De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.

Ga naar beneden 
+3
Valerie
Kurt.
Valerio
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Valerie
Level 1
Valerie


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 28-10-10

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06, 2010 8:41 pm

"Ja "knikte Kurt "die zit in de zadeltas van BAmbi , ik haal hem wel even " Hij liep naar de deur en riep BAmbi , hij pakte zijn zwembroek uit de zadeltas en klopte op de nek van Bambi "blijf maar even hier , ik we komen zo terug" Bambi grijnsde en Kurt liep terug richting de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 07, 2010 12:20 pm

Valerio ging op zoek naar twee badhandoeken. Hij vond dat hij wel iets mee moest nemen voor Kurt. De twee handdoeken legde hij op tafel en hij begon boterhammen te smeren. Tsi-Long kwam binnenvliegen om hem te helpen. Samen maakten ze een aardige stapel boterhammen. Valerio keek naar Kurt. "Denk je dat er nog meer bij moet?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 07, 2010 1:16 pm

Kurt keek naar de stapel met boterhammen " Nee joh , dat is meer dan genoeg!" zei Hij en trok zich terug in de wan van de grot en verwisselde zijn broek voor zijn zwembroek. Hij kwam terug en keek opnieuw naar de stapel brood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 07, 2010 1:20 pm

"Nou, mooi," zei Valerio en terwijl Kurt zich omkleedde, stopte hij het brood in een zak, die hij in een tas deed, samen met de handdoeken. De tas hing hij over zijn schouder. Tsi-Long ging op de andere schouder zitten. "om je?" vroeg Valerio aan Kurt en hij liep alvast naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 07, 2010 1:34 pm

Kurt knikte en volgde Valerio nar buiten waar Bambi al stond te wachten , ze keek even glinmlachend naar de twee jongens en tsi-long die de grot uit kwamen , Kurt steeg op haar rug en wenkte Valerio dat hij achter hem moest gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 07, 2010 1:47 pm

Valerio ging achter Kurt zitten en klampte zijn armen vast om zijn middel. Hij ghad nog nooit gevlogen. Op Tsi-Long en Talpa Meles kon dat niet. En nu zat hij op een draak die dat wel kon. Tsi-longs lichtje flikkerde even, om te laten zien dat hij het nu al leuk vond. Valerio drukte een kus in Kurts nek en zei: "Ik ben er klaar voor, denk ik."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 07, 2010 5:21 pm

" Je moet niet denken , geniet!" zei Kurt en alsof het een teken was steeg Bambi met een ruk op en bleef een paar honderd meter boven de grond zweven , " was dat nou zo eng?" vroeg Kurt meelevend en Bambi , die weer eens stom wou doen , maakte een slato in de lucht...
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimema nov 29, 2010 10:19 pm

Talpa brak door e wand die de dasmol gangen van de grot scheidde. Valerio sprong van zijn rug en trok Kurt met zich mee. Toen Talpa weg was, vroeg hij: "Kurt, wil jij vanavond met mij uit?" Hij hoopte weer met heel zijn hart dat Hurt ja zou zeggen, dan was zijn dag volledig en perfect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 01, 2010 5:27 pm

Kurt straalde bij het horen van de vraag van VAlerio "Ja , ja natuurlijk , niets liever"!!" zei hij , hij sloeg zijn armen om Valerio's nek en zoende hem vol op de mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 01, 2010 5:31 pm

"Yes," zei Valerio en hij zoende Kurt terug. "Maar ik denk dat we dan eerst even moeten douchen." Even aarzelde hij en kreeg een rode kleur. "Zeg, zou je anders samen willen douchen?" vroeg hij zacht. "Ik zorg er dan wel voor dat er warm water uit de waterval komt." Hij had zijn armen nog steeds om Kurt en keek hem verliefd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 01, 2010 6:33 pm

Er verscheen een lichte blos op Kurts wangen terwijl hij knikte en Valerio eveneens verliefd aankeek."Een douche zou wel slim zijn..." zei hij met een glimlach en hij haalde zijn armen van zijn schouders , nu hield hij alleen VAlerio's hand nog vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 01, 2010 6:37 pm

"Nou, kom op dan," zei Valerio, die twee handdoeken pakte. Hij trok Kurt mee naar buiten. "Ik zal even wat uitleggen," zei hij. "Het beekje waar we straks in gaan douchen, is ijskoud. Maar iets hoger gelegen vanaf hier, is een heetwaterbron. Ik heb daar een klepje in gemaakt en als je dat open zet, wordt het water lekker warm." Hij legde zijn hand op de stenen achter de waterval en opende het klepje. Daarna maakte hij vier muren om hen heen, zodat ze een beetje privacy hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 01, 2010 8:54 pm

"Handig gedaan.."zei Kurt en hij volgde Valerio's handelingen met zijn ogen. Toen er een tijdje niets gebeurde deed hij zijn broek uit ( shirtwasaluitweetgijnog ) en stapte onder een van de douches.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 01, 2010 9:01 pm

Valerio trok ook zijn broek uit en ging naast Kurt staan. Even wist hij niks te zeggen. "Nou, daar staan we dan," zei hij dus maar. Hij kon het niet laten om naar Kurt te kijken, maar hij schaamde zich tegelijk ook een beetje. "Weet jij al waar we vanavond heen gaan?" Hij keek nu toch naar Kurt, maar dan verliefd naar zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 01, 2010 9:40 pm

Kurt keek Valerio terug aan, even verliefd "Ja , daar staan we dan..." zei hij "Maar ik heb geen idee... Jij hebt mij mee uit gevraagd weet je nog .." vervolgde hij en hij glimlachte."Moet je dan niet ook een lokatie weten?" grapte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 01, 2010 9:43 pm

"Ja dat klopt," zei Valerio. "En ik had even geen idee. Sorry." Hij bloosde nog iets meer en pakte Kurt toen om zijn middel, om hem te kunnen zoenen. "We gaan gewoon opzoek naar een leuk restaurant," zei hij toen hij zijn lippen even los liet. Hij pakte de shampoo. "Mag ik?" vroeg hij en de bedoeling was om Kurts haar te gaan wassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 02, 2010 7:12 pm

Kurt kinkte "tuurlijk, ga je gang..." zei hij met eeen glimlach "en inderdaad we vinden wel wat..." voegde hij er aan toe en hij streek nog even door zijn haar voor hij wachte tot Valerio er de shampoo in zou zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 02, 2010 7:49 pm

Valerio liet Kurt even los om de shampoo goed door zijn haar te smeren. Hij ging net zolang door, tot alles ook weer weg was. Daarna pakte hij Kurt weer om zijn middel en drukte hem tegen zich aan. Hij gaf hem een kus en zei: "Ik kan niet wachten op dat six-packje." Hij streek met zijn hand over Kurts buik, hopend of hij al een paar vakjes kon voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 02, 2010 10:22 pm

het klinkt alsof kurt zwanger is weetjuh...

Kurt glimlachte "Ik zou bijna meer gaan trainen omdat ik jou dan zo vrolijk maak!" zei hij en gaf hem ook een kus. Toen pakte hij de shampoo en keek Valerio aan "Mag ik?" vroeg hij, precies hetzelfde als VAlerio een paar minuten eerder had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 02, 2010 10:26 pm

"Graag," zei Valerio en zakte wat meer door zijn knieën, zodat Kurt bij zijn haar kon. Toen hij op ooghoogte was met Kurt, gaf hij hem een kus op zijn neus en op zijn mond. Daarna keek hij hem verliefd aan en vroeg: "Zullen we straks anders nog een bad nemen in die heetwaterbron?" Hij had zijn armen nog steeds om Kurt heen, alleen nu om zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimeza dec 04, 2010 11:43 am

Kurt glimlachte "Goed idee..." zei hij met een glimlach en hij smeerde de shampoo goed door Valerio's haar tot dat ook uit zijn haar alle shampo weg was. Toen sloeg hij zijn eigen armen om Valerio's nek en gaf hem ook een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimeza dec 04, 2010 12:00 pm

"Nou, kom op dan," zei Valerio en hij tilde Kurt aan zijn middel op, om vervolgens in de wand onder de waterval te stappen en in de heetwaterbron weer omhoog te komen. De kleren en handdoeken schoven over de grond met hen mee. Valerio maakte een rand waar ze op konden zitten en ging zitten, dicht tegen Kurt aan. Hij had zijn armen nog steeds om hem heen en zoen hem nog een keer op zijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimeza dec 04, 2010 1:01 pm

Het warme water voelde heerlijk aan en Kurt glimlachte toen Valerio hem een zoen gaf , hij gaf hem ook een zzoen en sloeg zijn armen ook om hem heen . Hij was zo gelukkig, gelukkiger dan hij ooit had verwacht... Hij hield van Valerio, hij haalde zijn lippen van de zijne en keek hem verliefd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerio
Level 2
Valerio


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Snik... snik... ik was nog level 1.

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimeza dec 04, 2010 1:06 pm

"Ik houd van jou," zei Valerio. "Echt meer van jou dan van wat dan ook." Hij keek Kurt verliefd aan en zoende hem nog een keer. Hij trok hem dichter tegen zich aan en zakte onbedoeld onderuit. Hij heelde de schaafwond die hij nu op zijn rug had, maar bleef verder zitten. Hij lag eigenlijk wel lekker. Om hen heen stonden weer vier muren. Valerio keek omhoog naar Kurt en wilde hier eigenlijk voor altijd blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 05, 2010 6:26 pm

" wat dacht je , dat ik je ten huwelijk had gevraagd omdat ik je haatte? Ik hou ook van jou Valerio, " zei Kurt, hij zocht woorden om zijn liefde te beschrijven " we horen bij elkaar... zoals ... zoals... " maar geen enkel beroemd koppel leek hun liefde te kunnen beschrijven."Zoals wij gewoon bij elkaar horen" zei hij toen en gaf hem een zoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.   Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Rijk v/d Maagd- Valerio's grot/huis.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Diego's 2e huis - Rijk van de Maagd
» Huis van Marc en Anique- Rijk van de maagd.
» Het huis van Kurt's overleden ouders- rijk v/d maagd.
» Het bos - op de grens van het Rijk van de Maagd en het rijk van de weegschaal
» Grot van Andromeda en Deryl --- blubjes rijk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: