De Dertiende
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dertiende

Life goes on. Even if you think the end has come
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling

Ga naar beneden 
+6
Cara
Marc
-
Katniss
Raiden
Aphrodite
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
-
Level 1
-


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 2:02 pm

Marci keek naar de jongen naast haar en glimlachte terug. Ze gooide de rest van haar wijn achterover en bestelde er nog een. Ze kon goed tegen alcohol zoals wijn, slechter tegen iets als wodka, al vnd ze het wel lekker. Marci keek even naar zijn bier, zelf hield ze niet zo van bier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc
Level 3
Marc


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 3:41 pm

Marc nam nog een slok van zijn bier. Hij kon eigenlijk niet zo goed tegen de alcohol maar het maakte hem niets uit. Vroeger ging hij altijd braken als hij dronk maar dat was nu niet meer zo dsu kon hij gerust wat biertjes drinken. Al werd hij wel redelijk snel dronken. Hij had ook al lang geen bier meer op omdat dat niet kon met een klein kind liep je niet ze snel een kroeg binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
-
Level 1
-


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 5:00 pm

'En, zit ik naast iemand die een beetje tegen alcohol kan?' vroeg ze hem luchtig toen Marci op de helft van haar tweede wijntje was. Ze keek naar de jongen naast zich met een vrolijke glimlach op haar lippen. Marci wist wel wanneer ze vrolijk moest zijn en zij vond dat ze dat nu moest zijn. Ze was benieuwd wie hij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 5:05 pm

'Als ik eerlijk ben kan ik er niet zo heel goed tegen. Maar ik vind dat ik nu wel wat verdien.' zei Marc met een lach op zijn gezicht. Het was weer het masker dat hij de laatste tijd telkens op had maar het werd steeds beter dus nu zou bijna niemand het meer kunnen zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
-
Level 1
-


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 5:12 pm

Marci grijnste. 'Hmm. Marci. Aangenaam. En word je gezellig dan? Als je dronken of aangeschoten bent?' vroeg ze met een grijns door. Ze had wel zin in wat gezelligheid en misschien hij ook wel. Dus dan kon ze er tenminste een leuke avond van maken dacht ze vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 5:18 pm

'Dat mag jij waarschijnlijk straks gaan bepalen.' zei Marc lachend. 'Ik heet trouwens Marc.' zei hij nog steeds lachend. Hij had eigenlijk wel zin in een gezellige avond en Marci scheen goed tegen alcohol te kunnen tenminste die indruk wekte ze. Hij nam nog een grote slok van zijn bier en keek Marci lachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
-
Level 1
-


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 5:25 pm

Marci glimlachte. 'Mooi.' zei ze tegen hem. 'Hmm. marc, Marci, Marc, Marci. LIjkt op mijn naam maar daar was je vast al achter.' zei ze met een grijns. Marci zuchtte zacht, wijn was lekker maar ze besloot over te gaan op wat sterkers dus besloot ze na haar wijntje een klein glas met wodka te nemen. Daarna zou ze waarschijnlijk bijna dronken izjn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 5:27 pm

'Mm nou je het zegt.' zei Marc met nog steeds dezelfde lach op zijn gezicht. Hij dronk het laatste beetje bier op en nam net als Marci ook een glaasje wodka te nemen. Hij had dat nog maar een keer op en vond het toen wel lekker. Hij hield zijn glas omhoog en zei 'Proost.' waarnaar hij weer glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
-
Level 1
-


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 5:34 pm

Marci grijnste. Zachtjes klingde ze met mijn glas tegen het zijne aan. 'Proost.' zei Marci met een grijns tegen hem. Gelijk daarna nam ze rustig een paar slokjes. De alcohol had dan vcaak een grotere invloed op je en dat vond ze fijn. Een grijns lag op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 5:39 pm

Marc nam een slok uit het glas. Het was nu half leeg. Hij had wel eens mannen gezien die het in een keer achterover sloegen maar dat kon hij niet dacht hij. En zo werkte de alcohol beter niet dat dat goed voor hem was maar hij vodn het wel prettig.
Terug naar boven Ga naar beneden
-
Level 1
-


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 5:42 pm

'En Marc, vertel het eens. Wat verwacht je van deze avond.' zei Marci met een gemaakte serieuze toon maar ze kon de vrolijkheid er niet uihalen. Met vrolijkheid in haar ogen keek ze hem aan. Bijna schoot ze in de lach maar ze moest zich nog even inhouden voor zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 5:44 pm

'Dat ligt er aan he.' zei Marc verleidelijk. Het maakte hem niet uit. 'En wat verwacht jij er dan van?' vroeg hij toen. Hij voelde dat hij wat losser was door dat alcohol en glimlachte naar marci. Hij voelde de lach opkomen maar hield zich nog even in.
Terug naar boven Ga naar beneden
-
Level 1
-


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 5:49 pm

Marci grinnikte. 'Ik verwacht heel veel gezelligheid met jou. Als je dat geen probleem vind. Want stiekem heb ik dat wel even nodig.' zei ze grijnzend tegen hem. Ze keek Marc even verleidelijk aan, zelf merkte ze haar blik niet eens op. Gewoon omdat ze zulke blikken in haar ogen nooit opmerkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 5:50 pm

'Hmm nou dat vidn ik niet erg hoor.' zei Marc lachend. Hij keek haar nog steeds verleidelijk aan en klokte het laatste beetje wodka naar binnen. De alcohol werkte snel en hij voelde dat hij al wat binnen had. Hij was losser en een beetej licht in zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
-
Level 1
-


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 5:59 pm

Marci glimlachte. Ze werd nadat haar wodka op was licht in haar hoofd. Ze wist dat ze over de grens van aangeschoten was en dronken begon te worden. Ondanks dat bestelde ze nog een beetje wodka. Het kon er wel bij vond ze. 'Dat is mooi. Weer een probleem opgelost.' zei ze grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 6:08 pm

Marc lachte even kort. Niet dat het heel grappig was geweest maar het kwam ook gewoon door de alcohol. Ook hij liet zich nog bijschenken en dronk daar ook nog een beetje van. Daarna keek hij Marci glimlachend aan. 'Zo en nu?' zei Marc lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
-
Level 1
-


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 6:13 pm

Marci keek hem vrolijk aan. Hij had een prettige lach vond ze. 'Pff. Ga je nog moeilijke vragen stellen ook.' zei ze grijnzend tegen hem. 'Verzin eens iets.' grapte ze. Ze nam een slokje van haar wodka en legde haar hand op de bar. Haar vingers tikten er vrolijk op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 6:16 pm

'En waarom zou ik dat moeten bedenken?' vroeg hij. 'Ik vroeg jou als eerst iets dus wil ik eerst antwoord voordat ik iets ga bedenken.' zei hij stellig. Maar hij lachte er wel bij dus ze merkte waarschijnlijk wel dat hij een grapje maakte. Snel klokte hij de wodka weer naar binnen en zette het glas op de bar.
Terug naar boven Ga naar beneden
-
Level 1
-


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 6:22 pm

Marci draaide haar gezicht naar hem en stak haar tong uit met een grijns. 'Okee. Antwoord op je vraag. Nu neem ik nog een slokje. En daarna nog een. En daarna zie ik wel. Misschien neem ik er nog wel een, misschien ga ik wel wat anders doen.' zei Marci mysterieus. Ze had een brede glimlach op haar gezicht en knipoogde even naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 7:53 pm

Ook Marc stak zijn tong naar haar uit. 'Mmm ik vraag me af wat je met iets anders bedoelt.' zei hij grijnzend. De alcohol had hem nu bijna dronken gemaakt en hij werd nu echt een stuk losser dan anders. Hij knipoogde terug en draaide zijn glas rondjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
-
Level 1
-


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 8:00 pm

Marci grijnste naar hem. 'Hmm. Niet zo nieuwsgierg jij.' zei ze tegen hem. Ze nam zoals beloofd twee slokjes en daarna was haar glas leeg. Marci bestelde er niet nog eens, toevallig omdat ze gewoon aanvoelde dat ze dronken was. Ze keek Marc glimlachend en een beetje ondeugend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 8:06 pm

Marc leunde iets naar marci toe en keek haar recht in haar ogen. 'Ooo dus ik ben nieuwschierig.' zei Marc met een verleidelijk lachje. Hij vond het wel een grappig gesprek. Maar alles was grappig als je dronken was. Hij lachte nog steeds verleidelijk naar Marci.
Terug naar boven Ga naar beneden
-
Level 1
-


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 8:09 pm

Marci zelf leunde ook iets naar Marc toe. Ze kwam bijna tegen hem aan. 'Ja, jij bent nieuwsgierig.' zei ze zachtjes tegen hem. Ze bleef hem vrolijk en verleidelijk aankijken. 'Jij bent heel nieuwsgierig, want ik heb mijn twee slokjes genomen.' zei ze tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara
Level 2
Cara


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal Level 2

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 8:11 pm

'Ja dat heb je ja en nu wil ik weten wat dat andere is.' zei Marc nogsteeds verleidelijk. 'Maar ik ben niet nieuwschierig ik wil het gewoon weten.' zei Marc met een lach. Daarna keek hij weer met een verleidelijk lachje naar haar. hun gezichten waren nu maar een paar centimeter van elkaar verwijderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
-
Level 1
-


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 27

Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 09, 2010 8:17 pm

Marci glimlachte een beetje naar Marc. 'Je bent wel nieuwsgierig, dat vind ik tenminste. Maar dat maakt me niet uit.' zei Marci.Ze merkte het niet maar de alcohol had haar echt compleet over genomen. Ze ging nog iets verder naar hem toe. Stopte een centimete voor zijn lippen en keek hem aan. 'Weet je al wat ik ga doen.' fluisterde ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling   Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Herberg de Maneschijn-Rijk van de Tweeling
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het bergmeer-Rijk van de Tweeling
» Het kratermeer- rijk van de tweeling
» het oude huwelijks herberg - het rijk van de waterman
» Hyon- Rijk van de Tweeling
» Het Rijk v/d Tweeling-Het bergbos

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Dertiende :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: