De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter

Ga naar beneden 
+7
Diego
Cyene
Scarlet
Marc
Anthea
Cara
Kenji
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Cyene
Level 1
Cyene


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : + 538 posts

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 7:24 pm

Cyene was blij dat ze niet nog een slok van haar cappuccino had genomen, anders had ze die nu vast over Scarlet uit gespuugd. Met grote ogen en een glimlach keek ze naar Scarlet. "Dat meen je niet" zei ze met een grijns omdat ze blij was dat Scarlet er gezond uit zag. Even dacht ze aan haar botte opmerking tegen Scarlet, dat was niet al te aardig geweest. "Je ziet er gezond uit" vond Cyene en dat zei ze dus met een glimlach naar Scarlet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 2
Scarlet


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-10-10
Woonplaats : Lvl 3

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31, 2010 7:48 pm

Scarlet glimlachte vrolijk. 'Jij ook.' Zei ze en ze kon niet anders dan opstaan en Cyene een oude en vertrouwde knuffel te geven. Ze ging weer zitten. 'Ik heb je zo lang niet gezien.' Zei ze. Die zes jaar waren lang geweest, veel contacten zijn vervaagt. Ze glimlachte en was superblij om Cyene zo te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyene
Level 1
Cyene


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : + 538 posts

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 01, 2010 5:25 pm

Cyene zag de knuffel niet aankomen maar knuffelde Scarlet even terug. Alleen Scarlet mocht haar een knuffel geven vond ze en alleen bij haar voelde het goed aan. "6 jaar is inderdaad een behoorlijke tijd" Cyene glimlachte even en nam een slokje van haar cappuccino. Nadat ze haar slok had doorgeslikt keek ze even naar Scarlet en haar haar. "Je bent ook wel wat veranderd, ik herkende je helemaal niet" zei ze tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Level 2
Diego


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3 -ondertussen-

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 01, 2010 5:29 pm

Scarlet schreef:
Tegen wie heeft Diego het?
--

Scarlet keek naar de jongen, maar wist niet echt tegen wie hij het had, hij kwam haar ergens ook bekend voor, hetzelfde als bij het meisje. Ze zuchtte en gaf geen antwoord op hem, te bang dat hij het niet tegen haar had gehad. Vanuit haar ooghoeken bekeek ze het meisje, ze wilde weten wie het was. Dat rode haar kwam haar zo bekend voor.

Tegen Scarlet ja.
----------------

'Ben je in een slecht humeur ofzo?' zei diego geirriteerd, toen het meisje niet tegen hem antwoordde. Hij kon tegen zulke dingen er niet tegen. Hij zuchtte, zijn goede humeur was gelijk met een kilometer gedaald. Maar toen hij weer aan Valerie en Drizzle moest denken, verscheen er een glimlach op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 2
Scarlet


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-10-10
Woonplaats : Lvl 3

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimema nov 01, 2010 8:30 pm

Scarlet lachte. 'Ik dacht wel dat ik je ergens van kende, maar kon steeds niet precies plaatsen wie.' Grinnikte ze. Ze was een stuk vrolijker nu ze Cyene had gezien. Ze keek even naar de jongen die tegen haar praatte. 'Nee, nu niet meer.' Glimlachte ze. 'Het is inderdaad heerlijk weer, maar ik wist niet of je het daarnet tegen mij had.' Zei ze eerlijk en vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyene
Level 1
Cyene


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : + 538 posts

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 02, 2010 4:32 pm

Cyene lachte ook even. "Ik had precies hetzelfde met jou" zei ze met een glimlach. Ze vond het fijn dat ze eindelijk weer eens iemand had waar ze echt mee kon praten. Cyene keek even om naar de jongen maar besteedde er verder geen aandacht aan. Ze keek weer naar Scarlet. "Is er nog iets gebeurd in die zes jaar dat ik je niet gezien heb?" vroeg ze aan Scarlet. Ze was nu heel nieuwsgierig naar nieuwtjes en dergelijke.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 2
Scarlet


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-10-10
Woonplaats : Lvl 3

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 02, 2010 5:56 pm

Scarlet keek weer naar Cyene en haalde haar schouders op. 'Nou, niet echt veel eigenlijk. Ik ben een tijdje ondergedoken geweest, maar ook veel gereist en heb ook in rebellengroepen gezeten.' Vertelde ze, het was niet erg interessant. 'En met jou?' Vroeg ze met een glimlach, die weer een beetje afgezwakt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Level 2
Diego


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3 -ondertussen-

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 02, 2010 6:01 pm

Scarlet schreef:
Scarlet lachte. 'Ik dacht wel dat ik je ergens van kende, maar kon steeds niet precies plaatsen wie.' Grinnikte ze. Ze was een stuk vrolijker nu ze Cyene had gezien. Ze keek even naar de jongen die tegen haar praatte. 'Nee, nu niet meer.' Glimlachte ze. 'Het is inderdaad heerlijk weer, maar ik wist niet of je het daarnet tegen mij had.' Zei ze eerlijk en vriendelijk.

Uhm.. kun je op 2 plekken elkaar voor het eerst zien? Want we zijn nu ook aan het meeten in magische regenwoud, voor het eerst...
Zal ik dan gewoon nu doen dat Diego haar opeens herkent, van die keer in regenwoud?

-----------------------------------------
'Ooh, het spijt me. Ik kan er niet tegen als mensen soms niet doen wat ik graag wil, ik ben erg hebberig, ik weet het...' zuchtte Diego, terwijl hij dacht; Ik ken haar ergens van, maar van wat? Opeens schoot het hem te binnen; Hij had haar in het magische regenwoud ontmoet, toen hij had gedacht dat het een monster was! 'Hee, weetje, het schiet me opeens te binnen; we hebben elkaar al ontmoet in het regenwoud, toen jij in die boom zat!' zei hij tegen Scarlet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyene
Level 1
Cyene


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : + 538 posts

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 02, 2010 7:35 pm

Dan moet je even iets in het verleden en iets in het heden plaatsen..
---
Cyene knikte even. Gelukkig was er niks vervelends gebeurd in de jaren dat ze Scarlet niet gezien had. Ze vond het namelijk een erg aardig meisje en kon zich ook niet voorstellen dat iemand haar zomaar wat aan zou doen. "Eigenlijk ook niets bijzonders" zei Cyene en ze dacht even na over de afgelopen 6 jaar. "Ik ben de hele tijd zowat aan het rondtrekken geweest en heb in verschillende rebellengroepen gezeten en daardoor weet ik eigenlijk niet zo goed hoe het nu met mijn familie is" zei ze met een kleine zorgelijke glimlach. Cyene keek niet op naar de jongen die wat zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 2
Scarlet


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-10-10
Woonplaats : Lvl 3

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 02, 2010 9:24 pm

Scarlet knikte naar Cyene. 'Dat is lastig.' Zei ze. Ze vond het moeilijk om nu twee gesprekken te gaan voeren en keek even naar Diego. Ze nam hem in zich op. 'Oja, nu weet ik het weer. Met die draak en je ging in de boom zitten en...' Ze knikte in zichzelf. 'Ja, ik weet het weer.' Zei ze met een glimlach en keek daarna weer naar Cyene.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Level 2
Diego


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3 -ondertussen-

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 4:09 pm

Diego glimlachde, en hield maar op met praten toen hij zag dat Scarlet het moeilijk had met 2 gesprekken tegelijk te voeren. Hij had dit al eerder meegemaakt, alleen dan met iemand anders; isis, en dat was niet echt handig geweest. Het voelde nu een beetje aan als een deja vu voor Diego, maar hij wist wel dat het niet zo was. Zijn biertje werd door de barman voor hem neergezet, en hij dronk het gulzig op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyene
Level 1
Cyene


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : + 538 posts

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 7:39 pm

Cyene dronk het laatste beetje van haar cappuccino op en zette het kopje daarna neer en keek ernaar. Ze was even verrast van dat ze het kopje nu al weer leeg had, terwijl ze dacht dat er nog wat in zat. Cyene keek op naar Scarlet en glimlachte even. "Het is erg leuk om je weer te zien" zei ze tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 2
Scarlet


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-10-10
Woonplaats : Lvl 3

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:17 pm

Scarlet glimlachte en pakte haar glas op die ze in haar hand ronddraaide. 'Ja, ik vind het ook leuk om jou weer te zien. Het is te lang geleden.' Zei ze en glimlachte. Haar ogen gingen even naar het kleine beetje drinken dat nog in het glas zat en dronk het op. Ze veegde haar mondhoeken af met haar handpalm en zette haar glas terug op de bar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Level 2
Diego


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3 -ondertussen-

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 04, 2010 6:43 pm

Diego zag dat het andere meisje vertrok, en zei tegen Scarlet die net haar drankje ophad; 'Wil je nog iets anders drinken? Ik trakteer.' Hij vond haar naarmate hij haar meer zag, ook al was dat nog niet heel veel, steeds aardiger worden, en hij hoopte vrienden met haar te kunnen worden. Hij wilde niet meer, want aan die kant voelde hij niks voor haar, ook al was ze knap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 2
Scarlet


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-10-10
Woonplaats : Lvl 3

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 04, 2010 7:12 pm

waar zie jij staan dat Cyene weggaat? Embarassed

--
Scarlet keek glimlachend naar Diego, hij was erg aardig. 'Emh, nee dank je, dat kan ik niet aannemen.' Zei ze en glimlachte even vriendelijk naar hem. Ze haalde een hand door haar halflange, bruine haren die over haar schouder heen vielen. Ze zuchtte en keek even naar Diego. Ze wist nog niet erg veel van hem, maar ze kwam hem gek genoeg vaak tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyene
Level 1
Cyene


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : + 538 posts

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 04, 2010 7:20 pm

x]
---
Cyene keek even naar Scarlet en luisterde naar wat de jongen zei en wat zij zei. Met een kleine grijns op haar gezicht gaf Cyene Scarlet een klein duwtje. "Oehh je hebt sjans" zei ze tegen haar, maar niet zo hard dat die andere jongen het kon horen. "Je mag het best aannemen hoor" zei Cyene omdat ze dacht dat Scarlet dat misschien niet wilde doen omdat zij hier nu aan het kletsen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Level 2
Diego


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3 -ondertussen-

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06, 2010 6:56 pm

"Het is erg leuk om je weer te zien", ik vernam hiervan dat Cyene wegging, maar dat was dus niet zo Razz...
------------------------------------------------------------------------------------------
'Ach, zo'n groot geschenk is het nou ook weer niet hoor...' grijnsde hij, met zijn vele geld dat hij bezat kon hij makkelijk een drankje betalen, wel 100 minstens. 'Komop,je kan het nu nog nemen, over een paar minuten bied ik niet meer hoor...' drong hij aan. hij vond het leuk om andere mensen boos of kwaad te maken, maar ook soms om gelukkig te maken. Hij was een apart tiepje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Level 2
Scarlet


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-10-10
Woonplaats : Lvl 3

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06, 2010 8:50 pm

Scarlet keek grinnikend naar Cyene en keek daarna naar Diego. Ze zuchtte zachtjes. 'Omdat je zo aandringt. Glimlachte ze en knipoogde even vlug. 'Doe dan maar thee of water ofzo.' Zei ze en knikte even dankbaar. Ze ging niet om iets duurs zitten vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Level 2
Diego


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 26-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3 -ondertussen-

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 09, 2010 6:13 pm

Diego grijnsde voltooid. 'Ha, okee dan. Ik wist wel dat je 'ja' ging zeggen.' Hij keek naar de barman die glazen aan het afwassen was, en zei, met een harde toon; 'Ahum, dit mooie meisje wilt graag thee of water ofzo.' Hij glimlachte naar haar, dat 'mooie' was niet echt bedoeld alsof hij verliefd op haar was, maar meer om gewoon te flirten. Dat vond Val toch wel goed? Eeen beetje flirten kon geen kwaad..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:13 pm

Kurt zat aan een tafeltje in de hoek met sprankelende appel cider en draaide aan zijn ring, hij wachtte op dylan , na hij gehoord had van het aph-probleem wilde hij hem even spreken , gewoon voor de zekerheid... Het kon ook gewoon zijn dat hij wilde praten , gewoon praten... maar dat wist hij niet want dat weet ik niet xD lolz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:18 pm

Ehh dylan heeft een beetje een alcohol probleem, houd rekening ze hebben dus niet afgesproken

Dylan wandelde naar binnen. Hij zag Kurt zitten en ging maar bij hem aan tafel zitten "Hallolangnietgezien" mompelde hij monotoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:31 pm

NEGEER MIJN POST AUB XD

"Hoi Dylan!" zei Kurt overdreven vrolijk , hij begreep dat Dylan depri was , maar daar hoefde zijn humeur nog niet onder te lijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:40 pm

Dylan zuchtte "Ik snap niet waarom ze me dit heeft aangedaan" hij zuchtte en bestelde bij een langslopende serveerster een zwaar alcoholisch drankje. "Heeft ze het jou al verteld?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt.
Level 2
Kurt.


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 26

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:48 pm

Kurt knikte... "en je snapt dat ze het niet expres doet? het is echt niet dat ze denkt : he! ik heb een idee , laat ik zwanger worden..." hij zei dit niet al te hard , maar wel zo hard dat dylan het goed kon volgen. Hij vond het maar een stomme vraag , 'waarom heeft zse het me aangedaan?' hij dacht eerder dat het zijn schuld was ( of die van Richard xd )
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:54 pm

Dylan zuchtte "Dat si niet het probleem," hij rolfde met zijn ogen "Het probleem is dat ze met een ander is geweesd" hij dacht even na "Hoe zou jij het vinden als valerio een keer aan kwam zetten "Hee kurt, ik ben zwanger leuk he, maar ik weet niet zeker ofe het van jou, of van zo'n andere gozer is waar ik het in een dronken bui een keer mee heb gedaan is" ookal is dat dan fysiek onmogelijk" hij glimalchte flauw "je snapt me wel"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter   Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» rijk van de boogschutter- het zwembad
» Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter
» Atelier van Kira-rijk van de Boogschutter.
» Het Halloweenfeest -Rijk van de Boogschutter, algemeen topic
» Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Leeuw, Ram en boogschutter-
Ga naar: