De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen

Ga naar beneden 
+18
Kassie
Cloud
Elizabeth
Levi
Valerio
Andromeda
Kurt.
Mirtis
Dylan
Aphrodite
Diego
Scarlet
Cara
Marc
Bailey
Katniss
Akio.
Leida
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimedo maa 10, 2011 8:06 pm

"Weetje, jij speelt vals." Zei Aphrodite met een glimlachje tegen Dylan. "Als in zand surfen een sport was, zou ik jou zeker en vast verslaan." Zei ze. Ze pakte nog een golf, deze ging veel beter dan de vorige twee. Ze kreeg het zelfs voor elkaar om een van de makkelijkere trucs die Sandee haar had geleerd te doen. Ze keek Dylan glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimedo maa 10, 2011 8:12 pm

Dylan applaudiseerde "Geweldig gedaan liefje. en ik zorg aleen dat de golf zijn best doet. HEt waait te zacht" zei hij droog "Ik kan alsnog goed surfen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimedo maa 10, 2011 8:16 pm

"Kijk uit, lieverd, je zal niet de eerste zijn die ten onder gaat aan hybris." Zei Aphrodite met een glimlachje. Ze maakte een klein eilandje van zand en ging daarop zitten. Ze besloot dat ze maar weer een tijdje zou kijken hoe de jongens surfden voordat ze zelf verder zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimedo maa 10, 2011 8:24 pm

Dylan lachte aleen maar "Ik ga eerder ten onder door de golven" hij lachtte en peddelde naar de volgende golf. Hij hield zo veel van surfen, maar meer van aphrodite
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimedo maa 10, 2011 8:32 pm

Aphrodite lachte en strekte zich uit op haar privé eilandje. Ze keek in de zon en voelde hem branden op haar huid. Ze was een stuk bruiner geworden sinds dat ze met Dylan was. Een van de vele voordelen. Haar surboard stond stevig in het zand en weerkaatste de zon op zijn glimmende oppervlak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimedo maa 10, 2011 8:37 pm

Dylan kwam na een poosje naast Aph zitten en pakte een van haar handenhij trok haar overeind en trok haar naar hem toe. Hij legde zijn ahnden om ahar middel en kustte haar gepassioneerd. Hij had er geen enkel problem mee dat zijn maten het konden zien, die waren wel erger van hen gewend
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimedo maa 10, 2011 8:39 pm

Aphrodite sloeg haar armen om Dylan's nek en kuste hem terug. Ze kon zich niet compleet in de kus leggen, omdat ze ervoor moest zorgen dat het eilandje waarop ze zaten niet verdween. De vrienden van Dylan keken allemaal subtiel de andere kant op terwijl ze verder surfden. Aph glimlachte in zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimedo maa 10, 2011 10:28 pm

Dylans handen streken over Aphrodites zijde. "Zeg liefje, ik kan mijn adem 10 minuten inhouden, ik heb er geen probleem mee als je ons laat zinken" fluisterde hij voor hij haar in haar nek kuse/
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimevr maa 11, 2011 3:02 pm

Aphrodite stuurde het eilandje weg en bleef met haar hoofd net boven het wateroppervlak zwemmen. Ze sloeg haar armen om Dylan heen om niet te zinken en kuste hem hartstochtelijk. Ze hoopte dat hij kon blijven zwemmen als zij zich aan hem vastklampte, anders zou ze kopje onder gaan. En daar had ze helemaal geen zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimevr maa 11, 2011 3:05 pm

Dylan kustte haar liefdevol en liet hun wat dieper het water in gaan. er vormde zich gewoon een waterhelm rod aphs hoofd. Zo zou ze neit verdrinken. Hij wist hun ook nog aardig hoog te houden in zijn uppie. die helm was minder werk dan aph had aan het hele eilandje

Een poosje later

Sandee kwam opgewonden het strand op rennen "AAAAAPH DYLAAAAAN" gilde ze vrolijk. ze ging naast het vuur zitten bij de anderen, tussen haar 'ouders' in. "Ik was op een bloemenweide en zo, en daar was dave ook" , -dave- verzuchtte ze in haar gedachten "En ik het telekineeese"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimevr maa 11, 2011 3:10 pm

Aphrodite glimlachte. "Wat geweldig voor je." Zei ze tegen Sandee. "Maar hoe kan dat? Jouw vader heeft aurakrachten, en jouw moeder geen." Aphrodite keek Dylan aan. "Of wel soms?" Ze streek door haar blonde krullen, die opgedroogd waren door het groenige vuur en bleef haar geliefde vragend aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimevr maa 11, 2011 3:11 pm

Dylan haalde zijn schouders op "Ik weet niet. Aphrodite, jij hebt toch ook geen magische ouders. misschien heeft sandee ergens magier voorouders met telekinese. weet ik veel" hij woelde door Sandees haar "Gefeliciteerd meid"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimevr maa 11, 2011 3:17 pm

Aphrodite kon toch niet ophouden met erover na te denken, maar dit deed ze erg onopvallend, niemand zou het doorhebben, nouja, niemand behalve Sandee misschien. Maar ze wist dat haar krachten nog niet optimaal zouden zijn, en dat het voor haar dus moeilijk was om gedachten van iemand op te vangen. Zeker als diegene niet zou willen dat zij ze las. "Inderdaad, gefeliciteerd." Zei ze nog een keer tegen Sandee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimevr maa 11, 2011 3:34 pm

Sandee keek gewoon naar de vlammen en dacht na over Dave, hij had dan wel neit naar haar omgekeken, maar dta gaf neit. Hij was haar idool.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimevr maa 11, 2011 3:39 pm

Aphrodite schrok een klein beetje toen ze Sandee's gedachten las. Sandee was overduidelijk tot over haar oren verliefd op Dave. Ze slikte. "Sandee, kom je even mee?" Vroeg ze zachtjes aan het meisje naast haar. Ze liep naar de duinen en wachtte tot Sandee haar volgde. Zij wist dat Sandee geen kans maakte bij Dave, omdat ze een meisje was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimevr maa 11, 2011 3:45 pm

Sandee keek op "Ehhh... okeee" ze stond op en liep achter Aphrodite aan. "Wat is er?" vroeg ze een beetje nieuwschierig. ze wist eigenlijk neit helemaal waarom aph het neit gewoon bij eht vuur kon vertellen
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimevr maa 11, 2011 3:49 pm

"Je valt op Dave." Constateerde Aphrodite, keihard, als een feit. "Het spijt me liefje, maar Dave gaat nooit op jou vallen." Ze zuchtte. "Je weet dat ik Kurt goed ken, en daardoor weet ik ook een aantal dingen over Dave. En een van die dingen is dat hij niet op meisjes valt." Aphrodite keek Sandee aan. Ze hoopte dat ze het niet weg zou wuiven en dat het tot haar door zou dringen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimevr maa 11, 2011 3:55 pm

Sandee beet op haar lip. Dit kwam hard aan. Alsof iemand haar met een baksteen in het gezicht sloeg (get it? een baksteen is hard) ze rende naar aphrodite toe en knuffelde haar "waarom willen jongens mij nooit" snikte ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimevr maa 11, 2011 4:01 pm

Aphrodite legde onhandig haar armen om Sandee heen en keek naar haar. "Meis, daar ligt het niet aan. Jij valt toevallig op de verkeerde jongens. Dat is mij ook gebeurd, je vind de ware wel." Zei ze sussend tegen haar. "Kom, we gaan een piña colada halen." Zei ze met een glimlach. Ze wist dat Sandee eigenlijk geen alcohol mocht, maar ze wist dat dat het beste medicijn was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimevr maa 11, 2011 4:09 pm

Sandee grinnikte "Doe maar neit, ik denk dat papa dan niet zo leuk zou vinden. E het is neit goed te gaan drinken" Sandee sloeg haar armen over elkaar. Ze was dan wel gefrustreerd, maar dacht enit dta piña colada het probleem kon oplossen. tenzij dave dan plots wel op meisjes zou vallen, maar dan zou hij dave neit emer zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimevr maa 11, 2011 11:10 pm

"Jemig, ik wist niet dat jij zo braaf was." Zei Aphrodite. "Nouja, dan doen we er voor jou geen alcohol in. De smaak alleen fleurt al op. Ik denk dat ik de benodigdheden wel bij me heb." Ze liep naar Ares en haalde een aantal flessen uit de tassen die hij droeg. Ze liep ermee naar Sandee. "Kom, dan trakteer ik de hele groep. Ik hoop dat het genoeg is." Ze pakte een shaker uit de tas en liep met volle armen naar het strand. De jongens zouden zelf wel bekers hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimevr maa 11, 2011 11:24 pm

Sande grinnikte en pakte wat spullen aan voor ze achter aph aanliep. Ze zuchtte zachtjes. Waarom kon Dave neit gewoon van haar houden, maar nee, zij moest weer vallen voor een jongen die neits van meisjes moest weten
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimevr maa 11, 2011 11:29 pm

Aphrodite stapte het licht van het vuur binnen en ging naast Dylan zitten. "Jongens, ik heb piña colada." Zei ze luchtig. "Dus, wie wilt?" Een groot aantal van de jongens hield zijn glas omhoog en Aphrodite glimlachte. Ze gooide rum, kokosnootmelk, ananassap en ijs in de shaker en schudde het. Ze goot het leeg in de glazen van de eerste paar jongens. Hierna maakte ze een portie zonder rum en gaf het aan Sandee met een glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimevr maa 11, 2011 11:41 pm

Sandee grijnsde en nam een slok van haar alcoholvrije piña colada. Dylan glimalchte dankbaar naar aph om twee redenen, de drank en het fijt dat ze sandee alcoholvrij gaf. Hij glimalchte en toen iedereen had legde hij een arm om aphs middel en trok haar een beetje naar hem toe "wta was er" fluisterde hij zo dat aleen zij eht hoorde
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitimevr maa 11, 2011 11:51 pm

Aphrodite beet op haar onderlip en fluisterde terug, even zachtjes als Dylan:"Sandee valt op Dave, maar Dave valt op jongens." Ze keek Dylan aan. "En het leek me wel zo gepast om dat niet voor de groep te zeggen." Ze glimlachte en nam een slokje van haar Piña Colada. Ze had ondertussen de rum al uit handen gegeven, en de meeste maten namen niet eens meer de moeite om het te mixen. Ze hoopte dat ze het goed zouden verdelen en niemand te dronken zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 38 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen
Terug naar boven 
Pagina 38 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het bos-Het rijk van de Vissen
» Het vervallen huis - Rijk van de Vissen
» Het kruidenwinkeltje- rijk van de Vissen
» Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen
» De hut van Saphira- Rijk van de Vissen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: