De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 11:54 am

Loki glimlachte een beetje. 'Dat is iets moois, zeker ja. Plus je hebt de liefde van je leven gevonden denk ik. En zoiets zou ik me ook wel willen herinneren, alleen dat kan ik niet. Ik heb al jaren geleden iets gezegd, dat ik alleen zou blijven en tot nu toe heb ik gelijk gehad, dus hetis niet heel gek. Maar ik gun het jou. En ik vind het fijn voor je dat je kinderen krijgt. Maar over zulke dingen kan ik niet meepraten.' zei Loki rustig. Ze vond het leuk voor Aria da ze moeder werd en wist zeker dat ze een goede moeder zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 12:04 pm

Aria wist dat het moeilijk was om zo iemand te overuigen maar ze zou het toch wel proberen. ´´Dan moet je verder gaan zoeken en mensen toe laten. Kijk naar elk jongen om je heen als je er geen leuk vind. Kijk anders naar de meiden. Verschillende dingen kunnen je blij maken´´ zei Aria indringend. Ze hoopte dat ze ietys verstandig had gezegd.
-----------------
dalijk is ze gewoon lesbisch , hhaahaha, het kan toch
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 12:10 pm

Loki snoof opnieuw. 'Aria, ik wil mensen niet toelaten. Ze maken me kapot omdat ik hen kapot maak. Ik weet ook best dat het aan mij ligt maar ik wil mensen geen pijn meer doen. Ik vind het leuk voor anderen dat ze iemand hebben, maar voor mij is dat niet weggelegt. Ik kies er zelf voor om alleen te blijven. Dan doe ik tenminste niemand pijn.' zei Loki eerlijk tegen haar. Ze had het nooit zo bekeken.

__
Hmm, os biseksueel. Maar geen enkel meisje s dat hier volgens mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 12:13 pm

dan moet iemad er eentje aan maken, datwordt pas een nieutje
-----------------------------------
´´Denk je echt dat je mensen hierdoor minder pijn doet. Mensen willen je niet zo zien. Ze willen je blij zien zoals iedereen. En voor iedereen is er wel iemand´´ zei Aria. Ze wst dat het weinig zou uit maken toch zei ze het. ze wou niet dat dit zo door ging want dan ging ze echt dood. Er moest een manier zijn om haar depresiefheid weg te jagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 12:25 pm

Dat zou wat zijn .Hmm. Eens kijken of ik wat ga uitvoeren.
______

Loki haalde haar schouders op. 'Dan is die iemand voor mij waarschijnlijk allang weg. Ik doe altijd mensen pijn, of ik nou zo ben of als ik blij ben. Het loopt toch alleen maar slecht af. Voor sommigen is dat nou eenmaal zo. Niet de hele wereld heeft geluk.' zei Loki tegen Aria. Ze keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 12:34 pm

´´Of je was te dronken om hem/haar te zien´´ zei Aria indringend (leuk woordt vind ik). ´´En mensen zien het verschil wel want ik zou het leuker vinden als je normaal was. Dat is al een persoon en daar wil ik mijn leven wel op wagen´´ zei Aria. Ze had ook al een andere weddenschap dat ze na 5 jaar nog steeds leefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 12:40 pm

Loki grinnikte koeltjes. 'Nou, dan was dat misschien omdat ik dan geen pijn heb. Want als ik dronken ben ik veel vrolijker weetje. 'En normaal zal me toch nooit lukken. Ik ben niet goed zijn in normaal zijn. Zeker niet als je al sinds je 15de depressief bent.' zei Loki teen Aria. 'En er zijn nog wel meer personen met je die mij leuker vinden als ik normaal ben. Maar ik ben niet goed in mensen het naar de zin maken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 12:53 pm

Aria zuchtte het zou tcoh niet werken wat ze zei zou tcoh wel anders aan komen. ´´Ik kan je toch niet beinvloeden alleen maar hopen dat er een ware komt´´ zei aria. Ze zuchte terwijl ze weer naar het bankje vloog. Ze was veel te moe voor te dansen. Ze keek glimlachend naar haar buik voordat ze ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 12:56 pm

Loki liep mee. 'Ik snap best dat het irritant is dat ik zo denk. Maar ik denk zo al jaren, ik kan haast niet meer anders denken. Het spijt me.' zei Loki tegen Aria. Ze ging zitten en keek naar haar voeten en zuchtte zacht. Ze was echt een hopeloos geval vond ze zelf. Maar dat wist ze allang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 1:43 pm

´´Je moet je niet schuldig voelen maar juist blij´´ zei Aria geirriteerd. Toch bleef ze glimlachen. Haar handen lagen op haar nog platte buik. Ze kon haar glimlach niet weg halen als ze aan haar baby´s dacht. ´´Misschien heb je gluk en dan kom je het wel ooit tegen´´ zei Aria hoop vol. Ze hoopte echt dat het zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 1:46 pm

Loki zuchtte. 'Misschien moet ik daar maar eens mee ophouden ja. Als dingen niet mijn schuld zijn hoef ik me eigenlijk ook niet schuldig te voelen nee.' zei Loki rustig. Niet dat ze er zelf veel hoop in had, Aria had wel gelijk. Loki wist dat ze meer naar anderen moest luisteren, ze was veel te koppig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 2:05 pm

´´wow je gaat vooruit´´ zei Aria terwijl ze in haar hande klapte. Het was wel overdreven maar goed. Rustig keek ze rond en zag dat boven hun heel ver dat je eigenlijk niet kon zien Toxic naar hun keek. Ze zat nu al te brommen dat Aria ging dansen. Hoe zou het moeten zijn over een paar maanden. Dan mocht ze zeker niet eens lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 2:12 pm

Loki grinnikte. 'Ja, vast.' zei ze sarcastisch. Loki glimlachte een beetje en staarde voor zich uit. Ze verveelde zich gelukkig niet en ergens was ze blij dat ze Aria had leren kennen, ze zou vast een goede moeder worden. Dat wist ze haast zeker. Loki keek even naar Aria die naar boven keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 5:27 pm

´´Alleen nog een beetje en ze wordt net zo blij als een zwarte piet´´ zei Aria als grap. Ze verwachtte het niet maar het klonk zo grappig. (hopelijk zijn er zwarte pieten) Aria bleef Toxic negeren. Ze wou gewoon de dingen doen die ze altijd deed maar dan iets voorzichtiger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 5:33 pm

Loki grinnikte. 'Pff, dan moet er nog heel veel gebeuren voor dat ik zo blij ben. Maar hoop houden kan altijd.' zei Loki met een glimlach. Ze keek naar Aria. 'En, weet je al wat het wordt?' vroeg Loki aan Aria omdat ze gezegd had dat ze moeder zou worden. Loki vond het beter om maar op een ander onderwerp over te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 5:43 pm

´´Ik weet alleen dat het misschien een vierling wordt. Verder zijn ze nog te jong om meer te zien´´ zei Aria met een glimlach. Ze was er z blij mee dat ze er vier kreeg al schrok ze er eerst ook van. ´´Maar we wachten maar rustig af tot ik helemaal opgezwollen ben´´ zei Aria nog steeds glimlahend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 5:47 pm

'Vier.. Dat is best veel. Ik wens je veel succes ermee.' zei Loki met een glimlach. Zelf hoopte ze eigenlijk ook wel om ooit wel eens kinderen te krijgen. Het leek haar heerlijk om een kindje in haar armen te wiegen. Om het in slaap te zingen en het te zien opgroeien. Het leek haar zo mooi, en ze droomde er een beetje bij weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
Level 3
Aria


Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-10-10

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 6:42 pm

´´Het is niet zeker en ik ben verbaast hoe erg ik moet opzwellen voor vier baby´s. Maar het is het allemaal waard als ze er zijn´´ zei Aria met een glimlach. Ze kon er niet op wachten al zag je er weinig van. Binnekort zou je misschien net denken dat ze dik is door de eerste bobbel. Maar verder zou het nog lang duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Level 4
Loki


Aantal berichten : 1099
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Level 4

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 11:09 pm

Loki glimlachte. 'Ik denk dat je een goede moeder zult zijn..' zei Loki vol vertrouwen tegen Aria. Ze hoopte dat ze dat ooit ook zou zijn. Dat zou zeongelooflijk mooi vinden. En dan misschien zou ze dan nog wel aan Aria denken, vast wel. Ze zou elk mens dat ze kende overdenken terwijl ze haar kleintje vast zou houden. Loki plukte even aan haar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
-Orlando-
Level 2
-Orlando-


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 12-11-10

Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 10, 2010 2:56 pm

NEW
---------
Orlando gooide een muntje in de wensfontein en wenste dat hij een vrouw zou ontmoeten, waar hij voor altijd verliefd op zou worden en dat ze zouden trouwen en gelukkig zouden zijn. Hij deed zijn ogen weer open en moest even knipperen voor het felle licht van de lantaarns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter   Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het muziekplein - Rijk v.d. Boogschutter
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» rijk van de boogschutter- het zwembad
» Atelier van Kira-rijk van de Boogschutter.
» Café 'de Windwijzer' --- Rijk van de Boogschutter
» Het huis van Orlando en Orion - Rijk van de boogschutter.
» Het openingstopic voor de 12 rijken = Het rijk van de Boogschutter

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Leeuw, Ram en boogschutter-
Ga naar: