De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 maagd--- kledingwinkel Glee XD

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

maagd--- kledingwinkel Glee XD Empty
BerichtOnderwerp: maagd--- kledingwinkel Glee XD   maagd--- kledingwinkel Glee XD Icon_minitimezo okt 31, 2010 12:40 am

Deze winkel is een veelzeidige kleding winkel ,me hele speciale dingen tot hele simpele dingen, van kakker tot gothic , van mannen tot jonge meisjes , krtom iedereen kan er wel iets vinden. Dit is ook de fovorite winkel van KURT . Het is een kleurijke winkel waar de vrolijkste , zieligste en somberste muziek word gedraait. er zijn aparte afdelingen voor elke kledingstijl , en schoenen ook voor kleine kinderen.Ook sieraden zijn te koop in Glee.Regels:
Niet vechten om kleding ... toch wel..... als het maar heel blijft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

maagd--- kledingwinkel Glee XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: maagd--- kledingwinkel Glee XD   maagd--- kledingwinkel Glee XD Icon_minitimezo okt 31, 2010 12:42 am

Met een glimlach liep Kurt glee binnen. hij had niets nodig , maar het was vertrouwd om terug te zijn in de winkel die hij al zo lang niet bezocht had , een aantal meedewerkers begoetten hem vriendelijk en kurt begroette hen ook , alsof hij hier nooit was weggeweest...
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

maagd--- kledingwinkel Glee XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: maagd--- kledingwinkel Glee XD   maagd--- kledingwinkel Glee XD Icon_minitimezo okt 31, 2010 12:46 am

Met tegenzin, maar voortgetrokken door Mggie liep Andromeda de winkel in, haar dochtertje rende nu al rond om alles te bekijken. Ze zuchtte. Ze liep in haar witte zomerjurk naar een van de rekken met kinderkleding. Ze deed haar znnehoed een beetje schuin op haar hoofd en haar oorbellen die uit allerlij rare ringetjes bestonden rinkelden. een voordel van in een tropisch woud wonen aan het strand was dat zomerjurkjes altijd handigbleven. Ze glimalchte "Maggie wat vind je van deze blauwe" een mooi ding, maggie had haar haat aan roze geerft
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

maagd--- kledingwinkel Glee XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: maagd--- kledingwinkel Glee XD   maagd--- kledingwinkel Glee XD Icon_minitimezo okt 31, 2010 12:50 am

Kurt glimlachte toen hij zag hoe een klein meisje haar moeder voorttrok... hij was vast ooit ook zo geweest , hij zag zijn vader al staan , inplaats van de moeder... Hij liep naar de afdeling naast die van de kinderen , de merk afdeling. af en toe wierp hij een blik op het meisje en haar moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

maagd--- kledingwinkel Glee XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: maagd--- kledingwinkel Glee XD   maagd--- kledingwinkel Glee XD Icon_minitimezo okt 31, 2010 12:55 am

Andromeda zuchtte en keek toe hoe haar dochtertje alles uit het rek haalde wat ze mooi vond "Moet dat nu" mmpelde ze ietwat geirriteerd. Je maakte ales altijd zelf, maar Maggie moest zonodig 'winkelen mama' dat was iets dat duidelijk niet van haar moeder kwam, misschien als het een generatie had overgeslagen "Meis, die kan neit eens, thuis is het warmer dan hier, weetje nog, hier zijn geen aapjes, en dolfijnen, hier hebben ze wolven, net al beowulf, alleen zijn die niet tam" Maggy knikte en hind de dikke wollen trui terug waarna ze nog meer dingen uit het rek begon te halen. Andromeda zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

maagd--- kledingwinkel Glee XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: maagd--- kledingwinkel Glee XD   maagd--- kledingwinkel Glee XD Icon_minitimezo okt 31, 2010 10:27 am

Het was overduidelijk dat het niet het idee was geweest van de moeder om te gaan winkelen , al vannaf het moement dat de twee binnen stapte... Kurt glimlachte , hij moest moeite doen om niet toe te schieten aangezien het meisje van alles uit het rek haalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

maagd--- kledingwinkel Glee XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: maagd--- kledingwinkel Glee XD   maagd--- kledingwinkel Glee XD Icon_minitimezo okt 31, 2010 10:41 am

Andromeda zuchte "Lieverdje, je kan zoizo niet alles hebben, kan je niet beter eerst even kijken wat je pakt" Maggie gaf maar toe. Andromeda hing de helft van de dingen weer terug omdat het thuis daarvoor gewoon te warm was. "Maggie, nu moet je een beetje gaan kiezen, want je hebt thuis al een hele boel." een ding wist ze zeker, de volgende keer mocht Deryl of Andrew mee. Maggie keek een beetje tussen de dingen. "Deze is mooi oranje, die past bij mijn hertenlaarsjes" ze lachte vrolijk. en zo begon ze het uit te pluizen, zo dat het bij haar armbanden en verschillende schoenen zou passen. Andromeda glimalchte en hing allle afgekeurde dingen terug. Dor de beweging rinkelden haar vele armbanden vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

maagd--- kledingwinkel Glee XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: maagd--- kledingwinkel Glee XD   maagd--- kledingwinkel Glee XD Icon_minitimezo okt 31, 2010 10:47 am

Kurt stapte op hen af "hulp nodig mevrouw ?" zei hij met een glimlach en alsof hij hier werkte... eigenlijk was dat ook zo , maar gewoon voor de lol . Hij glimlachte even naar het kleine meisje en keek toen weer naar haar moeder , of wie het ook was...


he inge Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

maagd--- kledingwinkel Glee XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: maagd--- kledingwinkel Glee XD   maagd--- kledingwinkel Glee XD Icon_minitimezo okt 31, 2010 10:50 am

Maggie knikte "Maamaa is saai, want ze wil me niet helpen" ze keek bozig naar haar mama "Dus nu moet joj me helpen kleding kiezen" ze lachte vrolijk.

andromeda glimalchte "Ik ben Andromeda en dit is Maggie, ze wilde per se een keer naar een kleding winkel" ze rolde met haar ogen "Maar in ieder geval kan ze nog neit al te goed kiezen, we wonen in een tropisc regenwoud, maar deze meid wil dan ook maar een winterjas" andromeda glimalchte "Maar nu zit je aan haar vast, ze gaat je denk ik niet met rust laten tot je haar heb geholpen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

maagd--- kledingwinkel Glee XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: maagd--- kledingwinkel Glee XD   maagd--- kledingwinkel Glee XD Icon_minitimezo okt 31, 2010 10:55 am

Kurt knipoogde "zo was ik vroeger ook.... " zei hij tegen Andromeda "ik ben trouwens kurt." toen richte hij zich tot MAggie "een tropisch eiland he? is het daar mooi? Ik woon hier om de hoek en heb niet veel van de wereld gezien... " hij keek naar de oranje trui in de handen van het meisje en pakte vervolgens een oranje strandjurkje , " deze vind mama vast beter ..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

maagd--- kledingwinkel Glee XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: maagd--- kledingwinkel Glee XD   maagd--- kledingwinkel Glee XD Icon_minitimezo okt 31, 2010 10:59 am

Maggie lachte vrolijk "Heel mooi, en de draakjes kunnen er lekker zwemmen" ze lachte vrolijk, andromeda hoopte maar dat Kurt niet bij het dertiende hoorde, draken werden meestal met magiers gerelateerd. "En mamas wolf, we zijn hier op zijn rug gekomen" ze gliamlchte "Die is heel lief" ze keek naar het jurkje "Die is goed, maar dan wil ik ook een broek, een hele mooie" Andromeda lachte "Haar kledingkeus heeft ze van mij" ze glimalchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

maagd--- kledingwinkel Glee XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: maagd--- kledingwinkel Glee XD   maagd--- kledingwinkel Glee XD Icon_minitimezo okt 31, 2010 11:12 am

"dat komt dan goed uit"zei Kurt tegen Andromeda en tegen Maggie zei hij: " Gezellig meid ! ik heb ook een draak weet je " zei hij en liep naar een ander rek , die met de broeken "Dit is wel jou maat denk ik..." ze hij terwijl hij een paar broeken van het rek haalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

maagd--- kledingwinkel Glee XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: maagd--- kledingwinkel Glee XD   maagd--- kledingwinkel Glee XD Icon_minitimezo okt 31, 2010 11:17 am

Maggie rende naar Kurt en pakte een broek aan. Daarna rende ze naar een pashokje. binnen een paar seconden liep ze aarbuiten met de andere broek aan. "Je hebt haar maat goed ingeschat" zei ze met een glimalch tegen Kurt. Ze keek naar haar kleine Maggie. "Meisje, het staat je beeldig" Maggie glimalchte vrolijk en rende het pashokje weer in. in haar gewoe kleding rende ze weer naar buiten met de broek in haar hand. "Deze wil ik, en het jurkje nu nog een shirt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

maagd--- kledingwinkel Glee XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: maagd--- kledingwinkel Glee XD   maagd--- kledingwinkel Glee XD Icon_minitimedi maa 08, 2011 5:22 pm

Ares landde voor de kledingwinkel. Aphrodite was gewend dat mensen schrokken van draken, maar in het dertiende rijk gold het als statussymbool, en daar moesten de veroverde landen maar aan wennen. Ze tilde Sandee van de rug van de draak en liep de winkel binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

maagd--- kledingwinkel Glee XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: maagd--- kledingwinkel Glee XD   maagd--- kledingwinkel Glee XD Icon_minitimedi maa 08, 2011 5:24 pm

Sandee liep braaf achter Aph aan naar binnen. "Jeetje wat veel" mompelde ze toen ze binnen waren. Ze beet op haar lip "Wat meoten we eerst hebben?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

maagd--- kledingwinkel Glee XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: maagd--- kledingwinkel Glee XD   maagd--- kledingwinkel Glee XD Icon_minitimedi maa 08, 2011 5:45 pm

Aphrodite liep vastberaden richting de hoek met de grote merken en begon jurkjes uit de schappen te trekken. Ze waren vooral zwart en donkerblauw, omdat dat goed bij haar haar stond. Ze gooide drie jurkjes in Sandee's handen. "Passen." Zei ze met een glimlach, en ze wees naar de pashokjes. Ondertussen begon ze nog meer kleding uit de schappen te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

maagd--- kledingwinkel Glee XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: maagd--- kledingwinkel Glee XD   maagd--- kledingwinkel Glee XD Icon_minitimedi maa 08, 2011 9:17 pm

Sandee pakte de jurkjes aan. de enige reden waarom ze nu opgewekt was omdat het blijkbaar nodig was. waarschijnlijk zou aph er ook op dtaan dat ze haar piercingfs weg deed. Dat zou ze zelfs doen. Ze liep vrolijk naar het pashokje en begon zich om te kleden
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

maagd--- kledingwinkel Glee XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: maagd--- kledingwinkel Glee XD   maagd--- kledingwinkel Glee XD Icon_minitimedo maa 10, 2011 5:41 pm

Aphrodite besloot dat een Marine-zee-achtige look het best was voor Sandee. Ze pakte dus een torenhoge stapel kleding in die stijl. Toen de stapel in haar handen zo hoog was dat het halverwege haar gezicht kwam, besloot ze dat het wel genoeg was. Ze dumpte ze allemaal op de stoel in Sandee's kleedhokje en ging in een van de fauteuils tegenover de hokjes zitten. "Als je iets aanhebt, moet je maar naar buiten komen om het te laten zien." Zei ze vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

maagd--- kledingwinkel Glee XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: maagd--- kledingwinkel Glee XD   maagd--- kledingwinkel Glee XD Icon_minitimedo maa 10, 2011 5:46 pm

Sandee zuchtte en stapte in een mooi jurkje uit eht hokje. ze draaide en rondje. het stond haar wel goed, en het deed haar begint-net-met-de-pubertijd-lichaam mooit uitkomen. maar de kleur stond afschuwelijk bij haar huid haar en ogen. "Dit si het denk ik neit" zei ze droog
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

maagd--- kledingwinkel Glee XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: maagd--- kledingwinkel Glee XD   maagd--- kledingwinkel Glee XD Icon_minitimedo maa 10, 2011 5:50 pm

Aph inspecteerde Sandee en liep terug naar het kledingrek. Ze pakte een jurkje met hetzelfde model, maar in een andere kleur. "Deze kleur past niet helemaal bij jou, deze kleur staat denk ik beter. Als we eenmaal weten wat je goed staat, kunnen we daaruit verder gaan zoeken." Ze duwde het jurkje in haar handen en leidde haar terug in het pashokje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

maagd--- kledingwinkel Glee XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: maagd--- kledingwinkel Glee XD   maagd--- kledingwinkel Glee XD Icon_minitimedo maa 10, 2011 5:53 pm

een uur later.

Sandee droeg nu een mooi kort zomerjurkje en had genoeg tassen in haar armen. Ze hadden van alles en nogwat voor haar bij elkaa rgeshopt. jurken, nieuwe bikini, shirts rokjes enz. enz. Ze grinnikte "Ik heb een voorgevoel dat je nog neit klaar bent met me, dat je minsteds vind dat ik mijn piercings weg meot doen" ze grinnikte
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

maagd--- kledingwinkel Glee XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: maagd--- kledingwinkel Glee XD   maagd--- kledingwinkel Glee XD Icon_minitimedo maa 10, 2011 5:56 pm

"Dat, en ik ga je meenemen naar mijn eigen haarsalon. Ik denk dat dat zoute water niet erg goed is voor je haar, en dat het een stuk mooier kan glanzen dan dat het nu doet." Ze liep, met nog een aantal tassen met kleding voor Sandee erin in haar handen, richting een winkel waar een groot uithangbord met "Rose's hair&beauty" op hing en trok Sandee met zich mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





maagd--- kledingwinkel Glee XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: maagd--- kledingwinkel Glee XD   maagd--- kledingwinkel Glee XD Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
maagd--- kledingwinkel Glee XD
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Koruna-het rijk van de maagd
» Het weiland- Rijk van de maagd.
» De bloemenvelden - Rijk v.d. Maagd.
» Vario - het Rijk van de Maagd
» Het huwelijksstrand -Rijk van de Maagd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: