De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De nationale bibliotheek van Vario

Ga naar beneden 
+6
Isabella
Unique
Matthew
-Orlando-
Aria
Alexis
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nationale bibliotheek van Vario   De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 10, 2010 5:23 pm

whaha foutje xD er hoorde oorlogstrategiën te staan, maar door de spellingscontrole is het in oplosstrategien veranderd Xd
-
"Tja daar heb je gelijk in." grinnikte Richard, zelf was hij geen leesfreak, maar als hij een boek las nam hij meestal een boek waar goede recensies over geschreven waren dus wel goed zouden zijn. "Tja de oorlog." hij tikte op het boek dat open lag op een pagina met een grote plaat, daar stond 1 van de vele strategieën uitgetekend voor een gevecht op een open veld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella
Level 1
Isabella


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 07-12-10

De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nationale bibliotheek van Vario   De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 10, 2010 5:28 pm

Isabella wierp een blik in het boek en knikte. 'Ik houd me persoonlijk niet zo bezig met de oorlog, ik ben niet zo'n vechtertje.' Ze kreeg haar gebruikelijke, lieflijke en schijnheilige, glimlachje weer op haar gezicht. Ze was meer het type dat dingen voor zich liet doen dan zelf ook maar een vinger uitstak. 'Jij wel? Ik neem aan van wel, anders zou de dat boek niet lezen, denk ik.' Ze wendde haar blik af en keek hem opnieuw aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nationale bibliotheek van Vario   De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 10, 2010 5:49 pm

Het verbaasde Richard niks dat Isabella niet echt een vechtertje was, dat was goed te zien aan het uiterlijk, hoe stom dat ook klonk aan uiterlijkheden was vaak goed te zien wat voor type iemand was. Toch hield hij het op vaak, en niet op altijd, er waren altijd uitzonderingen. "Inderdaad, mijn familie zit vast midden in een oorlogsgebied, ik kan niet rusten tot ze vrij zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella
Level 1
Isabella


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 07-12-10

De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nationale bibliotheek van Vario   De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 10, 2010 5:54 pm

Isabella knikte. Ze dacht aan haar eigen familie. Haar moeder zat nu waarschijnlijk met al haar vriendinnen in de tuin van hun huis thee te drinken, of een veel te dure fles wijn, en haar vader was waarschijnlijk bezig met het runnen van zijn bedrijf, zoals altijd. Ze zouden, zoals gewoonlijk, nooit tijd voor haar hebben. Dat hadden ze nooit gehad. Ze was niet anders gewend. Een diepe zucht ontsnapte aan haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nationale bibliotheek van Vario   De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 10, 2010 5:59 pm

Richard schrok lichtelijk op door de diepe zucht die uit de mond van Isabella ontsnapte. "Alles goed?" vroeg hij na enkele seconden, hij keek rustig naar Isabella, ze zag er niet uit als een arm meisje, dat was te zien ze zag er gezond uit. Dus een snelle reden als een ziekte kon hij niet verzinnen, gelukkig maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella
Level 1
Isabella


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 07-12-10

De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nationale bibliotheek van Vario   De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 10, 2010 6:02 pm

'He?' Isabella keek verbaasd op uit haar gedachten, maar kreeg alweer direct een glimlach op haar gezicht. Ze keek hem eventjes vragend aan, maar besefte toen dat hij haar had gevraagd of alles goed was, en ze knikte. 'Ja hoor, alles oké. Ik was gewoon eventjes aan het nadenken over, well, over vanalles.' De schijnheiligheid van haar glimlach kwam weer tevoorschijn. Ze was goed in haar werkelijke gevoelens verbergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nationale bibliotheek van Vario   De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 10, 2010 6:14 pm

"Tja dat gebeurt wel eens." glimlachte Richard, zijn blik ging naar het boek voor hem, hij moest nog een stuk of 100 bladzijdes, maar hij had wel door dat er vandaag niet veel meer van het lezen zou komen. De volgende keer zou hij deze taak aan een andere uitbesteden. Iemand deie een veel beter cocnentratie vermogen had dan zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella
Level 1
Isabella


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 07-12-10

De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nationale bibliotheek van Vario   De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 10, 2010 6:22 pm

'In mijn geval wel wat vaker dan wel eens,' zei Isabella, gevolgd door een kort lachje, natuurlijk een zachte, aangezien er genoeg mensen waren die blijkbaar wél serieus wouden studeren. Ze snapte niet waarom, maar zo was zij nou eenmaal. Iemand die nooit ergens moeite voor deed, dat liet ze andere wel doen. 'Anywaaaay,' begon ze, met een overdreven lange uithaal aan het einde van het woord, om de stilte te verbreken. Ze was geen stilte-mens, eerder een praat-mens. 'Wat ga jij allemaal doen vandaag? Behalve dat boek lezen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nationale bibliotheek van Vario   De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 10, 2010 7:38 pm

sue keek nog even naar mark en ze voelde zich niet op haar gemak ze was eigelijk nogal wat bang na dat ze bij de 13ers had gezeten en ze keek even naar de boeken en pakte nog een boek en dan gaat ze met het boek zitten en begint er weer in te lezen maar ze blijft waakzaam[/quote]

Marc zag een boek staan wat hem wel interestant leek. Hij pakte het boek voorzichtig uit de stellingen en sloeg het zaachtjes open. De titel was het lot iets wat hem erg aansprak. Hij las de inhoud en toen de eerste bladzijde. even keek hij vanuit zijn ooghoeken naar het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Richard
Level 2
Richard


Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 23-10-10

De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nationale bibliotheek van Vario   De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 10, 2010 11:29 pm

Richard deed moeite om zijn lach in te houden bij de uithaal van het meisje, het was een manier van spreken waar hij maar weinig meisjes mee had horen spreken. Hij tikte weer op het boek "inderdaad dit boek uitlezen, als ik me daar ooit tot kan verzetten." hij rolde even verveeld met zijn ogen. "En verder heb ik niet echt plannen, hoezo? Hooguit ga ik terug naar de kampen om wat te bespreken. :
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella
Level 1
Isabella


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 07-12-10

De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nationale bibliotheek van Vario   De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Icon_minitimema dec 13, 2010 6:36 pm

Isabella haalde haar schouders op. 'Gewoon. Interesse, je weet wel.' Ze glimlachte lichtjes en ging toen verder met praten. 'Misschien wil je samen wat gaan drinken ofzo? Ik heb een sterke behoefte aan alcohol.' Ze lachte eventjes, maar keek toen weer serieus. Eigenlijk wist ze niet of dat wel zo'n goed idee was. Als ze eenmaal aan de alcohol begonnen was wist ze niet meer te stoppen, en een dronken Isabella was nou niet echt handig. Ze begon opnieuw met een roze plukje haar rond haar wijsvinger draaien. Een zenuwtrekje.
Terug naar boven Ga naar beneden
-Orlando-
Level 2
-Orlando-


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 12-11-10

De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nationale bibliotheek van Vario   De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Icon_minitimema dec 13, 2010 7:06 pm

NEW
------
Orlando liep naar binnen, en wist precies waar hij heen moest. hij wist de weg onderhand nu wel, na zo vaak hier geweest te zijn geweest. Vandaag zocht hij naar een romantisch boek, meer wat voor meisjes, maar dat kon hem niets schelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nationale bibliotheek van Vario   De nationale bibliotheek van Vario - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De nationale bibliotheek van Vario
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vario - het Rijk van de Maagd
» Achterbuurt Vario - Dansclub Boogi
» De drogist en apotheek De witte roos - Vario

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: