De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huize strife

Ga naar beneden 
+4
Kassie
Cloud
Alexis
Dylan
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimezo dec 19, 2010 10:45 pm

Carlos begon te landen op hetzelfde moment dat Try het huis zag. Alexis stapte af toen ze voor de rotsenwand stond. "Hierdoor heen." zei ze kort tegen hem. Ze wees hem de bijna onzichtbare spleet in de rotswand aan, vanaf daar kwam je de tuin in, en dus ook bij het huis aan. Alexis schoenen knerpte in de sneeuw, hier lag wel sneeuw, in tegenstelling van bij het legerkamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
sue
Level 2
sue


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 05-12-10

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimezo dec 19, 2010 10:54 pm

try ging van de rode draak af en stapte in de sneeuw en keek van alexis naar de rotsenwand en zag de speelt omdat alexis hem aanwees en hij ging daar doorheen en hij merkt de thuin op en bekeek het even maar dan gaat hij weg bij de rotswant want alexis moest er ook nog door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimezo dec 19, 2010 10:59 pm

zo mnoeten we maar wachten tot morgen, als inge weer reageert... Sad
-
Alexis klopte even op de schouder van Carlos, voor zij ook door de spleet verdween. Voor ze erdoorheen gelopen was had ij gefluisterd dat hij snel Fiërra weer op moest zoeken. Tot slot waren ze natuurlijk ook man en vrouw en meosten ze ook tijd met elkaar kunnen doorbrengen. Alexis kwam even later aan de andere kant van de rotswand uit in de tuin. "En nu Cloud zoeken." zei ze terwijl ze de tuin doorstapte in de richting van het huisje,daar zou Cloud hoogstwaarschijnlijk zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
sue
Level 2
sue


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 05-12-10

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimezo dec 19, 2010 11:05 pm

ik moet nu toch slapen, moet morge examen maken en heb maar een halvedag school:p maar moet wel leren voor examen van dinsdag:(
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimema dec 20, 2010 4:04 pm

eef, niet man en vrouw maar draak en draakin

Cloud had Alexis horen roepen en liep de smidse uit. hij hield zo'n hamer nog in zijn handen. Hij was bezig geweesd met een expirimentje, iemand had hem eens gevraagd of hij ook pijlen kon maken, het lukte hem aardig. Hij legde de hamer nonchalant tegen zijn schouder en liep naar Alexis toe. hij gaf haar een korte kus voor hij een blik wierp op Try "Okee, ligt me even in, wie is dat en wat doet ie hier"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimema dec 20, 2010 5:20 pm

xd
-
Alexis kuste hem kort terug, haar blik ging naar zijn gips been en de hamer inplaats van zijn kruk in zijn hand. Het was te verwachten dat hij zich niet ana het advies van de dokter hield. "Dit is nou Try." ze sprak de naam met een zucht uit. " Hij was die spion waar ik over verteld had." terwijl ze die worden uitsprak hoorde ze hoe stom het klonk, waarom had ze hem niet gewoon afgemaakt/
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimema dec 20, 2010 5:34 pm

Cloud grijnsde "Je denkt me de woorden uit de mond" Hij glimalchte naar haar "En het gaat best zonder kruk, en trouwens, ik stond net de hele tijd" je kon zien dat hij vond dat eht been genoeg geheeld was, hij had het gips vervangen door een spalk en verband. Hij glimalchte naar alexis "Maar wat is de bedoeling met hem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimema dec 20, 2010 5:52 pm

"Hij wilt weten of je al zijn geheugen kan wissen." zei ze kort. "En wilt zich dan, als ik het goed begrijp bij ons aansluiten." ze keek hem aan, zelfs wist ze niet of ze het wel zo'n goed idee vond. Dat ze hem nog zou helpen, na zijn daden, was al te zot voor woorden. En ze vond het laf dat hij zijn herinderinngen niet kon handelen. "Wat vind je ervan."
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimema dec 20, 2010 5:56 pm

try luisterde zwijgzaam naar het tweetal terwijl ze waren aant praten en hij hoopte tot loud het kon wnat hij kon het niet meer aan zienn hoe hij niederenacht weer kira voor zijn ogen zag sterven en steeds niks kon doen om dat te verhelpen, dan zag hij de spalk rond clouds been en vroeg zich af hoe hij er aan kwam
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimema dec 20, 2010 5:58 pm

eef telekenisten van geen enkel level kunnne geheugenwissen...

Cloud haalde zijn schouders op "Geen flauw idee, heb het nog nooit geprobeerd" hij dacht even na "We kunnen het wel proberen" hij glimalchte "Heeft ie magie, dan weet ik waar ik op meot letten" Hij volgde Trys blik, en gedachten "Die spalk komt omdat ik en lexie ontdekten dat dronken schaatsen op die vijver" hij wees naar een vijver in de tuin waar allemaal houten palen in stonden, je kon duidelijk zien dat het gebruikt werd om op te trainen "Geen goed idee is" hij glimalchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimema dec 20, 2010 6:05 pm

dat weten alexis en try niet Razz
-
Alexis knikte "Hij heeft magie, helaas." mompelde ze erachteraan. Ze draaide zich half naar Try. "Je hoort het, Cloud wilt het proberen." zei ze haast met tegenzin, ze wist niet of dit wel zo'n goed plan was. Voor je het wist was het weer 1 of andere list van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimema dec 20, 2010 6:10 pm

try kon een lichte grijns niet onder drukken terwijl hij aan shaatsen dacht terwijl je dronken was, maar hij was opgelucht tot cloud het wilde proberen, dan keek hij alexis aan maar ging niet op haar in dat was nu geen goed idee hij was niet gekomen om te vechten maar om alles te vergeten"oke, bedankt tot je het wilt proberen"zegt hij tegen cloud en kijkt hem aan hij wist niet wat hij er van moest verwachten dus hij wachte gewoon af
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimema dec 20, 2010 6:21 pm

Cloud sloot zijn ogen. "Even stil aub, ga eens kijken wat ik kan doen" hij concentreerde zich op Trys gedachten, en herrinneringen vooral. na een paar minuten opende hij zijn ogen weer "Ik krijg neits voor mekaar, of ik ben nog neit sterk genoeg of het is totaal onmogelijk" hij haalde zijn schouders op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimema dec 20, 2010 6:26 pm

Alexis wilde Try nog wijzen op zijn eed, maar ze hield haar mond toen ze zag hoe Cloud zich in concentratie stortte. Toen hij zijn ogen opende draaide ze zich weer naar Try. Ze was benieuwd wat zijn reactie zijn, het was misschien wel leedvermaak, maar daar kon ze niks aan doen, dat zat gewon in haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimema dec 20, 2010 6:30 pm

try hoorde de woorden van cloud en hij was teleur gestelt nu moest hij verder leven met iedere keer weer die pijn te voelen en het zien te gebeuren en hij sloeg zijn ogen neer en na een paar seonde hijf hij ze weer op"toch bedankt voor het proberen"zegt hij en probeert de teleurstelling te onderdrukken dan keert hij zich naar alexis toe,"ik had je iets belooft je mag zelf kieze of je het wilt, of niet"zegt hij kort en krachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimema dec 20, 2010 6:40 pm

Alexis schudde beslist haar hoofd. Ze hoefde er niet lang over na te denken, nu het mislukt was had het geen zin. Ze zou hem niet eens durven te vertrouwen, vooral als hij zijn geheugen nog had. En het had toch het gevoel dat slavernij was, iets waar ze principieel op tegen was. Ze dacht even kort terug aan Esra, maar schudde snel haar hoofd om die herinnering kwijt te raken."Als je er vandoor gaat en je nooit meer met de oorlog bemoeit."
Terug naar boven Ga naar beneden
try
Level 2
try


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 14-11-10

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimema dec 20, 2010 6:44 pm

try keek alexis aan en knikt dan tegen haar als bedankt, na haar woorden begint hij met spreken"je weet tot dat maar op een manier gaat"zucht hij diep"maar ik zal mijn best doen"zegt hij dan nog en hij knikte nog eens dankbaar naat cloud en keert hen bijde dan de rugt toe waarna hij de thuin verlaat terwijl hij vecht tegen de tranen die in zijn ogen beginnen te prikken

(oke nu vind ik hem weer even zielig)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimema dec 20, 2010 6:48 pm

ik ook xd
-
Alexis keek Try na, wanneer ze zich weer naar Cloud keerde. Ze had een dubbel gevoel, eigenlijk had ze hem moeten doden in T'haantje, maar inplaats daarvan had ze hem uiteindelijkz elfs naar Cloud meegenomen, waarom snapte ze zelf ook niet eens. Ze gaf Cloud een knuffel. "Het gaat dus beter met je been." zei ze om aan een ander onderwerp te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimema dec 20, 2010 7:32 pm

Cloud keek Try na. Toen alexis een ander onderwerp aansneed ging hij er in mee. "J veel beter, en je moet mijn nieuwe expiriment zien, ik kwam op eht idee dankzij levi, ookal hebben we gevochten en zo, hij heeft me wel aan het denken gezet, en als het werkt..." hij glimalchte en pakte haar hand en trok haar mee richting zijn smidse.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimedo dec 23, 2010 2:50 pm

Alexis bleef heel even staan en knikte toen. ze voelde hoe hij haar hand vastpakte, het was een fijn vertrouwd gevoel. Achter hem aan liep ze richting de smidse, die lag nog steeds verborgen in de wand, al was hij niet zo geheim meer als voorheen. "Wat voor expiriment heb je dan bedacjt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimedo dec 23, 2010 9:05 pm

"Niet echt een expiriment als een gestoorde wetenschapper" zei hij emt een glimalch "Meer een expirimetn, als in 'zou het me lukken om iets degelijks maken'" hij trok haar mee. Hij pakte een van de mallen en opende die. een pijlpunt met een aantal gemene weerhaakjes kwam eruit. cloud pakte hem op toen hij genoeg was afgekoeld en legde hem in alexis hand. het was een licht dingetje, en helemaal uitgebalancerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimedo dec 23, 2010 9:16 pm

Nieuwschierig liep Alexis achter Cloud aan. Nieuwschierig keek ze over zijn schouder mee toen hij wat uit een mal haalde. Heel vaak kwam ze niet in deze smidse, dit was Clouds plekje, maar het was altijd fijn om hier te zijn. Vol bewondering keek ze naar de pijl die in haar hand lag. "Wauw, dat zal best pijn doen als je het eruit probeert te trekken." merkte alexis op terwijl ze de pijl van verschillende kanten bekeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimedo dec 23, 2010 9:21 pm


Cloud grinnikte "Die pijl gaat mar een richting op. erin of erdoorheen, als je hemeruit zal proberen te trekken sloop je de boel" hij glimalchte "Ik heb nog meet verschillende modellen, dus ik ga de boogschuters in eht kamp vragen wat ze ervan vinden, als we daar weer zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 754
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : level 4

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimedo dec 23, 2010 9:28 pm

Alexis knikte "Als je het goed vind, ga ik dan wel mee?" ze keek hem vragend aan. "Ik kom er toch regelmatig." niet dat er vaak wat van het boogschieten kwam, meestal ging ze gewoon oefenen met haar wapens, maar het was het dichtstbijzijnde trainingskamp, waar ook genoeg ruimte voor vuursturing was. Ze liet de pijl een paar keer tussen haar handen doorglijden, en ze voelde aan de weerhaakjes, die zouden inderdaad een boel slopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Level 2
Cloud


Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 22-10-10

Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitimevr dec 24, 2010 12:31 am

Cloud glimalchte "Tuurlijk, er moet iemand me helpen. En wat moet ik ook zonder mijn lieve echtgenote" hij kuste haar kort maar vol liefde voor hij wees naar een ander deel "Ik heb ook wat bogen verbeterd, die moegen ze ook testen" hij glimalchte "Ik heb ook nog wat werpmessen en twee speerpunten, alleen de werpmessen zijn niet nieuw. als ze handig zijn maak ik er meer."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huize strife - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize strife   Huize strife - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huize strife
Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huize Lancaster en omstreken --- Rijk van de Schorpioen
» Cloud Strife
» Demetri Strife
» Anneloes Strife
» Sabel Strife

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Leeuw, Ram en boogschutter-
Ga naar: