De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hyon- Rijk van de Tweeling

Ga naar beneden 
+9
-Orlando-
Orion
Anneloes
Valerio
Cloud
Andromeda
Dylan
Elizabeth
Pixis
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimedi dec 14, 2010 11:15 pm

Jorn ik zal maar toppen met betweterige opmerkingen, (de babys zijn narurlijk al gewassen duuuh Rolling Eyes )

Lizzy rolde zich op in de warme droge schone dekend die net waten neergelegd. Ze was echt dood en dood op. Ze had niet eens zin om pixis of haar kinderen nog een nachtzoen te geven, het enige wat ze nu nog wilde was slapen. En haar wens kwam al snel in vervulling
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimewo dec 15, 2010 4:20 pm

Pixis gaf zijn vrouw nog een zoen en viel daarna snel in slaap.

Halverwege de nacht

Pixis werd wakker door drievoudig gekrijs. Hij stond op en met e wind kwamen de drie bedden naar hun kamer gereden. Pixis tilde ze er één voor één uit en legde ze op bed. Yasmine kwam al de kamer binnen met drie flessen melk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth
Level 2
Kenneth


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 05-12-10

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimewo dec 15, 2010 7:23 pm

Jorn je bent weer een slecht mens.... bays moet je zover mogelijk zoveel bortvoeding geven IPV flesvoeding. Dat is goed voor hun imuun systeem.

Lizzy nam twee van de kindes over en gaf ze de borst. Het boeide haar geen zier dat yasmine met DRIE flessen aan kwam zetten. De volgende keer zou een ander de fles krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimewo dec 15, 2010 9:31 pm

Ja Inge, dat klopt. Maar een moeder kan maximaal aan twee babies tegelijk voeding geven. De ander moet dan wachten, wat ook niet kan. En om de hele tijd te laten wisselen van fles en borst, dat is niet goed voor de baby.

"eliza, dat moet je niet doen," zei hij en hij gaf de uitleg die Jorn en aan Inge gaf. "Geloof me, ik heb vaker met een tweeling gewerkt waarvan de moeder maar één tegelijk de borst kon geven." Hij gaf je fles van Yasmine al aan Jort en de kleine peuter reikte de andere twee aan Eliza. "Mama, luister naar papa," zei ze streng.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimewo dec 15, 2010 9:56 pm

jorn wat heeft lizzy dan aan tee flessern, ze heeft twee babys in ahar armen en kan er w4el mistens een de borts geven. en ik bedoel niet dat ze ze een voor een een slok laat drinken maar dat ze de ene keer de een laat drinken en de volgende keer de ander.

Lizzy kniktenaar Yasmine en volgde braaf ieders bevelen op. Ze was te uitgeput om na t denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimewo dec 15, 2010 10:09 pm

Dat moet je dus niet doen. Een baby moet wennen aan drink omstandigheid. Je kan niet wisselen tussen de borst en de fles.

Pixis nam Will van Elizabeth over, dat was nou net even wat handiger. "We komen armen te kort," mompelde hij. "Ik hoop dat de eerste drie maanden snel voorbij gaan, dan kunnen we normaler slapen." Hij grinnikte en keek naar zijn vijf wolkjes van kinderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth
Level 2
Kenneth


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 05-12-10

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimewo dec 15, 2010 10:24 pm

-.-"in discussie me jou is net zo zinnig al met discussie met nies, je geeft neit toe, en ze meot gewoon kolven, dan krijgen d kleintjes borstvoeding en d fles, is iedereen blij

Lizzy knikte slaperig en had amper door wie er in haar armen lag. Ze was ameper wakker. "Ja, mijn armen zijn te kort om ze er allemaal in te leggen" zei ze gapend. Ze had amper door heo vaag dat klonk
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimewo dec 15, 2010 10:28 pm

Pixis keek bezorgd naar Eliza. "Gilan, neem Zoey even over van je moeder," zei hij en de peuter reageerde meteen. Met de hulp van Pixis kwam het helemaal goed. Pixis legde zijn hand op het hoofd van Eliza en gaf haar wat energie. Daarna keek hij hoe Jort en Will tegenover elkaar in slaap waren gevallen. Hij tilde ze op en bracht ze naar hun kamer. Daarna kwam hij terug en bracht de inmiddels slapende Zoey ook naar haar bed. De bedden, die op de één of andere vage manier terug waren gereden, reden weer naar de slaapkamer van Pixis en Eliza.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimewo dec 15, 2010 10:52 pm

Lizzy was warm onder de wol gaan liggen "Ik ben nog zo moe" mompelde ze en ze sloot haar ogen.

een week of zo later

Lizzy was alweer bijgekomen. Ze zat in en schommelstoel Zoey de vles te geven en keek haar nieuwe engeltje aan. Zoey was de jongste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimedo dec 16, 2010 5:11 pm

Pixis zat met Jort, de oudste, op de bank en gaf hem de fles. Gilan zat naast hem met Will, die net zijn flesje ophad. Gilan kietelde zijn broertje op zijn buik en de baby moest aanstekelijk lachen. "Het zijn in ieder geval goede eters," zei Pixis. Jort was ook klaar met drinken en hing over de schouder van Pixis. Hij liet een boertje en Gilan trok een vies gezicht, waardoor Will nog harder moest lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 29-10-10
Woonplaats : Dat ene broodkruimeltje op je toetse bord, haha je wist lekker niet dat ik je besioneerde

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimedo dec 16, 2010 6:34 pm

JOHORN babys lachen in het begin nog neit anders dna een big smile

Lizzy glimalchte en Keek naar Zoey.het meise had haar grote bruine ogen open en keek haar moeder aan. Elizabeth zzette de lege fles op eht bijzettafeltje naast haar en streek met haar hand over het practisch kale babyhoofdje
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimedo dec 16, 2010 9:48 pm

Je kan het ook geen lachen noemen.

Pixis zette Will en Jort in de box. "Ik ben blij dat ze jouw blonde kleur krijgen," zei hij. "Voor de rest lijken ze denk ik meer op mij en Gilan. Nu maar hopen dat Zoey geen kopie wordt van jou en Yas, met practisch wit haar." Hij lachte en stak een speeltje in de box, waar de babies naar probeerden te grijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth
Level 2
Kenneth


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 05-12-10

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimedo dec 16, 2010 10:00 pm

Lizzy lachte en legde het zusje erbij. De kleintjes konden aleen op hun rug liggen. Ze konden nog neit omrollen en hun nekspieren konden het hoofd ook niet overeind houden. Zoey keek met haar grote bruine ogen naar haar vader en deed haar handje omhoog en speidde haar korte vingertjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew
Level 2
Andrew


Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimedo dec 16, 2010 10:03 pm

Pixis pakte Zoey's handje vast. "Hoi kleine meid," zei hij vertederd. "Nee, ik hoop echt dat jij geen wit haar krijgt. Het is vreselijk." Hij lachte en trok een gek gezicht, waardoor de gezichtjes van de babies meteen nog vrolijker stonden. Yasmine en Gilan tuurden door de spijlen van de box. Yasmine kietelde Will onder zijn voet en de baby begon te schoppen. "Maar goed dat de jongens hun naam op hun kleren hebben," zei Pixis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 29-10-10
Woonplaats : Dat ene broodkruimeltje op je toetse bord, haha je wist lekker niet dat ik je besioneerde

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimedo dec 16, 2010 10:20 pm

Lizzy grinnikte "Ze zijn bijna identiek. aleen heeft Will een klein moedervlekje in zijn nek en Jort niet" ze glimalchte "Daar houd het verschil voorlopig op" ze streek emt haar handen over de gezichtjes van haar drie nieuwste kindjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimedo dec 16, 2010 10:28 pm

"Dat klopt," zei Pixis. "Misschien blijft het daar ook bij." Hij lachte en gaf Eliza een zoen. Jort stak zijn tong uit. Dezelfde reactie als Yasmine en Gilan vaak hadden op een zoen. Maar met deze tong kwam ook de inhoud van het flesje naar buiten. "He, Jort, dat moet je niet doen," zei Pixis en hij ging op zoek naar een doekje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 29-10-10
Woonplaats : Dat ene broodkruimeltje op je toetse bord, haha je wist lekker niet dat ik je besioneerde

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimedo dec 16, 2010 10:32 pm

Lizzy kuste Picxis terug en toen jort spuugde lachte ze "Wie heeft hem niet goed aten boeren. waarschijnlijk had hij een luchtbel binnen gekregen" ze glimalchte en viste een doekje uit de kast en gooide het pixis toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimedo dec 16, 2010 10:35 pm

"oh, ik heb hem goed laten boeren," zei Pixis quasi-beledigd. "Hij heeft de motoriek van zijn sokdarm nog niet onder de knie." Hij grinnikte en maakt Jorts kinnetje schoon. "Ik vind dat de mini's vandaag wel voor het eerst naar buiten mogen," zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 29-10-10
Woonplaats : Dat ene broodkruimeltje op je toetse bord, haha je wist lekker niet dat ik je besioneerde

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimedo dec 16, 2010 10:45 pm

Lizzy keek een beetje bezorgd "Maar dan pakken we ze wel goed in," ze liep naar de kast en pakte mustsjes dikke sokjes en warme truien voor de drie babys "Help je een handje" ze liep naar eht bedje en pakte jort op en begon hen om te kleden,.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimedo dec 16, 2010 11:05 pm

Pixis tilde Zoey uit de box en begon haar ook om te kleden. Gilan, die net boven de comode uitstak, hielp zo goed als hij kon. Yasmine kietelde Will nog steeds onder zijn voetje en vroeg: "Mama, waarom zijn babies zo klein?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 29-10-10
Woonplaats : Dat ene broodkruimeltje op je toetse bord, haha je wist lekker niet dat ik je besioneerde

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimedo dec 16, 2010 11:22 pm

Lizzy alchte en pakte Will aangezien Jort al klaart was "Omdat ze uit mamas buik moeten voor ze er neit meer in passen." ze glimalchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimevr dec 17, 2010 1:44 pm

"Oké," zei Yasmine en ze ging op zoek naar haar eigen jas en winterlaarzen. Pixis, die klaar was met Zoey, trok zijn wintermantel aan en ging op zoek naar de buggy's. Hij zette Zoey en Jort er alvast in. "We komen er één te kort," zei hij. "Dan hebben we een draagzak nodig."
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 29-10-10
Woonplaats : Dat ene broodkruimeltje op je toetse bord, haha je wist lekker niet dat ik je besioneerde

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimevr dec 17, 2010 1:59 pm

Lizzy had haar eigen warme mantel al aan en pakte een doek. handig knoopte ze een soort draagzak op haar buik en zette will erin "tada" zei ze met een glimalch en liep naar pixis
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixis
Level 2
Pixis


Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 2

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimevr dec 17, 2010 2:01 pm

"Kijk, daarom houd ik van je," zei Pixis lief en hij pakte de buggy. Hij duwde hem naar buiten. "Zullen we maar gewoon naar het bos gaan? De sneeuw is wel lastig, maar misschien willen de bomen wel helpen met hun wortels als we het netjes vragen." Hij lachte. Zoey en Jort keken hun kleine oogjes uit. Ze waren voor het eerst buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth
Level 2
Elizabeth


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 29-10-10
Woonplaats : Dat ene broodkruimeltje op je toetse bord, haha je wist lekker niet dat ik je besioneerde

Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitimevr dec 17, 2010 2:05 pm

Will legde zijn knuistjes tegen de kin van zijn moeder terwijl ze naar buiten liepen "Kunne we niet beter in het dorp blijven, ik moet sowieso naar de winkels en dan blijven we dicht bij huis, de hele weg naar het bos is te lang voor ze."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyon- Rijk van de Tweeling   Hyon- Rijk van de Tweeling - Pagina 10 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hyon- Rijk van de Tweeling
Terug naar boven 
Pagina 10 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Rijk v/d Tweeling-Het bergbos
» Het bergmeer-Rijk van de Tweeling
» Het kratermeer- rijk van de tweeling
» Serendipity- Rijk van de tweeling
» De bergweides - Rijk van de Tweeling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: