De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd   De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd Icon_minitimema dec 06, 2010 9:49 pm

Een grote kerk heeft hier ooit gestaan. Nu is het niet meer dan een ruïne met een half dak. Wel wordt hij nog veel gebruikt voor feesten, namelijk door de ligging. Deze kerk ligt namelijk midden in een grote tuin, die zich kilometers uitstrekt alle kanten op. Zelfs Zenan heeft hier niks willen doen. De tuinen zijn een beetje verwilderd en je vindt er alle planten die je je maar kunt bedenken. De kerk is gebouwd in Gotische stijlen en dateerd uit het jaar 1107.


Nu vind hier de bruiloft van Kurt en Valerio plaats. Tja, het klinkt vervelend, maar wegens veiligheidsredenen is er een beperkte gastenlijst. Degenen die kunnen komen krijgen een berichtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd   De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd Icon_minitimema dec 06, 2010 10:03 pm

Valerio stond voor de spiegel, in zijn normale kleren. Op de stoel naast hem lag, netjes gestreken, het pak dat hij aan zou trekken. Een zwarte broek, een wit overhemd, met daar overheen een wit jasje. Valerio keek er even naar en daarna naar Tsi-Long, die zijn getuige zou worden. "Kan ik niet beter gewoon in mijn normale kleren trouwen?" vroeg hij, maar de draak schudde van nee. Hij kon het ook niet maken om in zijn normale kleren te trouwen, Kurt zou hem vermoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd   De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd Icon_minitimedi dec 07, 2010 8:18 pm

Aphrodite knoopte de grijze stropdas om Kurt's nek. Ze schoof de knoop omhoog tot aan zijn keel en deed glimlachend een stapje achteruit. 'Honey, je ziet er geweldig uit.' Zei ze met een grote glimlach op haar gezicht en ze streek nog even met haar hand door zijn haar om het goed te doen.

Ik zet het plaatje van de smoking even weg, aangezien die op mijn comp staat:
De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd Imgbruidegom
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd   De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd Icon_minitimedi dec 07, 2010 9:12 pm

mooi beeld op de achtergrond hea Wink


Kurt nam Aph's compliment met een glimlach in ontvangst , hij merkte dat hij helemaal trilde van de zenuwen. Hij keek Aph even zwijgens aan voor hij in haar armen viel en zijn beste vriendin flink omhelsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd   De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd Icon_minitimedi dec 07, 2010 9:17 pm

Tsi-Long hield zijn hoofd schuin en keek Valerio aan. "Tja, je hebt gelijk," zei de laatste. "Ik houd van hem en dat is reden genoeg om in een apenpakkie te trouwen." Hij kleedde zich uit en Tsi-Long deed het pak met zijn aardmagie aan, zoals een getuige dat hoort te doen, alleen vlogen de kleren hier door de kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd   De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd Icon_minitimedi dec 07, 2010 9:19 pm

Aphrodite omhelsde Kurt ook. 'Ik ben zo blij voor je, honey.' Zei Aphrodite tegen hem, en ze liet hem los en streek zijn pak weer glad. 'Het komt allemaal wel weer goed hoor.' Zei ze, en ze haakte haar diamanten ketting vast achter in haar nek. 'Ik sta altijd vlak achter je.' Zei ze liefkozend, terwijl ze zijn haar nog beter deed.
Aph's look:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd   De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd Icon_minitimedi dec 07, 2010 9:22 pm

Zeg Lisa, ik zie dat je goed bent in gala, kan je niet iets voor Valerio vinden. Ik vind namelijk niks.

Valerio keek even naar zichzelf in de spiegel. Erg slecht stond het hem niet, vond hij zelf. Hij was nu al benieuwd naar hoe Kurt er uit zag. Tsi-Long landde op zijn schouder. Valerio trok hem er meteen vanaf en gaf hem een knuffel, waar het kleine draakje duizelig van werd. "Tsi, ik ben echt blij dat je straks aan mijn zijde staat," zei Valerio.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd   De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd Icon_minitimedi dec 07, 2010 10:29 pm

Kurt glimlachte "Ik ben blij dat te horen," hij voelde nu al tranen prikken, waarom moest hij altijd huilen? het hoorde, dacht hij, gewoon bij hem... "Ik hoop dat alles inderdaad goed komt "glimlachte hij naar Aph
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd   De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd Icon_minitimedi dec 07, 2010 10:41 pm

'Natuurlijk komt alles goed.' Kom, je ziet er goed uit, ik denk dat we je maar alvast bij het altaar moeten zetten. Wat denk jij?' Ze streek de revers van zijn jasje glad en deed zijn kraag goed. Ze plukte een roos uit een vaas en zette hem in zijn knoopsgat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd   De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De kerkruïne in de Grote Tuinen-Bruiloft van Kurt en Valerio-Rijk van de Maagd
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het rijk van de maagd - De bruiloft van Aria & Gale
» Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.
» Het huis van Kurt's overleden ouders- rijk v/d maagd.
» Het rijk van de Maagd-Koruna, het grote landhuis aan de rand van de stad.
» de kapelberg- het rijk van de maagd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: