grote Kerstbal

Ga naar beneden 
+13
Scarlet
Richard
Aphrodite
Kenneth
Auryon
Cloud
-Orlando-
Coco
Loki
Vio
Gale
Aria
Alexis
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 12:06 am

Richard had zich niet speciaal opgedirkt, het enige was dat hij zich even stevig gewassen had en schone kleren aangedaan had. Zijn gedachte waren bij Daniël die zijn eerste kerst vierde, hij wilde heel even op het bal zijn en daarna weer naar het huis van Aphrodite te gaan, Daniël moest met de kerst wel bij zijn ouders zijn. Waarschijnlijk was hij nu gezellig samen met Dylan en Aphrodite. Hij liep naar een soort iglo-achtig standje waar hij een glas c ola bestelde. Wachtend op zijn bestelling keek hij de ruimte rond.

Alexis glimlachte "Jij ook een fijne kerst." ze gaf hem weer een zoen. Dit keer met haast nog meer liefde erin. 'zullen we zo wat te drinken halen?" vroeg ze op een gegeven moment, dansen was leuk, maar erg goed praten ging niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 12:10 am

Aphrodite dacht aan Daniël. Ze had gisteren met hem de boom opgetuigd, wat inhield dat zij de boom versierd had en hij had zitten kijken, met grote ogen door alle mooie twinkelende dingen. Hij was nu bij haar ouders, waar zijzelf een paar minuten geleden ook nog was geweest. Ze zou zo wel weer teruggaan, tenminste, zo had ze het gepland.
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 12:19 am

Op het moment dat er op zijn rug getiukt werd dat de cola klaar stond zag hij Aphrodite staan. Hij pakte verbaast het glas cola op, met het glas in zijn hand liep hij naa rhaar toe. "Hey." zei hij nog steeds wat verbaast toen hij eenmaal naast haar stond. Een raar, maar toch prettig gevoel kwam in izjn buik toen hij haar aansprak, daar had hij nogal vaak last van de laatste tijd. Maar hij probeerde het zo goed mogelijk te verdringen. "Waar is daniël?" vroeg hij nog steeds verbaast, omdat hij helemaal er op in gesteld was dat die bij haar zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 12:28 am

Kenneht glimalchte en held haar handen vast terwijl hij met haar naar de kant liep "Ik wil wat drinken met je" zei hij emt een glimlach.

Cloud kuste haar vol liefde terug. town ze voorstelde wat te gaan drinken pakte hij haar hand "Kom dan maar mee" zeui hij emt een glimalch hij loodste hem twee van de dansvloer af "Welk drankje heeft jouw voorkeu?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 12:34 am

Loki glimlachte en hield zijn hand goed vast. 'Dat is goed.' zei ze tegen hem. Loki glimlachte naar Kenneth. 'Wat wil je drinken dan?' vroeg ze hem glimlachend. Ze keek naar hem en was z ongelooflijk nieuwsgierig.
__
Inge je bent niet aardig mij zo nieuwsgierig maken..Grmm..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth
Level 2
Kenneth


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 05-12-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 12:42 am

Kenneth glimalchte "Chocolademelk, natuurlijk chocolademelk" zei hij met een glimlach. Hij herrinnerde zich die middag dat ze chocomelk aan eht drinkenwaren. Hij dacht aan de leuke verrassing waar skrall nu op paste. Ze zou waarschijnlijk a) heel verrast zijn of b) in lachen uitbarsten. De verrassing bestond immers uit twee delene.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 12:46 am

'Dan wordt je weer een enge man. Maar ik neem ook chocolademelk!' zei ze vrolijk en ze keek hem even grinnikend aan. Loki keek naar Kenneth. 'Waar denk je aan?' vroeg ze hem nieuwsgierig. Ze vond het nog steeds niet eerlijk. Loki zuchtte even zachtjes maar glimlachte nog steeds wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth
Level 2
Kenneth


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 05-12-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 12:59 am

Kenneth glimalchte en bestelde al vast twee ekers chocolademlk. "Ik dacht aan jouw twee grote verassingen." hij glimalchte en overhandigde haar haar beker chocolademlek "Alstu"
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 10:53 am

Loki glimlachte en pak de chocomelk vast. Ze nam een slokje en veegde de snor even af. 'Ik had het ook eigenlijk niet moeten vragen.' zei ze grijnzend. Loki grinnikte even en keek even rond waarna ze weer vrolijk naar Kenneth keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 11:03 am

Richard schreef:
Op het moment dat er op zijn rug getiukt werd dat de cola klaar stond zag hij Aphrodite staan. Hij pakte verbaast het glas cola op, met het glas in zijn hand liep hij naa rhaar toe. "Hey." zei hij nog steeds wat verbaast toen hij eenmaal naast haar stond. Een raar, maar toch prettig gevoel kwam in izjn buik toen hij haar aansprak, daar had hij nogal vaak last van de laatste tijd. Maar hij probeerde het zo goed mogelijk te verdringen. "Waar is daniël?" vroeg hij nog steeds verbaast, omdat hij helemaal er op in gesteld was dat die bij haar zou zijn.

'O, ook hallo.' Zei Aphrodite glimlachend tegen Richard. Hij was wel de laatste persoon die ze verwacht was hier tegen te komen. 'Hij is bij mijn ouders. Maak je geen zorgen, hij is in goede handen. Ze adoreren hem. En met mij is het ook goed gekomen, toch?' Zei ze en ze nam nog een slok van haar bronwater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 2
Scarlet


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-10-10
Woonplaats : Lvl 3

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 12:16 pm

he, Eef eigenlijk zou Alexis erachter moeten komen dat Scarlet een 12er is ofzoiets (:
-

Scarlet liep rustig de laatste meters richting het feest. Ze was lang niet ergens geweest, ze was een beetje rustig geweest en veel getraind. Ze had een simpele maar mooie lange witte jurk aan. Haar haren zaten in een vlecht bij elkaar gebonden. Ze keek rustig rond, vroeg zich af of er iemand zou zijn om mee te dansen of mee te praten. Misschien die ene Matthew van laatst, ze vond hem wel leuk -hint-.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth
Level 2
Kenneth


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 05-12-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 3:06 pm

Kenneth glimalchte en dronk zelf ook wat van zijn chocomelk "Je had het inderdaad beter neit kunnen vragen he" zei hij met een glimlach hij veegde zijn eigen chocolmelksnor weg terwijl hij dat zei.

Loki moet hem voorstellen aan aria Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 3:09 pm

Okee.'

Loki limlachte en zag ineens Aria zitten. Ze glimlachte. 'Hé Aria!' riep ze vrolijk en ze liep naar haar toe terwijl ze Kenneth haast meesleurde. Ze keek hem even verontschuldigend aan. Loki nam nog een slokje en veegde haar opkomende snor weer weg en grijnsde even. 'Hoe is het?' vroeg ze vrolijk. Ondanks dat ze haar laatst nog gesproken had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 3:51 pm

Aria schrok een beetje van Loki omdat ze opeens heel ander haar had. Maar dat maakte haar niet uit. ´´Hoi´´ zei ze rustig. Aria was niet zo blij dat ze niet mee kon dansen met de andere door haar zwangerschap. Maar het kon erger. Ze keek even naar de jongen bij Loki. ´´Oh dat moet zeker het bewijs dat ik altijd gelijk heb zijn´´ zei Aria met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth
Level 2
Kenneth


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 05-12-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 3:59 pm

Kenneht glimalchte "Ik ben kenneth" zei hij met glimalchje. Hij pakte lokis hand beet. "Ik zou alleen neit weten of en waarom ik het bewijs van je gelijk zou zijn."

sorry voor de korte reactie maar ik ben ene beetje inspiloos op het moment en begin net aan een nieuwe anime. CLANNAD :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 4:02 pm

Loki glimlachte. 'Nou, Aria zei dat ik mijn geluk weer zou vinden. Ik zat toen heel erg in de put en ja, jij bent dus het bewijs dat ik weer gelukkig ben.' zei ze glimlachend tegen Kenneth. Ze keek even naar Aria en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 4:08 pm

Aria keek glimlachend van Kenneth naar Loki. ´´Het voelt zo goed om gelijk te hebben´´ zei ze zo overdreven dat je wel kon zien dat ze het niet meende. ´´Ik sta al op twee van de drie nog eentje te gaan´´ zei Aria blij. Marc en Loki had ze na haar ontmoeting weer blij gezien. Alleen Francine moest nog maar Aria wist niet hoe ze dat moest op lossen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 4:10 pm

Loki grinnikte. 'Dat is gemeen, het is niet eerlijk om ongelijk te hebben maar ik ben wel heel blij dat ik ongelijk gehad heb.' zei Loki eerlijk en ze keek naar Aria. 'Hmm. Volgens mij wordt je nog eens een soort van psycholoog.' zei Loki grijnzend tegen Aria. Twee van de drie was al erg goed vond ze van haar. Maar deels kwam geluk natuurlijk ook gewoon aanwaaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 5:46 pm

Aria moest haar best doen om niet in lachen uit te barsten bij het idee. ´´Dat past perfect bij de andere banen die ik eerst had´´ zei Aria sarcastisch. Al vond ze zelf heel grappig. Slaaf, soldaat , verader , huurmoordenaar en dan opeens psycholoog erbij. Dat was niet echt een logisch rijtje maar expres zei Aria hem niet hard op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 6:23 pm

"Zullen we het goed doen?" zei ze vrolijk. "Wat dacht je van een glühweintje? stelde ze voor. Ze streek door haar haren die voor haar gezich waren gevallen tijdens het dansen. Ze keek naar de andere en zag tot haar verbazing Aria staan, heeleven bleef ze naar haar kijken. Ze was dus veilig o tsnapt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 6:37 pm

Cloud glimalchte naar haar "Mij best." hij volgde haar blik "Oh ja, zij..." zei hij zacht. hij keek alexis aan. "Wat ga jedoen?" hij keek ahar vragend aan.

jij ben al eeuwen in huize strife.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriel
Level 1
Gabriel


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 01-11-10
Leeftijd : 29

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 6:38 pm

Gabriel kwam langzaam de zaal in lopen, en keek verwonderd rond. Het was zo mooi ingericht, en iedereen zag er ook zo mooi uit. Gabriel zelf had een zwart simpel pak aan, met een vlinderdasje. Een rode roos was als corsage aangebracht op de borstzak van zijn jasje. Zijn vlecht was netter dan normaal gevlecht, en aan het uiteinde had hij een rood lint gebonden, zodat het bij zijn outfit zou passen. En wederom had hij zijn witte handschoenen weer aan. Die ontbraken nooit. Hij keek de zaal rond en glimlachte droevig toen hij de dansende mensen zag. Als Arra nou bij hem was geweest...
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 6:46 pm

ohja, kom eraan.
-
Alexis schudde haar hoofd. "Niks, het is maar 1 keer per jaar Kerstmis, niet waar?" ze keek hem even aan. "Of vind jij dat het niet kan?" ze had geen behoefte om nu in een gevecht te veroorzaken, maar misschien was Cloud deze avond meer plichtsgetrouw dan zei. Ze pakte zijn arm vast. "Kom we gaan wat drinken bestellen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 7:08 pm

Cloud glimalchte "Zoalsje al zei, het is een keer per jaar kerst' hij liep emt haaar mee naar het bar ding en bestelde hun drankjes. "Weetje, ik bedenk me net dat dit onze eerste kerst samen is." zei hij met een grote glimalch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vio
Level 2
Vio


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een zwart gat

Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27, 2010 8:01 pm

Vio liep door de zaal heen. Ze had nog niet iemand gezien die ze kende dus liep ze maar naar de tafel waar de drankjes stonden. Ze nam een glaasje punch. Het enige met alcohol dat ze wist dat ze daar niet meteen straalbezopen van werd. Ze liep weer weg van de tafel en ging ergens tegen een muur aan staan. Rustig nam ze een paar kleine slokjes van haar punch. Ze hoopte dat Gytha ook zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Kerstbal    Het grote Kerstbal  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het grote Kerstbal
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» rijk vd kreeft- de grote weides
» Het grote plein --- Rijk van de Stier
» Het rijk van de Maagd-Koruna, het grote landhuis aan de rand van de stad.
» De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: