De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van de familie Sirius--- Boogschutter

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 28, 2010 10:29 pm

Sorry, maar het huis van Orion en Orlando is bezet.

"Sorry," zei Orion. Hij warmde Kassie net zolang op tot ze geen kou meer zou moeten voelen. "Zullen we naar binnen gaan?" vroeg hij. Hij vond het niks dat ze hier buiten door de sneeuw rolde. Binnen was het warm en beter geschikt voor haar. En ze zouden zo snel mogelijk naar zijn huis gaan. Maar niet vandaag, niet samen althans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 28, 2010 10:37 pm

Kassie haalde haar schouders op "Mij best" ze iep naar binnen met zijn hand in de hare geklemt. Ze liep de trap weer op. Halverwege kwam Leo de trap af geholt met een meisje op zijn rug. Ze gilde van plezier, een paar seconden later kwam een jongen met Lyra op de rug erachter aan beide, leo en Lyra riepen "Hee Cassis, leuk vriendje hoor" in het voorbijgaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 8:48 am

Kennelijk is het volstrekt normaal dat hier vriendjes en vriendinnetjes rondlopen, dacht Orion. Hij schaamde zich wel weer een beetje en kon niet wachten tot ze boven waren. Waarom waren trappen altijd zo lang?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 4:58 pm

Kassie grijnsde naar Orion "De eerste jonen van Leo, en het tweede meisje was Lyra, ze zijn deel van een drieling, de derde is...." ze eip de hoek op en keek orion veel betekenend aan "Correctie dat is Libra, met haar vriendje" een meisje met lang blond haar zat naast haar vriendje. Hij speelde gitaar en zij lag zwijmelend met haar hoofd op zijn schouder. Ze zwaaide vaag naar hen, ten teken dat ze door moesten lopen terwijkl ze verderluisterde naar het voor haar geschreven liefdesliedje, Kassie grijnsde en trok Orion mee de volgende twee trappen op. "Op de een na hoogste verdieping zittn mijn ouders en Pavo en op de hoogste ik en cetus" ze trok hem mee haar kamer in "Als iedereen iemand mee heeft is er 20 man in huis" ze grijnsde en sloot de deur achter hen. Daarna huppelde ze snel naar Orion en bracht haar gezicht dicht bij het zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 5:19 pm

Orion grinnikte en drukte zijn lippen op de hare. Hij haalde zijn lippen, na een tijdje, weer terug en vroeg: "Je hebt er toch geen probleem mee dat ik altijd zonder shirt rondloop?" Misschien kwam het ordinair over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 5:24 pm

Kassie kuste hem terug. Toen hij die vraag stelde grinnikte ze "Oh, ik vind het alles behalve erg" ze ging dichter tegen hem aan staan "Ik zou het aleen maar erg vinden als je er een shirt overheen zou doen" ze grinnikte en kuste hem liefde vol voor ze een stap terug deed en het water van de gesmolten sneeuw giegelend uit haar jurk stuurde en over de kommen verdeelde. Ze liet een laagje water op haar handen en legde ze tegen orion aan. Het water begon gelijk een beetje te borrelen, wat Kassie deed giegelen. "Je bent heet"
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 5:27 pm

"Daar kan ik niks aan doen," grinnikte Orion. "Ik ben altijd warm, ook in ijskoud water. Ik kan ook niet herinneren dat ik het ooit koud heb gehad." Hij gaf Kassie nog een zoen en keek hoe het water verdampte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 5:34 pm

Kassie grinikte en trok orion mee naar het bed, haar handen met het laagje water eromheen nog steeds tegen zijn borst gedrukt. "En nu zitten" ze duwde hem op het bed voor ze de kamer door dansde naar de kast. ze verdween er bijna helemaal in op zoek naar een andere jurk "een voordeel van mijn magie is dat ik mijn jurken altijd zelf kan wassen met elkwater, een nadeel is dat er ijs op komt" ze wees naar een beetje ijsafzet bij de zoom van het rode jurkje dat ze nu nog droeg. "Dus danmoet ik me omkleden, voor het te erg word en ik de stof kan breken" ze pakte ene lichtblauw zomerjurkje uit de kast "Ik heb het ook nooit koud of te warm" ze grijnsde terwijl ze, aan zijn zicht ontrokken door de grote kastdeuren, zich razendsnel omkleede en de rode jurk weer in de kast hing "Hoe zie ik eruit" ze maakte een pirouette en huppelde weer naar hem toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 5:37 pm

"Beeldschoon," zei Orion, naar waarheid. Hij pakte haar handen vast. Hij vond dat ze wel bij elkaar pasten, beide vijftien, maar ze gedroegen zich als tien en ze zagen er uit als tien. Misschien was dat ook wel beter, dan kwamen ze minder snel in aanraking met de grote mensen wereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 5:39 pm

Kassie grinnikte en kuste hem. ze duwde hem daarmeeop zijn rug op haar bed. "slijmbal" fluisterde ze in zijn oor. Ze glimalchte en kuste hem liefdevol op zijn mond. Haar handen legde zeop zijn warme borst. En ze trok zich dichter tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 5:43 pm

Orion grinnikte weer even. Hij sloeg zijn armen om haar heen. Hij begon lanzaamaan te snappen waar Orlando het altijd over had. Ze voelde eigenlijk als een ijsklomp in zijn armen, maar dat voelde bijna alles bij hem. Hij ging met zijn handen door haar haar en vroeg: "Moeten we ons niet meer naar onze leeftijd gedragen? We zijn pas vijftien."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 5:46 pm

Kassie glimalchte "Er is toch noeg neits gebeurd " ze kuste hem. "Of mogen mensen van 15 nog niet kussen"ze glimalchte en kuste hem lang en uitgebreid. Ze woelde met haar hand door zijn blonde haar. "Je bent zo warm, het is alsof ik voor het eerst in de zon loop" zei ze met een lieve verliefde glimalch nadat ze haar kus had beeindigd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 5:49 pm

"Ik heb mensen van vijftien alleen nog nooit zo zien kussen," zei Orion. "En wil je het nog warmer hebben? Want dan sta ik straks in lichterlaaie." Hij gaf Kassie nog een kus en ging met zijn hoofd op het kussen liggen. Hij trok haar zacht met zich mee en keek haar verliefd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 5:52 pm

Kassie glimalchte en giegelde bij zijn uitspraak "Tja, hoeveel mensen van vijftien heb je zonder dat ze wisten dat iemand keek ooit zien zoenen he?" ze ging naast hem liggen en rolde zich dicht tegen zijn zij op. Ze kuste hem op zijn mond "En ik sta toch liever niet in de fik, maar bedankt voor het aanbod" ze giegelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 5:54 pm

"Daar heb je gelijk in," zei Orion. Hij kroop zelf ook nog wat dichter tegen Kassie aan. Hij keek even naar zichzelf en gaf zich een reden om te gaan trainen. Die vier vage vakjes mochten wel wat scherper worden, misschien mochten het er wel zes worden. Hij keek weer even opzij en gaf Kassie een kus op haar wang en hij beet liefdevol in haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 6:00 pm

Kassie, die zoizo al een giegeltante was, grinnikte toen hij in haar oor beet. "Zeg meneertje, en daarnet was het, laten we ons gedragen naar onze leeftijd. En nu gebruik je mijn oor als bijtring' ze rolde om, op zijn borst met haar bovenlichaam. "Tja, dan moet ik dat leeftijdsverschil maar compenseren, niet" Ze zoende hem liefdevol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 6:04 pm

Orion moest lachen. Hij sloeg zijn armen weer om haar heen en wiegde zachtjes heen en weer. "Laat die leeftijd maar zitten," zei hij. "In liefde en oorlog is alles toegestaan. En dit is liefde." Hij bleef even lekker liggen en deed zijn ogen dicht. Meteen drong tot hem door hoe moe hij eigenlijk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 6:07 pm

Kassie ging lekker op zijn borst leggen en trok de deken over hen heen. Ze probeerde de verlaging van haar temperatuur te minderen, in de hoop wat lekkerder aan te voelen voor hem. Ze Sloot haar ogen en ademde langzamer dan eerst. "oh wat vind ik het heerlijk om bij jou te zijn" ze gaf hem een kus op zijn wang, met haar ogen nog steeds gesloten
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 6:09 pm

"En ik vind het fijn om bij jou te zijn," zei Orion en hij smoorde een geeuw. Hij kroop nog wat dichter tegen haar aan en gaf hij een kus p haar neus. Hij merkte dat ze minder snel ademde en daar werd hij zelf ook slaperiger van.Het duurde dan ook niet lang tot hij in slaap viel, met zijn armen om haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 6:14 pm

Kassie rolde zich op en genoot van zijn warmte terwijl ze langzaam in slaap viel.

de volgende morgen (volgensmij de eerste keer in kyon dat dit word getikt zonder dat er iets is gebeurd tussen de twee poppetjes in kwestie)

Kassie geeuwde en rekte zich uit voor ze slaperig de deken dichter naar haar toe trok. Ze voelde een prettige warmte naast haar, en legde haar hoofd op orions borst. langzaam werd ze toch echt wakker. Ze opende haar ogen en drukte een kus op orions lippen voor ze overeind ging zitten. de deken was aan haar kant bedekt met ijsel. aan zijn kant heerlijk warm. Ze glimalchte naar hem voor ze uit het bed stapte en een wit jurkje uit de kast trok voor ze de badkamer in dook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 6:17 pm

Orion werd wakker toen Kassie hem een kus gaf. Het duurde even voor hij besefte waar hij was. Hij ging overeind zitten en ontdooide Kassies kant van de deken. Daarna sloeg hij zich voor zijn hoofd. Orlando, die zou nu erg ongerust zijn. Maar mocht hij ook eens weten hoe dat voelt. Orion had het bijna elke nacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 6:30 pm

Kassie deed de deur van de badkamer open en een wolk stoom waaide de kamer in. eer deel condenceerde op haar blote armen en benen. In het witte zomerjurkje huppelde ze naar Orion. Ze kuste hem kort "Goedemorgen liefje" ze grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 6:34 pm

"Goeiemorgen," zei Orion, die nu de badkamer in liep. Toen hij er weer uitkwam, zei hij: "Ik denk dat Orlando een beetje ongerust is. Dus nu weet ik even niet wat ik moet doen." Hij ging weer op het bed zitten en voelde zich niet fijn bij het idee dat hij eigenlijk en andere broek aan zou moeten trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kassie
Level 2
Kassie


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 24-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 6:36 pm

KAssie knikte "Tja, dan eet je nog wat, en dan ga je weer naar huis" ze trok een pruillip. "Maar kom je dan snel weer terug?" ze keek hem met puppieogen aan. Ze was alweer dicht bij hem aan staan met haar handen op zijn schouders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orion
Level 2
Orion


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 03-11-10

Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 8:37 pm

"Maar ik wil helemaal niet weg," zei Orion, die zijn handen op haar heupen legde. "Orlando mag ook wel eens ongerust worden." Hij stak zijn tong uit naar een denkbeeldige broer en gaf Kassie nog een zoen. "Maar als ik ga, dan ga jij met me mee."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de familie Sirius--- Boogschutter   Huis van de familie Sirius--- Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van de familie Sirius--- Boogschutter
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.
» Het openingstopic voor de 12 rijken = Het rijk van de Boogschutter
» rijk van de boogschutter- het zwembad
» Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter
» Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Leeuw, Ram en boogschutter-
Ga naar: