De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen

Ga naar beneden 
+18
Kassie
Cloud
Elizabeth
Levi
Valerio
Andromeda
Kurt.
Mirtis
Dylan
Aphrodite
Diego
Scarlet
Cara
Marc
Bailey
Katniss
Akio.
Leida
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimevr jan 14, 2011 11:58 pm

"Een man van weinig woorden." Zei Aphrodite met een brede grijns. "Gelukkig compenseren je daden dat meer dan ruimschoots." Kaj kreeg een hoestbui van de klefheid en stikte bijna. Een paar surfdudes sloegen hem op zijn rug om ervoor te zorgen dat hij weer normaal kon ademhalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimeza jan 15, 2011 11:37 am

Sandee keek hen raar aan vanuit hert water "Aphrodite,, wil je alsjeblieft nooit meer zoiets zeggen, ik ben nog tien hoor" ze lachte. Dylan grijnsde en kudste Apohrodite "Dat vind ik hele lieve woorden, aleeen hoop ik dat je kay niet nog een ker bijna laat stikken" hiuj glimalcht
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimeza jan 15, 2011 12:29 pm

"Sorry, San, ik vergeet dat soms. En dat Kaj stikt is zijn eigen stomme schuld. Moet hij maar niet gaan hoesten." Ze legde haar hand op de schouder van Kaj. "Gaat het weer een beetje?" Vroeg ze. Nog nahoestend stak Kaj een duim in de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andromeda
Level 2
Andromeda


Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 26-10-10
Woonplaats : lvl 2

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimeza jan 15, 2011 2:09 pm

Dylan lachte en mepte een beetje op Kays rug. Hij glimalchte/. Hij was blij deze mensen zijn familie te kunen noemen
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimeza jan 15, 2011 2:29 pm

Aphrodite stond op. "Ik ga maar eens een surfboard aanschaffen. Dat heb ik nodig om jou te verslaan." Zei ze tegen Dylan. Ze trok haar strandjurkje weer aan en liep tussen de duinen door naar de stad die erachter lag. Ze liep de eerste surfwinkel die ze tegenkwam binnen en glimlachte naar de man die achter de kassa stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimeza maa 05, 2011 12:01 am

-Nieuw-
Aphrodite viel onhandig van haar ferrarirode surfboard af en belandde kopje onder in de zee. Ze kwam proestend boven en klampte haar surfboard vast voordat het weg zou drijven. "Nou, dat ging toch al wel weer een stuk beter dan de vorige keer." Zei ze met een brede glimlach tegen Sandee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimeza maa 05, 2011 12:05 am

Sandee zat op haar plank en keek naar Aphs pogingen te blijven staan "Inderdaad" het was een proiove les terwijl de jongens een uitje hadden. Ze beet op haar lip "Aph, mag ik wat vragen" vroeg ze zahct "Hoe kan je jongens je leuk laten vinden?' vroeg ze op een schattige manier
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimeza maa 05, 2011 12:12 am

Aphrodite glimlachte breed en klom op haar surfboard. "Ik vroeg me al af wanneer die vraag zou komen. Wie heb je op het oog?" Vroeg ze aan haar. Ze keek haar aan terwijl ze moeite deed om zo recht mogelijk op haar surfboard te blijven zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimeza maa 05, 2011 12:17 am

Sandee keek naar haar nagels en dacht heel hard aan enkel surftechnieken "Dat is alleen voor bij belangrijk" ze keek aphrodite vastbesloten aan "Ga je me het nog leren of niet?" vroeg ze een beetje geirriteerd. ze wist dat ze waarschinlijk neit in de smaak zou vallen. ze was nog maar tien. Maar ze wilde eht ten minste van haar nieuwe moeder leren, hoe ze de mening van jongens naar haar hand kon zetten
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimedi maa 08, 2011 4:58 pm

"Het ligt er vooral aan wat voor een soort jongen het is, maar ik kan je wel een paar basistechnieken leren." Zei Aphrodite met een glimlachje tegen Sandee. Ze gooide haar natte blonde haar naar achteren en keek Sandee aan. "Misschien moeten we dan maar eerst gaan shoppen." Zei ze, en ze knipoogde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimedi maa 08, 2011 5:04 pm

Sandee haalde haar schouders op "Mij best" ze glimalchte en begon richting de kust te peddelen. Daanra zette ze haar board in eht zand bij Siseel en pakte een shirt uit een van de manden die aan de middel van de draak hingen. de deed het over haar bikinitopje aan. Nu waren aleen haar zwemshorts en een shirt zichtbaar. ze ging met een hand door haar rode haar en glimalchte "Waar gaan we heen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimedi maa 08, 2011 5:10 pm

Aphrodite trok een prachtig rood strandjurkje over haar bikini heen aan en schoof een paar slippers aan haar voeten, nadat ze op het strand was aanbeland en haar haar had uitgewrongen. "Hmm, ik denk dat we maar het beste naar Glee kunnen gaan, daar hebben ze echt alles." Ze riep Ares en streek over de koele, zwarte, granieten kop van de draak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimedi maa 08, 2011 5:12 pm

Sandee haalde haar schouders op "Mij best hoor" ze ging op Ares' rug zitten. "Ik ga eigenlijk nooit naar een winkel. ik heb 5 shirts en genoeg zwemkleding en een broek dus ik ben tevreden"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimedi maa 08, 2011 5:20 pm

"God meid, jij weet echt helemaal niets van mode he?" Zei Aphrodite met een klein glimlachje. "Nou ja, daar ga ik nu meteen maar wat aan veranderen dan." Zei ze. Ze ging ook op Ares' rug zitten en steeg op richting de kledingwinkel. Ze begon alvast een lijst in haar hoofd te maken van wat Sandee allemaal nodig had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimedo maa 10, 2011 6:47 pm

Sandee strong van Ares en begon haar tassen mee te slepen naar dem manden van Siseel. Dylan en de anderen waen allemaal in zee, maar bij eht zicht van Ares begon Dylan al het strand op te lopen. "Hallo engeltje" zei hij tegen Aphrodite. Hij was het moment dat hij uit het water stapte al droog. Hij legde een arm om haar middel en trok haar naar hem toe en kustte haar teder. "Waar hebben mijn meisjes de laatste uren uitgehangen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimedo maa 10, 2011 6:56 pm

Aphrodite glimlachte en kuste Dylan terug. "Koruna." Zei ze met een glimlachje. Ze liet Dylan los zodat hij Sandee kon zien. Aphrodite vond nog steeds dat ze er geweldig uitzag. Mooi, sexy, maar niet té. Ze glimlachte naar Dylan. "Hoe vind je het?" Vroeg ze aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimedo maa 10, 2011 6:58 pm

Dylan keek een beetje kritisch "Ik ben een beetje bevooroordeeld, maat ik vind haar prachtig. Aleen ik vind het zo zielig voo alle jongens die haar noit zullen kunnne krijgen" hij grijnsde. Naar vijn mening had het nog net iets minder gehoeven, maar deze piercings waren al een aardige verbetering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimedo maa 10, 2011 7:03 pm

"Die piercings verdwijnen vanzelf wel." Zei Aphrodite met een glimlachje tegen Dylan. "Daar groeit ze overheen, let maar op." Ze sloeg haar arm om zijn schouders en glimlachte naar hem. "Ik dacht, laat ik de veranderingen niet te drastisch doorvoeren." Ze keek naar haar ferrarirode surfboard. Nu ze een beetje kon surfen, vond ze het geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimedo maa 10, 2011 7:13 pm

Dylan grinnikte "Inderdaad. Ik vraag me trouwens af op wie ze valt. Ik hoop dat ze meer geluk heeft als de vorige keer en niet weer te hoop probeerd te grijpen. Als de leeftijdsverschil te groot is denk ik neit dta hij op zo'n jong meisje alt"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimedo maa 10, 2011 7:31 pm

"Daar ben ik ook bang voor." Zei Aphrodite. "Ik hoop dat het haar niet weer helemaal overhoop haalt." Ze keek Dylan aan. "Weetje, ik kan al best aardig surfen." Zei ze met een glimlachje. "Zullen we?" Vroeg ze aan hem, wijzend op de zee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimedo maa 10, 2011 7:34 pm

Dylan gaf haar een tik op haar neus. "Kom maar op" hij trok zijn groene plank uit het zand en liep naar het water. Een paar minuten later stond hij op een plank haast onmogelijke moves proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimedo maa 10, 2011 7:39 pm

Aphrodite trok haar zomerjurkje uit en pakte haar plank. Ze liep het water in en pakte een golf. Ze was in opperste concentratie en probeerde niet te vallen. Met veel moeite lukte het haar om de hele golf uit te rijden. Met een glimlach vol trots keek ze naar Dylan en ze gooide haar nog redelijk droge haar naar achteren voordat ze naar hem toe peddelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimedo maa 10, 2011 7:49 pm

Dylan glimalchte "Goed gedaan hoor liefje." hij kuste haar op haar wang. "je begint beter te worden. " hij glimalchte liefdevol naar haar. "Heeft sandee je al een paar trucs geleerd?" hij glimalchte naar haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Level 3
Aphrodite


Aantal berichten : 721
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 3

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimedo maa 10, 2011 7:56 pm

"Ja, maar die ga ik niet doen. Straks val ik, dan is heel mijn goede indruk weg." Zei Aphrodite met een glimlachje tegen Dylan. Ze gaf hem een kusje op zijn wang en peddelde naar de volgende golf. Het lukte haar voor een tweede keer zonder te vallen, maar ze wiebelde deze keer wel veel erger. Toch was ze erg tevreden met wat ze in een korte tijd had geleerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Level 3
Dylan


Aantal berichten : 580
Registratiedatum : 03-11-10

Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitimedo maa 10, 2011 8:01 pm

Dylan grinnikte "Tsss... Niet dat ze je gaan pesten, je heet gewoon drie weken lang visje" hij grinnikte en peddelde neaar een nieuwe golf. het ws een die perfect deed wat dylan wilde dta ie deed ^.^ En dylan kon een aantal coole trucs laten zien
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen   Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen - Pagina 37 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het zuiderstrand-Rijk van de Vissen
Terug naar boven 
Pagina 37 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De bruidswinkel - het rijk van de vissen
» Het kruidenwinkeltje- rijk van de Vissen
» Het bos-Het rijk van de Vissen
» Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen
» De hut van Saphira- Rijk van de Vissen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: