De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Arra's optrekje- rijk van de vissen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Arra
Level 2
Arra


Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 01-11-10

Arra's optrekje- rijk van de vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arra's optrekje- rijk van de vissen   Arra's optrekje- rijk van de vissen - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 23, 2010 9:42 pm

Arra wist dat ze koud was, maar ze had het warm. "Leg me nou maar neer" ze zei het ontzettend zachtjes. Ze zuchtte diep. Ze probeerde de tranen binnen te houden, maar het mislukte. De dikke tranen rolden over haar wangen. Ze sloot haar ogen en ademde nauwelijks. Ze had het gevoel dat haar hoogd openbarste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade.
Level 1
Jade.


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 11-11-10
Leeftijd : 29

Arra's optrekje- rijk van de vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arra's optrekje- rijk van de vissen   Arra's optrekje- rijk van de vissen - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 24, 2010 6:30 pm

Alois legde Arra op het beschermen en legde een warme denken over haar heen. Hij maakte zich ongerust over Arra. Hij ging naast haar in bed liggen en drukte haar dicht tegen zich aan. Hij hield haar in zijn armen in haar te beschermen tegen iets. Hij wist niet waar hij haar tegen beschermde maar het was nodig dat wist hij wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arra
Level 2
Arra


Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 01-11-10

Arra's optrekje- rijk van de vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arra's optrekje- rijk van de vissen   Arra's optrekje- rijk van de vissen - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 24, 2010 8:39 pm

Arra kroop onder de deken die Alois om haar had gelegt. Ze kroop dicht tegen Alois aan. Ze begon te snikken en de dikke tranen rolden over haar wangen. "Zorgt dat het stopt" zei ze tegen niemand, ze zei het gewoon in het niets. Ze sloot haar ogen en huilde verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alois
Level 2
Alois


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In je kamer onder je bed

Arra's optrekje- rijk van de vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arra's optrekje- rijk van de vissen   Arra's optrekje- rijk van de vissen - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 24, 2010 9:42 pm

"Ik wou dat ik het kon laten stoppen." Fluisterde Alois in Arra's oor. "Ik wou dat ik het kon." Herhaalde hij. Voor zichzelf. Hij sloeg zijn armen nog wat steviger in Arra heen. "Als ik nou wist wat er was kon ik misschien iets doen." Zei Alois tegen zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arra
Level 2
Arra


Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 01-11-10

Arra's optrekje- rijk van de vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arra's optrekje- rijk van de vissen   Arra's optrekje- rijk van de vissen - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 24, 2010 10:52 pm

Arra shudde wild haar hoofd heen en weer. Ze werd gek van die koppijn. Ze begon wild te worstelen en heen en weer te schudden. Ze trapte om zich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Arra's optrekje- rijk van de vissen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arra's optrekje- rijk van de vissen   Arra's optrekje- rijk van de vissen - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Arra's optrekje- rijk van de vissen
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De bruidswinkel - het rijk van de vissen
» Het kruidenwinkeltje- rijk van de Vissen
» Het bos-Het rijk van de Vissen
» Het Dolfijnenstrand - Rijk van de vissen
» De hut van Saphira- Rijk van de Vissen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: